wat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://m.fok.nl/film/649841/reacties
Jan Kooiemans in Expendebals 3
Die gtst homo die de talent award Van Van Der Gijp pikte nu dus in een film met Stalone.quote:
Is niet voor de film zelf.. is voor wat anders... commercial geloof ik.....quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gtst homo die de talent award Van Van Der Gijp pikte nu dus in een film met Stalone.
'Jan Kooijman in The Expendables 3'quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is niet voor de film zelf.. is voor wat anders... commercial geloof ik.....
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-de-set-met-stallonequote:Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
'Jan Kooijman in The Expendables 3'
Waar haal jij dat commercial-idee dan vandaan?
Duidelijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-de-set-met-stallone
We riepen gister al in een topic dat die Fok schrijver maar niet meer stukjes moest schrijvenquote:
Eerder wie toch?quote:
Nice! Al is het tegenwoordig mijns inziens een stuk minder leuk dan toen ik er een jaar of zes terug was (commerciëler en veel meer Nederlanders nu). Maar Sziget blijft top!quote:
Waarom eerder? wie heeft meer recht?quote:
Ooit geweest?quote:
Ik zou heengaan, hadden al kaartjes en een tent etc. Totdat ik 3 weken voor tijd ruzie kreeg met een van die gasten waarmee ik heen zou gaan en hij dramatisch ging doenquote:
Nice.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heerlijk gedoucht en nu lekker op mn balkon
Zo lekker is het toch niet buiten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heerlijk gedoucht en nu lekker op mn balkon
Er gaat een speciale trein die kant op?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik zou heengaan, hadden al kaartjes en een tent etc. Totdat ik 3 weken voor tijd ruzie kreeg met een van die gasten waarmee ik heen zou gaan en hij dramatisch ging doenkaartje maar verkocht. Wil wel altijd nog een keer heen, in de party trein uiteraard.
Paar jaar terug wel, soort disco op wielen. Hadden daar ook al tickets voorquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er gaat een speciale trein die kant op?
Tof.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Paar jaar terug wel, soort disco op wielen. Hadden daar ook al tickets voor
Hier in ieder geval welquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zo lekker is het toch niet buiten?
Hier bewolktquote:
Waar ga je allemaal heen dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof.
Die trein dan. Niet dat jij niet bent geweest.
Ik heb dit jaar maar 3 muziekevenementen op het programma staan. Allemaal in Juni.
Hier ook wel bewolkt maar niet extreem. En lekker temperatuurtjequote:
Naja, ben blij ook want als het lekker weer is kan ik nog niet buiten zitten vandaag door mijn werk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier ook wel bewolkt maar niet extreem. En lekker temperatuurtje
Jazz in Duketown en optredens van Postmodern Jukebox en Ennio Morricone.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hier bewolkt
[..]
Waar ga je allemaal heen dan?
Gaafquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jazz in Duketown en optredens van Postmodern Jukebox en Ennio Morricone.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Naja, ben blij ook want als het lekker weer is kan ik nog niet buiten zitten vandaag door mijn werk.
quote:
Waar?quote:
Sommige mensen hebben een levenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja, helemaal raar. Meestal is het niet bij te houden hier
Zou niet weten hoe dat zou voelenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe dat zou voelen
Trein. Cheapassquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou je dan ook met die trein gaan of met eigen vervoer?
Echt niet. Die lurken gewoon totdat er iemand komt waar ze wel op willen reagerenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven
Doe ik ook altijd.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Echt niet. Die lurken gewoon totdat er iemand komt waar ze wel op willen reageren
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Echt niet. Die lurken gewoon totdat er iemand komt waar ze wel op willen reageren
blink 182, jimmy eat world, fedde le grand, a day to remember zijn net toegevoegdquote:
goede vraag!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Een leven of iemand om op te reageren?
Blij dat ik er voor iemand kan zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Geen leven, en heb jou om op te reageren
Mwah dat valt wel meequote:Op dinsdag 29 april 2014 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
blink 182, jimmy eat world, fedde le grand, a day to remember zijn net toegevoegd
hahahaquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:43 schreef Fascination het volgende:
Blink 182.Hadden ze weer geld nodig?
Dat is metallicaquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:43 schreef Fascination het volgende:
Blink 182 en Metallica?quote:
quote:
Rappe banden natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik neem aan dat je leiver rubber banden hebt dan rock en metal
Uh neequote:
Je kan nou eenmaal niet alles hebben idd.... voor grip lever je comfort in....quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh nee![]()
Michelins PS3. Heb nu PS2 en ben daar tevreden mee. Alternatief waren Conti SC5, iets meer natte grip (hihaho) maar meer slijtage en minder stil, na wat rondzoeken op diverse fora. Dus ik blijf bij Michelin
Ik weet niet zo goed hoe die prijzen zijn tegenover andere merken....quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
Jammer dat die pilot sport niet te betalen zijn. (vind ik dan)
foto uit de toekomst staat er inderdaad opquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja, vandaag naar kapper geweest dus nu wel een nieuwe coupe(foto staat op fobo)
Staat leukquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
100-150/band vind ik vrij prijzig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe die prijzen zijn tegenover andere merken....
Leukquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik ook netquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
dat betaal je toch wel voor goede banden... denk dat je met bv een pirelli p-zero niet veel goedkoper uit bentquote:
neequote:
ohjaquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
cachie wat doe jij hier je vind seks vies
Die volgt Amangold natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
cachie wat doe jij hier je vind seks vies
flauw, ik laat toch ook een foto zienquote:
Zal ook per persoon en per auto verschillen. Maar ja p-zero, pilot, eagle f1 etc zit je al snel boven de 100euroquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
dat betaal je toch wel voor goede banden... denk dat je met bv een pirelli p-zero niet veel goedkoper uit bent
Michelin staat wel bekend om ietwat hoge prijzen...
Ik rij zelf graag op uniroyal rainsport... (RS3 is nu uit) die zijn nog wel betaalbaar... en ongelooflijk goed in de regen...
Via dm mag ookquote:
en dat wil ik niet.... dus dan maar iets meer geld uitgeven...quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ook per persoon en per auto verschillen. Maar ja p-zero, pilot, eagle f1 etc zit je al snel boven de 100euro
Heb hier nu federal erom liggen, ook zeer te spreken over, nat wat minder maar vind dat je sowieso je snelheid aan hoort te passen dan.
het is toch een vrouwkequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
De why weet ik niet.... Maar ik zag hem nooit eerder dus was een makkelijke gok
Als het me 60euro per band scheelt is dat gewoon zonde. En anders een setje winter erbij, met zomerbanden blijft het toch altijd minder grip in nat vind ik. All-seasons dan weer wel maar dan mis je weer droog grip.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
en dat wil ik niet.... dus dan maar iets meer geld uitgeven...
Ik heb makkelijk praten natuurlijk want ik betaal inkoopprijs...
quote:
all seasons banden zijn natuurlijk in geen enkele omstandigheid goed... altijd gemiddeld.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het me 60euro per band scheelt is dat gewoon zonde. En anders een setje winter erbij, met zomerbanden blijft het toch altijd minder grip in nat vind ik. All-seasons dan weer wel maar dan mis je weer droog grip.
Ja daar zal het hem in zitten
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
haha, ojeej begin je nu alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yes pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat sowieso, zelfde met winterbanden en figuren die denken dat ze god zijn in de sneeuwquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
all seasons banden zijn natuurlijk in geen enkele omstandigheid goed... altijd gemiddeld.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Dit gaat nog een lang laatste uur worden zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godver, ik wil echt uit elkaar getrokken worden!![]()
Mensen die daar sneeuw voor nodig hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
Dat sowieso, zelfde met winterbanden en figuren die denken dat ze god zijn in de sneeuw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hoofd
![]()
Niet van die plaatjes alleen, wel als ik dan mijn hoofd laat gaan......quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:29 schreef Fascination het volgende:
Worden jullie daar serieus opgewonden van? Nofi, he.
Ik was al geil. En toen ging ik plaatjes zoeken, waar ik geiler van wordquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:29 schreef Fascination het volgende:
Nee maar het is wel fijn om naar te kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:29 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar het is wel fijn om naar te kijken
Hier voor jou ook 1. Omdat je zo lief bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was al geil. En toen ging ik plaatjes zoeken, waar ik geiler van word
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar het is wel fijn om naar te kijken
Hier voor jou ook 1. Omdat je zo lief bentWat soft allemaal voor jouw doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah, ff een beetje op gang komen...quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
het is nog vroeg, zal daar door komen
Ja dat zit ik zeker.....quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van alle markten thuis
En hier zit je met beperkingen
Neuh dat niet maar je mag niet zoveel naakt postenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat zit ik zeker.....
maar jouw hier is thuis gok ik....Aahhhh kinderen
Elke keer kijk ik maar of er geen lul of tiet in zit, voor je het weet heb je een ban aan je broekquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar je mag niet zoveel naakt posten
Maar hoezo soft voor mijn doen? Valt toch wel mee?
Dat valt heus wel mee hoor ... kwestie van even edittenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elke keer kijk ik maar of er geen lul of tiet in zit, voor je het weet heb je een ban aan je broek
oh zo... true.....quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar je mag niet zoveel naakt posten
Maar hoezo soft voor mijn doen? Valt toch wel mee?
als er ook maar een pixel tepelhof te zien is ben je dus lulquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elke keer kijk ik maar of er geen lul of tiet in zit, voor je het weet heb je een ban aan je broek
Deze is minder tederquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo... true.....
ja teder zoenen/knuffelen.... ik verwacht zwepen, touwen, handboeien, striemen e.d.
Onmogelijk. Sowieso niet met goed vertaalde grappen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Je kunt ook nooit Nederlandse ondertiteling vinden zonder taalfouten, he.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo... true.....
ja teder zoenen/knuffelen.... ik verwacht zwepen, touwen, handboeien, striemen e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom verwacht je dat... ?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze is minder tederAls ik daar toch opgewonden van zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben al onderwegquote:
Zoiets kan nog wel volgens mij.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als er ook maar een pixel tepelhof te zien is ben je dus lul
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
GnD;Ja, dat ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je post wel vaker gifjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom verwacht je dat... ?![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
GnD;I understand your feelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
TongpiercingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze is minder tederDie kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Hiquote:
Nee, vind ik nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi...
ben ik te oud voor een tongpiercing? Misschien moet ik em maar eens eruit halen
Kan tot 34,7 schijnt het.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi...
Dat bepaal je helemaal zelf.......quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
Instant omfg wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
Ondertussen op Fok!Of je hebt zo'n kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dan heb ik nog heel eventjesquote:![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je hebt zo'n kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh dan heb ik nog heel eventjes
Gewoon haar laten doen![]()
Zo, jij bent snel!quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
Daar was de leuke postbode weer met mijn pakketje
Piercing heb ik al heel lang hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo, jij bent snel!
Of was dat geen piercing?
Hiquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Piercing heb ik al heel lang hoor
holaquote:
Zonde van t-shirtsquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die hun shirt niet kapot scheuren![]()
Nee joh, dat is heul niet zonde als het bij een lekker lijf gebeurdquote:
quote:
ik zou best een t-shirt willen opofferen voor goeie seks hoorquote:
Ook je favo shirt?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zou best een t-shirt willen opofferen voor goeie seks hoor
Wat is dat voor een harteloze vraag?quote:
Gewetensvraagquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is dat voor een harteloze vraag?![]()
Wel weer te merken dat jullie geen geduld hebben...quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee joh, dat is heul niet zonde als het bij een lekker lijf gebeurd
quote:
Ik wel.. Mijn. GnR shirt.. Ik hou van dat dingquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:51 schreef MeneerLogica het volgende:
Naja op dit moment heb ik geen shirt die niet kapot mag, dus ik scheur alles wat nodig is wel
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel weer te merken dat jullie geen geduld hebben...
Toch leuk kadootjes uitpakken.
[..]Ja, godverdomme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| justdiggit.org ||
Ik heb genoeg shirts die kapot mogen, waarom zou mijn favo shirt daar ook toe behoren?quote:
Goois natuur reservaat? www.gnr.nlquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel.. Mijn. GnR shirt.. Ik hou van dat ding
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]Geduld is voor het plebsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Wat niet rekt dat scheurt welquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:51 schreef MeneerLogica het volgende:
Naja op dit moment heb ik geen shirt die niet kapot mag, dus ik scheur alles wat nodig is wel
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Goois natuur reservaat? www.gnr.nl
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis met geduldquote:![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Dat vind ik leuk om naar te kijken IRLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]Zijn wel scenes met haar in sex & the city die erg sexy zijn. Kijken of ik wat kan vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niks mis met geduldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij ook welquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk om naar te kijken IRL![]()
![]()
een vrouw met menstruatiekrampen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk om naar te kijken IRL
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Jawel, geduld gaat van je tijd afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niks mis met geduld
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn wel scenes met haar in sex & the city die erg sexy zijn. Kijken of ik wat kan vinden.
en dan dat dilemma... blijf ik nog even kijken of doe ik meequote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een vrouw met menstruatiekrampen?
Ze raken hier op, afgezien die met piemels en tetten danquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn wel scenes met haar in sex & the city die erg sexy zijn. Kijken of ik wat kan vinden.
quote:
Tijd zat om te neuken?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, geduld gaat van je tijd af
Nooit genoegquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze raken hier op, afgezien die met piemels en tetten dan
[..]
[..]
Tijd zat om te neuken?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lijkt mij ook wel
Sorryquote:
adiosquote:
Laterquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorryik vind haar niet sexy
goedmakertje dan?Zoiets misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
goedmakertje dan?HandwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Later
[..]
Zoiets misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
goedmakertje dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh, ik niet. :$quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
No way... Die zie ik dan de hele tijd voor me... in detail
Ik heb vaak als ik over iemand moet nadenken dat ik zijn/haar gezicht alleen in stukjes voor me kan halenquote:
Ja, precies, dat je het totaalplaatje niet goed voor je kan zien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb vaak als ik over iemand moet nadenken dat ik zijn/haar gezicht alleen in stukjes voor me kan halen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, of alleen in hele oncharmante posesquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, precies, dat je het totaalplaatje niet goed voor je kan zien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later maar weer verder![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Gister ook voorbij zien komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later maar weer verder![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, of alleen in hele oncharmante poses
Ja echt.. Mond open of onderaanzicht zodat je de neusharen herinnerd...quote:
fijne avondquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens de auto in en richting vriendinnetje, fijne avond allemaal.
ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja echt.. Mond open of onderaanzicht zodat je de neusharen herinnerd...
Of onderkinnen, vlak voor niesmomenten.. Mijn hoofd maakt precies op zulk soort momenten een snapshot om diegene zo te herinneren
Ik zie diegene dan globaal voor me. Heb ik overigens wel vaker bij mensen. En als ik ze dan weer zie irl denk ik: oh ja, zo zie je er in detail uit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
wat speelt zich dan af in jouw hoofd als je aan diegene denkt?
Zoietsquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja echt.. Mond open of onderaanzicht zodat je de neusharen herinnerd...
Of onderkinnen, vlak voor niesmomenten.. Mijn hoofd maakt precies op zulk soort momenten een snapshot om diegene zo te herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Neushaarquote:
Zo zie ik de meeste mensen dus ook.... Maar niet die ene leuke... Die zie ik echt in detail..quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie diegene dan globaal voor me. Heb ik overigens wel vaker bij mensen. En als ik ze dan weer zie irl denk ik: oh ja, zo zie je er in detail uit.
Dat heb ik ook wel, maar dan dus geconcentreerd op een bepaald deel van het gezicht. Dus bijvoorbeeld haar ogen op zichzelf, haar mond op zichzelf.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zie ik de meeste mensen dus ook.... Maar niet die ene leuke... Die zie ik echt in detail..
Hoe ze naar me lacht, of juist brutaal kijkt bv...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ZoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer zoiets.. En als ik dan aan diegene denk, dan zie ik alleen het hoofd zo voor me
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde het niet weten horen want ik wist het al
Ik herinner me eerder wat ze aanhadquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer zoiets.. En als ik dan aan diegene denk, dan zie ik alleen het hoofd zo voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik herinner me eerder wat ze aanhadEn als ze nou niks aan heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe goed kan de herinnering zijn danquote:
Ik heb nog even gekeken en ik zie echt alles, het totaalplaatje en dan kan ik "inzoomen"quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, maar dan dus geconcentreerd op een bepaald deel van het gezicht. Dus bijvoorbeeld haar ogen op zichzelf, haar mond op zichzelf.
Dat ookquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik herinner me eerder wat ze aanhad
Ligt eraan hoe ze eruit zag.. Vol korsten en okselvlokken zou ik geen goede herinnering noemenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe goed kan de herinnering zijn dan
Adiosquote:
Misschien ben ik wel autistisch, die kunnen ook vaak de details zien, maar niet het grote plaatje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken en ik zie echt alles, het totaalplaatje en dan kan ik "inzoomen"
Ik zou ook elke situatie vermijden waarin ik een dergelijk persoon naakt zou zienquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze eruit zag.. Vol korsten en okselvlokken zou ik geen goede herinnering noemen
Oh nee.. Dan ik dus ookquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel autistisch, die kunnen ook vaak de details zien, maar niet het grote plaatje.![]()
![]()
Dat zou zij ook kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou ook elke situatie vermijden waarin ik een dergelijk persoon naakt zou zien
Snel compenseren met iets of iemand anders danquote:
Alsof dat beeld ooit verdwijntquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Snel compenseren met iets of iemand anders dan
Ik hou mezelf graag in die waanquote:
bestaan die nog?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:43 schreef Fascination het volgende:
Ik nietquote:
De kinderen droppen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik ook zo maar eens. Ff op en neer naar Eindhoven.
zwaai even als je langs mijn huis komtquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik ook zo maar eens. Ff op en neer naar Eindhoven.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zwaai even als je langs mijn huis komt
Ja, weer naar hun vader.quote:
Zal ik doenquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zwaai even als je langs mijn huis komt
Dacht dat je een vrouw wasquote:
Ontwijking van m'n vraag wordt niet getolereerd.quote:
ik begrijp die straattaal niet. sorry.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ontwijking van m'n vraag wordt niet getolereerd.
Zou je hem neuken ja/nee?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik begrijp die straattaal niet. sorry.
Ohquote:
Wanneer geven we ons over aan onze vleselijke lusten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh
Dankje.
Nee. ik wil alleen Fas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |