Oh, spannend, ik zie een potentieel Romeo en Julia verhaal in je leven verbrogen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Woon in noord, maar mijn hart ligt zuid.
quote:Op maandag 28 april 2014 19:36 schreef wdn het volgende:
\o Karina
een voor een, allen voor allen!!!!!!
ahum!quote:Op maandag 28 april 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Krabsalade is wel lekker. Met een flinke scheut cocktailsaus erover natuurlijk.
8 dagen voorspel?quote:Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef OProg het volgende:
Zoveel verschil zie ik niet met mensen tot op heden.
Wilde ik ook eerst zeggen, maar toen kwam het voorspel.quote:Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef OProg het volgende:
Zoveel verschil zie ik niet met mensen tot op heden.
Gelukkig niet 8 dagen dan wordt hij gek.quote:Op maandag 28 april 2014 19:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Duurt te lang dit, Matthijs wordt zenuwachtig
Inderdaad. Aan het begin zeiden ze nog dat het gemiddelde Amerikaanse stel 2 minuten bezig is in totaal.quote:Op maandag 28 april 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wilde ik ook eerst zeggen, maar toen kwam het voorspel.
EEH, IK GA OVER ACHT DAGEN MIJN ZAADCELLEN BIJ JE INBRENGEN roep ik wel eens op straat.quote:Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Het zijn dus eigenlijk net mensen.
Oe voorspel van 8 dagen, klinkt goed.
No animals were harmed during the making of Nasi a la Johannes.quote:Op maandag 28 april 2014 19:44 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga johannes voordragen, om in deze rubriek zijn nasi a la johannes aan het grote volk kenbaar te maken
Nou ja het gemiddelde komt prima uit dat welquote:Op maandag 28 april 2014 19:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Inderdaad. Aan het begin zeiden ze nog dat het gemiddelde Amerikaanse stel 2 minuten bezig is in totaal.
Met Hela-curry is alles lekkerquote:Op maandag 28 april 2014 19:49 schreef Mansjester het volgende:
Wat een omhooggevallen gedoe is dit altijd
Waarom zou die aan tafel moeten zitten?quote:
ditquote:Op maandag 28 april 2014 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Geef mij maar een frietje mayo, veel lekkerder. Worden ook geen beesten voor in kokend water gegooid.
quote:Op maandag 28 april 2014 19:50 schreef tong80 het volgende:
Je zal als krab maar aan het neuken zijn en er wordt een mes in je donder gestoken. Of bij een kreeft. Gelukkig ben ik weegschaal.
Maar hij heeft wel dat lied live kunnen horenquote:Op maandag 28 april 2014 19:51 schreef Kroelo het volgende:
daar zit je dan in je vissenkom, starend naar mensen die je soortgenoten aan het opeten zijn
schrale troostquote:Op maandag 28 april 2014 19:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel dat lied live kunnen horen
ik wilde ook niet zien hoe een krab vermoord werd, was even weggezaptquote:Op maandag 28 april 2014 19:52 schreef marcodej het volgende:
Erben wil niet zien hoe eten gemaakt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |