Oh, spannend, ik zie een potentieel Romeo en Julia verhaal in je leven verbrogen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Woon in noord, maar mijn hart ligt zuid.
quote:Op maandag 28 april 2014 19:36 schreef wdn het volgende:
\o Karina
een voor een, allen voor allen!!!!!!
ahum!quote:Op maandag 28 april 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Krabsalade is wel lekker. Met een flinke scheut cocktailsaus erover natuurlijk.
8 dagen voorspel?quote:Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef OProg het volgende:
Zoveel verschil zie ik niet met mensen tot op heden.
Wilde ik ook eerst zeggen, maar toen kwam het voorspel.quote:Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef OProg het volgende:
Zoveel verschil zie ik niet met mensen tot op heden.
Gelukkig niet 8 dagen dan wordt hij gek.quote:Op maandag 28 april 2014 19:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Duurt te lang dit, Matthijs wordt zenuwachtig
Inderdaad. Aan het begin zeiden ze nog dat het gemiddelde Amerikaanse stel 2 minuten bezig is in totaal.quote:Op maandag 28 april 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wilde ik ook eerst zeggen, maar toen kwam het voorspel.
EEH, IK GA OVER ACHT DAGEN MIJN ZAADCELLEN BIJ JE INBRENGEN roep ik wel eens op straat.quote:Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Het zijn dus eigenlijk net mensen.
Oe voorspel van 8 dagen, klinkt goed.
No animals were harmed during the making of Nasi a la Johannes.quote:Op maandag 28 april 2014 19:44 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga johannes voordragen, om in deze rubriek zijn nasi a la johannes aan het grote volk kenbaar te maken
Nou ja het gemiddelde komt prima uit dat welquote:Op maandag 28 april 2014 19:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Inderdaad. Aan het begin zeiden ze nog dat het gemiddelde Amerikaanse stel 2 minuten bezig is in totaal.
Met Hela-curry is alles lekkerquote:Op maandag 28 april 2014 19:49 schreef Mansjester het volgende:
Wat een omhooggevallen gedoe is dit altijd
Waarom zou die aan tafel moeten zitten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |