Het is een jongen, die TS. Wakker blijven jonguhquote:Op dinsdag 29 april 2014 01:27 schreef NaturalHerbs het volgende:
Trek een badpak aan ipv een bikini?
Inderdaad, daar heb je gelijk in. Al denk ik dat ik misschien ook psychologische hulp moet gaan zoeken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 07:59 schreef Ole het volgende:
Het lijkt me verstandig als je professionele hulp zoekt voor je gewicht. Je bent zo hard op weg een eetstoornis te ontwikkelen , als je die al niet hebt!
Bam! Dat hakt er wel in. Hou je dan nog wel tijd over voor een feestje?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:54 schreef NieuweNier het volgende:
Ik kan het vanwege omstandigheden niet elke dag doen, maar wel ongeveer 20 dagen per week.
Maar als je 85 kilo weegt (wat ik ergens lees) en niet extreem klein bent ben je ook wel een beetje aan het overdrijven/aanstellen vind ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:52 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb je gelijk in. Al denk ik dat ik misschien ook psychologische hulp moet gaan zoeken.
Er is best wel veel heftige shit gebeurd in mjjn "jeugd". En daarnaast dus dit.
Ik ben nu op kantoor om te werken maar eignelijk nog steeds helemaal in de war...
Nou ben ik geen psycholoog maar dit is ook niet echt bepaald gezond lijkt mijquote:Op dinsdag 29 april 2014 01:06 schreef NieuweNier het volgende:
Ik wordt hier trouwens echt helemaal emotioneel van. Het is echt een volledige huilbui geworden. Ik ga er morgen nog een keertje over nadenken en posten, maar nu wil ik even alleen zijn.
Staat heel erg leuk bij mannenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:01 schreef Nachtvlinderr het volgende:
Trek een Tankini aan, zie je je 'blote buik' ook niet.
[ afbeelding ]
Zeg ga eens lekker verder in een van je 600 andere 'ik ben te dik en wil er wat aan doen maar jullie raad en tips doe ik toch niets mee?quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:06 schreef NieuweNier het volgende:
Ik wordt hier trouwens echt helemaal emotioneel van. Het is echt een volledige huilbui geworden. Ik ga er morgen nog een keertje over nadenken en posten, maar nu wil ik even alleen zijn.
Toch waardeer ik jullie support echt sterk. Het maakt echt een verschil dat er ook mensen zijn die wél positief over me zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |