abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139348381
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

Over hoeveelheden drinken ging het. Game on!
pi_139348455
Zal ik hem al laten lopen?
Dare to be different.
pi_139348884
Pieki nog gefeliciteerd met M. *O*
Drinkt hij wel als jullie hem geven? Dan zou ik dat wel doen een paar keer per dag. En dan standaard een rietjesbeker waar hij bij kan
Ik heb even berekend wat Riley drinkt per dag en dat zal zo tussen de 500 en 750ml zijn

MM leuk dat jullie weer naar het Safaripark zijn gegaan. Het was volgens mij ook wel goed weer daarvoor
pi_139349343
Crosspost met het babytopic, sorry ;)

Ik mag ons hier komen melden, hoera! Afgelopen donderdag werd Sticker 1 jaar, dat hebben we met ons vieren groots gevierd. Ik had een babyvriendelijke taart gemaakt, hij kreeg kado's, we hebben voor hem gezongen, en aan het eind van de dag was hij ziek :') Nu nog trouwens, maar dat komt goed natuurlijk!

Desalniettemin: we sluiten het heftigste jaar van ons leven af. FOK heeft enorm met ons mee geleefd, dus vanuit hier heel veel dank voor al dat meeleven, de wijze woorden, de oprechte steun, de praktische hulp, de spiegel die soms nodig was, het bondgenootschap waar ik soms zo veel aan had, ik vind jullie zo verschrikkelijk lief, ik heb zo veel gehad aan dit topic en ook aan Z&G toendertijd, duizendmaal dank! :*

Het was een hell of a ride, maar ik zou het zonder nadenken zo weer doen. Omdat Sticker. O+

[ Bericht 30% gewijzigd door L-E op 28-04-2014 21:58:14 ]
pi_139349477
Mijne heeft het weken op max 75cc per dag gedaan. :X het was niet ideaal en ik werd er ook wel een beetje zenuwachtig van, maar ze heeft het doorstaan. Ze at overigens wel goed fruit en we gaven twee keer per dag iets van 100-150 yoghurt, dat was natuurlijk ook vocht.

Nu drinkt ze veel meer maar dat is qua echt drinken alsnog zelden meer dan 250cc, en ze doet het er prima op! Dus 400ml drinken per dag klinkt mij als prima.

Welkom ook alle nieuwe dreumesjes! Dit jaar is nog cooler dan het babyjaar *O*

Ennnnn woordjes! Hier zitten we nog niet op heel veel, eens even opsommen: waaaaauw, oh-oh, papa, mama, aai, miauw, daag, oppetee, bal, op, klaar. Verstaan doet ze wel al veel meer! En ze brabbelt de hele dag onverstaanbaar haha.
pi_139349891
L-E ik ben in love met Sticker O+
Ook zo'n kleintje (ik bedoel dus, omdat Riley ook zo klein is en de meeste baby's zijn met 9 maanden al Riley haar lengte voorbij) O+
Ik hoop dat je net zoveel aan dit topic hebt als je aan het babytopic had. Maar ik ben blij dat jij er ook bent O+

Olf leuk om weer van jou te horen. O+
  maandag 28 april 2014 @ 19:32:25 #7
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139349929
Oh LE wat zeg je t allemaal weer liefdevol O+ en je dreumes!! O+

Welkom ook mandy met je blije verjaardags-ei en piekie met M van wie ik gauw foto's hoop te zien! *O*
pi_139350149
Welkom en gefeliciteerd Mandy. Wat een leukerd.

LE wat een mooie woorden. Gefeliciteerden welkom!

Pieki welkom en gefeliciteerd.

En voor al deze verjaardagen *O* *G* *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_139350745
*O* nieuwe dreumesen *O*

LE wat een bijzondere foto O+
En wat een mooi mannetje heb je!

Pfff hier was Luc zo boos toen hij thuis kwam van het KDV. Geen idee waarom. Zelfs in bad bleef hij boos :')
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_139351154
MM auwww al die tandjes :X Hier worden de bobbels nog elke dag groter, ongelofelijk wat die kiezen doen.
As fijn dat het bezoekje weer goed was. Waar kreeg Kyan de prikken?
Mandy nog van harte. Is hij nou opeens zo blond joh?
Piekie ook van harte. En lastig probleem. L heeft best nog een tijdje thee uit de fles gedronken omdat hij bekers niet snapte. Thee vond hij wel lekker of heel koud water. Verder kreeg ik er ook niks in. Toen tuitbeker en nu rietjesbeker.
Jaaaaaaaa LE ik heb de foto's van sticker gezien O+ O+ *O* Dat neusje O+ Wat een prachtig ventje. Wat fijn dat je zoveel aan Fok hebt gehad tijdens het afgelopen jaar. Hopelijk gaat dat gewoon door in het dreumestopic En wat een geweldig cadeau zeg!
Skoap wat sneu, boze Luc. Ben nou wel benieuwd wat er was :D
He Olf, alles goed? :W
pi_139352068
Welkom Pieki, mandy en LE *O*
Prachtige foto's O+

Boze kindjes
(Niet) drinkende kindjes
Een dreumesmoeder met opeens een tweeling in de maak
Zieke dreumesjes
mooie stats
Pratende ukkies, of brabbelend of veel verstaanders ^O^

*O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_139355251
Congrats LE!

Wij hielden zaterdag Aiden's verjaardag gevierd met de familie van mijn man.
Was best gezellig, maar veel mensen.
Omdat we woensdag (op zijn verjaardag) al vroeg naar de dierentuin waren gegaan, hadden we nog geen taart met hem gegeten en een kaartje uitgeblazen.
Dus deden we dat zaterdag.
Maar mijn man en ik waren nog druk met iedereen van drinken etc. te voorzien.
Beginnen ze met taart en al, al te zingen. Terwijl wij nog in de keuken waren.
Een nicht van mijn man had Aiden bij zich dus ik ging er maar naast zitten tijdens het zingen. Blaast ze ook met hem het kaarsje uit, met hem "hoera" roepen en zijn amrpjes omhoog.
En ik zat ernaast. -O-

Kijk, je wilt ergens zoiets niet verstoren, je 'laat' het gebeuren. Je wilt mensen (zijn nichtje) geen rotgevoel geven door er iets van te zeggen maar het klopt natuurlijk niet.
Ík of mijn man hoort daar met die jongen te zitten. Wij moeten het eerste hapje taart geven.
Maar het was al zo zachtjes aan voorbij.
Vervolgens gingen wij verder taart uitdelen, beginnen ze ook al zonder ons cadeautjes uit te pakken. :{
Dus weer er snel bij gaan zitten want men ging gewoon door

Was niet leuk, maar je weet ook dat ze het niet uit vervelende bedoelingen doen maar er werd totaal niet bij stil gestaan dat het voor ons ook speciaal moet zijn.

De volgende dag kwamen mijn ouders en mijn moeder deed precies hetzelfde. :')
Met hém uitblazen en hem al taart geven voordat we überhaupt gezongen hadden.

Mja, iedereen is gek op die kleine maar waarom denkt men dan ineens niet aan de ouders?

-O-
pi_139355820
Nou Venco. Dat is inderdaad niet leuk. Zelfs heel flauw dat ze dat gedaan hebben. Daar hadden jullie zeker wat van mogen zeggen. Ze hadden gewoon moeten wachten op zowel papa en mama :*
pi_139355905
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:54 schreef Omentielvo het volgende:
Nou Venco. Dat is inderdaad niet leuk. Zelfs heel flauw dat ze dat gedaan hebben. Daar hadden jullie zeker wat van mogen zeggen. Ze hadden gewoon moeten wachten op zowel papa en mama :*
I know. Maar men ging er al zo in op. Het was een soort overmacht en je wilt die enthousiasme van anderen ook niet verpesten. Overrompeld.
  maandag 28 april 2014 @ 21:58:42 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139356027
Whut?? :o Oooh dat vind ik echt héél onbeschoft! Je mooie eerste momenten ;(

Wel lief van je dat je hun enthousiasme niet wilt indammen, maar dat zou ik toch wel doen hoor :*
pi_139357376
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
Whut?? :o Oooh dat vind ik echt héél onbeschoft! Je mooie eerste momenten ;(

Wel lief van je dat je hun enthousiasme niet wilt indammen, maar dat zou ik toch wel doen hoor :*
Ja, ik weet het. Maar tóch doe je niks. Ging er wel bijzitten, naast die nicht. Maar iemand maakt foto's vanaf Aiden's kant en ik zat aan de kant vd nicht.
Ze had gewoon ook d'r haren vóór Aiden dus ik zag vooral dat.
Wil die foto's amper terugzien. :{
  maandag 28 april 2014 @ 22:53:27 #17
378192 -mandy-
I am who I am
pi_139358740
Jeetje Venco, dat meen je niet!? Wat erg voor jullie dat ze niet op jullie hebben gewacht.
Daar horen jullie bij te zijn!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  maandag 28 april 2014 @ 22:58:37 #18
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139358983
Ik haak hier even in hoor maar wtf?. Leuk enthousiast mar ook een mega plaat voor hun kop? :{

En oh, nog gefeliciteerd en welkom Venco, piekie en L-E!
pi_139364320
Welkom Venco en gefeliciteert met Aiden. Ik zou er echt nog wat van zeggen. Anders gebeurt het gewoon weer in een soortgelijke situatie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_139364506
Venco wat sneu :* Ik zou er wel wat van gezegd hebben, dan iedereen maar over de zeik.
Sowieso achteraf zou ik er nog wat van zeggen hoor, wat Tinu ook zei, anders blijft dit gaan.

In ieder geval van harte. Misschien is het een idee om het alsnog te vieren met zijn drietjes, stukje cake met slagroom oid? Dan kun je die foto's bewaren. Dat is dan wel niet de eerste keer geweest maar wel de eerste keer die ging zoals jij wilde :) En beter om terug te kijken dan foto's waar jij verdrietige gevoelens bij hebt
pi_139364598
Precies wat Fieder zegt wilde ik ook voorstellen. Zelf nog een keertje overdoen. Met een leuke cupcake met kaarsje ofzo.
Het is echt niet netjes, en ik begrijp heel goed wat je zegt over het overrompeld worden en het laten gebeuren. Ik denk dat mij hetzelfde was overkomen :*
pi_139365392
Gat Venco wat rot. Lekker nog een keer vieren O+

Mijn kind heeft met de oudste van Kyara gebeld :)
Hier een nacht van 19.30 tot 8.30 *O*

Groeistuipje ? Damn ! Wat een heerlijkheid.

Gisteren zei ze na het eten "poepen". Hup op het potje en ja hoor. Mn baby O+
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:37:38 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139365859
Wauw KZ! Gaat lekker! ^O^

Ik heb gisteravond kennis gemaakt met het fenomeen krijsende dreumes :X
Ze was wakker geworden dus ik ging er nog even heen, in t donker even gevoed en toen ik dacht (hoopte :') ) dat ze weer sliep, weer in bed gelegd... PANIEK! BOOS!! En krijsen dus, djeeeez wat een geluid :X Maargoed, ook heel verdrietig met nasnikken en al, dus ik heb dr naast me in bed gelegd en toen heeft ze lief geslapen.

Verlatingsangst anyone? -O-
pi_139366247
Groeistuip ! Door het kruipen ? Opeens of tandjes ?
Verlatingsangst is denk ik ook hier mee verbonden. Dat ze dus een enorme groei doormaken en je dan extra nodig hebben.
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:19:50 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139366702
Ok offtopic maar mag ik ff janken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139367710
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:06 schreef kleinzusje het volgende:
Gat Venco wat rot. Lekker nog een keer vieren O+

Mijn kind heeft met de oudste van Kyara gebeld :)
Hier een nacht van 19.30 tot 8.30 *O*

Groeistuipje ? Damn ! Wat een heerlijkheid.

Gisteren zei ze na het eten "poepen". Hup op het potje en ja hoor. Mn baby O+
wow! ^O^
pi_139367719
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LadyBlack het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach nee wat super k*t ;( :*
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:15:37 #28
378192 -mandy-
I am who I am
pi_139368052
Wat balen LB, hopelijk vind je snel een andere en leukere baan.

Jeuj! Wat goed kleinzusje! ^O^
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_139368564
KZ wat knap! :o En wat leuk zeg, samen bellen O+ hadden ze nog gespreksonderwerpen :P
LB lastig he? Ze wilde iig duidelijk nog niet dat jij ging O+ en wat rot, je spoiler :( flinke tegenvaller zeg

Ik ben nog niet zo lang wakker O+ :@ L is naar de gastouder en ik heb vakantie
pi_139368737
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LadyBlack het volgende:

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:48:35 #31
381212 Gulara
From the future
pi_139369062
Piekie nog gefeliciteerd met M. *O*

L-E ook nog gefeliciteerd! *O*
Jouw liefde voor sticker komt altijd zo duidelijk naar voren in je posts! O+
Ik ben inmiddels razend benieuwd naar hem, zit je op fb?

Mandy ook gefeliciteerd! *O* Wat een echt knulletje al!

Olf, oppetee vind ik echt een fantastisch woord!

Skoap's arme jongetje helemaal boos. Is ie daarna weer vrolijk geworden?

Fieder succes met de tandjes.

Venco, be-la-che-lijk! Ik zou er zeker iets van zeggen. En inderdaad lekker opnieuw vieren.
En gefeliciteerd! *O*

Kz, jouw baby is heul knap! :o

LB, hier ook twee keer zo'n aanval gehad. Zelfs bij ons zijn was verschrikkelijk. We hebben midden in de nacht Nijntje de film gekeken met een snikkend kind. :') :O
En je spoilerbericht is heel stom. Ik snap dat je er verdrietig van bent. :*
pi_139369088
LB da's wel heel erg zuur idd .. Legt zeker extra druk op je of niet? -O-
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:49:42 #33
381212 Gulara
From the future
pi_139369111
Fieder wat relaxed! :z
Heeft je man hem weggebracht?
pi_139370407
Kleinzusje hoe tof is dat. Jouw dreumes een gesprek met M van Kyara O+
En wat knap dat ze zelf aangeeft dat ze naar het toilet moet. Die begint echt goed zindelijk te worden *O*
Dat is helemaal geen baby meer allen :D

LB wat sneu. Dat na snikken breekt mijn hart altijd van. :*
Voor jouw spoiler ook :*

Vanmorgen had ik een dreumes die mij hoorde toen ik van het toilet ging. Met een klein huiltje liet ze weten dat ze wakker was. Dus lekker lang kunnen knuffelen O+
pi_139370500
LB, ik heb die ebay slofjes net bij d'r aangetrokken, die zijn 13cm en daar verzuipt ze in! Dus ik kan die zwarte aapies maat M voor d'r O+

L-E O+

Venco, ik zou ter plekke in huilen zijn uitgebarsten denk ik :@ (Ik ben op de dag zelf al een keer werkelijk in huilen uitgebarsten omdat mijn schoonvader alleen maar 'jankerd' tegen d'r kan zeggen..) Dus wat Fieder (meen ik) ook zegt, gewoon voor jullie zelf nog een keertje voor het echie vieren, iemand zoeken die er een mooie foto van maakt als aandenken! Wellicht kunnen jullie jezelf trakteren op een heel lekker stuk taart ergens bij een sjieke gelegenheid en daar met kaars en al z'n verjaardag vieren en het personeel laten zingen en foto laten maken?!?! Hier of zo: http://www.detaart.com/nl/konditorei.htm Zo feestelijk mogelijk!
pi_139370514
LB :* voor je werkdingesen... stom...
pi_139370720
Ela, wat raar van jouw schoonvader. Ik zou ook echt moeten huilen als iemand dat tegen Riley zou zeggen. Ik ben echt heel gevoelig daarvoor merk ik :*
pi_139370785
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef Gulara het volgende:
Skoap's arme jongetje helemaal boos. Is ie daarna weer vrolijk geworden?
Hij werd vanmorgen gelukkig weer vrolijk wakker... Maar hij is boos naar bed gegaan. Echt alles was mis. En het aankleden nadat hij in bad was geweest werd een hele worsteling :')
pi_139370999
LB wat naar en onrechtvaardig.

Nieuwe dreumessen *O* gefeliciteerd.

Venco privéparty houden :Y

Kz bellen wow, M. belt met blokjes, dozen en puzzelstukjes, maar als ik hem een echte telefoon met iemand aan de andere kant geeft valt ie stil. :D

Oppetee O+ leuk hoor alle woordjes.

Omen extra knuffelen O+
pi_139371332
LB wat een nare situatie, snap dat je verdrietig bent.

fieder lekker uitgeslapen. Ik kan dat dus echt niet meer.

ela wat naar van je schoonvader. Herken het wel. Mijn schoonvader zegt ook bij de eerste kick "ben je nu weer ontevreden" terwijl mijn kinderen over het algemeen vrolijk zijn.

venco idd gewoon opnieuw vieren.

kz nu al aangeven te moeten poepen. Wauw!!!

Hier net super trots. Ik vroeg wat doet een konijn en een hond. En daarna wat zegt een poes, paard, kikker en dat deed hij zo even goed na. O+
pi_139371548
Wow As, wat wordtie groot ineens!
En inderdaad, zulk soort dingen zou mijn schoonvader ook zomaar zeggen. :r

Oja, qua woorden vergat ik nog 'dag dag' (bij het zwaaien) en 'kiekiek' bij het kiekeboe spelen O+
pi_139371853
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:49 schreef Gulara het volgende:
Fieder wat relaxed! :z
Heeft je man hem weggebracht?
:Y O+ Ben wel opgestaan om hem klaar te maken en uit te zwaaien en daarna weer teruggedoken

Ela wat naar :* :* deed hij dat bij zijn zoon ook vroeger?

Skoap gelukkig is Luc weer vrolijk

As wat goed!! Leuk zeg.
Hier blijft het beperkt tot 'boe' bij de koe. En hij wijst een ezel aan als ik 'ia' zeg :') Hoe meer ik erover nadenk hoe meer hij kent eigenlijk. Maar meer passief dan actief. Hij lijkt echt bijna alles te begrijpen O+

Wat L trouwens ook doet is woordjes fluisteren. Net alsof hij wil oefenen ofzo?
pi_139372059
Wat schattig woordjes fluisteren.

M. zegt soms tot mijn grote verbazing een woord, bijvoorbeeld wijst neus aan en zegt neus, echt heel helder en verstaanbaar. Maar dan wil ik dat ie het nog een keer zegt, kijkt ie mij aan :? Wat wil je nou mama, neus weet ik al hoor :{w

Of bijvoorbeeld dierengeluiden. Ik zit dat dus ook steeds te oefenen met zo'n boekje, komt niks uit. Kijken we gisteren 1vandaag, met een boerderij met koeien. Zegt ie booooeee koe!

Dus eigenlijk moet ik hem nog leren dat ie ook af en toe op commando woordjes moet zeggen omdat ik daar zo blij van wordt. :')
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:20:01 #44
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_139372277
Geniet maar van het fluisteren ;). Hier zit er een volume op af en toe, tis gewoon gênant :D. Zoals gister. We gingen naar de bieb en daarna aardbeien kopen. Dat had ik haar al verteld (en dan herhaalt ze dat O+) en in de auto zei ze het nog een keer (boekuhjinkel en aabeiuh kopuh :D). In de bieb wilde ze -uiteraard- niet mee maar toen vroeg ik aan haar: wat gingen we nog meer doen vandaag? Roept ze keihard (maar dan ook echt keihard) door de stille bieb: AABEIUH KOPUH!!!! JAAA! O+
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:22:28 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139372354
Dank voor de lieve woorden allemaal! O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:26 schreef elamanilo het volgende:
LB, ik heb die ebay slofjes net bij d'r aangetrokken, die zijn 13cm en daar verzuipt ze in! Dus ik kan die zwarte aapies maat M voor d'r O+

[...]

Venco, ik zou ter plekke in huilen zijn uitgebarsten denk ik :@ (Ik ben op de dag zelf al een keer werkelijk in huilen uitgebarsten omdat mijn schoonvader alleen maar 'jankerd' tegen d'r kan zeggen..)
:o wat stom! Mijn schoonmoeder heeft er ook wel een handje van trouwens, maar die kan ook heel lief zijn gelukkig.

En ik twijfel nu ook over die aapies! :o
pi_139372675
Jaa, fluisteren! Dat doet ze echt de hele dag O+ Woordjes en andere klanken :D

TanteSoesa :D Ik zie het zo voor me, midden door de bieb! Wel ontzettend leuk dat ze het zo onthoudt, wat jullie gingen doen!

Dieren geluiden vindt ze hier ontzettend interessant als ik dat doe, maar ze doet het (nog) niet na/zelf. Behalve de poezen, als die mauwen, dan doet ze dat wel na :D

Gisteren was er hier een babytje van 3 maanden op bezoek, ze vond het me toch een partij interessant! Net als toen klaprooss hier was met haar baby! Ze ging d'r heel lief aaien en wilde de hele tijd kijken. En toen het babytje een geluidje maakte, ging ze zooo lief terug kletsen O+ Nohhhh O+

LB, Ik heb ze net omgewisseld voor de bruine :D Die passen toch beter bij de kleertjes die ik al heb liggen voor d'r! En gewoon dus even proberen met die ebay slofjes, en dan meten hoe groot die zijn! Dan kun je ook wel inschatten of 12cm gaat passen!
pi_139380985
Bedankt voor alle reactie over het drinken!

Venco, wat naar dat zo'n bijzonder moment voor jullie zo genegeerd wordt!
Wij zijn gewoon vergeten om te zingen op M's verjaardag :@

Ela, hier zijn de maat m van aapies nog behoorlijk te groot. Het model wat M heeft is 12,5 cm in maat m, daar kan hij nog flink in groeien.

LB wat stom! En dat je dat pas op zo'n moment ontdekt... Keihard werken en stank voor dank.

Woordjes is hier nog beperkt tot mamamam, papapap, amam (amen, na het bidden) en etah (maar dat wordt ook tijdens het spelen gezegd, is niet echt gekoppeld aan eten. Maar hey, wij horen er een woord in, dus trots! :P )

En voor de geïnteresseerden, dit was M op zijn verjaardag:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Piekie81 op 29-04-2014 19:05:57 ]
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_139389491
Noh Piekie, dat is al een echt dreumesje ja O+ Wat een gaaf auto-ding waar ie op zit trouwens!
pi_139389720
As wat knap dat ie de geluiden van dieren na zegt. :D
Riley kan dat nog niet hoor. En kikker heeft ze geloof ik nog nooit van gehoord :@

Tante Soesa. Haha

Fieder en Belle, dat fluisteren klinkt lief O+

Belle wat lief met die baby O+

Piekie wat een liefje O+

En even iets wat ik spannend vind. Mijn zus wil ook gaan proberen om mama te worden. Zou zo leuk zijn als het lukt en ik straks ook tante word O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Omentielvo op 29-04-2014 21:11:30 ]
pi_139389991
Wow Piekie wat is hij groot geworden
Omen dat is zeker spannend! O+
pi_139390113
Ze hebben niet ECHT gebeld he hahahaha :D

.......................................................................................

Wat een leuk ventje Piekie O+ Wij zijn door de spanning het hele officiële taartsnij en kaarsje uitblaasmoment vergeten :D :@ ..................

Ela: Lief zeg ! En wat een rotopmerking van je schoonpa zeg. Ik herken het wel van mn moeder helaas. Die kan er ook dinge uitflappen :r Gelukkig is ze ook gek op die kleine dus kan ik het relativeren. Maar het komt binnen, bah.

LB: :*

Soesa: Schreeuwen in een stille Bieb O+ Je meisje is zoooooooooooo slim knap O+

Zolena: Drillen heet dat :D Slim kereltje !

Fieder: Heerlijk toch, even tijd voor jezelf ! Zo veel begrijpen is echt geweldig he !

As: Zo ! Knap hoor al die geluiden. Hier alleen de tijger ;) ( en een baby)

Skoap: Gelukkig weer vrolijk. Oververmoeidheid ? Jullie veel weg ? Groeispurtje ?

Omen: Ik ben ook heel gevoelig voor alles wat tegen of over mijn dochter wordt gezegd :'( O+

Gulara: Hoe is het met jullie dreumes ?
pi_139390172
Wouw spannend Omen.
pi_139390484
Omen, wat spannend!

Ela, hij kan gelukkig ook nog heel babyachtig doen O+ Die auto heeft hij van mijn ouders (een gave marktplaatsvondst), er zit ook nog een aanhangwagentje bij. Hij vindt hem helemaal stoer en kan precies met zijn teentjes bij de grond. Hij rijdt steeds een paar centimeter vooruit en weer achteruit met een big smile, zo schattig!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_139391202
Ik kan er ook slecht tegen als ze iets over mijn kinderen zeggen maar mijn moeder heeft dat nog erger :D Die kan echt helemaal uit dr plaat gaan als ze iets over mijn kinderen zeggen :D Of iets tegen ze doen. Zo ging ze helemaal uit dr plaat omdat het neefje van mijn meisjes de oudste niet wilde knuffelen :')

Maar wel lief O+

Vandaag had de jongste Oma's ijsje gepikt. Ze zat helemaal onder door die cornetto :D Hij glibberde uit haar handen zo in dr gezicht (tegen dr oog). Ik kwam niet meer bij :@
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_139391331
Ik denk dan weer terug aan die meeting een paar maandjes geleden, toen ie daar in het kinderstoeltje zat O+ En kijk hem dan nu, met die teentjes bij de grond! Goeie marktplaatsvondst inderdaad!

Omen, wow, wat spannend! Gaat ze dat ook alleen doen of heeft ze een vriend/man? Ook ontzettend leuk voor Riley om een nichtje of neefje te krijgen!

Kleinzusje, het scheelt misschien wel dat je inderdaad weet en op andere momenten hopelijk ook wel merkt dat je moeder van haar houdt O+ Bij mijn schoonvader vraag ik het me af.. Mijn schoonmoeder zegt van wel, maar ik heb het nooit op enig moment gemerkt of gehoord van hem. Het is jammer, want mijn schoonmoeder is wel gek op d'r, maar ik kom d'r nu eigenlijk heel weinig omdat ik het echt niet gezellig vind daar.

Fieder, ik denk dat ie wel min of meer ook zo tegen zijn zoon(s) deed vroeger. Mijn lief heeft in ieder geval al lang geleden zijn gevoelsband met zijn vader verbroken. Het zijn nu enkel nog formaliteiten die worden uitgewisseld. Vroeger was ie vaak aan het werk, misschien nog een geluk bij een ongeluk geweest. En ergens ook triest voor die man zelf, want hij kan nu nooit eens weglopen van zichzelf en is behoorlijk mentaal in de war daarvan helaas.
pi_139392004
Ela. Ze gaat het ook alleen doen. Ze twijfelde daar heel erg over, maar sinds ik Riley heb is haar verlangen ook zo groot geworden. Mijn zus is geloof ik bijna net zo verliefd op Riley als ik
Jeetje. Lijkt mij een moeilijke man jouw schoonvader. En ik moest gelijk denken aan het liedje 'cats in the cradle' :@

Vanmorgen zo'n lieve foto gemaakt van Riley

pi_139392013
Dank voor het welkom heten allemaal! Ik krijg hier niet bijgelezen, Kleuter heeft vakantie dus we zijn druk met Grote Avonturen en De Wereld Redden, enzo, maar ik wilde toch even een teken van leven geven nadat ik hier binnen stormde met foto's ;)

Gulara, ik heb FB ja. Als je ontdekt wie ik ben mag je me toevoegen :P
pi_139392403
Omen, wat mooi dat jullie zo'n inspiratiebron zijn voor je zus! Heel spannend, maar ook heel erg leuk!

En die foto je meisje O+
  dinsdag 29 april 2014 @ 22:12:14 #59
381212 Gulara
From the future
pi_139393517
Piekie wat een lief knulletje. O+

Wij hadden trouwens ook geen taart maar een plakje bananenbrood. En geen visite. ;)

En Riley. O+ Leuk dat je zus het ook alleen wil gaan doen. Jij bent natuurlijk ook een supervoorbeeld! ^O^

Hoe kan iemand SuperNin nou niet tof vinden. :N

Ik noem mijn kind zelf trouwens van alles. :@ Moppertrolletje, Crankypants. Maar het ligt er erg aan wie het zegt.

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 29-04-2014 23:32:00 ]
  dinsdag 29 april 2014 @ 22:15:10 #60
381212 Gulara
From the future
pi_139393659
Blegh, ik kom er net achter dat m'n bikini nog op onze kamer hangt, waar pi nog ligt te slapen. -O-

Eens kijken of ik moed op kan brengen om dan maar te gaan hardlopen. :O
  dinsdag 29 april 2014 @ 22:15:56 #61
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139393713
Lieve foto Omen O+ O+

En ik zag ook nog een foto van Piekie O+

En van mijn schoonzoon O+

Ben verder ook even slecht bijgelezen.

Maar hier gaat alles goed. Dametjes zijn echte dreumesjes, inclusief streken en buien. Ik verbaas met elke maaltijd toch weer hoe D het voor elkaar krijgt om zich zo onder de smeren. Echt Gulara, als D ooit een keer bij jullie komt eten dan stuur ik J. en dan denk je waarschijnlijk dat het toch D is door mijn verhalen maar echt het kan Nog Veel erger :')

Er komen steeds meer woordjes bij en ze proberen ook steeds meer fysiek. En ze worden echt met de dag leuker O+ O+ en ze waren al zo leuk!
  dinsdag 29 april 2014 @ 22:32:34 #62
381212 Gulara
From the future
pi_139394727
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Kyara het volgende:
Lieve foto Omen O+ O+

En ik zag ook nog een foto van Piekie O+

En van mijn schoonzoon O+

Ben verder ook even slecht bijgelezen.

Maar hier gaat alles goed. Dametjes zijn echte dreumesjes, inclusief streken en buien. Ik verbaas met elke maaltijd toch weer hoe D het voor elkaar krijgt om zich zo onder de smeren. Echt Gulara, als D ooit een keer bij jullie komt eten dan stuur ik J. en dan denk je waarschijnlijk dat het toch D is door mijn verhalen maar echt het kan Nog Veel erger :')

Er komen steeds meer woordjes bij en ze proberen ook steeds meer fysiek. En ze worden echt met de dag leuker O+ O+ en ze waren al zo leuk!
Hahaha, nu ben ik extra benieuwd naar het eetgedrag van D.! :D Ik heb het allemaal al een keer gezien. Gisteren werd er met rijsthanden/ armen enthousiast gedirigeerd (why? :? ) Dus ik ben benieuwd waar we de rijst nog gaan tegenkomen. :')

Dat komen eten werd laatst wel een beetje concreet. We zijn heel stilletjes aan weer aan het oriënteren op woningen in NL. En in de zoektocht kwam zomaar een huis bij jouw in de buurt (zelfde plaats) voorbij.
pi_139394927
Piekie en Omen, leuke foto's! En Gulara, jouw strandfotos zijn altijd zo jaloersmakend! Waarom is de grote overstap in overweging? Of was het altijd een tijdelijk plan?
  dinsdag 29 april 2014 @ 22:35:50 #64
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139394954
Dat zou ik wel heel erg leuk vinden O+

Qua eetgedrag: gisteravond zag ze er na het eten van pasta met tomatensaus uit alsof ze te lang onder de zonnebank had gelegen :')
pi_139402024
L-E ook fb. Ik ben alleen niet goed in zoeken :

Gulara ik noem Riley ook wel eens zo. Driftkikkertje, draakje, monstertje. :D
En heb je nog hardgelopen?
Gulara leuk dat jullie het overwegen. O+

Kyara fijn dat alles goed gaat met de dreumesjes O+
pi_139402051
Beetje laat, maar welkom nieuwe dreumes mamma's *O*

LB wat ontzettend k*t

En wat gaan jullie kindjes allemaal snel zeg!

Gisteren gebeld door het kdv dat Lola al de hele ochtend aan het huilen was ze totaal niet lekker in haar vel zat... Dus gelijk die kant op gegaan om haar op te halen!
Kom ik daar ( na 5 kwartier want zo lang is het reizen voor mij ) is ze lekker aan het spelen en heeft ze net 2 boterhammen op.... Nou als ze niet lekker in haar vel zit eet ze juist slecht en al helemaal niet 2 boterhammen! Dus ik zeg heeft ze überhaupt nog geslapen? Ja, van 8.00-10.00 :?
Nou dat valt bij mij niet onder de hele ochtend huilen... Maar er waren voor mij geen bekende leidsters op de groep dus heb haar lekker mee naar huis genomen, heeft ze toch de hele tijd lekker zitten spelen... Beetje vreemd verhaal en vervelend dat ik dus vrij heb moeten nemen! Ze was wel wat aanhankelijk, maar kom op zeg het is hun werk! En als ze 2 boterhammen zonder moeite heeft gegeten had ze misschien wel honger na haar slaapje :')
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 30 april 2014 @ 06:49:36 #67
381212 Gulara
From the future
pi_139402091
Het was altijd al een tijdelijk plan.
We zijn vooral aan het oriënteren wat de mogelijkheden zijn.
En nu nog vooral hier genieten.

Kyara, ik hoop dat de fake tan eraf kan! :o

Omen. c_/

Klumsy, die :') vat het wel goed samen. Raar verhaal.

Pi heeft z'n schaduw ontdekt. O+
pi_139402131
Wat een leukerd Piekie O+ . Hij oogt al echt een dreumes.

Ela: Wat een stomme opmerking van je schoonpa zeg.

LB: wat balen. Misschien toch ook wat meer open sollicitaties uitsturen, als er zo weinig vacatures zijn in de omgeving. Ik wens je iig dat je heel snel een leuke nieuwe baan vind :*

Soesa: Aardbeien kopen schreeuwen door de bieb. O+

Zolena: Wat een slimmerd heb jij !

Fieder: Heerlijk toch dat hij zoveel begrijpt!

As: Knap hoor al die dierengeluiden.

Skoap: wat erg je kindje zo verdrietig. Gelukkig is hij weer vrolijk.

Omen: Wat een lieve foto van Riley. En leuk en en spannend dat je zus ook mama wil worden.

Gulara: spannend als jullie weer terugkomen.

Kyara: ik moest hartelijk lachen om de saunaopmerking.

Hier merkte mijn schoonmoeder gisteren op, dat L's woordenschat zo hard gaat en dat hij ook alles wat wij zeggen echot. En vanmorgen zei hij: hagelslag (ook al moest hij het 3 keer zeggen voordat wij het snapten). En leuk verhaaltje over de was doen, dat babbelde die na en daarna was het: L mee helpen. En toen pakte hij de was uit de wasmachine trok het eruit en begon er daarna nieuwe dingen in te stoppen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_139403155
Lieve foto Omen !

Fijn dat het zo goed met ze gaat Kyara en dat je van ze geniet O+

Gulara: Dat is leuk ! Weer naar Nederland ! Spannend. Maar die heerlijke vakantiefoto's tsja....... Geweldig ! O+

Klums: Vreemd verhaal zeg. Gelukkig bleek ze ok, maar wel erg raar.

Tinu: L is bijna 2 he ? gaat hard nu !

Sam en Zoe al een peuter ??
pi_139404204
Wat stom Klumsy! Ik zou hier toch nog even op terugkomen bij ze....

LadyBlack, wat zuur zeg :o Dat geeft ook weinig rust om een nieuwe baan te vinden :(

Mijn meisjes hebben nieuwe aapies en het staat zooo schattig. Nog geen foto maar het zijn deze (ik heb trouwens ook een M genomen en die zitten prima, zelfs met de spekvoetjes van mijn meisjes).
  woensdag 30 april 2014 @ 10:25:19 #71
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_139404574
Kyara, schattig. maar voor een jongen kunnen ze echt niet toch :(

J. wil hier voortaan zelluf eten. Dus ipv de slab nu maar een ikea schort elke maaltijd. Het gaat niet eens heel beroerd, pastasaus over heel z'n gezicht, maar de vloer was nog redelijk schoon. Ik mag m wel helpen gelukkig, samen de lepel vasthouden en samen scheppen.

Hij wordt trouwens ondeugend. Gisteren was zn joghurt op, maar J. vond dat ie nog meer mocht. Komt ie half overeind in z'n stoel en pakt ie z'n lepel, en begint zo van mijn bord te scheppen :o Tja, hou dan je lach maar eens in....
pi_139405329
Oh Kyara, die zijn leuk!! En ik zie nog veel meer van die leuke daar... Vanavond Femke's voetjes eens meten, ik gok dat ze nog wel met een S-je uti de voeten kan, m'n mini... O+
pi_139406364
Gulara, zou kwamen wij er hier laatst ook achter dat we rijst beter kunnen geven zonder bordje.... :D
Ik heb hier ook 10001 koosnaampjes voor de Snoets, maar dat zijn eigenlijk altijd alleen maar blije O+ Soms vraag ik wel eens waar de 'blije baby' gebleven is (tegenwoordig 'blije dreumes' trouwens!).
Enne, wat lees ik nu, terug naar NL?! Waarom?!?!?!?! Ruilen? ;)

Tinu, wow, hagelslag! En meehelpen <3 Heerlijk! Hier resulteert het vaak ook nog in 'in' de vaatwasser gaan zitten en de bordjes ernaast leggen ipv andersom of de was uit de machine/wasmand halen ipv erin leggen ;) maar zo gezellig!

Kyara, wat leuk! Hier begint het ook te komen dat ze echt boos kan worden als iets niet helemaal gaat zoals ze voor ogen had, zoals dat ik haar niet snel genoeg optil of dat ze ergens bij wil maar het lukt niet :D Het is nu nog grappig ;)

MM, hier is het meestal andersom, er valt per ongeluk nog wel wat op de vloer, en de playtray zit helemaal vol, maar zelf is ze meestal bijna spotless clean na afloop van de maaltijd :o
pi_139409301
Klumsy, wat een rare actie van het KDV. Ga je nog de vaste leidsters daar over spreken? Want nu heb je voor niks vrij genomen en gereisd

Gulara hoe lief is dat O+

Tinu wat ontzettend lief is dat zeg. En leuk dat zijn woordenschat zo vooruit gaat O+

Kyara wat een leuke schoenen. Die wil ik ook :D

MM herkenbaar van het zelf eten. Gelukkig dat het goed gaat en hij nog een beetje hulp wil O+
En je lach inhouden met zo’n actie kan niet. :D
pi_139411088
Mijn bijna-peuter zit ook nog in maat M van aapies! Hij heeft nu schoenmaat 21. Die aapies zijn schattig Kyara! Jammer dat ik geen meisje heb voor dit soort dingen :+.

Klumsy, wat raar :? Van mijn zus heb ik ook wel eens zoiets gehoord. Dat ze gebeld werd om haar dochter op te halen omdat ze niet lekker in haar vel zat (lees: chagrijnig). Ze at en dronk goed, geen koorts, had geslapen, maar toch moest ze opgehaald... Zou ik ook niet prettig vinden.

Omen, wat een leuk bericht van je zus! Uit jouw verhalen blijkt wel hoe gek ze is op Riley O+.

Gulara, naar NL?! Gezellig!

LB :* Echt een naaistreek joh :X

Jeetje, wat een lompe familieleden hebben sommigen. Goed bedoeld of niet, het is sowieso niet leuk -O-. En welkom nog voor de nieuwe dreumesjes en hun mama's!

Tinu, wat gaat L. hard nu met praten!

Ik zag leuke lijstjes met woorden voorbijkomen. Ik heb zoiets rond de 17 maanden ook eens bijgehouden, maar nu is het onbegonnen werk geworden. We gaan langzaam naar zinnetjes van 3 woorden al! :o

Hier is mini nu echt aan het opknappen! *O* Gister geen koorts of verhoging meer en de dag doorgekomen zonder pcm. Helaas belde het kdv dat er nu waterpokken heerst en de dokter adviseerde ons om hem deze week nog thuis te houden. Ik merk echt dat hij zich wat verveelt (en ik moet eigenlijk werken vandaag, maar geen oppas kunnen regelen).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_139411534
Kz
Zag toevallig je dikgedrukte vraag :D
Nee over 2weken!

Klumsy
Vreemd verhaal

Fijn Phaidra!
pi_139412922
Ja ga morgen als ik thuis ben denk ik even bellen

Leuke schoentjes Kyara, ik wil ook nog nieuwe kopen, maar vind dat die Appies zo snel stuk gaan met kruipen... En los lopen doet ze nog niet echt, dus beetje dilemma, die ze nu heeft zijn zo goed als door en kunnen echt niet meer!
  woensdag 30 april 2014 @ 15:22:21 #78
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_139413853
Hoi!
Ik heb dit topic nog doorgelezen. Ook ik hou het even niet meer bij.

Omen, ik vind die foto van Riley zo leuk O+

Gulara, weg bij de kangoeroes :o

Leuke aapies kyara

Zoë, ik las dat je over een paar maanden brusjes krijgt voor je meisje :o gefeliciteerd!

Ik heb ook eBay slofjes voor Lauren. Kwamen gisteren eindelijk binnen. Inderdaad nog wel groot maar de aapies zijn echt te klein.

Lauren heeft alweer oorontsteking. Dat maakt AB kuur nummer 4 in 2 maanden tijd als ik de AB oordruppels meerekken die we kregen van de kno arts. Ik ben er zo klaar mee. Had het niet zien aankomen. Ze krijste alweer een paar dagen maar bonkte opeens o ook bewust haar hoofd tegen de deur. Zelfs de dokter vond haar zielig -O- en ik maar mopperen omdat ze zo aan het huilen bleef steeds :'( de vorige AB kuur is nu een week voorbij...
pi_139415211
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:51 schreef klumsy het volgende:
Leuke schoentjes Kyara, ik wil ook nog nieuwe kopen, maar vind dat die Appies zo snel stuk gaan met kruipen... En los lopen doet ze nog niet echt, dus beetje dilemma, die ze nu heeft zijn zo goed als door en kunnen echt niet meer!
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen :@ M's aapies kunnen prima nog een ronde mee terwijl hij er echt een half jaar opgekropen heeft (ook buiten op stenen en zo).

Loslopen doen ze hier ook niet. Maar voor langs de tafel en zo is het wel fijn om wat meer grip te hebben. Liefst blote voeten maar soms hebben ze een maillot aan. En voor naar buiten (ze hadden nog steeds hun bontlaarsjes....kon echt niet meer...)

En ik wilde deze nog even delen O+ O+ O+
pi_139416001
Jeetje pessie wat heftig voor je kleine uk en voor jullie :* ... kunnen ze niet meer voor jullie betekenen als de zoveelste kuur voorschrijven?
pi_139416088
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:22 schreef pessie het volgende:
Lauren heeft alweer oorontsteking. Dat maakt AB kuur nummer 4 in 2 maanden tijd als ik de AB oordruppels meerekken die we kregen van de kno arts. Ik ben er zo klaar mee. Had het niet zien aankomen. Ze krijste alweer een paar dagen maar bonkte opeens o ook bewust haar hoofd tegen de deur. Zelfs de dokter vond haar zielig en ik maar mopperen omdat ze zo aan het huilen bleef steeds de vorige AB kuur is nu een week voorbij...
Ach wat ontzettend sneu ;( Hopelijk slaat deze wel aan...
pi_139417669
Kyara wat een super foto en de schoentjes staan ze goed.

heftig Pessie, maar zag dat ze al goed reageerde op de ab.
pi_139422475
Phaidra. Die zinnen woorden. Goed zeg.
En hopelijk krijgt hij nu even niet de waterpokken. Hij heeft al genoeg gehad voor zijn tweede :*

Pessie wat zielig zeg. Alweer oorontsteking :*

Kyara die foto is zo leuk O+
pi_139423705
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:18 schreef Omentielvo het volgende:
Phaidra. Die zinnen woorden. Goed zeg.
En hopelijk krijgt hij nu even niet de waterpokken. Hij heeft al genoeg gehad voor zijn tweede :*

Pessie wat zielig zeg. Alweer oorontsteking :*

Kyara die foto is zo leuk O+
ik hoop het ook, maar het is nog tot 3 weken besmettelijk. Ik kan hem echt niet zo lang thuis houden, dus hou er zeker rekening mee.

Pessie -O- ;( Wat zielig toch. Arm meisje.

Vanmiddag had mini zo'n kwijlsjaaltje gevonden die hij om zijn nek wilde. Ja hoor, prima. Loopt hij vervolgens naar de poes die in een mandje ligt te slapen, pakt het sjaaltje vast en duwt het onder poes' neus: "Kijk bohie (Bobbie), is blauw!". _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_139425047
Heeft iemand ervaring met biologische voeding van Hipp? Ik zag via een Tweet een artikel over deze voeding en ik ben benieuwd of jullie het misschien kennen, hier staat het artikel: http://www.ouderwijsheid.nl/hipp-biologische-babyvoeding/
pi_139426231
Ervaring heb ik niet. Maar als ik op vakantie ben hebben ze dat merk ook. En ik heb wel eens een potje gekocht. Maar Riley lust bijna alles (vandaar geen ervaring)
pi_139428848
Zo, probeer toch maar weer eens aan te haken.
Ons huisje wordt over een maand al opgeleverd dat is vier maanden eerder dan de planning was dus ben nu drukdruk met het speuren naar mooi, goed laminaat, behang en meubels.

Maar ff over m'n lieve ventje en daarna probeer ik zelfs nog sociaal te wezen
Het gaat super met hem! Hij zit echt in een goede periode.... Vrolijk, leert iedere dag nieuwe dingen en wordt ook een klein boefje (stiekem op de tafel klimmen enzo) ;)
Hij loopt steeds beter en begint echt al te babbelen. ( we leren nu de lichaamsdelen :) )
En wat ik het leukst vind, hij is nu echt aan t spelen. Autootjes rijden op de garage en met duplo kan je bouwen.
Slapen gaat beter, maar ik zit nog wel iedere nacht een uur bij hem..
Ik ben verliefd O+

En eens ff kijken wat heb ik dit topic gemist:

Welkom Piekie, Venco, Mandy en LE! Heb jullie spams gezien hoor O+

Olf, dat zijn al behoorlijk wat woordjes hoor!

Skoap, Ah een boze Luc :(

Fieder, hoe is t met de tandjes?
En heerlijk he, vakantie!

En Venco, wat ontzettend stom! :* soms vergeten mensen echt ff goed na te denken. Gewoon lekker nog een keer samen doen!

Goed nachtje kz! Was vannacht weer zo goed?
En wow poepen aangeven :o :D

En LB, gewoon ff :* voor jou!

Dat is ook gewoon niet leuk om te horen he Ela, herkenbaar :(
Ik zei wel van de week tegen Ow, die samen met m'n nichtje aan t gillen was... Je gilt als een meisje... Waarop m'n nichtje zegt: Ow wil gewoon graag een meisje zijn! :D

As, wat knap!

Haha herkenbaar Zolena! Kent Ow weer een nieuw woordje, zegt hij t niet als ik het vraag :P

Soesa, maar aardbeien zijn ook gewoon heel lekker ;)

Spannend Omen! Zou leuk zijn tante worden!

Tally hahaha! :D

Kyara, wat klink je verliefd! Em die foto!

Gulara, spannend dat overwegen!

Raar verhaal van het kdv Klumsy! :') maar ik zou t de volgende keer wel ff aangeven bij de leidsters.

Ook al zo'n goede prater bij Tinu!

Jouw verhaal over met eten MM, precies hetzelfde hier :) (behalve dan de schone vloer ;) )

Phaidra, wat fijn dat het beter gaat!

Aapies zijn ook leuk!! Maar ik ga morgen toch nog iets anders aan schoentjes kopen voor Ow. We lopen nu ook wel echt veel buiten met hem dus..

Beterschap Pessie!

Zo hopelijk niemand vergeten en nu moet ik strijken :')
pi_139429742
Loj spannend van je nieuwe huis
En je stukje over Ow O+
pi_139442801
Loj bijna aan de slag, wat tof!

En Phaidra kleuren benoemen O+ (en gesprekjes met poezen O+ )

Mag ik er even een speelgoedtip in gooien: Smartmax (magnetische buisjes en metalen balletjes). Otje is er al de hele morgen zoet mee.
pi_139442900
Leuke tip Ophelia ^O^
Mogguh allen :W

Loj: verhuizen, spannend !
Phaidra: Slimme I O+
Pessie: beterschap !
Kyara: lieve foto
pi_139442941
Kunnen alle kinderen die vakantie hebben niet verplicht ook "op vakantie gaan " ? :)
het is zo druk overal.
pi_139442994
Ja, jammer is dat he, maar het voordeel van die vakanties vind ik dan weer wel dat her erbuiten overal zo lekker rustig is. :+
  donderdag 1 mei 2014 @ 08:46:01 #93
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139443022
Mee eens kz, ik heb alleen klaagzang in het peutertopic staan, zelfs het winkelcentrum was hier onbereikbaar zo druk. Ik kan geen kant op dus we zitten de hele week thuis ;(
Zal blij zijn als de scholen volgende week weer beginnen.
pi_139443173
Kyara ook al :*

Ik had dinsdag nergens zin in dus het was me nog niet zo opgevallen om eerlijk te zijn. Moet vandaag wel naar de stad dus dat doen we zo gelijk maar even, vanmiddag gaan we lekker muffins bakken en een beetje prutsen om te vieren dat Otje alweer anderhalf is en morgen hebben we een begrafenis.
Zijn er nog goede manieren om een dreumes dan gezellig te houden?
pi_139443529
Gisteren was ik een boodschap vergeten dus nog even met mijn duo naar de Jumbo gefietst. Eva heeft met een eigen karretje gelopen zodat ik op Rosalie kon Letten. Ik wilde eens uitproberen wat ze al kon lopen.
Ze heeft vanaf de fietsenstalling naar de Jumbo gelopen. Ook de hele route in de Jumbo heeft ze zelf gedaan :o
Natuurlijk moest ik haar af en toe bijsturen qua route, maar meestal ging het al goed als ik haar zei dat ze achter Eva aan moest.
Ze is 1x gaan zitten, maar dat was heel logisch. Dat was bij de vriesvakken op een vloersticker met een afbeelding van patat :9
Daarna heb ik haar op de kassa band gezet en daar moest ze zo van giechelen dat de hele winkel meedeed O+
Ze is zo leuk hè O+
pi_139443556
Ophelia geen tips helaas. Gelukkig nog niet aan de hand gehad. Zacht speelgoedje mee. Dus zonder piep- of rammelgeluiden? Boekje ofzo? Favo knuffel?
Stukje fruit eventueel?

Edit: en moet Otje mee? Is een oppas geen optie?

[ Bericht 14% gewijzigd door danic op 01-05-2014 09:32:48 ]
pi_139443811
Oph heftig zeg! Er is geen mogelijkheid tot oppas? Eten is hier iig altijd een succes, koekjes en stukjes fruit...

Phaidra fijn dat het beter gaat! En wat lief dat hij de poes de kleuren leert. :D
Zijn waterpokken 3 weken besmettelijk?? Of omdat meerdere kindjes het op verschillende tijdstippen krijgen? :?

Pessie wat ontzettend zielig. Misschien is er toch meer nodig? Oortjes doorprikken oid?

Loj wat fijn dat het zo goed gaat met Ow O+ en wat spannend jullie niwue huis!

Kyara die foto O+ O+ en ik vind de aapies echt heel mooi. Ik las ergens hierboven dat maat 21 ongeveer M is? Dat heeft L nu namelijk. Zag wel een maattabelletje online, zo zn voetjes maar eens overtrekken

Danic knappe meid zeg! En op de lopende band _O-
pi_139444056
Ik snap niks van die aapjes. Die van kyara waren in maat L te klein toen ze maat 21 had. Ze gaat nu naar 22
O+
pi_139444103
Ophelia geen tips. Wat fieder en danic zeggen.

Leuk boodschappen doen met dreumes. Vaak dan >:) ;)
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:24:03 #100
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139444774
Ik moet straks nog wel boodschappen doen maar dat doe ik dan maar zonder kinderen (als mijn moeder er is) anders was ik vanochtend met alledrie gegaan maar dat doe ik liever niet in topdrukte (grote garage en dat is dan toch altijd wat geklooi en gehannes om 2 kinderen in een buggy en 1 in een drager te krijgen (en de buggy staat dan dus ook even naast de auto met minimaal 1 kind erin... en dat vind ik altijd al eng maar als het zo druk is vermijd ik dat liever).

Qua aapies: M had aapies in maat L en die begonnen wat krap te worden toen hij schoentjes kreeg en die waren in maat 22. Maar op de site staat ook dat de aapies onderling in lengte kunnen verschillen :)
pi_139444792
Dat lijkt me inderdaad lastig Ophelia, zeker als het wat langer duurt. Ik denk dat ik in mijn geval Djen ergens onder zou brengen. Waarschijnlijk zou het wel goed gaan. Maar wat als ze het op een krijsen zet in zo'n volle zaal omdat ze haar zin niet krijgt? :X

Loj megapost _O_
Fijn van jullie huis zeg!

Mijn verlof is, buiten mijn zin om, helaas per vandaag al in gegaan. Ik probeer er maar het beste van te maken maar het moet nog wel even bezinken. Ik had 15 juni eigenlijk als streefdatum (dan 34 weken), en het voelt als falen dat ik dat niet gehaald heb. Het komt wel goed ^O^
Lekker van het gekneut van Djenna genieten en haar ontwikkeling en proberen de positieve kanten er van in te zien :)
pi_139445018
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef Fieder het volgende:
Oph heftig zeg! Er is geen mogelijkheid tot oppas? Eten is hier iig altijd een succes, koekjes en stukjes fruit...

Phaidra fijn dat het beter gaat! En wat lief dat hij de poes de kleuren leert. :D
Zijn waterpokken 3 weken besmettelijk?? Of omdat meerdere kindjes het op verschillende tijdstippen krijgen? :?

Kinderen die het krijgen zijn geloof ik al 5 dagen voor de eerste plekjes besmettelijk. En dan totdat het laatste plekje is ingedroogd. Kan best meer dan 2 weken zijn en dan inderdaad nog weer de volgende, en de volgende... :X.

Ik vind het op zich niet erg dat hij het krijgt, liever nu dan als hij ouder is. Maar omdat zijn weerstand nu nog erg laag is, heb je wel een grotere kans dat hij (weer) erg ziek wordt ervan.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_139445182
Sterkte Twinkle :* Maar ook wel fijn dat je nog even tijd 'alleen' met Djenna hebt voor de kleine komt O+.

Ophelia, wat rot, een begrafenis. Toen mijn moeder overleed in september was de mini wel iets jonger (14 maanden). De begrafenis was toen op een reguliere kdv-dag en ik heb hem toen gewoon daarheen gebracht. Ik zag het echt niet zitten om hem mee te nemen. Het was deels onder slaaptijd en stilzitten is nooit zijn sterke kant geweest. En hoewel kinderen ook wel weer schattig kunnen zijn juist in dit soort verdrietige situaties, wilde ik me zelf helemaal op het afscheid kunnen richten, zonder steeds met de mini bezig te zijn. Als het op een andere dag was geweest, had ik hem misschien wel mee moeten nemen, omdat alle oppasmogelijkheden ook aanwezig waren op de begrafenis. Maar dan had ik eerst nog geprobeerd of een extra dag kdv een optie was.

We hebben wel met de mini afscheid genomen, in het mortuarium. Dat was mooi maar heftig. En 's avonds zijn we met z'n allen pannenkoeken gaan eten en daar was hij ook gewoon bij.

Sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:17:59 #104
259886 pessie
pi_139446292
Ophelia dat zijn toch echt de mindere zaken :* sterkte. WB Otje, mijn moeder zorgde voor Nathan tijdens de uitvaart van mijn schoonvader. Ze haf wat nieuw speelgoed gekocht en rozijntjes, zakjes fruit ed meegenomen. Op en gegeven moment is ze wel achterin de zaal gaan zitten, hij had wat beweging nodig.
pi_139448834
Ophelia, dat ziet er ook uit als erg leuk speelgoed. O+ dat Otje zich daar al zo de hele ochtend mee vermaakt
Leuk om muffins te bakken (deze zin kostte mij wat moeite. Mijn nicht heeft een hond die Muffin heet en in eerste instantie schreef ik muffins dus met hoofdletter :D ).
Sterkte morgen :*

Drukte door vakantie heb ik nog niet meegemaakt. Maar dat kan ook komen, omdat ik al heel de week werkt en nog geen zonlicht gezien heb deze week :D

Danic hoe lief is dat O+

Twinkle mocht je niet langer doorwerken? Wel jammer dat je jouw streefdatum niet gehaald hebt. Maar jeetje. Al met verlof. Dan schiet de bevaldatum toch al op :D
Geniet van je verlof
pi_139449144
Vanavond laat eens even bijlezen. Ben zo weinig anwezig geweest de laatste tijd in het topic. Over 8 daagjes word ze alweer 2!

Hier gaat alles redelijkgoed. Mijn therapie en onderzoeken zijn opgestart en anti depressiva slaat aan. Lisa doet het beter met haar oortjes en praat enorm goed. Van morgen wou ze een "oterham" en "tinken" en "bomen kijken" (sprookjesvoom) ze gaat snel ineens. Financieel is het vol te houden en ik heb sinds kory een nieuwe vriend. Hij is enorm leuk met lisa ook en helpt waar hij kan.

Lisa heeft haar eigen vader nog niet gezien sinds 1 januari en al die tijd hebben wij niks van hem gehoord. Gisteren wel een brief gehad van zijn advocaat dat ik lisa zonder toestemming meegenomen zou hebben. Dit is alleen niet het geval ik heb een getekende brief vn hem waarin hij toestemming geeft. Dat word nog een lange rit.

voor haar verjaardag heeft ze een tijd geleden een ikea keuken gehad waar veel mee gespeeld word. En can mijn vader en moeder krijgt ze de duplo boerderij en de grote doos duplo bouwstenen. Van vriend krijgt ze de uitbreising dieren op de boerderij en een getallentrein van duplo. Ze word dus al goed verwent.

vanavond lees ik mee!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_139449220
Sam leuk om weer van jou te horen. :* O+
pi_139450719
Phaidra ik snap dat je liever niet nu ook nog de waterpokken er bovenop wilt. Het dochtertje van een vriendin van mij heeft nu waterpokken, zij vroeg al of ik langskwam, dan had ik het maar gehad :P . Ik moest meteen aan die amerikaanse feestjes denken waar ik hier eens over las.
En slik, afscheid nemen van je moeder met mini

Twinkle zulke ongewenste situaties zijn altijd lastig. Goed dat je de positieve kant ziet!

Sam wat een nare situatie! Maar zo te lezen zijn er ook leuke dingen :* En alweer bijna jarig, jeetje

Ik ben vergeten L's voetjes te meten en hij ligt nu weer op bed :') straks echt doen. Ik wil aapies!!! Heb al 2 paar op t oog maar van één paar weet ik niet zeker of het voor meisjes is :D
pi_139450801
Sam dus het gaat bergopwaarts op een paar dingen na. Goed om te lezen :)
Wat wordt ze al groot! En wat een toffe cadeautjes in het vooruitzicht :)

Omen, door het werk wat ik doe en de houdingen hierbij (heeeeeeel veeeeeel bukken en beroep doen op mijn buik) heb ik de hele dag door een harde buik en gruwelijke buikpijn. Alles in mijn lijf schreeuwde om ermee te kappen. Maar ik heb super tof werk en dat maakt het moeilijk om te accepteren dat het zo beter is. Buikbebie vond het ook niet fijn zo. Ben nu 'pas' bijna 28 weken dus nog effe te gaan.

Maar alles komt goed :)
pi_139451665
Bedankt voor het meedenken allemaal. Otje heeft vandaag een te zoet knuffelkonijn gekregen waar ze helemaal weg van is, dus die kan mooi mee. (moment van zwakte dat haar goed uitkwam :') ) Verder zal er vooral familie om ons heen zitten dus we zien wel waar het schip strandt. Ik zou haar zonder problemen ook niet mee kunnen nemen, ze gaat op vrijdag naar het kdv, maar ik vind eerlijk gezegd dat ze er gewoon bij hoort.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ophelia_ op 01-05-2014 17:11:11 ]
pi_139458048
Rustig hier!

Wij maakten vandaag een raar hoedje en verantwoorde muffins. O+
Misschien later foto's, tien minuten online heeft geen zin als er niemand is. oO<
pi_139460934
En Fieder heb je zijn voetjes gemeten toen L. wakker werd?

Twinkle :*

Ophelia ik was aan het werk. En het is inderdaad rustig. Maar 4 posts
pi_139463755
Ja :D heb eraan gedacht
Kom iets voor de 13 cm uit, met een halve cm erbij iets boven de 13. Dus dan een L denk ik...
pi_139463791
Ik heb een pagina met gemist vanmiddag toen ik reageerde zie ik ... :@

Twinkle al met verlof. Dubbel kan ik me voorstellen, probeer inderdaad maar zoveel mogelijk van de extra tijd met je meisje te genieten. :*

Sam, wat goed dat je destijds die verklaring hebt laten tekenen! En wat zuur dat het nu toch een advocatengedoe wordt terwijl hij haar al vier maanden niet gezien heeft. :{

Fieder, voetjes meten was ik ook heel slecht in, kostte me drie weken voor ik eraan dacht op een moment dat het kon. :')

Houden Aapies zich een beetje goed bij buiten lopende kindjes? Ik zit eraan te denken om toch nog een paar aan te schaffen voor in de tuin e.d.
pi_139464971
Vanavond lekker op tijd naar bed. Afgelopen nacht liep Djen flink te spoken. Uiteindelijk eieren voor ons geld gekozen en lekker knus tussen ons in gelegd.. toen was mevrouw natuurlijk zo vertrokken maar wat een draaikont is het zeg! :D .. man en ik hebben beiden geen oog dicht gedaan :D

Maar straks aan tafel hadden we het er allebei over dat het stiekem wel heel schattig, lief en knus was .. net als 'vroeger'.

Maar dat was dus niet voor herhaling vatbaar haha.
pi_139467162
Phaidra, ik begrijp dat je niet wil dat I nu waterpokken krijgt. En dikke :* voor het afscheid van je moeder.

Twinkle lastig, dat je nu al moet stoppen met werken. Goed, dat je de positieve kant kunt zien.

Sam, fijn om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie, op de strijd met je ex na. Ik hoop en duim voor je dat dat netjes geregeld kan worden.

Fieder laat je ons de aapies zien?

Ophelia, hopelijk zit het dan mee met de sfscheidsceremonie en vermaakt Otje zich met de knuffel. Ben benieuwd naar dat speelding en naar de foto van hoedje en muffin.

Vanavond aan tafel zei manlief 1,2,3 hoeveel poffertjes wil je tegen mijn dreumes. Het antwoord was 4. Hoe slim en O+ is dat?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_139467386
Sterkte Ophelia :*

En wel een beetje balen Twinkle dat het niet langer kon. :*

Hier aapies in maat M (zitten perfect) en in L (zitten oké).
Vandaag eerste echte schoentjes voor Ow gekocht. Hij loopt nu echt los O+
pi_139468453
Wauw Tinu, dat is zeker knap! Ik stond vandaag echt zo: :o toen mijn vriend de mini twee mini-augurkjes gaf (hij vroeg "wil je een augurkje?") en de mini heel enthousiast TWEE! riep. Hij is wel bezig met tellen, maar dat hij ook daadwerkelijk hoeveelheden kon benoemen vond ik echt bizar! Maar misschien was het een lucky shot :P

Sam, wat vervelend die juridische molen. Maar gelukkig heb jij dat document! Bijna twee jaar alweer, wat gaat het hard. Sterkte met het traject waar je nu in zit!

Loj, nu echt los lopen, stoer!! *O*

Twinkle, herkenbaar, zo'n woelmuis in bed :D. Hopelijk een rustiger nacht voor jullie.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:14:10 #119
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139468643
Wat een vervelende situatie Sam. Sterkte!

Twinkle verlof! Heel dubbel maar hopelijk nu nog een beetje aankeutelen met D. Die tijd met zijn drietjes komt niet meer terug dus fijn om er nu nog even van te genieten.

Loj, dat gaat snel je nieuwe huis! Komt wel goed uit nu met je zwangerschap lijkt me? En zijn 1e schoentjes! En los lopen *O*

Ophelia, sterkte! :*

Lekker babbelende bijna-peuters O+
pi_139469390
Loj loslopen *O*

Phaidra wat knap van I. Ik vroeg me af of het bij L ook een lucky shot was.

Ik had wel gezien, dat mijn dreumes me vanochtend wakker kwam maken met een hal opgegeten stuk ontbijtkoek in zijn hand en dat hij daarmee ook ons bed was ingeklommen. Sla ik net mijn dekbed terug vind ik een stuk ontbijtkoek en een heleboel kruimels op mijn kant van het bed. O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:54:17 #121
426379 elamanilo
elämänilo
pi_139470890
Had ik heel enthousiast Aapies maat M besteld, want schoentjes van 13 cm waren heel groot én aapies maat S worden net te krap, zijn deze maat M echt heel strak aan de wreef opeens -O-

Weet iemand hier of dat oprekt/uitloopt? Of moet ik ze gewoon toch omruilen voor L?!
Maat S die ik had overgenomen, die past ze dus nog heel erg krap aan, zitten niet echt comfi meer, maar daar geen last van een te strakke wreef. Dus óf die zijn uitgelopen, óf die waren vanaf het begin al minder strak?

Wow Tinu en Phaidra, wat knap van dat tellen!

Loj *O* loslopen!
pi_139472901
Onderweg naar huis in de auto een smeltmomentje
Riley was aan het miepen (want heel moe). Dus ik zette de radio uit en begon te zingen: "Come stop your crying, it will be alright"
Ze was meteen stil O+
pi_139478249
Fieder welke aapies ga je bestellen?

Phaidra toen Riley eenmaal liep heeft ze ook met de aapies buiten gelopen. Ze wilde ze eigenlijk de hele tijd aan :D

Twinkle. Heb je vannacht goed geslapen? En het klinkt heel knus. Jammer dat jullie niet konden slapen.

Tinu echt heel slim en superlief O+
Haha voor een bed vol kruimels :D

Loj wat knap van Ow dat ie nu zo goed losloopt *O*

Phaidra wat knap van je dreumes O+

Ela wat zonde. Mag je ze ruilen? :*

Hier een dreumes die al wakker is. Ik probeer haar nog even te laten kletsen in haar ledikantje :D
pi_139478779
Ja hoor prima nachtje. Het zal gister wel een droom geweest zijn.

vorige week zijn we met de antibiotica begonnen. De groene smurrie is best een eind weg maar dat slijm ophoesten blijft en klinkt nog steeds best eng. Zal dat toch vanzelf weg gaan of moet ik er iets mee :? .. vandaag laatste dagje van de kuur.
pi_139478976
Meelezer die niet meepost hier. Goedemorgen! Alles goed met mijn meisjes!

-foto weg-

[ Bericht 42% gewijzigd door Cathmar op 02-05-2014 14:49:41 ]
Met een meidenkwartet
pi_139479134
Twinkel fijn van de goede nacht.
En als je na de kuur het idee hebt dat er nog klachten zijn weer de hap bellen hoor :*

Cathmar. Wat een leuke foto O+
pi_139479179
Wat een gezellige meidenboel O+
pi_139479845
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja hoor prima nachtje. Het zal gister wel een droom geweest zijn.

vorige week zijn we met de antibiotica begonnen. De groene smurrie is best een eind weg maar dat slijm ophoesten blijft en klinkt nog steeds best eng. Zal dat toch vanzelf weg gaan of moet ik er iets mee :? .. vandaag laatste dagje van de kuur.
Toen mijn mini longontsteking had, heeft hij nog een maand gehoest. Maar wij hadden geen antibiotica gehad, omdat hij het RS-virus had en dan helpt ab niet. Hoesten kan in ieder geval heel lang aanhouden ;(

Cathmar, wat een leuke foto! Gezellige boel in de auto :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_139480523
Ik hoop dat de aapies passen als ik het zo allemaal lees. Anders stuur ik ze terug maar dan 2x verzendkosten -O-

Omen wat schattig O+ ik zing ook veel voor L, soms zingt hij mee :P

Twinkle ik zou de huisarts even bellen en overleggen. Misschien is het normaal maar dan weet je dat iig

Cathmar wat een gezelligheid O+ leuke dag gehad?

Ik heb gister met L een stukje K3-concert gekeken :D hij vond het helemaal leuk. Papa vond het wat minder geloof ik :+

Hij is snotverkouden sinds gisteravond, ook verhoging. Erg huilerig. Arm jochie, hoop dat het niet op zijn oren slaat
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:03:07 #130
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139486927
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:54 schreef elamanilo het volgende:
Had ik heel enthousiast Aapies maat M besteld, want schoentjes van 13 cm waren heel groot én aapies maat S worden net te krap, zijn deze maat M echt heel strak aan de wreef opeens -O-

Weet iemand hier of dat oprekt/uitloopt? Of moet ik ze gewoon toch omruilen voor L?!
Maat S die ik had overgenomen, die past ze dus nog heel erg krap aan, zitten niet echt comfi meer, maar daar geen last van een te strakke wreef. Dus óf die zijn uitgelopen, óf die waren vanaf het begin al minder strak?

Wow Tinu en Phaidra, wat knap van dat tellen!

Loj *O* loslopen!
Mijn aapies zaten in het begin ook heel strak bij de wreef. Moest echt even flink sjorren om ze aan te krijgen maar na 1 dag zijn ze al veel soepeler geworden en passen ze prima. Ik zou echt even kijken naar de lengte, als dat goed past zou ik geen grotere maat bestellen.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:04:33 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139486972
Cathmar, wat een leuke foto! Gezellige meidenbende O+
Hoe gaat het met je meisjes?

Wat lief Omen O+
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:17:10 #132
426379 elamanilo
elämänilo
pi_139487377
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:03 schreef Kyara het volgende:

[..]

Mijn aapies zaten in het begin ook heel strak bij de wreef. Moest echt even flink sjorren om ze aan te krijgen maar na 1 dag zijn ze al veel soepeler geworden en passen ze prima. Ik zou echt even kijken naar de lengte, als dat goed past zou ik geen grotere maat bestellen.
^O^

Ik dacht al zoiets, ik ga het straks eens goed checken, maar volgens mij is de lengte van deze wel goed inderdaad. Die 13cm is echt nog een flink eind langer dan haar eigen voetje!
pi_139488488
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:04 schreef Kyara het volgende:
Cathmar, wat een leuke foto! Gezellige meidenbende O+
Hoe gaat het met je meisjes?

Super goed. Met alle 4. Helemaal blij, gelukkig en tevreden. Echt genieten.
Met een meidenkwartet
pi_139488529
Phaidra: Straks zegt hij "2 blauwe potloden" _O_
Tinu: Ook al een tellende dreumes. Knap hoor !
Loj: Loslopen op eerste schoentjes *O* Wel flex he 8-)
Omen: Zingen O+
Fieder: K3 _O-
Ela: Waren dat de mijnes ?
Kyara: Hier was het gisteren opeens super rustig in de stad. Vreemd
Cathmar: wat een leuke foto ! Wat worden ze groot en zijn ze mooi O+
Ophelia: Foto !!!!
Twink: Geniet en maar van, buikbaby gaat voor en ( wat Kyara zegt) dit komt nooit meer terug O+ Je werk blijft !
Pessie: Oortjes beter ?
Sam: Bijna 2 wouw ! Hoop dat het komende jaar wat rustiger wordt voor jullie
pi_139488588
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:49 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Super goed. Met alle 4. Helemaal blij, gelukkig en tevreden. Echt genieten.
^O^ :*
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:58:28 #136
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_139491134
Cathmar, wat een gezellige, mooie volle auto O+
En overal aapies fans zie ik. Die van mij heeft een voetengroeispurt, z'n maat M zit opeens precies goed tot strak. De rest van z'n lijf groeit dan weer niet, we zitten al maanden in maat 74/80. En t wordt echt tijd voor nieuwe broeken, de maatjes 74 beginnen door te slijten, maar 80 is vaak nog wat groot -O-

We hadden vanmiddag hier trouwens een middagslaap van 4!!!! uur. Ok, vannacht heeft ie belabberd geslapen ivm kiezen die doorkomen (vriend heeft t logeermatras op J's kamer neergelegd, en is daar met m op gaan slapen, eigen bed was paniek, en ons bed is te hoog, daar valt ie zo uit), maar toch, 4 uur 8)7 :Z
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:11:22 #137
426379 elamanilo
elämänilo
pi_139491634
Kleinzusje: Ja! Die waren gewoon goed bij haar wreef!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:17:46 #138
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139491851
MM, dan heeft J relatief grote voeten :D
Bij M paste maat M tot ruim in maat 86. En de meiden zitten nu ook alweer dik in maat 80.

Meisjes trekken hun speldje uit hun haar :( Heb ik een meisje, moeten ze weer geen speldje. En als ze hem er zelf niet uit trekken dan doet zuslief dat wel.

Ik ga zo M's haar maar eens invlechten of zo >:)
pi_139492187
Oké, zo'n twijfelgevalletje...
Wordt net gebeld of ik Ow wil komen ophalen op het kdv want 38,7 graden koorts.. Nu is dat al de derde dag op een rij dat hij eind van de middag koorts heeft...
Nu dacht ik eigenlijk kiesjes doordat hij ook rode uitslag op de billetjes heeft en rode wangetjes.

Maar... Hij is nu ook al twee weken flink aan t hoesten... En het lijkt niet minder te worden...

Verder vrolijk en lijkt hij niet ziek...

Wat zouden jullie doen? Wel of niet nog ff voor t weekend nog ff ha bellen?

Wou eigenlijk t weekend nog ff aankijken Maarja was zo dom ff te googelen :')
pi_139492352
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:28 schreef Loj het volgende:
Oké, zo'n twijfelgevalletje...
Wordt net gebeld of ik Ow wil komen ophalen op het kdv want 38,7 graden koorts.. Nu is dat al de derde dag op een rij dat hij eind van de middag koorts heeft...
Nu dacht ik eigenlijk kiesjes doordat hij ook rode uitslag op de billetjes heeft en rode wangetjes.

Maar... Hij is nu ook al twee weken flink aan t hoesten... En het lijkt niet minder te worden...

Verder vrolijk en lijkt hij niet ziek...

Wat zouden jullie doen? Wel of niet nog ff voor t weekend nog ff ha bellen?

Wou eigenlijk t weekend nog ff aankijken Maarja was zo dom ff te googelen :')
Als het nog kan gewoon bellen. Ze zullen op zijn minst instructies kunnen geven voor het weekend. :)
pi_139494157
Cath wat een mooie foto!

Loj bellen kan nooit kwaad. Ik zou dat even doen just to be sure denk ik.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:56:48 #142
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139499063
Heb je nog gebeld Loj? Hoe gaat het nu met hem?
pi_139499198
Een ruime week geleden zei ik toch dat Rosalie wat rode vlekjes in jaar gezicht had? Sinds twee sagen waren ze weg en ik had het vermoeden dat het muggenbultjes waren.
Kom ik vanmiddag thuis uit mijn werk, zitten ze er weer. Exact dezelfde plek, 4 (of 5) stuks, maar nu echt bultjes.
Ze lijkt er geen last van te hebben, is snotverkouden en heeft door komende kiezen...maar of dit nou daarmee te maken heeft?

Eva heft een vlekje/bultje op haar rechterduim. Al sinds zeeën half jaar is ofzo. De eerste keer dat ik het zag schrok ik, omdat ik dacht dat het een brandblaar was, doordat ZE toch bij de cv kon vanuit haar bed.
Dat bleek niet zo. Dat vlekje is altijd gebleven. Soms zie je het nauwelijks en soms is het ineens knalrood. Raar, maar niks erg verder.
Maar ik hoop toch niet dat Rosalie zoiets in haar gezicht heeft nu -O-
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
pi_139500027
Ja, toch maar ff gebeld..
De ha vermoedt ook kiesjes..

Als de koorts en t hoesten aanhouden maandag langskomen..
Wordt de koorts hoger, oogt hij ziek of wordt hij benauwd de hap bellen..

Voel me altijd zo snel een aansteller dan!

Nu ligt t ventje weer te slapen, hij had net 38, dus t is alweer gezakt!

Geen idee Danic, herken het niet.

En Kyara heb je nog M z'n haar ingevlecht :P
pi_139500055
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef elamanilo het volgende:
Kleinzusje: Ja! Die waren gewoon goed bij haar wreef!
Ze heeft ze niet zo veel aangehad :?
Wel fijn dat jullie meisje er nog plezier van heeft gehad. O+

Fijn Loj ! beterschap ! beter save than sorry toch ?

Danic: Hier heeft ze bij alle "dingen" opeens rode vlekjes of bultjes. Kan ook opeens weer weg zijn. Soms een dag, soms een uurtje. In dr gezicht dus. Verder nergens gelukkig ! Ik maak me geen zorgen.
pi_139500309
Kan ik die van mij nu echt "poepzindelijk" noemen ? Ja ? :D

Vandaag bij oma geweest. Voor het eerst de pot mee. Ze had nog niks gedaan thuis dus experiment. En ja hoor. Half uurtje aan de koffie en het kind zegt "bah, poep"
Op het potje gezet met haar "poepspeelgoed" en een tel later kwam ze blij roepend "BAHHHH " roepen :D Gelukt dus !
pi_139500973
Goed bezig KZ! ^O^ (wat moet ik me voorstellen bij "poepspeelgoed"? :D )

Loj beterschap! Ik bel ook meestal als het zo vlak voor het weekend uitkomt.

Wat vreemd Danic. :?

Otje is ook steeds meer bezig met poep, kondigt ook steeds vaker op het juiste moment aan dat ze moet poepen en wil ook haar "billen" afvegen op de wc en de wc doortrekken.
Ze heeft zich super gedragen vandaag O+ braaf op schoot met haar nieuwe knuffel, speen en een doosje rozijntjes. O+

SPOILER: Rare hoedjes en muffins

[ Bericht 5% gewijzigd door _Ophelia_ op 02-05-2014 21:24:00 ]
pi_139501199
Oh Ophelia, wat een mooi schatje O+
Dat hoedje !! Zelf gemaakt ? En die muffin ? Met spinazie ? *;

Poepspeelgoed zijn hier magneetjes, kaartjes, frutseltjes. Rustig in een hoekje alles neerleggen op de grond. Te lief !
pi_139501763
Dat hoedje is geweldig joh! Gelukkige koppie erin ook O+
pi_139502753
Thnx. O+ Ik vind haar zo ontzettend leuk en lief. O+ O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:53 schreef kleinzusje het volgende:
Dat hoedje !! Zelf gemaakt ?
Uhuh. Na het eerste plakrandje was de Pritt op dus het is geplakt met van die kleuterlijm met een kwastje. Van dichtbij ziet het er niet uit. :')
quote:
En die muffin ? Met spinazie ? *;

Deze met wat aanpassingen. Best goed te eten. :Y

Kleine frutseltjes en kaartjes doen het inderdaad ook goed hier, liefst met een klein doosje waar alles in en uit kan.
pi_139502815
:9~
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:34:14 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139503001
Yessss Otje nog net gespot!! Blij dametje O+
En een :* voor de begrafenis.

Las ook vroeg verlof voor Twinkle; wat rot dat je zo'n last krijgt door je werk! Hopelijk kun je gauw genieten van je verlof!

En nu even ego: mijn kind zei gisteren -heel bewust- 'mama' toen ze bij me lag O+!
*plasje*

Verder is het op het moment een onvervalst papa's kindje O+ ze bleef m maar knuffelen vanavond! Zo leuk om te zien!!!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:42:32 #153
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139503334
Otje O+
En wat een leuke muts! en ook weer jonger dan ik dacht dat ze was, ik dacht echt dat ze al bijna 2 is joh!

Wat lief LB! O+

Het kletsen gaat hier ineens hard. Vandaag gewandeld en we kwamen zo'n klein hondje tegen. Hoor ik D vanaf mijn rug "pvoess, pvoesss". Nee D, dat is een hond "ont, ont, ont" O+
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:46:17 #154
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_139503503
joehoe! Ca va?
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:51:27 #155
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_139503752
Ik vind het heel leuk om alle verhalen over de dreumesen te lezen. Men, wat gaan ze rap zeg.

Vandaag heb ik mijn dreumes voor het eerst op de gang gezet. Ze slaat nogal veel, eigenlijk alleen thuis, op de opvang dus blijkbaar niet. Maar zodra Noortje en ik in zicht zijn is het slaan. Ik probeerde het altijd met uitleggen en zo maar dat werkt niet dus maar op de gang. Daar wilde ze dus niet af..... }:|

Verder is ze s nachts enorm aan het spoken en mogen we vooral niet weg, met als gevolgd dat we om en om liggen te slapen op de grond. Mooi klote dus. Ik denk een beetje verlatingsangst, het is echt brullen als ik bij het kdv ga.
Gelukkig nog maar 1 fles s nachts maar goed ze is ruim 16 maanden dus dat mag onderhand ook wel.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:52:14 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139503787
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 21:42 schreef Kyara het volgende:
Het kletsen gaat hier ineens hard. Vandaag gewandeld en we kwamen zo'n klein hondje tegen. Hoor ik D vanaf mijn rug "pvoess, pvoesss". Nee D, dat is een hond "ont, ont, ont" O+
Noh _O_ O+

Becky! :W
Oei, wat een pit zit er toch in dat meiske van jou! En die verlatingsangst is hier wel een beetje herkenbaar ja.... klote weggaan dan he bij het kdv -O- Wij kiezen voor de gemakkelijke weg als het 's nachts is; ik met haar in ons bed, en vriend in het logeerbed.
pi_139506515
Fieder wat leuk dat jullie naar het K3 concert hebben gekeken en dat L het zo leuk vond O+

MM dat is een lange tuk :D
Hopelijk slaapt ie vannacht beter. :*

quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:17 schreef Kyara het volgende:
MM, dan heeft J relatief grote voeten :D
Bij M paste maat M tot ruim in maat 86. En de meiden zitten nu ook alweer dik in maat 80.

Meisjes trekken hun speldje uit hun haar :( Heb ik een meisje, moeten ze weer geen speldje. En als ze hem er zelf niet uit trekken dan doet zuslief dat wel.

Ik ga zo M's haar maar eens invlechten of zo >:)
Zo herkenbaar. Riley houdt ze ook niet in helaas -O-

Danic ik herken het niet. Weet de ha wat het is. :*

Loj goed dat je toch gebeld hebt :*

Kleinzusje. Dat lijkt me poepzindelijk. Knap hoor *O*

Ophelia wat fijn dat Otje zich goed gedragen heeft. Nogmaals sterkte :*
Jammer dat ik de foto gemist heb

LB wat lief O+

Kyara wat knap. Echt leuk dat ze zo gaan praten O+

Becky leuk om van je te horen. Ondeugende dreumes heb jij :D
Fijn dat ze nu op 1 fles zit 's nachts. Minder dat jullie om en om op de grond in haar kamer moeten slapen

Vandaag ging in vloerbedekking zoeken. Riley ging ook mee, maar die had geen goede zin. In de wagen wilde ze niet. Getild worden wilde ze niet en lopen wilde ze niet. Dus toen maar in de wagen gezet. Ze huilde tranen met tuiten. Echt sneu. -O-
pi_139506645
Ik lees:
Dreumesbuien ;) :D :(
pi_139514545
Danic wat vervelend. Ik hoop dat het snel wegtrekt
Loj sterkte met de kiesjes
KZ wat ontzettend knap :o *O* ik ben ook wel benieuwd wat haar poepspeelgoed is haha
Ophelia fijn dat het goed ging. En de foto gemist :{
Becky pittig hoor! Ik herken het wel een beetje. L slaat mij ook en gilt heel hard. En dan zegt mijn moeder: bij mij doet hij dat nooit :{ Sterkte met de nachten :*
Kyara wat gaan ze hard zeg! pvoes en ont O+
Omen wat sneu. Ik kan daar dus echt niet tegen ;( dan wil ik altijd meteen naar huis :@
pi_139516449
Fieder, een kind test altijd degene die het dichtst bij hem staan. Dus zal hij inderdaad eerder jouw grens en die van zijn papa opzoeken, dan van zijn oma.
Begrijpelijk, maar niet makkelijker of leuker daardoor.

Mijn gup heeft nu ook 2 rode bultjes op haar rechterwang. Omdat ze het alleen in haar gezicht heeft hou ik het voorlopig toch maar op muggenbultjes. Maar zodra er iets verandert sta ik bij de ha op de stoep.
Ik kijk het nu gewoon aan. Ze heeft er geen last van namelijk
Sterker nog, ze weet niet eens dat ze er zitten .
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:10:15 #161
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139521405
Becky :W Wat leuk om weer wat van jou te lezen. Balen dat gespook 's nachts. Hopelijk is die fase snel weer over. Die verlatingsangst hier ook wel maar doordat ze met z'n tweetjes zijn is het wel een stuk minder heb ik het idee.

Omen, herkenbaar hoor die niks-is-goed buien. Dreumes-eigen maar hier volgt dan meestal een ontwikkelingssprong.

Danic, ik zou ook even aankijken. Gelukkig heeft ze er geen last van. Als het weer wegtrekt kun je het ook nog even aankaarten bij de cb arts als je daar toch bent tzt. Dat doe ik tenminste altijd met bultjes en plekjes waarvan ik een huisartsbezoek niet nodig vind maar wel wil weten wat het is (mits je op redelijke termijn daar heen moet natuurlijk).

Vanochtend heerlijke ochtend bij de kinderboerderij gehad. Man is vandaag de hele dag weg en mijn moeder kwam vanochtend nog even langs om te helpen. Meiden waren vanochtend al om 06.30 uur wakker dus rond 08:30 toch maar even weer naar bed gebracht samen met man. Onderweg naar de kinderboerderij valt het me op dat D op mijn rug net zo doet als J normaal doet. En dat J in de wagen haar schoenen nog steeds aan heeft. Daarna viel het kwartje pas..... verkeerde bedjes geslapen, verkeerde kleding aan, zowel man als ik hebben niks gemerkt... 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_139521581
Danic dat is ook zo ja. Maar mam, hou dan je mond :') En wat gek dat er nou toch weer bultjes bij zijn gekomen. Was dat toevallig na een slaapje?

Kyara neeeeeeeeee whahaha _O- _O- wel leuk dat je ze nu aan hun gedrag gaat herkennen O+

Trekken jullie sokjes aan in aapies of blote voeten?
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:25:20 #163
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139521727
Vandaag hebben ze hun oude aapies aan gehad en daar doe ik wel sokjes in. In hun andere aapies meestal niet.
pi_139521992
Kyara. Ik heb het idee dat het bij Riley ook iets meer is dan alleen maar een vervelende dreumesbui. Ze is ook sneller moe. Maar ziek is ze niet.
En jullie actie _O-

Danic gelukkig dat ze er geen last van heeft. Maar wel even in de gaten houden dat het minder wordt :*
pi_139522098
Fieder, ik heb ook zo'n moeder ;)
En het is inderdaad ontstaan in bed. Ik heb net ook haar bed verschoont. Kreeg echt de kriebels van het idee dat er misschien wel wat in dr bedje zat :N
maar denk je ergens aan?

Kyara :D zelfs nu dus nog af en toe. Die gaan jullie over een paar jaar heel erg uitproberen >:)
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:45:35 #166
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139522164
Dan zal het mij niks verbazen als ze over een paar dagen ineens weer wat meer kan Omen...of gegroeid is. Dat wil ook nog wel eens.

De meiden gingen vandaag zelf van de glijbaan, hup op hun buik en zo naar beneden :o M kan nog steeds niet zonder hulp naar beneden want die zit bij het gaan zitten steeds met zijn voeten in de knoop

Samen in het paddestoelenhuisje:

en nou niet meteen allemaal gaan roepen dat ze steeds minder op elkaar gaan lijken en dat ze zo goed uit elkaar te houden zijn }:|
pi_139522197
Ik ga toch een poging wagen...op de foto rechts D en links J
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:47:14 #168
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139522202
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:42 schreef danic het volgende:
Fieder, ik heb ook zo'n moeder ;)
En het is inderdaad ontstaan in bed. Ik heb net ook haar bed verschoont. Kreeg echt de kriebels van het idee dat er misschien wel wat in dr bedje zat :N
maar denk je ergens aan?

Kyara :D zelfs nu dus nog af en toe. Die gaan jullie over een paar jaar heel erg uitproberen >:)
Ik hoop geen bedwants :X
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:47:46 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139522219
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:47 schreef danic het volgende:
Ik ga toch een poging wagen...op de foto rechts D en links J
Op deze foto's is het ook goed te zien idd. Puur door de houding :D
pi_139522287
}:| Ik kan ze gewoon uit elkaar houden ja o|O
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:54:06 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139522368
Op foto's wel ja :6
pi_139522378
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik hoop geen bedwants :X
Hè gatver! Ik hoop het ook niet. Jammer dat je geen afbeelding te zien krijgt van die bultjes. Want het zou zomaar kunnen.

Maar hoe komen die hier nou??
pi_139522386
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:54 schreef Kyara het volgende:
Op foto's wel ja :6
Ik heb ze toch pas 1x in het echt gezien jonguh :6
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:55:26 #174
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139522396
Even googlen maar volgens mij jeuken die bultjes ontzettend dus als ze er geen last van heeft dan zal het dat wel niet zijn.
pi_139522438
Oh pfieuw. Hoop het echt niet :r
maar muggenbultjes jeuken ook zou ik dan denken.....
pi_139523211
Wiehie had je ze omgewisseld dus Kyara? :D
pi_139523231
En als het al bedwantsen zijn Danic, zou het er dan uit gaan als je het matras zou laten stomen?
pi_139531077
Danic ik vroeg het juist omdat ik aan muggenbulten dacht, dat er dus een mug op haar kamertje zit. Enge bedbeestjes zal wel niet toch?? :o je kunt evt afbeeldingen googlen op 'bedbug bites' maar zou t niet doen :X
pi_139532855
Oh dat "mama" zeggen O+ O+ O+ Wist niet dat ik daar gevoelig voor zou zijn, maar sjemig wat is dat lief he O+

Kyara: :D

Becky: :W Pittig dametje ! Hoe vervelend ook, wel fijn om te lezen dat er meer snachts op een matras liggen ;) Of net als bij LB op de logeerkamer ;)

Fieder: Blote voetjes en sokken. Ligt aan het weer

Riley aan het puberen ! >:) :* Tsja Omen, je meisje wordt groot !

Hier gaat ons engeltje O-) ook richting peuter.................... hele inimini driftbuitjes nog, maar toch ! *O*
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:08:25 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139535387
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:45 schreef Kyara het volgende:
en nou niet meteen allemaal gaan roepen dat ze steeds minder op elkaar gaan lijken en dat ze zo goed uit elkaar te houden zijn }:|
Ik wilde juist roepen dat ze nu haast een siamese tweeling lijken op die laatste foto! _O-

Je dametjes zijn zo leuk samen *; ik laat ze heel vaak aan mijn vriend zien :D

Omen en KZ, wat kunnen lieve kleine meisjes boos worden he?! E kan soms ineens een kéél opzetten dat je denkt dat ze superverdrietig is of heel veel pijn heeft, en dan pak je haar op en is alles ineens weer ok :')

Vandaag werd er heus echt heul goed gekropen! :o *O* O+ Dus nu wordt t écht tijd om alles hier veilig te maken en regelmatiger te vegen/stofzuigen :@
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:09:18 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139535416
Oh en ik heb de zwarte aapies besteld O+ ik had gemaild en ze zouden niet meer komen in maat L, dus toch maar M besteld. Ik móest ze gewoon oO<

En nu ga ik allstars voor E haken *O*
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:12:23 #182
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139535517
*O* voor het kruipen. En inderdaad heel snel alles dreumesproof maken!
Ik dacht dat ik alles al redelijk voor elkaar had met M maar de meiden gaan nog een stapje verder. Plant is niet veilig, telefoon is al bijna gesloopt.....

Ik denk dat ze wel gaan passen hoor LB. Verwacht niet dat jouw meisje heel veel grotere voeten heeft als mijn dames en daarbij past maar M ook prima. Ze worden ook heel snel soepel dus als ze nu nog wat strak zitten dan is dat echt met een paar uurtjes dragen al een stuk minder.
pi_139536498
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:33 schreef Fieder het volgende:
Danic ik vroeg het juist omdat ik aan muggenbulten dacht, dat er dus een mug op haar kamertje zit. Enge bedbeestjes zal wel niet toch?? :o je kunt evt afbeeldingen googlen op 'bedbug bites' maar zou t niet doen :X
Dat had ik dus al gedaan. Om te kijken of de bultjes vergelijkbaar waren |:(
Stomen is schijnbaar niet genoeg. Je moet dan echt een verdelgingsbedrijf laten komen die eerst met een speurhond die beestjes gaat opzoeken :o naaaah. ...Daar zit ik dus echt niet op te wachten hè.

En ik heb een bijter :(
Vanmiddag ging ineens eva over de rooie. Had Rosalie haar in haar buik gebeten. Niet heel hard, maar 's avonds in bad was het nog wel zichtbaar.
Eva was het eerste uur echt als de dood voor Rosalie.
Mijn lieve kleine bijdehante dreumes :X
Ze heeft voor straf even in haar kinderstoel gezeten met haar gezicht naar de muur.
Toen ik haar 5 minuten later waarschuwde omdat ze weer op eva af ging, liep ze zelf naar de stoel toe 'dieieie'.
Slimpie. Verbanden leggen heeft ze geen problemen mee :P
pi_139536769
wil even laten weten dat ik nog steeds mee lees, maar ben gewoon zo druk dus reageren komt er niet echt van.

Zo fijn om alle verhalen en vaak herkenbare dingen te lezen...

Hier blijf ik me verbazen over L zijn praten. Steeds meer 3/4 woordjes zinnen en vandaag zei mijn man tegen hem en dat zijn er 1, 2 en L zei "dlie" (drie) Volgens mijn man doet hij dat wel vaker maar voor mij was het nieuw :D

Vervelend Danic, dat bijten. Dat doet L helaas ook, gelukkig (zover ik weet) enkel bij mijn man en mij.
Als hij nijdig is. Gelukkig heb ik ze er nog nooit iets over horen zeggen op het KDV..
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:49:25 #185
378192 -mandy-
I am who I am
pi_139536808
Jeuj! Wat goed van het kruipen LB1

Danic een bijter, auw. Lijkt me behoorlijk schrikken en vervelend voor jouw.

Hier een hele zieke dreumes, gisterenmiddag begonnen met 38,5 en vanavond 39,9 :7 . Ons arme mannetje.
HA-post kon geen aanwijsbare reden vinden voor de koorts.
D ligt nu op bed met om zijn piemeltje een plaszakje, en van zodra daar wat in zit mogen (8> of ik terug naar de ha-post met zijn plasje om een blaasontsteking uit te sluiten. En nee, er mocht geen hele nacht overheen gaan.
Ik ga zo maar heel snel op :Z bed om te hopen dat D tegen middernacht een plasje heeft gedaan, dan kan dat nog weggebracht worden.
Geeuw - gaap - moe - dus dat wordt straks een ritje op de scooter kwestie van meer koude lucht en frisser op de weg.
pi_139537053
Skoap, ik denk ook dat ze het deed uit boosheid of frustratie. Eva kan haar geen seconde met rust laten en als ze al allebei zelf aan het spelen zijn, moet eva altijd net hebben waar Rosalie mee speelt. Of ze vindt dat Rosalie er niet mee mag spelen omdat het van haar is. Maar andersom mag eva natuurlijk altijd wel met Rosalie dr speelgoed spelen :P

Ik kan me voorstellen dat Rosalie er ff klaar mee was. Maar goed is het niet.
pi_139537086
Beterschap voor je manneke Mandy. Hopelijk is het geen blaasontsteking en moet hij gewoon uitzieken.
pi_139537523
Herkenbaar?
Was sinds donderdag m'n sleutels kwijt.... (En ja ze moesten in huis zijn, anders was ik nooit binnengekomen)..
Het hele huis overhoop gehaald, maar onvindbaar.,
Totdat ik vandaag m'n schoenen ging aantrekken :') :D Oja, en in m'n andere schoen zat een duplokoe ;)
Les: sleutels niet meer op de bank neerleggen, maar in het sleutelbakje ;)

Vervelend Danic, ik hoop idd gewoon muggenbulten!

Leuke foto Kyara en :D
Oh en vooruit van de glijbaan af, dat doet Ow ook! Ik vind het eng ;) ...
(En vandaag kon ik hem net tegenhouden, hij had niet door dat een klimwandje iets anders is dan een glijbaan ;) )

Ik doe wel altijd sokjes in de aapies, maar m'n ventje heeft heel snel koude voetjes.

Misschien gaat t allemaal ff wat snel Omen.. Ik merk dat Ow soms een paar daagjes niet zo lekker in z'n velletje zit, maar dan vaak ook juist heel veel leert.

Kz, mama zeggen, dat is idd zo O+

Wat goed van het kruipen LB!

Sterkte Mandy!

Wat knap Skoap :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Loj op 04-05-2014 09:20:35 ]
pi_139537933
Aah, Kyara, je leuke meisjes. O+
Zo lief samen.

Hier is Aiden sinds een paar dagen ineens heul aanhankelijk. Extra veel naar mij toe lopen en zijn handjes uitstrekken. Ook wanneer ik hem meedraag en hem weer neer wilt zetten klemt hij zichzelf gauw steviger vast.
Hij wilt ook vaker op schoot komen terwijl hij dat normaal zelden wilt want meneer heeft het altijd heel druk met spelen!
Nog steeds wel maar hij wilt nu ook 2 x zoveel extra contact.

Ik vind dat aanhankelijke best lief maar mag wel oppassen dat ik niet straks hele dagen hem op de arm 'moet' nemen en constant opgepakt wilt worden.
Vindt dat avontuurlijke en actieve, onafhankelijke gedrag toch wel fijn.

Iemand die dit herkent met die leeftijd?
  zaterdag 3 mei 2014 @ 23:29:54 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139538233
Euhhhh ja! Dreumes is hier net met papa mee, verlatingsangst to the max! We krijgen haar vanavond met geen mogelijkheid in dr eigen bed.... ze is supereenkennig nu, en inderdaad héél aanhankelijk! Kusjes geven, mama zeggen, knuffelen, het kan niet op!

Ik geniet daar maar van, en dat eenkennige/verlatingsangst gaat wel weer over ;)
pi_139538502
Verlatingsangst en eenkennigheid, heel herkenbaar...
Alleen meer naar papa toe :'(
pi_139538567
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 23:29 schreef LadyBlack het volgende:
Euhhhh ja! Dreumes is hier net met papa mee, verlatingsangst to the max! We krijgen haar vanavond met geen mogelijkheid in dr eigen bed.... ze is supereenkennig nu, en inderdaad héél aanhankelijk! Kusjes geven, mama zeggen, knuffelen, het kan niet op!

Ik geniet daar maar van, en dat eenkennige/verlatingsangst gaat wel weer over ;)
Ik geniet er zeker van! Maar soms moet hij echt even zelf spelen of even in de box spelen.
Hij geeft sinds kort ook kusjes (lees: lik met open mond) en heeft meer aandacht als we iets voorlezen. Hij komt er nu echt bijstaan.
Ook begrijpt hij ineens hoe hij balletjes in zijn loopwagentje kan stoppen en dat ze er onderin dan weer uitkomen. ^O^
En hij luistert beter! :o Niet meer 38 keer aan de tv zitten...nee, misschien nog maar 1 keer. Dat vind ik ook echt een ontwikkeling. Heb je toch het idee dat het werkt wanneer je weer eens "nee" zegt. :P
Eenkennig is hij trouwens niet. Hij kijkt wel lang en aandachtig naar vreemden maar zoekt wel contact.
Echt een coole dreumes. O+
  zaterdag 3 mei 2014 @ 23:52:31 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139539028
Mandy wat klinkt dat sneu! Beterschap voor je mannetje...

Danic, ai! Dat wordt goed opletten dus met die twee dametjes!
pi_139543027
Ik haak hier ook weer eens aan.

Kz mama zeggen is O+

Kyara te schattig die foto's van je meiden. En die omgewisselde kleding ;)

Danic hopelijk trekken de vlekjes weg of is het iig niets ergs. Wat vervelend van het bijten van Rosalie.

Skoap jouwdreumes ook al bezig met Tellen.

Mandy wat sneu. Is het gelukt het plasje bij de ha postaf te leveren en nog wat te slapen?

Loj wat fijn, datdesleutel weer terecht is :o

Venco en LB lastig met die aanhankelijkheid en eenkennigheid. Van genieten is een goede. De zelfstandige fase komt nog.

Venco fijn, dat hij beter luistert.

Hier gisteren een prima dag. S'ochtends lekker buiten geweest. S'middags werd hij na rond een uur slapen huilend wakker. Met deken en al uit bed gehaald en hij sliep zo op mij verder O+ en later nog naast papa in bed omdat ik met de grote buiten was. Eventuele Slaaptekorten dus ruimschoots ingehaald.

En we hebben een nieuwe fase bereikt. Van in slaap vallen aan de borst of op mama's schouder zijn we gegaan naar wakker in bed, even piepen, maar voordat ik het weet slaapt hij al.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_139543920
Mandy beterschap voor je kleine man! Heb je de uitslag al gehad?
  zondag 4 mei 2014 @ 10:10:16 #196
378192 -mandy-
I am who I am
pi_139544109
Goedemorgen! Beetje een brakke nacht gehad.

Die plaszakjes waren een drama.
De eerste zat goed vastgeplakt (volgens mij) en om 1u was zijn luier nat, en het plaszakje nagenoeg leeg. Wat erin zat opgevangen en een nieuw zakje eraan.
D was zo onrustig dat ie bij ons in bed is gegaan. D sliep iets, ik niet. Toen om ie om 3 uur nog niet meer geplast had en het tweede zakje los was gekomen, terug gebeld en dat minibeetje was genoeg om te testen.
D heeft geen blaasontsteking, voor nu gewoon verder uitzieken en bij verandering en verslechtering weer bellen.
Maar om 9:30 werd ie wakker met 38C. We gaan de goede kant op denk ik.
ik ga nog ff verder een uurtje slapen :z
pi_139544161
LB wat goed dat het kruipen zo vooruit gaat *O* huis veilig maken, check! maar het vaker stofzuigen dat ik me had voorgenomen? :') :')

Danic hoe is het met de bultjes? En je bijtertje! Lastig, het mag natuurlijk niet, maar ze kan het ook niet anders aangeven. Wel een goed idee, in de kinderstoel met gezicht naar de muur. Die ga ik onthouden

Skoap je kleine kan gewoon tellen :D

Mandy beterschap

Loj heel herkenbaar _O- Hier zijn schoenen ook een favo verstopplek. Wij hebben in de keuken onder de koelkast een ventilatieopening zitten. L trok het rooster er steeds uit dus nu hebben we het er maar uitgelaten. Maar daar kun je natuurlijk ook spullen in gooien }:| Duurde lang voor dat kwartje viel

Hier eigenlijk geen verlatingsangst. Kan ook niet zeggen dat hij dat al gehad heeft. Alleen toen we laatst foto's gingen maken bij de supermarktfotograaf klampte hij zich aan mij vast en was hij wat huilerig. Misschien komt het nog :?

Tinu lekker hoor, even bijslapen. En L valt sinds kort ook zelf in slaap ipv op mij. Ik vind het heerlijk maar mis het ook wel. Onze kleintjes worden zelfstandig ;(
pi_139544198
Hier vannacht ook klote. Fee krijgt 4 tanden en 2 kiezen tegelijk. Dat gaat met koorts :')

De verlatingsangst was altijd heel groot bij Fee maar dat word steeds minder. Vanmorgen kon ik zelfs even slapen omdat ze met Papa en grote zus naar beneden ging. Dat kon een paar weken geleden nog niet :')
pi_139556002
Kyara leuke foto

Mandy beterschap :*

Verlatingsangst heeft Riley niet echt. Soms huilt ze wel bij het weggaan van het kdv. Maar verder heeft ze er geen last van
Plakken doet ze graag 's ochtends. En ik geniet er maar van. Het gaat allemaal veels te snel
  zondag 4 mei 2014 @ 21:08:43 #200
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_139563303
Ik kom even voorbij waaien met een welgemeend 'bedankt voor het meedenken laatst' en volgens mij zag ik ook sterktewensen lagskomen, waarvoor veel dank O+ het logeren is hardstikke goed gegaan, ik was en ben erg trots op Bella, ze lijkt haar draai steeds beter te kunnen vinden wat dat soort dingen aangaat. En wij hadden even de handen vrij, hetgeen ook erg erg handig was.

SPOILER
Mijn spanningsboog is nog steeds gelijk aan die van een dronken aarbei, maar ik zag (en onthield) wel dat LB en Venco een dikke :* kunnen gebruiken :*
3!
pi_139563794
O Incan dat had ik even niet meegekregen. Nog gecondoleerd jullie :*
pi_139564295
Inca gecondoleerd nog :*
pi_139564450
Sterkte Inca :*

En als hij nou alles daar dan neergooit Fieder, weet je wel waar je moet zoeken :P
pi_139564591
Inca wat verdrietig, veel sterkte :*
  zondag 4 mei 2014 @ 21:33:22 #205
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139564853
Mandy beterschap.

Inca, wat verdrietig. Heel veel sterkte.
  zondag 4 mei 2014 @ 21:38:32 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139565272
Bohhh Inca wat naar! Dat lijkt me vreselijk, sterkte!

Hier waren vandaag mijn moeder en haar vriend op bezoek; mn dreumesje heeft heerlijk met oma geknuffeld O+ en opa en papa hebben de zandbak in elkaar gezet én een stuk tuin opgeofferd (en omgeschoffeld) waar ie komt te staan *O* Hopelijk morgen kennismaking met het fenomeen zand!!
  zondag 4 mei 2014 @ 21:44:01 #207
378192 -mandy-
I am who I am
pi_139565616
Jeetje Tally, beterschap. Hopelijk is alle tandjesleed snel voorbij.

Gecondoleerd Inca.

Wat leuk van de zandbak LB, klinkt alsof jullie een leuke dag hebben gehad.

M'n mannetje is nog steeds ziek :7 , temp schommelde tussen de 38.5 en 39 maar hij had vandaag al wel meer praatjes dan gisteren.
Ik ga morgenochtend naar de ha bellen en kijken wat hij ervan zegt. Bij een virale infectie kunnen ze niet veel doen, maar toch. Ik vind het zo snel om hem zo ziek te zien.
pi_139565833
Hier ook al een week een zieke dreumes. Het heerst helaas. Uitzieken is het advies hier :)
  zondag 4 mei 2014 @ 21:47:49 #209
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139565934
Leuk LB! Hier vinden ze de zandbak helemaal leuk.

:* voor de zieke dreumesjes. Hier alleen gesnotter en "niks-is-goed"buien.
  zondag 4 mei 2014 @ 21:48:57 #210
378192 -mandy-
I am who I am
pi_139566023
Beterschap LE :* .

Waar (8> en ik al blij voor zijn is dat hij vorig weekend met zijn verjaardag niet ziek was.
pi_139566229
Kan ik me voorstellen mandy! Hier begon het op zijn verjaardag, wij waren blij dat we het niet vierden ;)
pi_139568216
Inca wat afschuwelijk ;( Gecondoleerd :*
pi_139569006
Inca, ook vanaf hier nog gecondoleerd :*
Ik had het wel gelezen, maar niet begrepen dat hij onverwacht is overleden. Wat een hel lijkt me dat.

En ik zit eindelijk weer eens een dagje achter de pc, dus tijd voor foto's enzo. Ik doe ze even in een spoiler want ik kan niet kiezen, maar speciaal voor LB wat zandspeelfoto's. Dan heb je wat om naar uit te kijken :D
SPOILER
pi_139569217
Danic O+
pi_139571309
Oww Danic hoe lief! :)
  maandag 5 mei 2014 @ 03:46:07 #216
313574 klumsy
Lola O+
pi_139575549
Danic wat een plaatje O+

Slaap Lola eens een nacht lekker door, lig ik wakker van een keelontsteking :')
pi_139575847
Inca wat naar. Gecondoleerd! Wat fijn, dat jullie opvang konden regelen en jullie je zo helemaal op de condoleance en de uitvaart konden richten.

Danic wat een schatje. Die met de staartjes is O+

LB nu kan je meisje heerlijk genieten in de zandbak.

Klumsy beterschap!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_139575860
Klumsy beterschap :*

Vannacht werd Riley overstuur wakker. Ik schrok me wild. Ze bleek een vieze luier te hebben. Arm moppie
  maandag 5 mei 2014 @ 07:38:54 #219
381212 Gulara
From the future
pi_139575876
Inca wat erg. ;( :*

Beterschap voor alle zieke muppies. :*

Verlatingsangst valt wel mee hier. Hoewel ik em laatst even bij vrienden achterliet om te gaan plassen, en blijkbaar ging hij op z'n blote knieën over gravel/grint z'n mama achterna. *;

En ik vond laatst drie rozijntjes in m'n sportschoen. O+

LB, zand is tof!

Danic, lekker ding! O+

Even een vraagje: poept jullie kind ook zoveel? Echt vrijwel elke dag en dan meerdere keren per dag. Soms 3 tot 5 keer. Maar 7 of 8 keer is ook niet abnormaal.
Het lijkt mij zo veel. Hoewel het wel verklaart waar onze vuilnisbak al z'n eten laat. :Y)
pi_139575969
Danic, wat een schatje (wij waren met Koningsdag ook in Blijdorp, heerlijk rustig :D )

Ah wat zielig Omen!

Beterschap Klumsy!

En beterschap voor de zieke dreumesjes :*

Herken het niet Gulara, hier gewoon 1 of 2 keer per dag!

Vannacht heeft Ow tussen ons in geslapen. Het was vanaf half 11 gisteravond weer drama. Om half 2 hebben we t opgegeven en bij ons neer gelegd. Toen was t ook meteen goed.. Echt verlatingsangst lijkt het.
Ik slaap alleen dan niet zo goed :O maargoed, m'n ventje is tenminste vrolijk :)
pi_139576025
Inca, wat afschuwelijk. Sterkte!

Danic, mooi(e) meiske(s)! O+

Beterschap voor de zieke kindjes.

LB, veel plezier met de zandbak!

Vandaag weer voor het eerst naar het KDV na 2 weken. Ik had drama verwacht (want mama is alles momenteel) maar ik kon zonder huilen weggaan. Fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_139576089
Gulara, hier wel een periode met 4x op een dag, maar dat was wel echt het maximum! Meestal is het 1-2x.

Loj, balen dat Ow zo veel last heeft van verlatingsangst. Gelukkig wilde hij bij jullie wel slapen. Hier was mini om 4 uur wakker. 20 minuutjes in zijn eigen bed geprobeerd, maar daarna ook bij ons genomen. Ik geniet er stiekem ook wel van :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_139576551
Gulara. Op dit moment poept Riley best veel. Maar ik denk dan een keer of vijf per dag.

Ow. Dat klinkt als verlatingsangst. Zielig :*

Phaidra fijn dat de drama meeviel bij het wegbrengen naar het kdv. En ik snap dat je geniet als hij bij je in bed ligt. O+
pi_139576732
Incan wat vreselijk, gecondoleerd.

LB wat leuk, een zandbak! Foto's graag O-)

Klumsy, beterschap.

Omen wat sneu. Gelukkig had je het door!

Gulara hier meestal 1x een bomvolle luier, sommige dagen 3x. Maar 7, 8 is veel! :o steeds kleine beetjes dan? En over grind naar mama O+

Loj gaat hij dan tussen jullie in slapen? L gaat altijd keten in ons bed.

Phaidra toch altijd een opluchting als je zonder huilen weg kunt gaan!

Wij waren gister aan het wandelen en L zat in zijn driewieler met duwstang. Toen kwam er een kat naar ons toe, kopjes geven aan L's been. En toen zei hij: oooohw poesj O+ O+ O+ smelt
dat zei L dus he, niet de kat :+
pi_139576737
Hallo mensen O+ Daar zijn we dan! Afgelopen vrijdag is Isa 1 geworden O+

Babytopic crosspost (niet quoten aub :@):

[quote]0s.gif Op maandag 5 mei 2014 09:06 schreef Spirit82 het volgende:
En nu wordt het toch echt tijd dat ik hier afscheid kom nemen van jullie ;(

Met mega Isa-spam!!! (niet quoten aub)

[ Bericht 32% gewijzigd door Spirit82 op 05-05-2014 21:13:02 ]
Sarcasme. Herken het.
pi_139576819
Hoooi Spirit en Isa *O* gefeliciteerd
Die foto met papa O+ :'( O+
pi_139576830
Spirit! O+ die foto met papa! En überhaupt, wát een knap leuk meisje heb je daar!
pi_139576914
Welkom Spirit!
pi_139576950
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 09:27 schreef Olf het volgende:
Spirit! O+ die foto met papa! En überhaupt, wát een knap leuk meisje heb je daar!
Dank je! Das gewoon MIJN dochter he!! O+ O+ :D Ik kan soms wel janken van trots :@ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_139577704
Welkom Spirit :) lieve foto's!

En normaal gaat Ow idd altijd tussen ons in keten. Nu niet, dus vandaar dat ik ook verlatingsangst denk :)
pi_139578903
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 09:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dank je! Das gewoon MIJN dochter he!! O+ O+ :D Ik kan soms wel janken van trots :@ O+
Echt he, en terecht! O+

Ik heb dat nog zo vaak, als mijne lekker door de stad/winkels waggelt en naar iedereen zwaait en allemaal mensen dan terugzwaaien of mij complimenteren met m'n leuke kind, dan glunder ik echt helemaal en springen de tranen me ook al in de ogen. *; ik had best gedacht dat m'n kind leuk zou worden, maar zó goed gelukt is wel echt awesome!

Gelukkig sjouw ik haar ook af en toe onder m'n arm door de winkel omdat ze faliekant de verkeerde kant op rent of hysterisch is om niets, anders zou men te jaloers worden. :+
pi_139580300
Spirit wat een mooie foto's! :)
pi_139580482
Spirit gefeliciteerd w/

Verlatingsangst O+ en lastig. Was hier wel redelijk snel weer over. Hoop bij jullie ook.

Poesjj O+ Mijnes heeft de poes van mijn zus de stuipen op het lijf gejaagd gisteren. Hij ging in de achtervolging (poes was natuurlijk sneller). Hij heeft uiteindelijk een boos kijkende poes }:| op de kast gekregen. Wat zal die blij geweest zijn toen we weer gingen. :')
  maandag 5 mei 2014 @ 12:37:15 #234
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_139580791
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:20 schreef Olf het volgende:

[..]

Echt he, en terecht! O+

Ik heb dat nog zo vaak, als mijne lekker door de stad/winkels waggelt en naar iedereen zwaait en allemaal mensen dan terugzwaaien of mij complimenteren met m'n leuke kind, dan glunder ik echt helemaal en springen de tranen me ook al in de ogen. *; ik had best gedacht dat m'n kind leuk zou worden, maar zó goed gelukt is wel echt awesome!

Gelukkig sjouw ik haar ook af en toe onder m'n arm door de winkel omdat ze faliekant de verkeerde kant op rent of hysterisch is om niets, anders zou men te jaloers worden. :+
O+ zo herkenbaar (allebei!)

Net nog, we kwamen de praktijk van de fysio binnen en er zat een oude man te wachten. E komt binnen, spot het Fisher Price huis, pakt het huis en plant m op de schoot van die man. Zegt ze: opa spelen? O+ :D :'). Die man zei meteen: natuurlijk meisje! En ging met haar spelen.

Dan staan de tranen in m'n ogen O+
pi_139580917
Oohh dat is echt te lief O+ O+ :'( O+
Sarcasme. Herken het.
pi_139581534
Fieder wat lief dat L poesj zei O+
Hier is elk beest nog steeds Kaja :D

Spirit wat een mooie spam O+ O+ O+
En janken van trots kan ik me helemaal voorstellen. Heb ik ook O+
  maandag 5 mei 2014 @ 13:11:58 #237
259886 pessie
pi_139581598
Ts dat is echt lief!

Twinkle welkom! En inderdaad die foto met papa is echt mooi O+
pi_139581798
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
Net nog, we kwamen de praktijk van de fysio binnen en er zat een oude man te wachten. E komt binnen, spot het Fisher Price huis, pakt het huis en plant m op de schoot van die man. Zegt ze: opa spelen? O+ :D :'). Die man zei meteen: natuurlijk meisje! En ging met haar spelen.

Dan staan de tranen in m'n ogen O+
Neeeeeeee smelt!!! O+ O+ O+
  maandag 5 mei 2014 @ 13:31:08 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139581996
Wat een leuke foto's Danic. Die onderste vind ik echt O+ zusjes O+

Ik vind het ook wel veel Gulara. Hier is het meestal 1-2 keer per dag. Bij tandjes misschien wat vaker maar meer dan 4 per dag halen we niet (per kind dan ;) ).

Balen van de nacht Loj. Wel fijn dat hij tussen jullie in wel verder kan slapen

Goed zo L! poesj O+

Welkom Spirit! Je kleine meisje O+ O+ Wat een leuke foto's! Die foto met papa is echt O+ maar die met de vogel is ook heel mooi!

Olf O+ gelukkig maar ;)

Wat lief Soesa! O+

Hier vanochtend weer met de meiden op stap geweest (het was weer poetsdag en dat gaat toch een stuk sneller als de hulp zonder kinderen die voor haar voeten kruipen door het huis kan). Eerst ontbijten bij de Ikea, lekker gespeeld met heel veel oudere kinderen. Dat gaat prima, totdat J zo een meisje van een jaar of 6 om ver duwde :o _O- Sowieso vonden de kinderen mijn meiden prachtig, ze zaten alleen steeds aan ze te plukken en zo. Daarna nog even door de winkel zelf maar daar hadden ze geen zin in dus dat werd stereo... :X Nog even langs een kinderboerderij (een andere dan waar we normaal heel gaan) maar die was wat minder leuk: de stallen waren heel smal dus minder geschikt voor een duobuggy en de speeltuin was klein en vooral leuk voor oudere kindjes.
pi_139584441
Spirit welkom ! *O* En wat een prachtige spam O+

Inca: gecondoleerd

Beterschap voor Klums en alle zieke dreumesjes.

Knap van het tellen, leuk van de zandbak, zusjes O+ , KDV wat weer goed gaat, snotneusen, volle luiers, nachtbraken, poep aantallen, aapies, trotse moeders in winkels en bij de fysio en alles c_/ O+
pi_139588364
Spirit welkom en nog gefeliciteerd *O*

Bedankt voor de lieve reacties op de foto's. Ik herken precies wat Spirit zegt: dat zijn gewoon mijn kinderen O+

Tante soesa O+ dat is echt tè lief! En dat die meneer dan ook met haar gaat spelen. Wat tof!

Poepen...De mijne doet dat niet zonder medicijnen, maar ik weet dat mijn neefje ook zo vaak poept. Soms doen ze dat. Ik zou er niet direct iets achter zoeken. Mits zijn gedrag rondom poepen verandert of dat heg heel waterig is ofzo...
pi_139593040
J. die een zesjarige omduwt haha :D zit je dan met je dreumes!

Poep: hier normaal 1-2 keer per dag, met tanden kan het oplopen tot een keer of vijf. Gelukkig gebit op 2 kiezen na compleet *)

Soes, zo lief bij de fysio! O+

Zolena, een dreumes die de kat boos maakt haha! 1-0! Was jij trouwens ook niet zwanger? Ja toch? Gefeliciteerd nog! Veel zwangeren in da house!
pi_139598769
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:32 schreef Olf het volgende:
J. die een zesjarige omduwt haha :D zit je dan met je dreumes!

Poep: hier normaal 1-2 keer per dag, met tanden kan het oplopen tot een keer of vijf. Gelukkig gebit op 2 kiezen na compleet *)

Soes, zo lief bij de fysio! O+

Zolena, een dreumes die de kat boos maakt haha! 1-0! Was jij trouwens ook niet zwanger? Ja toch? Gefeliciteerd nog! Veel zwangeren in da house!
Ja klopt. 9 weken tis steeds echter. O+

Poep 2/3 keer meestal. Maar bij doorkomende tanden/kiezen meer.

Lieve verhalen O+
pi_139600729
Kyara wat een dame is die J. een meisje omduwen :D

Ik houd van de verhalen hier O+

Vandaag was ik vrij, maar door verhuizing Riley wel naar het kdv gebracht. Toen ik haar ging ophalen was ze heel lief aan het spelen met zo'n houten keuken. Totdat ze mij zag. Ze stormde op me af. En ze wilde niks meer weten van de andere kindjes. Een jongetje (van schoolgaande leeftijd)!zei tegen mij toen ze heel kattig naar hem sloeg: "zo zij is gevaarlijk" :D
pi_139601770
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:02 schreef Omentielvo het volgende:
: "zo zij is gevaarlijk" :D
_O-
  maandag 5 mei 2014 @ 22:57:28 #246
378192 -mandy-
I am who I am
pi_139603600
Wat lief tante!

Gefeliciteerd en welkom Spirit. Leuke fotospam!
pi_139609784
Gulara zoveel poepluiers op een dag hadden wij denk ik ook niet. Maximaal een stuk of 4-5.

Spirit welkom en gefeliciteerd *O*. En wat een leuk meisje heb je. Dat zijnecht toffefoto's.

Zolena Poesj wat lief O+. En gefeliciteerd met je zwangerschap!

Soesa hoelief isdat, dat opa meespeelde ;)

J ging een veelouder meisje omverduwen :o

Gevaarlijke Riley ;)

Hier allesgoed. Papa was gisteren met de kids en oma en opa naar het strand gegaan. Dat vonden ze zoooo leuk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_139613521
Ehm, kunnen jullie de foto's nog zien dan? :@ Ik heb ze gisteravond gewist :@

Wij hebben vanochtend de sleutel gekregen van ons nieuwe huis O+ Komende weken veel verven en behangen enzo en hopelijk kunnen we er over een maandje in. Dan heeft Isa eindelijk een eigen kamer! We hebben alleen geen idee nog wat we met haar kamer moeten gaan doen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_139613549
Spirit, in het kinderkamertopic staat veel leuke inspiratie! Op Pinterest ook!
pi_139614180
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:20 schreef L-E het volgende:
Spirit, in het kinderkamertopic staat veel leuke inspiratie! Op Pinterest ook!
Topic net doorgekeken en ik wordt er helemaal enthousiast van *O*

Pinterest.. Hoe zoek ik daarop?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:26:46 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139615254
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ehm, kunnen jullie de foto's nog zien dan? :@ Ik heb ze gisteravond gewist :@
Nee }:|

Nog gefeliciteerd!! *O* met je meiske én je huis! *O*
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:10:38 #252
426379 elamanilo
elämänilo
pi_139616292
:O :O :O

arm meiske krijgt een heleboel tandjes tegelijk :'(
pi_139616525
Spirit, gefeliciteerd!

En een zandbak voor de kleine van LB (toch?) Welkom bij de club van huizen met overal zand 's zomers hoe vaak je ook stofzuigt :) Tegenwoordig heeft R zoveel zand in zijn schoenen dat er zandtaartjes van gemaakt kunnen worden op de deurmat :X

Zolena gefeliciteerd met je zwangerschap!

Dreumesen die andere kindjes of de kat wegjagen/duwen/bijten, of die juist heel lief doen O+ Of die tandjes krijgen :*

Hier gaat alles z'n gangetje. M heeft vage vlekjes. We dachten eerst aan de waterpokken (pukkelachtige bultjes met vocht op een paar plekken), maar het breidt zich niet uit en op zijn beentjes zit een soort rode uitslag. De bultjes zitten vooral op vochtige plekken (duimpjes, kin) en eigenlijk heb ik hem alleen heel hard zien wrijven met zijn duimpjes en sinds die bultjes kapot zijn, heeft hij er geen jeuk aan. De juffies op het kdv dachten niet dat het de waterpokken zijn, omdat het er toch anders uitziet. We kijken het nog even aan, als hij er last van krijgt of als het erger wordt gaan we even langs de ha.
Vannacht was M wel flink aan het spoken, koorts, huilen, niets willen... Na ruim een uur viel hij gelukkig weer in slaap. Maar nu zit ik op kantoor :O en koffie lust ik niet meer sinds de laatste zwangerschap...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 6 mei 2014 @ 17:27:44 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139625034
Oei, ik wilde ook een :O komen doen, maar als ik dit zo lees heb ik niks te klagen :') sterkte piekie en ela! Weet je waar M die koorts van had? En lust je echt geen koffie meer? :o dat helpt natuurlijk ook niet, al was het alleen maar vanwege het idee :')!

Tandjes zijn ruk... E krijgt nu 2 snijtanden onder maar lijkt er weinig last van te hebben gelukkig! Boven lijkt veel meer pijn te doen, en ik kijk ook niet uit naar de kiezen als ik al die verhalen hoor :X
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:25:43 #255
378192 -mandy-
I am who I am
pi_139631905
Hopelijk heeft ze van de tandjes boven niet te veel last.

Die tandjes ja, blijkt mijn dreumes op 1,5 week tijd 2 kiezen te hebben gekregen. De eerste hadden we zien aankomen, de tweede was een verrassing voor ons.

Beterschap Piekie voor M.

D heeft het ergste gehad qua ziek zijn, koorts is al een dag weg.
Langzamerhand begint hij ook al terug actiever te worden. Eten heeft mijn vuilbakje nog niet zoveel zin aan, getuige de bloemkool die anders gretig verorberd wordt en die hij nu liet staan. Een broodje roomkaas smaakte dan weer gelukkig.

Suc6 met je verhuizing Omen.

Kan iemand mijn dreumes eens gaan vertellen, dat als hij zelf leert om te gaan zitten ook het optrekken gemakkelijker is 8)7 ?!
pi_139641447
Omen en Spirit gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!

Zolena ook zwanger :o gefeliciteerd joh! *O*

LadyBlack, want vond E van de zandbak?

Die bultjes van Rosalie? Toen ze de afgelopen twee dagen mijn schoonouders was kwamen er witte puntjes op. Mijn schoonmoeder heeft ze steeds schoon gemaakt met een watje met met water verdunde alcohol. Op een gegeven moment werden ze iets minder. Het hele heftige is er nu uit.
Zij had het vermoeden dat het kon komen door de volle melk...Misschien een soort pukkeltjes van het vet in de melk? We gaan even een week (of 2) halfvolle melk proberen, eens kijken of dat de oorzaak zou kunnen zijn... :?
pi_139641678
danic, hoe is het met jou?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:25:03 #258
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139642202
Danic heb je nu al een puistenkopje?! :o
Grapje ;) hopelijk maakt de halfvolle melk t verschil. En wat fijn dat t nu al minder lijkt.

E heeft eventjes in de zandbak gezeten maar mn vriend had niet bedacht mij daar ook even bij te roepen }:| Kerel dat ie is... Morgen herkansing!!
pi_139642637
O+

Lief dat je het vraagt.
Het gaat eigenlijk best goed. Therapie wordt afgebouwd, werktijden worden weer opgebouwd, ik zit alweer bijna terug op mijn gewone uren.
Ik voel me ook veel beter in mijn vel en merk eigenlijk nu pas hoe erg ik heb geworsteld het afgelopen jaar. Best onbegrijpelijk dat ik me zo lang zo slecht heb laten voelen.
Maar ik voel me echt een stuk beter, mede mogelijk gemaakt doordat ik bepaalde dingen heb uitgesproken naar mensen toe en voor mezelf ben opgekomen. Dat doe ik echt te weinig en het voelde zo ontzettend goed. Het werd ook goed ontvangen gelukkig.
Ik merk dat mijn spanningsboog nog niet helemaal 100% is maar dat komt vast goed. En meer dan 80% zal ik wel nooit halen. Nooit mijn sterkste kant geweest ook.

Mijn enige frustratie momenteel is mijn weegschaal. Ik wil zo graag nog wat kilo's kwijt maar was niet gemotiveerd genoeg. Nu wel en toch zie ik de weegschaal omhoog gaan. Ik kan echt wel janken erover :'(
pi_139642784
Dat klinkt echt heel erg goed danic O+ Dan heb je heel snel enorme stappen gemaakt, knap!
pi_139642796
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Danic heb je nu al een puistenkopje?! :o
Grapje ;) hopelijk maakt de halfvolle melk t verschil. En wat fijn dat t nu al minder lijkt.

E heeft eventjes in de zandbak gezeten maar mn vriend had niet bedacht mij daar ook even bij te roepen }:| Kerel dat ie is... Morgen herkansing!!
Ja ze gingen ook open dus het lijken wel echt pukkeltjes ja. Maf hè.

En wat een vent heb jij }:| familie van de mijne? :')

Morgen wel foto's hè!
pi_139642820
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:31 schreef L-E het volgende:
Dat klinkt echt heel erg goed danic O+ Dan heb je heel snel enorme stappen gemaakt, knap!
Hoe gaat het met jou dan nu?
pi_139643082
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef danic het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou dan nu?
Heee, we hadden het over jou, doe eens niet! ;)

Over die pukkeltjes, het kan ook door zuivel komen. Dus als de halfvolle melk niet de oplossing is, zou je alle melk of liever alle zuivel weg kunnen laten en kijken of dat iets doet :)
pi_139643208
Spirit gefeliciteerd met jullie huisje O+

Ela :* voor de doorkomende tandjes

Piekie wat sneu dat ie vannacht zo aan het spoken was. Beterschap :*

Mandy fijn dat D wat opgeknapt is

Danic hopelijk helpt de halfvolle melk bij Rosalie.
Fijn dat het bij jou beter gaat. En die weegschaal moet je gewoon negeren als ie onaardig doet tegen je. :*

LB jammer dat je gemist hebt toen ze in her zandbak zat. Hopelijk morgen meer mazzel :*

Gisteren zette mijn moeder Riley in het gras. En gras is niet leuk. En eng. En echt een reden om te piepen. Dus maar snel weer opgepakt :D
En vandaag toen ik haar ging ophalen bij het kdv stond ze bijna te springen toen ze me zag. O+
pi_139643266
Oké :*

Ja daar dacht ik ook aan. Maar wat geef ik haar dan als vervanger? Geitenmelk of soja? Karnemelk zou dan geen verschil maken toch?
pi_139643412
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef L-E het volgende:

[..]

Heee, we hadden het over jou, doe eens niet! ;)

Met jou gaat alles toch ook wel goed. Of heb ik iets gemist. :*
pi_139643575
Geitenmelk of amandelmelk kun je dan proberen ja. Mijn oudste (overgevoelig voor koemelk: hij raakt er niet van in shock maar krijgt er vreselijke galbulten van bij een te hoge inname) lust dat allebei niet. Die drinkt dus gewoon geen melk, en neemt af en toe volle yoghurt. Dat gaat dan wel goed, mits niet dagelijks.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:41:55 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139643637
Danic, concentreer je op je herstel! Ik durf te wedden dat je meer kans op afvallen hebt als je niet nog druk bent met verwerken en bovenkomen :*

Omen O+ Jij en je dochtertje *;
pi_139643744
Riley in het gras :D Het klinkt echt heel lief Omen O+
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:16:36 #270
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139646596
Gevaarlijke Riley :D Jammer dat ze het gras niet zo leuk vond.

*O* nieuwe huizen!

-O- tandjes en zieke kindjes. Beterschap! :*

Wat goed Danic! Grote stappen gezet. Mag je zeker trots op zijn! :* Fijn dat de bultjes minder zijn.

Hopelijk morgen zandbakfoto's LB!

Vandaag in de dierentuin geweest. Visjes waren leuk, gorilla's ook. Eten bij de giraffen was ook leuk (vooral het eten, de giraffen bleven onopgemerkt), het musje dat mee kwam lunchen was ook leuk. De bush was niet leuk. De speeltuin was helemaal tof. Vooral de glijbaan. J ging er zonder hulp of aansporing gewoon vanaf, D wilde vooral graag er tegenop klimmen. En verder kwamen we echt handen te kort met die 2 :X O+ :D _O- :')

SPOILER
pi_139651181
Kyara wat een leuke foto's O+
pi_139651316
Spirit ik zag je foto's s'avonds voordat ze verwijderd werden maarreageerde pas s'ochtends.

Ela doorkomende tandjes zijn stom. Dikke :*

Piekie wat balen van het spoken. Hoe wasde nacht gisteren?

Mandy wat goed om te horen dat D opgeknaptis.

Danic hopelijk helpt halfvolle of geen melk. Jekunt ook rijstemelk doen. Alle melkvervangers staan in de supermarkten waar wij komen naastdesojamelk.

LB wat jammer dat je de zandbak hebt gemist. Hopelijk gauw een nieuwe kans.

Riley, die niet van gras houdt.

Prachtige foto's Kyara!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_139651424
Spirit wat gaaf dat je een kamertje mag inrichten! Pinterest moet je je voor aanmelden en dan kun je gewoon op de foto's klikken die je mooi vindt.

Piekie hoe is het nu met de bultjes?

Danic ben benieuwd of het verschil maakt. Mijn moeder had laatst geitenmelk gekocht. Smaakte redelijk hetzelfde als gewone melk. En het schijnt ook goed te zijn tegen eczeem enzo?
Fijn dat het beter met je gaat. Een hele stap heb je gemaakt zo te lezen! :* gewicht wil hier ook niet lukken, maar ik kan de motivatie ook niet vinden. Ga je al naar een dietist?

LB dat snapt die van mij ook niet altijd. Mijn moeder wilde laatst met L fietsen maar dat hebben wij nog niet gedaan, dus ik wil eerst. Vonden ze maar raar :@

Kyara wat een waaghalsjes! Wel een goed glijbaantje ervoor, alle glijbanen hier in de buurt zijn te hoog en te steil.

Riley gras is ook zo prikkerig :6 :)

Riep ik van de week niet dat L niet echt eenkennig is geweest? :') Hij huilt al 2 dagen enorm als ik hem bij de gastouder breng. En op de kinderboerderij zat hij aan mijn been geplakt en wilde hij steeds opgetild worden. Maar hij is ook een beetje ziekig dus misschien ligt het daaraan.
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:22:15 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139653830
Fokwet ftw Fieder! }) Maar naar is het he? ;( En natuurlijk wil je eerst zelf met je kind fietsen! Hoe kan iemand dat nou niet snappen :?

Kyara die tweede foto _O- :') :@

Mijn kind kruipt door de kamer, de poes achterna O+ En ze heeft de post gesorteerd en stofzuiger voor me geduwd :') O+
pi_139657047
Fieder wat sneu dat ie niet helemaal in orde is :*
En ik snap dat jij de eerste wil zijn die met hem gaat fietsen. Ik vind er niks vreemds aan :*

LB wat fijn zo’n kleine postsorteerder O+
*O* voor het kruipen

Hier een blije dreumes vanmorgen. Ze wilde alleen niet naar de juffrouw op het KDV :D
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:40:22 #276
378192 -mandy-
I am who I am
pi_139673744
Je hebt ondernemende dametjes Kyara! Leuk om te zien!

En E van LB aan het kruipen. Joepie!

Hoe is het nu met L Fieder? Al wat beter?

Ik ben blij dat je al beter in je vel zit Danic.
Die strijd tegen de weegschaal voeren heel veel vrouwen, ik zou dat ding gewoon negeren, of nog beter. In de vuilbak gooien.

D was/is opgeknapt. Maar blijkt de zesde ziekte te hebben, kwam ik vanochtend achter in het zwembad.
Dan heb je eerst een paar dagen hoge koorts, die verdwijnt dan weer, om plaats te maken voor snel opkomende vlekjes. Die zouden maar een paar dagen aanhouden wat ik via google vind, jeuken niet en kunnen verder geen kwaad.
Ik had er nog nooit van gehoord.

En ook nog een *O* voor mijn mannetje, want die is vandaag voor het eerst, zelf gaan zitten!

Hoe gaat het met Rosalie nu Danic. Nog steeds zo'n last van de bultjes? Hopelijk helpt de halfvolle zuivel snel.
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:47:09 #277
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139677842
Wat sneu Fieder. Hopelijk is ie snel weer opgeknapt.

Klinkt lief LadyBlack!

Fijn dat D weer beter is Mandy!

Mijn meisjes gaan zo hard de laatste dagen. Ze willen ze hele dag maar lopen (aan 1 of 2 handen). En als ik met de 1 loopt hangt de ander aan mijn been (het lukt nog niet om samen met ze te lopen, 1 aan elke hand). Vandaag deden ze ineens de dierengeluiden: waf, kwakkwak, boe en meeeh (bij het juiste plaatje ook nog). Keuken lukt ook nog. En ze waren samen in een hoekje de bewegingen van klap eens in je handjes aan het oefenen O+ O+ O+

En vanavond hadden ze de slappe lachen tijdens het voeden O+ O+ O+
pi_139679124
Mandy wat sneu voor D :*

Kyara O+

LB hoe vond ze de zandbak?

L-E is sticker al wen beetje opgeknapt? :*
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:11:28 #279
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139679202
Hoe gaat het met klussen Omen? Is Rileys kamertje al af? Wanneer ga je over?
pi_139679379
Klussen wordt vooral door mijn vader gegaan. Ik ben meer daar om hem dan een hamer aan te geven of zo :@
Maar schiet echt al op. Bij Riley haar kamer hoeft alleen nog maar het laminaat gelegd worden. En morgen komt in de keuken de zeil en vrijdag de vloerbedekking voor de woonkamer. Volgende week willen we alles verhuizen
pi_139679516
Fieder wat naar. Hopelijk voelt je dreumes zich gauw beter en dat de eenkennigheid dan ook overgaat.

Mandy *G* voor je zittende mannetje!

Kyara wat O+

LB post gesorteerd wat moet ik me daaronder voorstellen? Brieven over de kamer verdeeld? :)

Omen wanneer ga je verhuizen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_139679627
17 mei. Dus al heel snel :D
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:47:45 #283
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139681151
Oeh tof Omen! *O*

Kyara! Hou es op joh met die toffe tweelingverhalen! O+

Tinu, ze had alle reclamefolders en brieven om zich heen verspreid ;)
pi_139687879
Nog maar een weekje Omen!!!!!

Leuke verhalen Kyara vooral dat lachen. Ik vind de interactie hier ook zo super leuk. Kan me voorstellen dat het bij een tweeling nog net wat extra's geeft.

en verder heb ik het niet onthouden, sorry
pi_139689013
LB wat handig zo'n hulpje :D O+ L veegt de vloer met een bezem en poetst met het vaatdoekje kinderarbeid ftw

Mandy dan heeft ie die maar gehad! Of kun je die weer krijgen? En wat goed van het zitten.

Kyara wat klinkt dat heerlijk O+ O+ En wat knap dat ze de dierengeluiden kennen

Omen spannend hoor, verhuizen! Ben benieuwd hoe Rileys kamer zal worden als hij af is

Ik ben ook benieuwd naar Sticker! LE kom eens naar de dreumesjes joh O+

Danic zie jij al resultaat? Of is dat een beetje te snel

Hier gaat het opeens ook supersnel, L wordt zo wijs! Net oefende ik 'neus' met hem en hij deed het gewoon! Straks 14 maanden afspraak incl bmr :{
pi_139689548
Ik denk dat het wat te snel is Fieder. Ze krijgt pas sinds gisteren halfvolle melk.

Mijn dreumes slaapt nog :o sinds gisteravond 19.15!!
pi_139689872
Ben benieuwd danic! En wat een slaapkopje O+

Hoe geven jullie nectarine, gewoon in partjes? En moet het schilletje eraf?

Er is een kiesje door *O*
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:05:31 #288
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_139691516
Nectarine was ik alleen, ze hapt 'm zo af. Maar mijn dame is een rapley-monster, als ze het niet zelf af mag happen gaat ze brullen :D

En ohai, nog dank voor al het medeleven, heel lief O+ het gaat op zich allemaal wel hoor, maar de balans is nog teer zeg maar.
Ik heb zo een (intern) sollicitatiegesprek, maar Isabel weigert te slapen dus dan moet ik haar dadelijk doodmoe naar mijn moeder brengen -O- ik heb het gevoel dat ze met haar slaapjes aan het schuiven is, maar krijg mijn vinger er niet op wat nu het plan is dan. Hoe deden jullie kleintjes dat? Weten jullie dat nog?

Kyara, die glijbaanpic O+ zo leuk, net alsof 'ie gephotoshopt is met 2x hetzelfde meisje :D

Nog even een :* voor Danic en een high five voor klussende Omen en kiesje bij Fieder thuis!
3!
pi_139691683
Slaapjes wisselen kan lastig zijn.
Hier dacht ik op 1 te zitten. Toen na zijn 14 maanden prik ineens weer op 2 per dag en die waren echt nodig. En nu slaapt hij sinds twee dagen uit (wel een fles om half zes) tot half acht/acht uur en zitten we weer op 1 slaapje.
Wat wel weer gunstiger is omdat de psz volgende week weer begint.

dus ik probeer zo veel mogelijk er in mee te gaan maar soms zonder succes. Bij te moe op bed leggen is het hier drama trouwens.
pi_139691793
Danic fijn dat het beter gaat, niet teveel tegelijk willen. FIjn dat uitslapen!

Omen (laten) klussen in huisje heerlijk.

Glijbaan O+

Fieder slimme dreumes en kiesje door *O*

Inca bij mij ging hij met 15 maanden ineens rommelen met 2 slaapjes naar 1 slaapje. Heb gewoon gedaan wat lukte, kon ie slapen 's ochtends, mooi, zo niet dan niet en 's middags weer proberen. Het was gewoon een periode dat ie het afwisselde, soms 2, soms 1 slaapje.

Mandymini weer beetje beter, fijn.

Postsorterende dreumes, handig ^O^

En hier is er eindelijk vooruitgang met los lopen. Ineens doet ie het. Nog niet standaard, maar als ie toevallig toch al stond, dan kan ie ook best lopend naar waar hij naartoe wil vindt ie. *O*
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:53:56 #291
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_139692980
Weten jullie nog dat ik laats zei dat J. 3 kiezen en een hoektand kreeg... Ik had het mis, het zijn 4 kiezen en 2 hoektanden -O-

Zie hier de verklaring voor mijn afwezigheid.... :O
pi_139693506
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:22 schreef LadyBlack het volgende:

Mijn kind kruipt door de kamer, de poes achterna O+ En ze heeft de post gesorteerd en stofzuiger voor me geduwd :') O+
Gesorteerd ja? :P

Aiden is ook zo gek op de stofzuiger. Steeds schuiven ermee.
En hij wilt ook steeds de poezen pakken. Nu doen die niets hoor, maar straks wilt hij alle katten beetpakken en dat lijkt mij niet zo'n goed idee. :')
pi_139694839
Fieder leuk dat het ineens zo ‘snel’ gaat. Wat is ‘neus’? Dat ie dan zijn neus aanwijst?
Succes en sterkte bij het CB :*
*O* voor het kiesje

Danic wat een slaapkoppie O+

Inca succes met het sollicitatiegesprek :*
Slaapjes wisselen hier ook. Een tijdje is het een keer per dag geweest. Nu is het vaak weer twee keer. En morgen kan het weer helemaal anders zijn :D

Zolena wat knap *O*

MM jeutje wat een boel tegelijk. Hopelijk keert de rust nu wat terug nu ze door zijn :*

Venco O+ en :D

Hier vanmorgen weer wat nieuws op het gebied van zelf doen. Ik had haar flesje gemaakt en wilde hem aan Riley geven. Zij nee schudden. Dus ik zet hem op de tafel neer. Pakt ze hem van de tafel en begint te drinken :D
En een smeltmomentje O+
Haar opa kwam binnen en die liep naar de keuken, dus ik zeg tegen Riley: “Ga de fles maar naar opa brengen” Ging ze hem ook echt brengen. Zo lief O+ O+ O+
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:00:15 #294
259886 pessie
pi_139695395
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:53 schreef mousemicky het volgende:
Weten jullie nog dat ik laats zei dat J. 3 kiezen en een hoektand kreeg... Ik had het mis, het zijn 4 kiezen en 2 hoektanden -O-

Zie hier de verklaring voor mijn afwezigheid.... :O
Ik voel met je mee :*

Omen, hoe lief is dat! Het opvolgen van kleine opdrachtjes is zo lief O+ En verhuizen!

Lauren zit al heel lang op 1 slaapje, maar zij wordt doorgaans pas tussen half 8 en 8 definitief wakker. En met een grote broer is het wel makkelijker om te zorgen dat ze wakker blijft. Tussen de middag slaapt ze van 12.15/12.30 tot 14.30/15.00. Ik hield Lauren steeds een beetje langer wakker en zij ging daarin mee door dan echt 3 uur aaneengesloten te gaan slapen. Nu slaapt ze dus vaak 2 uur aaneengesloten.

Danic, werd ze vrolijk wakker?
pi_139695589
Ja daar zit het hem hier ook in Pessie. Is hij om zes uur wakker dan hebben we twee slaapjes. Bij half acht 1 slaapje.
pi_139696057
Ja hoor, heel vrolijk wakker om 10.00. Om 11.30 weer sacherijnig en gaf ze duidelijk aan naar boven te willen (naar de deur kruipen en met dr vingertje naar boven wijzen en dieieieie roepen). Dus op bed gelegd. Daar heeft ze even heerlijk gelegen en dan nog gespeeld. Ze had dus gewoon ff rust nodig van haar drukke, plukgrage zus :')

net een tosti gegeten dus straks nog maar een slaappoging wagen. Komt wel uit dat ze dan later slaapt. Is ze hopelijk gezelliger j het restaurant (eva is jarig)
pi_139706508
Laatste dagje met een dreumus :(

Morgen cadeautjes van mijn ouders vriend en mij en zaterdag een feestje.

toenstraks even moeten huilen omdat ik zo weinig genoten heb van de afgelopen twee jaar.

hier sinds deze week 3 en 4 woordzinnetjes.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_139709567
Danic fijn dat ze nog even geslapen heeft :*

Sam, wat ik zo gelezen heb, heb jij de afgelopen twee jaar ook veel meegemaakt. En op mij kom je altijd heel sterk over. Ook heb ik het idee dat je wel van je meisje genoten hebt. De foto's op Facebook laten mij zien hoeveel je om haar geeft. Ik wens jullie morgen een hele fijne dag. :*
En *O* voor de 3 en 4 woordzinnetjes
pi_139713604
Zolena leuk dat het lopen weer vooruit is gegaan!

MM au, sterkte ermee :X hier komen wel kiezen maar nog geen hoektanden, is dat de normale volgorde?

Omen geweldig he als ze een opdrachtje uitvoeren? O+ Ik blijf het iedere keer zo ontzettend knap vinden :P

Interessant, jullie ervaringen met de overgang naar 1 slaapje!

Sam, alvast gefeliciteerd :* en wat erg dat je het zo ervaren hebt :*

Danic van harte met je grote! Was het etentje gezellig?

L heeft de bmr gehad -O- het was drama, gelukkig was mijn man mee. Ik had zijn armpjes vast en hij zijn beentjes ;( Op mijn verzoek zijn ze in zijn beentjes geprikt ipv de armpjes, daar leek me wat meer spek te zitten. Misschien slaat het nergens op maar ik vond het een prettiger idee. Nu afwachten en hopen dat het mee zal vallen.

En klopt het dat hij nu pas weer ingeent moet als hij 4 is? :o
pi_139715555
Fieder zielig dat de prikjes zo drama waren :*
Wat waren zijn stats? En Riley hoeft ook pas weer prikjes als ze 4 is
pi_139716310
Sam: wel komen spammen he ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: