Aldus:quote:Op donderdag 17 april 2014 17:40 schreef minilot het volgende:
Vanavond bahn mi met gerookte wilde zalm. Plus biertjes.
Uit sushi gaan eten zonder sushi te eten... Snif, Uniekje, snif!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Uit sushi gegeten, alle ronde volop op. Fruit, ijs, gebak was in buffet vorm dus dat ging nmooi niet vd de rest van het te bestellen andere dingen.
Geen sushi gehad, niet lekker, wel veel gegrilde vis, gebakken kip, garnalen, palingsalade, tong ed
Waarom ga je in vredesnaam naar een sushitent als je alleen andere dingen dan sushi te eten neemt?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Uit sushi gegeten, alle ronde volop op. Fruit, ijs, gebak was in buffet vorm dus dat ging nmooi niet vd de rest van het te bestellen andere dingen.
Geen sushi gehad, niet lekker, wel veel gegrilde vis, gebakken kip, garnalen, palingsalade, tong ed
Koude kauwgom rijst zonder smaak , neh zonde.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Uit sushi gaan eten zonder sushi te eten... Snif, Uniekje, snif!
klinkt als een tent waar je mij niet gaat vindenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Koude kauwgom rijst zonder smaak , neh zonde.
Sushi tent omdat je daar veel andere dingen kan krijgen, warme gerechten vooral
molo, normaal heb je bij rondes bestelling ook daarbij het ijs of fruit als aparte bestelling. Nu niet dat was apart in buffetvorm.
Potverdikkemequote:
Bloemkoolsoepquote:Op donderdag 17 april 2014 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, de gepekelde knapperham staat in de oven, bloemkoolsoep is klaar, garnituur wordt Servettenknoedel en Schorseneren.
Nu alleen nog de saus maken
Jummie! Met Vlaamse mayo.. echt smullen.quote:
Geen uien door de ballen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:20 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag gewoon een Hollandse pot.
( even wennen weer maar morgen gaan we weer op de oude toer)
Niks mis met Hollandse pot af en toe en ouderwetsche ballen!quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:16 schreef Iwanius het volgende:
Wel... maar heel fijn gesneden en zit in het gehakt zelf. Moet zeggen smaakte best zo voor een keer.
Had gewoon weer eens trek in ballen gehakt met potatoes.![]()
Maar vandaag wordt weer als vanouds eten.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niks mis met Hollandse pot af en toe en ouderwetsche ballen!![]()
Ik ga vanavond de nieuwe tajine inwijden. Dus het wordt weer lamsvlees en groenten
Maar dat vind ik heeeeeelemaal niet erg
Subway melt... Mijn favorietquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Klinkt goedis dat de nieuwe tajine van de Ikea? Ben benieuwd hoe ie bevalt, laat je dat weten?
Zit ook al een tijdje te denken om zo'n ding aan te schaffen namelijk
.
OT: vanmiddag Subway melt en een softijsje, vanavond ga ik broodjes hamburger maken
Niet eens alles tegelijkertijd laten uitserveren?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:32 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag weer ouderwets in de middag even aan een Thaise verwennerij gedaan. En wat voor verwennerij.![]()
overheerlijke traditionele borrelhapjes opgevolgd door een simpele schaal Thaise vissalade(krokant!) en afsluitend een zalige en hele pittige vissoep met redsnapper & co erin.
Ik ook nietquote:Op zondag 20 april 2014 12:41 schreef trovey het volgende:
2 beschuitjes met hagelslag en een glas melk, ik doe niet aan paasontbijtjes.
Voldoende toch? Kun je er weer uren tegen.quote:Op zondag 20 april 2014 12:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ook nietHier een boterham met kaas, een met hagelslag en een glas melk.
Wat is datquote:
Je dacht: "Laat ik het vandaag eens simpel houden " ?quote:Op maandag 21 april 2014 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Vooraf een kleine bloemkoolsoep
Dan een rucolasalade met gerookte eendeborst met sherryazijn en walnotenolie
Een wildpalet met reerug, hert en wildzwijn op een reductie van wildfond en rode wijn. Daarbij aardappelgratin, wat rode kool en spruitjes.
Oude en jonge boerenkaas, britse en italiaanse blauwschimmels
Nee, laat ik die resten wild uit de vriezer eens opmaken.quote:Op maandag 21 april 2014 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je dacht: "Laat ik het vandaag eens simpel houden " ?
Klinkt niet echt als strafquote:Op maandag 21 april 2014 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, laat ik die resten wild uit de vriezer eens opmaken.
Eten is nooit een straf als ik kookquote:
Vreetzakquote:Op woensdag 23 april 2014 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Damn, heb al 4 volkorenboterhammen op en nog steeds honger
Gewoon ongesneden brood bij de bakker halen en zelf snijden.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Damn, heb al 4 volkorenboterhammen op en nog steeds honger
Zodat hij 4 exxxxxtra dikke hompen van boterhammen kan afsnijden zodat hij dan wel vol zit?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon ongesneden brood bij de bakker halen en zelf snijden.
Probeer het maar eens, je zit veel eerder vol.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Zodat hij 4 exxxxxtra dikke hompen van boterhammen kan afsnijden zodat hij dan wel vol zit?
Patatje oorlog bij Bram op Utrecht CSquote:Op donderdag 24 april 2014 00:51 schreef BlackLining het volgende:
Big Mac menu met cola en frietsaus.
Sue me
Oe....quote:Op donderdag 24 april 2014 14:55 schreef Helsinki het volgende:
Vanavond asperges met ham, ei en botersaus.
Met krielaardappelen on the side.
Botersalade, hmmm, klinkt als iets wat ik zou makenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond: op de huid gebakken zeebaarsfilets met coquilles en gamba's en een romige schaaldierensaus, daarbij basmatirijst en een botersalade.
Ah, suiker en glutamaat, wat gember en rode kleurstofquote:Op donderdag 24 april 2014 18:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen idee, ik hoop Grieks. We eten bij mijn jarige zwager dus dan wordt er besteld. Vaak Chinees op zijn Nederlands (nasi, sate en babi pangang)
Yep. Mijn zwager houdt er ook niet van en vertelde pas over een goede Griek die bij hem bezorgt dus ik heb een beetje hoopquote:Op donderdag 24 april 2014 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, suiker en glutamaat, wat gember en rode kleurstof
Ook zonder ham is het heerlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 16:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oe....maar dan zonder de ham
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef Molo het volgende:
Mijn echtgenoot is verdwenen en hij zou boodschappen doen en koken, dus ik heb maar een stuk kaas gepakt
hij is inmiddels gearriveerd en heeft net gebakken aardappeltjes met snijbonen en een kipfileetje op tafel gezet. Meneer was "even" hardlopenquote:
Ah...... smakelijk eten dan maar!quote:Op donderdag 24 april 2014 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
hij is inmiddels gearriveerd en heeft net gebakken aardappeltjes met snijbonen en een kipfileetje op tafel gezet. Meneer was "even" hardlopen
Thanks!quote:Op donderdag 24 april 2014 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah...... smakelijk eten dan maar!
Dat is geen krantquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:54 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag vroeg op pad en omdat ik heel vroeg in Rotterdam-Centrum was de Ontbijt Bar aangedaan,vervolgens even ergens anders rustig de krant doorgenomen en daarna wederom als snelle lunch een bowl Sui Kau met Pekingeend & noedles naar binnen gewerkt alvorens weer mijn weg te vervolgen.
Wat voor garnalen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:10 schreef Skeletor. het volgende:
Karzai garnalen, gemengde salade en knoflooknaan. Heerlijk!
Nu stroopwafel.
Bij de Fred geweest?quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Had vanmiddag een pompoenbroodje met oude kaas, rucola en mosterdmayo.
Straks een ijsje bij de ijssalon.
Vanavond uit eten.
Doen! En hoezo geen krant.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:43 schreef Molo het volgende:
Dat is geen krant
Ontbijt Bar ziet er leuk uit, moet ik ook eens heen
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Doen! En hoezo geen krant.Of heb je geen Telegraaf. Was het sportkatern als ik mij het goed herrinner.2de pagina ofzo. Toon anders het tegendeel als je het zo zeker weet.
Kwestie van smaak, verschil tussen kranten in NL is marginaal. Geen echte boulevardpers, geen echte kwaliteitskrantquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hij wil hier waarschijnlijk alleen mee zeggen dat de Telegraaf een waardeloze krant is, waar hij gelijk in heeft..
Ja rij er nu weg met de tramquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja rij er nu weg met de tram. Heb de hele dag een vriendin bijgestaan die een plek had om te verkopen.
Jij ook vanmiddag een puntje bij Boosty's gehaald?
Normaal zeker maar jammer dat je met K-dag alleen n paar puntjes kunt kiezen.quote:
Zij, en ja, klopt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hij wil hier waarschijnlijk alleen mee zeggen dat de Telegraaf een waardeloze krant is, waar hij gelijk in heeft..
Lekker weertje uit gekozenquote:Op zondag 27 april 2014 15:33 schreef Diconnected het volgende:
Net een stroopwafel en vanavond de eerste bbq van het jaar
Best goed gelukt, ga ik vaker doen. Altijd wonderlijk heoveel suiker er in uien zit; mijn soep is best wel zoet en ik heb 0,0 suiker toegevoegd !quote:Op zondag 27 april 2014 15:11 schreef sirdanilot het volgende:
Me 't schompes gesneden aan uien (van die goedkope kilozakken van de Aldi) en nu uiensoep aan het maken. Het ruikt al lekker. Ik doe de luie methode; lekker langzaam en elk kwartier even naar beneden lopen om te roeren
.
Geen chicken parm maar sate van de Bezorg Beer met twister fries. Wij hebben lichaamspijn en naar de voordeur lopen is genoegquote:Op zondag 27 april 2014 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanavond katervoer: chicken parm. Nu eerst maar eens een bak salade maken.
Mooi he als je uien heel lang op heel laag vuur carameliseertquote:Op zondag 27 april 2014 18:59 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Best goed gelukt, ga ik vaker doen. Altijd wonderlijk heoveel suiker er in uien zit; mijn soep is best wel zoet en ik heb 0,0 suiker toegevoegd !
Wij hadden goed weer, rond een uur of half 8 wat druppels gehadquote:
Ik kom echt nog een keer bij jou inwonen hoorquote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Had vanavond een knapperham met mosterdsaus, aardappelgratin en keukenmeidenverdriet in citroenboter (schorseneer). Nu een glaasje ouzo
Mijn buren zitten nog steeds buiten, hebben feestje in de tuin, heerlijk weer hierquote:Op zondag 27 april 2014 22:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wij hadden goed weer, rond een uur of half 8 wat druppels gehadvoor de rest prima weertje.
Knapperham = ham Uit de oven langzaam drogen tot t breekbaar is?quote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Had vanavond een knapperham met mosterdsaus, aardappelgratin en keukenmeidenverdriet in citroenboter (schorseneer). Nu een glaasje ouzo
quote:Op maandag 28 april 2014 13:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Knapperham = ham Uit de oven langzaam drogen tot t breekbaar is?
Nee, alleen de ham de oven in.quote:Op maandag 28 april 2014 13:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
Oh lekker! Bedankt Piet!
Na het pekelen, vis ik alle ingredienten eruit en gebruik ik die nog in de oven?
Heb nu een ham in de koeling zonder zwoerd
(ook lekker, want die doe ik met een ahoorn siroop+suiker insmeren tot ie helemaal knapperig is :p)
Ok, Dankjewel!quote:Op maandag 28 april 2014 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, alleen de ham de oven in.
Ik vrees dat je ham met zwoerd moet bestellen, ook slagers weten blijkbaar niet wat lekker is.
-klik-quote:Op maandag 28 april 2014 18:21 schreef minilot het volgende:
Vanavond Thaise salade met koriander, steak, mango en van alles en nog wat, in een pindadressing, en een platbrood om het in op te rollen.
Grappig... net stond er "te samen (als in, met vriendin samen) bij de toko gehaald", ik wilde dus reageren omdat ik wederom maar één bord zie staan, vervolgens quote ik je en dat gedeelte van de zin staat er niet meer. Omdat je namelijk ook al aangaf dat de reden was dat je nooit meer dan 1 bord op je foto had staan omdat je je jonge vriendin pas in de avonduren ziet altijd.quote:Op maandag 28 april 2014 22:03 schreef Iwanius het volgende:
Heel veel afspraken her en der gehad en strak schema en .....ook nog laat thuiskomen.
Daarom Kip met patat en mayo. als ongezond snelle avondhap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |