Ik heb ook wel het idee dat Cersei steeds meer paranoïde zal worden, en een kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op maandag 28 april 2014 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik denk niet dat Jaime zichzelf afmaakt. De arme jongen heeft nog steeds de hoop dat hij en Cersei ermee weg zouden kunnen komen "want de targaryens dedenn het ook".
Die waren niet met iemand anders getrouwd, hebben zo geen valse koningen op de troon gezet, die zaten niet in de kings guard (waar je celibaat dient te zijn volgens je eed) etc etc etcquote:Op maandag 28 april 2014 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik denk niet dat Jaime zichzelf afmaakt. De arme jongen heeft nog steeds de hoop dat hij en Cersei ermee weg zouden kunnen komen "want de targaryens dedenn het ook".
Vaag, dat is dat einde.quote:
geloof sowieso niet dat ze in Westeros heel raar kijken naar dit soort broederliefdequote:Op maandag 28 april 2014 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus het mooie in dat wereldje. Toen de Targaryens op de troon zaten en broer-zus trouwden, vond iedereen dat soort van ok, terwijl het nu bij de Lannisters de grootst mogelijke abominatie is. Mensen zijn echt disgusted, terwijl ze het een paar jaar daarvoor helemaal prima vonden.quote:Op maandag 28 april 2014 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
geloof sowieso niet dat ze in Westeros heel raar kijken naar dit soort broederliefde
gaat meer om wie er op de grote ijzeren stoel zit .. als ze zich terug trekken naar lannister land dan hoor je er niemand meer over
Ze zijn niet disgusted, als het uit komt blijkt dat joffrey helemaal niet op die troon had mogen zittne omdat het geen baratheon is. Dat is de reden dat de lannisters het koste wat kost willen verborgen houden.quote:Op maandag 28 april 2014 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus het mooie in dat wereldje. Toen de Targaryens op de troon zaten en broer-zus trouwden, vond iedereen dat soort van ok, terwijl het nu bij de Lannisters de grootst mogelijke abominatie is. Mensen zijn echt disgusted, terwijl ze het een paar jaar daarvoor helemaal prima vonden.
Jaha, maar je hoort zowel smallfolk als bijvoorbeeld Stannis hun walging regelmatig uitspreken.quote:Op maandag 28 april 2014 23:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze zijn niet disgusted, als het uit komt blijkt dat joffrey helemaal niet op die troon had mogen zittne omdat het geen baratheon is. Dat is de reden dat de lannisters het koste wat kost willen verborgen houden.
ja dan moeten ze dat maar viral laten gaan in kings landingquote:Op maandag 28 april 2014 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaha, maar je hoort zowel smallfolk als bijvoorbeeld Stannis hun walging regelmatig uitspreken.
Het fantasy-element dat sommige mensen (niet per se jij) krampachtig proberen te ontkennenquote:
Wie ontkent dat?quote:Op maandag 28 april 2014 23:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het fantasy-element dat sommige mensen (niet per se jij) hardnekkig proberen te ontkennen
Waarom voel je je dan gelijk zo aangevallen?quote:Op maandag 28 april 2014 23:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wie ontkent dat?Alleen maar omdat er gezegd wordt dat GoT best wel realistisch is? Waaronder ik dus.
Omdat jouw opmerking gelijk zo denigrerend is.quote:Op maandag 28 april 2014 23:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan gelijk zo aangevallen?![]()
Er zijn gewoon GoT-kijkers die er niets van willen weten.
Schijnt dat ie in het boek 7-8 is, in de serie 12-14quote:Op maandag 28 april 2014 23:34 schreef dj_ko het volgende:
Hoe oud is die nog levende zoon (tommen) van cercei eigenlijk?
Op dit moment 12quote:Op maandag 28 april 2014 23:34 schreef dj_ko het volgende:
Dan moet je geen fantasyserie gaan kijkenquote:Op maandag 28 april 2014 23:32 schreef VacaLoca het volgende:
Mijn gedachte was wel van 'Hmm wordt wel erg fantasy achtig zo'
Ondanks dat White Walkers er al vanaf de allereerste aflevering inzitten en we ook draken enzo hebben vind ik dit en die schaduw van paar seizoenen terug net iets te ver doorschieten
niet oud genoeg om marge vrij te pleiten van pedofiliequote:Op maandag 28 april 2014 23:34 schreef dj_ko het volgende:
Ik vraag me opeens af waar die Warlocks tegenwoordig mee bezig zijn. In het vorige seizoen zaten ze nog achter Dany aan in de vorm van zo'n meisje en leek het alsof zij haar grote vijand gingen worden, maar sindsdien hoor je er niks meer van.quote:Op maandag 28 april 2014 23:37 schreef NDAsilenced het volgende:
Een hoop dingen weer gebeurd deze aflevering, met als hoogtepunt het einde.
[ afbeelding ]
Ik denk zelf, als iemand die de boeken niet gelezen heeft, dat dit binnen het Universum van GOT hier we waarschijnlijk te maken hebben met een oude Warlock-orde (zoals die in Qarth en de tower of undying) die zich lang geleden in dat gebied gevestigd heeft vanwege een daar geborgen kracht of iets dergelijks.
Voor warcraft spelers is de link met de lich King en zijn troon snel gemaakt
[ afbeelding ]
ik vond dit het hoogte puntquote:Op maandag 28 april 2014 23:37 schreef NDAsilenced het volgende:
Een hoop dingen weer gebeurd deze aflevering, met als hoogtepunt het einde.
[ afbeelding ]
Fantasy factor vind ik prima, maar vond dit beetje cheesyquote:Op maandag 28 april 2014 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je geen fantasyserie gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |