omdat wij niet constant alle oude topics na gaan lopen op gewijzigde postsquote:Op zondag 4 mei 2014 20:37 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Serieus, waarom zit daar een tijd opmods kunnen toch zien wat je weggehaald hebt.
Mwa, niet iedereen is crimineel hier. Zou een uitzonderingsstempel voor moeten komen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:53 schreef Bart het volgende:
[..]
omdat wij niet constant alle oude topics na gaan lopen op gewijzigde posts
Telefoon was op. Stok ligt dus in mijn auto. Vanavond ligt hij op een nieuwe plaats. Rond een uur of 7 denk ik.quote:
Omdat mobiel dat niet kan.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom doe je dat zelf dan niet?
Goed bezig.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:01 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Telefoon was op. Stok ligt dus in mijn auto. Vanavond ligt hij op een nieuwe plaats. Rond een uur of 7 denk ik.
Maar ik hou jullie op de hoogte van hoe en wat.
een tr plaatsen kan wel mobiel. Knopje 'rapporteer'.quote:
werkt hier niet, nooit gedaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:19 schreef Bart het volgende:
[..]
een tr plaatsen kan wel mobiel. Knopje 'rapporteer'.
net ff getest, doet het prima hierquote:
De verstuur knop doet het ook wel es niet. Dan moet ik de browser afsluiten via takenmanager om het weer te laten doen.quote:
Bij mij loopt dm wel eens vast. Heel verhaal getypt op dat kleine schermpje en dan doet de 'versturen'knop het niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
De verstuur knop doet het ook wel es niet. Dan moet ik de browser afsluiten via takenmanager om het weer te laten doen.
Hmm. Eens in de 20 refreshes van mijn DM's op mijn iPhone doet het ook niet. En heel vaak een refresh van een forum, ook niet hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Wat voor een oud stuk schroot hebben jullie
Een sony Ericsson van bijna twee jaar oud.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Wat voor een oud stuk schroot hebben jullie
Dat het forum kuren heeft is algemeen bekend, zelfs mijn mobiel heeft soms wat problemen ermee. Maar zelfs mijn oude mobiel (galaxy s1) kon het gewoon aan. In ieder geval zo ver ik me kan herinneren.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:26 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Hmm. Eens in de 20 refreshes van mijn DM's op mijn iPhone doet het ook niet. En heel vaak een refresh van een forum, ook niet hoor.
Dan moet ik echt de internet pagina afsluiten, en dan opnieuw openen, en dan doet hij het weer. Heb ik alleen met het Fok Forum.
Had ik ook regelmatig last van in diverse mobiele browsers, totdat ik Chrome ging gebruiken (Android).quote:Op maandag 5 mei 2014 10:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij mij loopt dm wel eens vast. Heel verhaal getypt op dat kleine schermpje en dan doet de 'versturen'knop het niet.
Dat zijn van die momenten dat ik mijn telefoon het liefst even vliegles wil geven...
Hank is ie al 2x geweest, dus laat die maar zittenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:34 schreef ActualFantasy het volgende:
Even weer over de stok.
Ik ben aan het kiezen tussen twee plaatsen.....
Ze liggen allebei ten noorden en een heel klein beetje ten oosten van waar ik nu ben.
Ik ben nu in Raamsdonksveer.
Ik had gemeenten in gedachte waar hij nog niet geweest is.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hank is ie al 2x geweest, dus laat die maar zitten
Goed ideequote:Op maandag 5 mei 2014 11:27 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik had gemeenten in gedachte waar hij nog niet geweest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |