Geweldige docu inderdaad, WB. Alleen jammer dat ze zijn drugsgebruik nergens benoemen.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:15 schreef WeezerButler het volgende:
Gooi deze er nog maar is in op zo een troosteloze februarizondag
Ik heb ook zoiets opgevangen over hoe hij onbeantwoorde gevoelens had voor Linda Thompson en eveneens een historie over een Marokkaans meisje in Frankrijk dat dan terugkeert naar Marokko, waarover het nummer "Clothes of Sand" zou over handelen met de kholgemaquilleerde ogen als painted eyes.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:18 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat mensen om Drake heen het vermoeden hadden dat die relatie puur platonisch was. Heb het boek nu niet bij de hand, dus kan dat ik simpelweg verkeerd zit.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Iemand nog de peel session van Nick Drake kopen https://www.discogs.com/s(...)_source=relationship
slechts ¤799.00
Ja inderdaad dat boek maar die was toen wel snel uitverkochtquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
Die was toch nog niet zo lang geleden voor een redelijk normale prijs te kopen, incl. dat boek toch?
Leuk om mijn eigen domme bullshit zo nu en dan te mogen quoten. Al dat noodzaakgelul, sjongejonge. Ik heb het boek vorige week als cadeau gekregen en het is echt een prachtig werk. Net een plakboek; voelt heel persoonlijk aan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Mwah. Trevor Dann heeft met Darker Than the Deepest Sea al een biografie geschreven waarin hij veelal vrienden en bekenden aan het woord liet, en zo min mogelijk speculeerde over de drijfveren van Nick. Vrij compleet verhaal als je het mij vraagt.
Dit werk zal heus wel een mooi document zijn, vooral met de foto's en brieven, maar de noodzaak was er heus niet zo.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 09:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Leuk om mijn eigen domme bullshit zo nu en dan te mogen quoten. Al dat noodzaakgelul, sjongejonge. Ik heb het boek vorige week als cadeau gekregen en het is echt een prachtig werk. Net een plakboek; voelt heel persoonlijk aan.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 09:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Leuk om mijn eigen domme bullshit zo nu en dan te mogen quoten. Al dat noodzaakgelul, sjongejonge. Ik heb het boek vorige week als cadeau gekregen en het is echt een prachtig werk. Net een plakboek; voelt heel persoonlijk aan.
Bijna 50 jaar oud.quote:
Dit hemeltergende citaat blijft me achtervolgen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Mwah. Trevor Dann heeft met Darker Than the Deepest Sea al een biografie geschreven waarin hij veelal vrienden en bekenden aan het woord liet, en zo min mogelijk speculeerde over de drijfveren van Nick. Vrij compleet verhaal als je het mij vraagt.
Dit werk zal heus wel een mooi document zijn, vooral met de foto's en brieven, maar de noodzaak was er heus niet zo.
Kick.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
Ik weet het niet maar mijn interesse is wel gewekt....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |