Heel storend inderdaadquote:Op maandag 28 april 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha het topic was dicht dus jullie konden niet doorrrr tegelijk posten
Hahaquote:Op maandag 28 april 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja man we balen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wel hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee.quote:Op maandag 28 april 2014 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben ik de enige die Wennemars irritant vind?
Ik vermoed van niet.quote:Op maandag 28 april 2014 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja.quote:Op maandag 28 april 2014 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, maar in dit topic vinden we 90% van de gasten irritant.quote:Op maandag 28 april 2014 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Da's ook weer waar.quote:Op maandag 28 april 2014 19:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, maar in dit topic vinden we 90% van de gasten irritant.
valt mee dat er geen mensen hier zijn die matthijs irritant vindenquote:Op maandag 28 april 2014 19:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij gaat hem nu opeten.quote:Op maandag 28 april 2014 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Maar waarom heeft Erben dan ook een banaan meegenomen?
Waarom kijken we nog?quote:Op maandag 28 april 2014 19:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Die Pannekoek vrijdag was ook heul niet grappig.quote:Op maandag 28 april 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond Lebbis niet zo grappig. Pieter en ik huilen.
geen idee, maar volgens mij bestaan er wel curling hooligans.. elkaar slaan met bezemsquote:
Triest dat ze de actualiteit bespreken.quote:Op maandag 28 april 2014 19:05 schreef OProg het volgende:
Het meest afgespeelde filmpje van de dag nog een keer laten zien
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 28 april 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die Pannekoek vrijdag was ook heul niet grappig.
Soort sado masochisme.quote:
Oh dat goeie programma ja.quote:Op maandag 28 april 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zaten in het publiek bij dat RTL7 schaatscafé.
Oh. Ik dacht even dat je Pieter afvielquote:Op maandag 28 april 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die in de plaats van Pietertje was. Hij heette Pannekoek
Raar dat in jou opkomt dat er Pieter afvalligen zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht even dat je Pieter afvielBen ik blij dat ik je niet gelijk besloot uit te schelden.
Je bent wel gesnapt nu, je hebt niet gekeken vrijdag!quote:Op maandag 28 april 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht even dat je Pieter afvielBen ik blij dat ik je niet gelijk besloot uit te schelden.
Zwaar en voetballoos weekend achter de rug. Sorry.quote:Op maandag 28 april 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Raar dat in jou opkomt dat er Pieter afvalligen zijn.
Ook dat nogquote:Op maandag 28 april 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent wel gesnapt nu, je hebt niet gekeken vrijdag!
Ik heb toen ook niet gekeken toen ik merkte dat er een of andere lapzwans Pieter-Jan had vervangen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent wel gesnapt nu, je hebt niet gekeken vrijdag!
Gaan ze Klöpping onderhanden nemen of hebben ze dat al gedaan?quote:Op maandag 28 april 2014 19:07 schreef OProg het volgende:
Met de snijtafel is gedachten kijkt dit gesprek best prettig.
Ik was nieuwsgierigquote:Op maandag 28 april 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb toen ook niet gekeken toen ik merkte dat er een of andere lapzwans Pieter-Jan had vervangen.
niet in je oor?quote:Op maandag 28 april 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zat nog met mijn banaan in mijn hand
Vooral om veel geld mee te verdienen gok ik zomaar.quote:Op maandag 28 april 2014 19:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dus hij heeft een hele nieuwe manier vaan aanbieden nodig omdat hij te bang is een blad te kopen?
Erg slim ook.quote:Op maandag 28 april 2014 19:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het best een tof idee eigenlijk dat Blendle
quote:Op maandag 28 april 2014 19:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Daar betaal je ook voor. Al was het maar door naar advertenties te kijken.quote:Op maandag 28 april 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
ik krijg al mijn nieuws van fok frontpage
Toch zijn platen wel weer in opkomst, elke artiest die bij DWDD komt heeft een nieuwe plaat uit.quote:Op maandag 28 april 2014 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit wel een hipster project, net als platen kopen
Daar staan wel opvallend veel artikelen over kloppende liefdeslansen en dergelijke.quote:Op maandag 28 april 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
ik krijg al mijn nieuws van fok frontpage
Paarsgepunte he?quote:Op maandag 28 april 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar staan wel opvallend veel artikelen over kloppende liefdeslansen en dergelijke.
Ik kijk altijd uit naar de volgende Djeez postquote:Op maandag 28 april 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar staan wel opvallend veel artikelen over kloppende liefdeslansen en dergelijke.
quote:Op maandag 28 april 2014 19:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Kijk uit, we hebben met een hipster te maken!quote:Op maandag 28 april 2014 19:14 schreef OverRated het volgende:
Blendle
Heb de beta al veel gebruikt. Iets van 15-20 euro uitgegeven tot nu toe, terwijl ik normaal nooit voor nieuws/achtergronden betaalde.
Ik moet dan altijd aan die foto van hem zijn vriendin denken, dus laat maar.quote:Op maandag 28 april 2014 19:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd uit naar de volgende Djeez post
Omdat hij van de verkeerde kant is.quote:Op maandag 28 april 2014 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doet Klopping altijd zo verwijfd?
Het idee is van een vriend trouwens.quote:
In Danny's hoekje, zeg maar?quote:Op maandag 28 april 2014 19:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan die foto van hem zijn vriendin denken, dus laat maar.
Nee hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Alexander denkt al miljonair te zijn. Kijk hem stralen.
nooit gezien, denk niet dat ik die ook wil zienquote:Op maandag 28 april 2014 19:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan die foto van hem zijn vriendin denken, dus laat maar.
Zou ook nog best eens kunnen waar kunnen worden, als het echt de spotify van kranten/tijdschriften wordt kan het heel groot wordenquote:Op maandag 28 april 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Alexander denkt al miljonair te zijn. Kijk hem stralen.
Ik ben eigenlijk vooral geïnteresseerd in wat jij zoal doet.quote:Op maandag 28 april 2014 19:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vroeg me net af of marcodej meezat te kijken.. weet ik dat ook weer
Uh ja tuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 19:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vooral om veel geld mee te verdienen gok ik zomaar.
Ik reageer nu op je postquote:Op maandag 28 april 2014 19:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral geïnteresseerd in wat jij zoal doet.
Leuk. Mag je vaker doen.quote:
Nee, wel ergens op Fok, eventjes maar geloof ik. Nakende man en vrouw betasten al liggend in een tentje oid malkanders vleselijke geslachtsdelen. Dat was hij, zo begreep ik. Ik heb helaas geen linkje.quote:
Maar Klöpping heeft het toch maar opgetild van een gepasseerd 100 jaar oud medium naar een gepasseerd 50 jaar oud medium.quote:
Die gaat weer gooienquote:Op maandag 28 april 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk uit, Jakhals Erik komt er aan.
uitkijken voor flesjesquote:Op maandag 28 april 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk uit, Jakhals Erik komt er aan.
Ok.quote:Op maandag 28 april 2014 19:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, wel ergens op Fok, eventjes maar geloof ik. Nakende man en vrouw betasten al liggend in een tentje oid malkanders vleselijke geslachtsdelen. Dat was hij, zo begreep ik. Ik heb helaas geen linkje.
Mijn gezicht is net zo zuur als mijn posts, dus of het goed of slecht is laat ik aan jou overquote:
Wat is het verschil?quote:Op maandag 28 april 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou liever Ronald dan. Die vind ik leuker.
Ja, hij zou eigenlijk een paar maandjes gePremd moeten worden.quote:Op maandag 28 april 2014 19:21 schreef NoCigar het volgende:
Hé, Kutlul, de geestelijk gehandicapten-bekogelaar.
Je kreeg zelfs in beeld dat hij de wc in liep.quote:Op maandag 28 april 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
Oh was dat hetHij moest pissen. Ik vond het ook al zo gek dat hij opeens wegliep.
alors ook.quote:
Ik dacht dat hij de kleedkamer in liep eigenlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 19:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Je kreeg zelfs in beeld dat hij de wc in liep.
Volgens marcodej was het best een leuk item.quote:Op maandag 28 april 2014 19:22 schreef KingRoland het volgende:
ow ik ben net te laat maar ik wou even zeggen..
Alexander Klopping
Chicken tonight, niet zo culinair hoogstaand.quote:Op maandag 28 april 2014 19:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb honger, wat heb je vandaag gegeten Johannes?
geen fotoreportage?quote:Op maandag 28 april 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chicken tonight, niet zo culinair hoogstaand.
Ik heb vandaag advocado door mijn salade gedaan.quote:Op maandag 28 april 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chicken tonight, niet zo culinair hoogstaand.
Ik heb een extra blikje ananas er door heen gedaan, maar dat was de enige touch a la Johannes.quote:Op maandag 28 april 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag advocado door mijn salade gedaan.
Is hij ook CDA....dan voorzie ik wel een promotie.quote:Op maandag 28 april 2014 19:25 schreef OProg het volgende:
Ruud Lubbers en Jan Peter Balkenende zouden ook gewoon hebben geknepen.
Ik vraag me af of Davy wel mee doet aan de Johannes trend.quote:Op maandag 28 april 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een extra blikje ananas er door heen gedaan, maar dat was de enige touch a la Johannes.
Hij zal stralen maar niet omdat hij denkt dat hij al miljonair is.quote:Op maandag 28 april 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet kijkt kan je iemand ook niet zien stralen.
Ananas door je eten doen,quote:Op maandag 28 april 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een extra blikje ananas er door heen gedaan, maar dat was de enige touch a la Johannes.
In chicken tonight hawaii zit al ananas, maar mijns inziens niet genoeg.quote:Op maandag 28 april 2014 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ananas door je eten doen,.
Je bent toch geen Turk?
lustburgemeesterquote:Op maandag 28 april 2014 19:27 schreef OProg het volgende:
Deze burgermeester kunnen we zomaar ineens in een aflevering van Alberto tegen komen.
Die durf ik niet eens te kopen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In chicken tonight hawaii zit al ananas, maar mijns inziens niet genoeg.
In die zoetzuur zit volgens mij perzik, die is ook heel erg lekker.quote:Op maandag 28 april 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In chicken tonight hawaii zit al ananas, maar mijns inziens niet genoeg.
wie nietquote:Op maandag 28 april 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sander heeft ook wel een crush op Maxima.
Zelfs simpele maaltijden moeten heerlijk zijn in huize Johannes.quote:Op maandag 28 april 2014 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
In die zoetzuur zit volgens mij perzik, die is ook heel erg lekker.
Ik had begrepen dat in die goeie Chinese tomatensoep het zoete komt van appelmoes.quote:Op maandag 28 april 2014 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
In die zoetzuur zit volgens mij perzik, die is ook heel erg lekker.
Eigenlijk best een sneue kutkneus.quote:
In de middeleeuwen zouden ze hem ter plekke vierendelen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:30 schreef NoCigar het volgende:
Arme man eigenlijk. Als ie het goed bedoelde.
Oh echt?quote:Op maandag 28 april 2014 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat in die goeie Chinese tomatensoep het zoete komt van appelmoes.
Ik doe het liever als Iwanius, naar een ontzettend smerige keuken gaan om iets te maken wat op een campinggasstel ook lukt.quote:Op maandag 28 april 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs simpele maaltijden moeten heerlijk zijn in huize Johannes.
Voornamelijk erg dom, dan is teveel zelfvertrouwen en teveel tv tijd een gevaarlijke combinatie.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik doe het liever als Iwanius, naar een ontzettend smerige keuken gaan om iets te maken wat op een campinggasstel ook lukt.
Maar goed dat je de racisme kaart niet getrokken hebt.quote:Op maandag 28 april 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik doe het liever als Iwanius, naar een ontzettend smerige keuken gaan om iets te maken wat op een campinggasstel ook lukt.
quote:Op maandag 28 april 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
Dat lachje, ik lig elke keer weer in een deuk
De sfeer in de pan, daar maak je geen grappen over.quote:Op maandag 28 april 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat je de racisme kaart niet getrokken hebt.
Jaa!quote:Op maandag 28 april 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
Dat lachje, ik lig elke keer weer in een deuk
Ispywaniusquote:Op maandag 28 april 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die arme prinsesjes....neem die dan mee naar dat Kinderen voor Kinderen-deel.quote:
Oke je hebt gelijkquote:Op maandag 28 april 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo hard over jezelf Mansjester.
Kapsones.quote:Op maandag 28 april 2014 19:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk
Ik ben een baas![]()
Wat een eigendunk.quote:Op maandag 28 april 2014 19:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk
Ik ben een baas![]()
Omdat je dan een paar reserve hebtquote:Op maandag 28 april 2014 19:37 schreef Stickertje het volgende:
waarom stoppen ze dan ook 10 vogels in een doos..
Weet ik toch al joh, weet je wel tegen wie je het hebt?!quote:
quote:
Oke dan ben ik een normale jongen, net zo neutraal als Zwitserlandquote:Op maandag 28 april 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een eigendunk.
Valt me van je tegen.
De opgestane Heer Himself?quote:Op maandag 28 april 2014 19:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weet ik toch al joh, weet je wel tegen wie je het hebt?!
Nee, een van zijn volgers.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 19:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weet ik toch al joh, weet je wel tegen wie je het hebt?!
5 dode duiven: Bastilla maken.quote:Op maandag 28 april 2014 19:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
5 dode vogels grappig, 5 dode mensen tragedie
Woon in noord, maar mijn hart ligt zuid.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, levend door midden hakken of levend de poten eraf trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |