quote:Op maandag 28 april 2014 20:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb niks met het koningshuis.
quote:Op maandag 28 april 2014 20:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb niks met het koningshuis.
Kloptquote:Op maandag 28 april 2014 20:40 schreef Heeinz het volgende:
Johan Derksen is voor Ajax dat merk je meteen zal de knjb wel weer achter zitten
Wim van Breukelen? Waar heeft die gespeeld?quote:Op maandag 28 april 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij mag Wim Van Breukelen niet zo.
Niet lachen, dan blijft hij aan de gang.quote:Op maandag 28 april 2014 20:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wim van Breukelen? Waar heeft die gespeeld?
Ajax Netwerkquote:Op maandag 28 april 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax Netwerk is het niet eens met de salonremise.
Hij is alleen voor Cruijff bij mijn weten..kan ik geen moeite mee hebbenquote:Op maandag 28 april 2014 20:40 schreef Heeinz het volgende:
Johan Derksen is voor Ajax dat merk je meteen zal de knjb wel weer achter zitten
FC Breukelen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wim van Breukelen? Waar heeft die gespeeld?
Eens, Thijs is sowieso de beste clubwatcher helaas.quote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch saaie clubwatchers aan de bar vergeleken met Thijsie van de Thijs Slegers show.
Uh, Krabby saai noemen?quote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch saaie clubwatchers aan de bar vergeleken met Thijsie van de Thijs Slegers show.
Ik denk dat Frank liever naar Spurs dan Manu gaatquote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Louis van Gaal zou beter bij Manchester passen. Hij kan het drie jaar doen en dan bijvoorbeeld Giggs die het overneemt.
Van Gaal houdt het nooit zo lang vol.. na maximaal 2 jaar kotst iedereen hem uit omdat hij zich niet kan aanpassen aan een andere cultuurquote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Louis van Gaal zou beter bij Manchester passen. Hij kan het drie jaar doen en dan bijvoorbeeld Giggs die het overneemt.
Dan zou Giggs of iemand van de club daar kunnen instappen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Gaal houdt het nooit zo lang vol.. na maximaal 2 jaar kotst iedereen hem uit omdat hij zich niet kan aanpassen aan een andere cultuur
100 mil voor Bale is nog ergerquote:
Hoi Karinaquote:
bij voorkeur rechtsquote:Op maandag 28 april 2014 20:48 schreef superniger het volgende:
Kluivert
Gaat hij ze leren autorijden?
quote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe geen haxball met GGMM de dictator.
Die hebben geen voetbalteam.quote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef Magere_Gein het volgende:
Columbia, ik denk dan altijd , de space shuttle of de filmmaatschappij?
Zit hij de baas te spelen?quote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
against modern haxballquote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
waaromquote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
De witte Gullitquote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Niet hebben over Carlos Valderrama:
[ afbeelding ]
Spelen jullie nu dan?quote:Op maandag 28 april 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil altijd dezelfde saaie map.
quote:Op maandag 28 april 2014 20:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle Egel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM eens linkquote:Op maandag 28 april 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Ik ga wel weer tijdens Koning Voetbal.
quote:Op maandag 28 april 2014 20:59 schreef Heeinz het volgende:
hihi XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:3
Snelle Egel
Mkrabby kan een statement maken door nu gewoon weg te lopen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:59 schreef DrDentz het volgende:
Ojee ojee Wlfred neemt opnieuw de redacteuren van VI niet serieus, dit wordt gevaarlijk.
quote:Op maandag 28 april 2014 20:58 schreef S0nic het volgende:
[..]Eerder dit seizoen Sassuolo - AC Milan gekeken , mooie pot was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.goal.com/nl/match/119313/sassuolo-vs-ac-milan/report Berardi
Er is leven na de lach.
'Niets is belangrijker dan iets anders!'quote:Op maandag 28 april 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stewart is in zijn boeddhistische fase.
Terecht.quote:Op maandag 28 april 2014 21:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Cillessen wordt speler van het jaar
Mensen uit het Noorden tellen we niet mee in Hilversum.quote:
Cillessenquote:Op maandag 28 april 2014 21:03 schreef zeebeschuit het volgende:
Cillesen als winnaar. Wat een treurnis
quote:Op maandag 28 april 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
4-4-2 opstelling?
Niet iets met 4 spitsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
PromoverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Nummer 16 in de Jupiter Liek en toch promoveren. Dat zou toch lachen zijn.quote:
Raar systeem ook met die periodetitels.quote:Op maandag 28 april 2014 21:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nummer 16 in de Jupiter Liek en toch promoveren. Dat zou toch lachen zijn.
Dat is tegelijk met Derksen on the roadquote:Op maandag 28 april 2014 21:09 schreef Syntix het volgende:
Kijktip: Van Rossem-god bij P&W vanavond.
Wie is dat?quote:Op maandag 28 april 2014 21:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is tegelijk met Derksen on the road
quote:Op maandag 28 april 2014 21:09 schreef Syntix het volgende:
Heeft die wel zijn zak gewassen?quote:Op maandag 28 april 2014 21:09 schreef Syntix het volgende:
Wees blij, anders zat hij ook via facebook iedereen met radijsjes lastig te vallen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wilfred snapt echt niks van dat Facebook
quote:Op maandag 28 april 2014 21:15 schreef superniger het volgende:
Straks laten ze al die bananen selfies zien
quote:Op maandag 28 april 2014 21:18 schreef Syntix het volgende:
Veltman GOD
By far de beste verdediger in NL en van NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |