Um, je kan prima je mond open houden en nog je adem inhouden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:05 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat die gast niet even een hap lucht mee onderwater kan nemen.Hij moet gelijk terug naar boven.
Lijkt me ook niet echt praktisch nee, maar volgens mij bestaat het echt.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is het wel fake johje zou toch nooit meer normaal laarzen of heel veel schoenen
kunnen dragen en je krijgt gegarandeerd gaten in je sokken![]()
[ afbeelding ]
Volume in je mond is niet echt veel vergeleken je longen....quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:05 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat die gast niet even een hap lucht mee onderwater kan nemen.Hij moet gelijk terug naar boven.
Die piercing vind ik er nogal onsmakelijk uitzien, maar die tattoo met honingraat is wel erg mooi.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:18 schreef Mylene het volgende:
De Engelse Daily Mail is hem ook tegengekomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een zielig figuur. Eén grote schreeuw om aandacht, meer niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:18 schreef Mylene het volgende:
De Engelse Daily Mail is hem ook tegengekomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk denk je dan "quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zal het maar 4 uur 's nachts na een avond stappen tegenkomen.
Dan doet hij er stoppen in.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:15 schreef superniger het volgende:
Hoe doe je dat met eten? alles valt toch uit je mond via de wangen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |