nee..quote:
Waarom doe je dat zelf dan niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:00 schreef Maringo het volgende:
Wil iemand een tr doen met de plaatsnaam erin?
Helpt misschien wel.
Ditquote:Op zondag 4 mei 2014 19:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom doe je dat zelf dan niet?
Voor?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:27 schreef Nattekat het volgende:
Nu pleit ik echt voor een sms of e-maildienst
Is dat leuk daar wonen?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee..
iets met werken enzo
maar ik woon wel zuidelijk van den Haag
Die hadden we in ronde 1 en 2quote:Op zondag 4 mei 2014 19:27 schreef Nattekat het volgende:
Nu pleit ik echt voor een sms of e-maildienst
prima hoorquote:
Natuurlijk niet, kan alleen in de eerste 24 uur na plaatsing. De rest moet een mod doen.quote:
jupquote:Op zondag 4 mei 2014 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was toch enkel een board waar je naartoe kon sturen?
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:26 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Dan kijk ik morgenochtend ff. rij er elke dag langs dus
nu welquote:
Wat gaat er hier mis?quote:
hmm apart. Mogelijk omdat ik mobiel zit.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:30 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wat gaat er hier mis?
[ afbeelding ]
Edit logo is nog steeds weg
Maximale tijd verstreken.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:30 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wat gaat er hier mis?
[ afbeelding ]
Edit logo is nog steeds weg
SPOILER: Ik zie dubbelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maximale tijd verstreken.Serieus, waarom zit daar een tijd opSPOILER: Ik zie dubbelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mods kunnen toch zien wat je weggehaald hebt.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maximale tijd verstreken.SPOILER: Ik zie dubbelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef .Neovo. het volgende:
Samsung![]()
[..]Nee een blaadje in je batterij danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat om android
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Dat is de modus energiebesparingquote:Op zondag 4 mei 2014 20:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nee een blaadje in je batterij dan![]()
Het gaat om android
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |