abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139363168
Lekker sporten TS, da's gezond.
pi_139363184
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 01:27 schreef NaturalHerbs het volgende:
Trek een badpak aan ipv een bikini?
Het is een jongen, die TS. Wakker blijven jonguh
pi_139363188
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 01:26 schreef DW457 het volgende:

[..]

Wat zijn de goede dingen?
Normaal eten, jezelf niet uithongeren. En voldoende nachtrust.
pi_139363361
ga niet te hard van stapel
stop eerst met consumptie van frisdrank chips alcohol etc
daarna kan je wel je kcal en dergelijke gaan tellen maar eerst moet jouw basis in orde zijn

als je al die zooi niet kan weigeren zullen je pogingen ook niet zo vruchtbaar zijn ben ik bang
  dinsdag 29 april 2014 @ 07:53:07 #30
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_139364659
Ik denk dat je veel beter een normaal eetpatroon kan hebben en daarbij sporten.
Zonder genoeg voedingsstoffen maak je op de sportschool geen spieren en spieren zorgen voor extra vetverbranding.
En als je zo extreem weinig eet, zal je lichaam in de praktijk niet veel vet verliezen, maar zo veel mogelijk opslaan, om te overleven.
Ga ook vooral krachttraining doen, daar krijg je een beter figuur van en je verbrandt daarmee de hele dag door vet.

Dit is ook veel makkelijker vol te houden. Je hoeft je echt niet uit te hongeren als je veel sport, sterker nog; het is veel beter voor je om normaal te eten of zelfs iets meer dan normaal.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 29 april 2014 @ 07:59:44 #31
22592 crew  Ole
pi_139364709
Het lijkt me verstandig als je professionele hulp zoekt voor je gewicht. Je bent zo hard op weg een eetstoornis te ontwikkelen , als je die al niet hebt!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_139364751
Als je pohi klopt heb je het volledig aan jezelf te danken. Drie/vier uur slaap per nacht en leven op red bull.

Zorg eerst maar eens voor een normaal ritme, want naar eigen zeggen sport je 2-3 uur per dag en ben je nog steeds dik.

Ik ben geneigd te denken dat tenminste één van de bovenstaande punten bullshit is, maar het is allemaal opgetekend uit jouw pohi.
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:52:48 #33
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_139366155
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 07:59 schreef Ole het volgende:
Het lijkt me verstandig als je professionele hulp zoekt voor je gewicht. Je bent zo hard op weg een eetstoornis te ontwikkelen , als je die al niet hebt!
Inderdaad, daar heb je gelijk in. Al denk ik dat ik misschien ook psychologische hulp moet gaan zoeken.

Er is best wel veel heftige shit gebeurd in mjjn "jeugd". En daarnaast dus dit.

Ik ben nu op kantoor om te werken maar eignelijk nog steeds helemaal in de war...
pi_139366264
Trek gewoon een tshirt aan dan, ze zullen je heus niet van het feestje weren vanwege een tshirt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_139366298
Als ik zo jouw pohi lees, zou je eerst eens moeten stoppen met drinken. Net omdat dat slecht is voor je gewicht.
(Hoe lang ben je eigenlijk. Ik lees ergens dat je 85 kg weegt. Als je dan een dwerg bent, zul je wel moddervet zijn, maar ik gok erop dat je iets groter bent, dus moddervet zal wel meevallen)

Uit je pohi maak ik op dat je je bij vlagen echt de king van het universum voelt. Als je dan weer op aarde komt, is alles zeer negatief. Probeer eens te stoppen met in extremen te vallen.

Zuipen/redbull
.
Patseracties/niet naar een zwembad durven

vreten/crashdieeten
Kortom, doe eens normaal. en kijk eens realistisch naar jezelf
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_139366307
Wat betreft het afvallen, probeer DocSlim eens!
Ik ben ook iets te zwaar, hield dieeten nooit vol, nu ga ik naar een diëtiste, en het werkt!
Je mag de hele dag door eten, en het is superlekker! Ik ben nu in 5 weken 7 kg kwijt!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 april 2014 @ 10:01:01 #37
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_139366313
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 00:54 schreef NieuweNier het volgende:

Ik kan het vanwege omstandigheden niet elke dag doen, maar wel ongeveer 20 dagen per week.
Bam! Dat hakt er wel in. Hou je dan nog wel tijd over voor een feestje?
pi_139366452
NieuweNier, niet gaan als je dit vervelend vind. Als ze gingen snowboarden en je houdt daar niet van ga je ook niet. Dus no problemo.

Verder: probeer te gaan sporten bijvoorbeeld door om de dag een stuk te fietsen of zo. En dan steeds verder. Daarnaast normaal eten en frisdrank en chips/snoep even laten staan. Durf te wedden dat je in 4-5 maanden 10 kilo kwijt bent. Ik ben ook 15 kg kwijt geraakt, maar heb nog steeds een buikje. En ja: ik had liever geen buikje maar zo ben ik nu eenmaal, het zal ook nooit meer weg gaan. Mensen en mijn liefje houden ook met buikje van me.
pi_139367128
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:52 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Inderdaad, daar heb je gelijk in. Al denk ik dat ik misschien ook psychologische hulp moet gaan zoeken.

Er is best wel veel heftige shit gebeurd in mjjn "jeugd". En daarnaast dus dit.

Ik ben nu op kantoor om te werken maar eignelijk nog steeds helemaal in de war...
Maar als je 85 kilo weegt (wat ik ergens lees) en niet extreem klein bent ben je ook wel een beetje aan het overdrijven/aanstellen vind ik.

Ik ben in m'n studententijd ook wel een tijdje 87 kg geweest, en had niet het gevoel dat ik slank was maar ook echt nooit een seconde het gevoel dat ik echt dik was ofzo. Het is ook maar waarmee je het vergelijkt.

Daarnaast is het niet zo dat mensen je minder vinden omdat je misschien iets dikker bent hoor. Of mislukt of iets dergelijk zoals je zelf zegt. Zeker de jongens zal en 0,0 boeien en meiden zullen het misschien hooguit minder mooi vinden. Maar nog niet denken dat je mislukt bent.

Jij denkt dat ze denken, oh die is dik, wat een mislukkeling. Maar het is meer: "Oh die is iets dikker dan de rest. PUNT."

[ Bericht 4% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 29-04-2014 11:53:23 ]
pi_139367224
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 01:06 schreef NieuweNier het volgende:
Ik wordt hier trouwens echt helemaal emotioneel van. Het is echt een volledige huilbui geworden. Ik ga er morgen nog een keertje over nadenken en posten, maar nu wil ik even alleen zijn.

Nou ben ik geen psycholoog maar dit is ook niet echt bepaald gezond lijkt mij
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:45:17 #42
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139368942
Ik vind het ook zo vreemd dat TS er alles aan doet bla bla sportschool dit, 600 calorietjes op een dag. Komt typisch over als van dat 'dikkerdjes geneuzel' (ja sorry) maar eigenlijk een gebrek aan discipline goedpraten. Als je dan wel op blikken red bull teert...tjah.

Je moet jezelf ook niet zo overdreven aanstellen vind ik zeg. Kom op man, jij stelt je veel te nederig op gast. Huilbuien dit en dat, over 80 jaar lig je in je graf en heb jij zitten janken over een beetje gewicht...jesus. Jezelf een schop onder de kont geven en relativeren. Damn, je bent zo'n passief figuur die klaagt en klaagt en er niets aan doet. Doorgaan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:01:55 #43
425793 Nachtvlinderr
Quit clicking on my bear ass
pi_139369573
Trek een Tankini aan, zie je je 'blote buik' ook niet.

~ Another action is in progress ~
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 12:04:07 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_139369654
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:01 schreef Nachtvlinderr het volgende:
Trek een Tankini aan, zie je je 'blote buik' ook niet.

[ afbeelding ]
Staat heel erg leuk bij mannen ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin dinsdag 29 april 2014 @ 12:04:58 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_139369679
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 01:06 schreef NieuweNier het volgende:
Ik wordt hier trouwens echt helemaal emotioneel van. Het is echt een volledige huilbui geworden. Ik ga er morgen nog een keertje over nadenken en posten, maar nu wil ik even alleen zijn.

Toch waardeer ik jullie support echt sterk. Het maakt echt een verschil dat er ook mensen zijn die wél positief over me zijn ^O^
Zeg ga eens lekker verder in een van je 600 andere 'ik ben te dik en wil er wat aan doen maar jullie raad en tips doe ik toch niets mee?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 29 april 2014 @ 12:05:31 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_139369699
Doe iets met de raad en tips uit de vorige 98798676 topics.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')