Niet te enthousiastquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:00 schreef minilot het volgende:
Ik moet vanavond allyoucaneat-sushiën bij een Shabu Shabu wegens een dinges met collega's.
Je hebt me door!quote:
Nou.Geniet ervan want Shabu is nog de minst slechte van alle all you can eat toko's in Rotterdam.(als je daar tenminste heengaat)quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:00 schreef minilot het volgende:
Ik moet vanavond allyoucaneat-sushiën bij een Shabu Shabu wegens een dinges met collega's.
Niet mee eens: SushiQube is echt tien keer beter.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou.Geniet ervan want Shabu is nog de minst slechte van alle all you can eat toko's in Rotterdam.(als je daar tenminste heengaat)
Overpriced en gebruikt zelfde soort sushi en rijst. Alleen de setting is misschien meer jouw smaak.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:20 schreef minilot het volgende:
Niet mee eens: SushiQube is echt tien keer beter.
Nee, ik vind de setting niks bijzonders. Wel vind ik de sushirijst véél verser smaken, de gerechten subtieler en een de sushi is ook een stuk verfijnder opgemaakt. En ik heb ruimschoots genoeg sushi in Rotterdam gegeten om de verschillen te proeven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Overpriced en gebruikt zelfde soort sushi en rijst. Alleen de setting is misschien meer jouw smaak.
Moshi moshi is ook goed te doen vind ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet mee eens: SushiQube is echt tien keer beter.
Hmmmquote:
Hier ook weer aspergesquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:51 schreef Dragonberry het volgende:
Hier ook asperges! Gisteren al klassiek met ham, ei, aardappel en wat gesmolten boter. Ik had er alleen best veel dus net de rest gegeten met een slavink
Dat klinkt echt interessant! Hoe maak ik dat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:53 schreef Zo-is-dat het volgende:
Toe rabarber appel roomkaas taart met tijm
Heb een compote gemaakt van appel en rabarber, bodem van zoet korstdeeg en roomkaas vulling met een eitje, suiker en vanille, de compote erop, afmaken met verse tijmquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt echt interessant! Hoe maak ik dat?
Dat eet ik straksquote:Op woensdag 30 april 2014 12:01 schreef Fretwork het volgende:
Gisteren Melanzane alla Parmigiana gemaakt omdat ik wat meer tijd had. Is me uitstekend bevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:31 schreef Puckzzz het volgende:
Glutenvrije tortilla's gemaakt van P.A.N. meel Gevuld met rundergehakt met knoflook, miso en groene pepertjes, zacht bruin gebakken uienringen, gebakken oesterzwammen, sla en knoflooksaus.
De tortillas was een probeersel voor mijn zus die geen gluten mag. Ze smaakten echt super. Maar wat een ander soort meel dan normale bloem...veel droger.
Fotooke:Aha, maïstortillas. Lekker hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Ja waren echt heel lekker. maar ik moest wel even omschakelen qua behandeling van dit meel. Zo droog! Ik had een 'recept' gevonden maar die gaf aan 1 deel meel, 3 delen water. Ja hoi soep!quote:
Je deed het weer eens op z'n Grieks?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Gegrillde baby calamatis met veel knoflook op een salade
Lamsspies van de grill, koolsla, tzaziki, brood
*proest*quote:Op woensdag 30 april 2014 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Je deed het weer eens op z'n Grieks?
Och ik klingel mijn glaasje witte wijn wel even tegen jouw roseetje *cheers*quote:Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef Prego het volgende:
Een glas (lees: 4) rosé (waarom is er geen smiley hier die proost?)
Ik hang aan de griekse beginselenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Je deed het weer eens op z'n Grieks?
LOLquote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef Puckzzz het volgende:
Baby Calamatis is trouwens een beginnende ramp of gewoon een typo?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:26 schreef OMG het volgende:
Een venti Caramel Ribbon Crunch frappucino. Starbucks heeft ze weer, 600 caloriën in een bekertje..
Zometeen eens aan de overgebleven fried chicken van Popeyes van gisteravond.
Kunnen we misschien een keer samen dansen Pietquote:Op woensdag 30 april 2014 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik hang aan de griekse beginselen
[ afbeelding ]
Tijgutju en ik dansen de tzaziki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus Verse jus d'orange en een bakkie koffie![]()
Lekker!quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker gewoon hier. Gepofte aardappels, broccoli met vegeta, komkommersalade en een karbonade.
Eens!quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:16 schreef Trusten het volgende:
De lekkerste diepvriespizza
[ afbeelding ]
Ziet er zeker lekker uit, wat is dat er voor eentje?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:16 schreef Trusten het volgende:
De lekkerste diepvriespizza
[ afbeelding ]
AH Excellent Verduraquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ziet er zeker lekker uit, wat is dat er voor eentje?
Ja, mozzarella, knoflook en gegrilde groenten (courgette, aubergine, paprika, tomaat, groene asperge)quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:47 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ja, mozzarella, knoflook en gegrilde groenten (courgette, aubergine, paprika, tomaat, groene asperge):-)
Ik ben niet vegetarisch overigens maar deze pizza is gewoon heel goedquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]dan ga ik hem eens proberen, thanks! Klinkt ook héél lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |