I know. Maar men ging er al zo in op. Het was een soort overmacht en je wilt die enthousiasme van anderen ook niet verpesten. Overrompeld.quote:Op maandag 28 april 2014 21:54 schreef Omentielvo het volgende:
Nou Venco. Dat is inderdaad niet leuk. Zelfs heel flauw dat ze dat gedaan hebben. Daar hadden jullie zeker wat van mogen zeggen. Ze hadden gewoon moeten wachten op zowel papa en mama
Ja, ik weet het. Maar tķch doe je niks. Ging er wel bijzitten, naast die nicht. Maar iemand maakt foto's vanaf Aiden's kant en ik zat aan de kant vd nicht.quote:Op maandag 28 april 2014 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
Whut??Oooh dat vind ik echt héél onbeschoft! Je mooie eerste momenten
![]()
Wel lief van je dat je hun enthousiasme niet wilt indammen, maar dat zou ik toch wel doen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow!quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:06 schreef kleinzusje het volgende:
Gat Venco wat rot. Lekker nog een keer vieren![]()
Mijn kind heeft met de oudste van Kyara gebeld![]()
Hier een nacht van 19.30 tot 8.30
Groeistuipje ? Damn ! Wat een heerlijkheid.
Gisteren zei ze na het eten "poepen". Hup op het potje en ja hoor. Mn baby![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ok offtopic maar mag ik ff janken?ach nee wat super k*tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ok offtopic maar mag ik ff janken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij werd vanmorgen gelukkig weer vrolijk wakker... Maar hij is boos naar bed gegaan. Echt alles was mis. En het aankleden nadat hij in bad was geweest werd een hele worstelingquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef Gulara het volgende:
Skoap's arme jongetje helemaal boos. Is ie daarna weer vrolijk geworden?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:49 schreef Gulara het volgende:
Fieder wat relaxed!![]()
Heeft je man hem weggebracht?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:26 schreef elamanilo het volgende:
LB, ik heb die ebay slofjes net bij d'r aangetrokken, die zijn 13cm en daar verzuipt ze in! Dus ik kan die zwarte aapies maat M voor d'r
[...]
Venco, ik zou ter plekke in huilen zijn uitgebarsten denk ik(Ik ben op de dag zelf al een keer werkelijk in huilen uitgebarsten omdat mijn schoonvader alleen maar 'jankerd' tegen d'r kan zeggen..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Piekie81 op 29-04-2014 19:05:57 ]R 09-10-2010
M 20-04-2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |