I know. Maar men ging er al zo in op. Het was een soort overmacht en je wilt die enthousiasme van anderen ook niet verpesten. Overrompeld.quote:Op maandag 28 april 2014 21:54 schreef Omentielvo het volgende:
Nou Venco. Dat is inderdaad niet leuk. Zelfs heel flauw dat ze dat gedaan hebben. Daar hadden jullie zeker wat van mogen zeggen. Ze hadden gewoon moeten wachten op zowel papa en mama
Ja, ik weet het. Maar tóch doe je niks. Ging er wel bijzitten, naast die nicht. Maar iemand maakt foto's vanaf Aiden's kant en ik zat aan de kant vd nicht.quote:Op maandag 28 april 2014 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
Whut??Oooh dat vind ik echt héél onbeschoft! Je mooie eerste momenten
![]()
Wel lief van je dat je hun enthousiasme niet wilt indammen, maar dat zou ik toch wel doen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow!quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:06 schreef kleinzusje het volgende:
Gat Venco wat rot. Lekker nog een keer vieren![]()
Mijn kind heeft met de oudste van Kyara gebeld![]()
Hier een nacht van 19.30 tot 8.30
Groeistuipje ? Damn ! Wat een heerlijkheid.
Gisteren zei ze na het eten "poepen". Hup op het potje en ja hoor. Mn baby![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ok offtopic maar mag ik ff janken?ach nee wat super k*tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ok offtopic maar mag ik ff janken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij werd vanmorgen gelukkig weer vrolijk wakker... Maar hij is boos naar bed gegaan. Echt alles was mis. En het aankleden nadat hij in bad was geweest werd een hele worstelingquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef Gulara het volgende:
Skoap's arme jongetje helemaal boos. Is ie daarna weer vrolijk geworden?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:49 schreef Gulara het volgende:
Fieder wat relaxed!![]()
Heeft je man hem weggebracht?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:26 schreef elamanilo het volgende:
LB, ik heb die ebay slofjes net bij d'r aangetrokken, die zijn 13cm en daar verzuipt ze in! Dus ik kan die zwarte aapies maat M voor d'r
[...]
Venco, ik zou ter plekke in huilen zijn uitgebarsten denk ik(Ik ben op de dag zelf al een keer werkelijk in huilen uitgebarsten omdat mijn schoonvader alleen maar 'jankerd' tegen d'r kan zeggen..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Piekie81 op 29-04-2014 19:05:57 ]R 09-10-2010
M 20-04-2013
[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 29-04-2014 23:32:00 ]
Hahaha, nu ben ik extra benieuwd naar het eetgedrag van D.!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Kyara het volgende:
Lieve foto Omen![]()
En ik zag ook nog een foto van Piekie
En van mijn schoonzoon
Ben verder ook even slecht bijgelezen.
Maar hier gaat alles goed. Dametjes zijn echte dreumesjes, inclusief streken en buien. Ik verbaas met elke maaltijd toch weer hoe D het voor elkaar krijgt om zich zo onder de smeren. Echt Gulara, als D ooit een keer bij jullie komt eten dan stuur ik J. en dan denk je waarschijnlijk dat het toch D is door mijn verhalen maar echt het kan Nog Veel erger
Er komen steeds meer woordjes bij en ze proberen ook steeds meer fysiek. En ze worden echt met de dag leuker![]()
en ze waren al zo leuk!
Ik vind dat eigenlijk wel meevallenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:51 schreef klumsy het volgende:
Leuke schoentjes Kyara, ik wil ook nog nieuwe kopen, maar vind dat die Appies zo snel stuk gaan met kruipen... En los lopen doet ze nog niet echt, dus beetje dilemma, die ze nu heeft zijn zo goed als door en kunnen echt niet meer!
Ach wat ontzettend sneuquote:Op woensdag 30 april 2014 15:22 schreef pessie het volgende:
Lauren heeft alweer oorontsteking. Dat maakt AB kuur nummer 4 in 2 maanden tijd als ik de AB oordruppels meerekken die we kregen van de kno arts. Ik ben er zo klaar mee. Had het niet zien aankomen. Ze krijste alweer een paar dagen maar bonkte opeens o ook bewust haar hoofd tegen de deur. Zelfs de dokter vond haar zielig en ik maar mopperen omdat ze zo aan het huilen bleef steeds de vorige AB kuur is nu een week voorbij...
ik hoop het ook, maar het is nog tot 3 weken besmettelijk. Ik kan hem echt niet zo lang thuis houden, dus hou er zeker rekening mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:18 schreef Omentielvo het volgende:
Phaidra. Die zinnen woorden. Goed zeg.
En hopelijk krijgt hij nu even niet de waterpokken. Hij heeft al genoeg gehad voor zijn tweede
Pessie wat zielig zeg. Alweer oorontsteking
Kyara die foto is zo leuk
Kinderen die het krijgen zijn geloof ik al 5 dagen voor de eerste plekjes besmettelijk. En dan totdat het laatste plekje is ingedroogd. Kan best meer dan 2 weken zijn en dan inderdaad nog weer de volgende, en de volgende...quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef Fieder het volgende:
Oph heftig zeg! Er is geen mogelijkheid tot oppas? Eten is hier iig altijd een succes, koekjes en stukjes fruit...
Phaidra fijn dat het beter gaat! En wat lief dat hij de poes de kleuren leert.![]()
Zijn waterpokken 3 weken besmettelijk?? Of omdat meerdere kindjes het op verschillende tijdstippen krijgen?![]()
Toen mijn mini longontsteking had, heeft hij nog een maand gehoest. Maar wij hadden geen antibiotica gehad, omdat hij het RS-virus had en dan helpt ab niet. Hoesten kan in ieder geval heel lang aanhoudenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja hoor prima nachtje. Het zal gister wel een droom geweest zijn.
vorige week zijn we met de antibiotica begonnen. De groene smurrie is best een eind weg maar dat slijm ophoesten blijft en klinkt nog steeds best eng. Zal dat toch vanzelf weg gaan of moet ik er iets mee.. vandaag laatste dagje van de kuur.
Mijn aapies zaten in het begin ook heel strak bij de wreef. Moest echt even flink sjorren om ze aan te krijgen maar na 1 dag zijn ze al veel soepeler geworden en passen ze prima. Ik zou echt even kijken naar de lengte, als dat goed past zou ik geen grotere maat bestellen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:54 schreef elamanilo het volgende:
Had ik heel enthousiast Aapies maat M besteld, want schoentjes van 13 cm waren heel groot én aapies maat S worden net te krap, zijn deze maat M echt heel strak aan de wreef opeens![]()
Weet iemand hier of dat oprekt/uitloopt? Of moet ik ze gewoon toch omruilen voor L?!
Maat S die ik had overgenomen, die past ze dus nog heel erg krap aan, zitten niet echt comfi meer, maar daar geen last van een te strakke wreef. Dus óf die zijn uitgelopen, óf die waren vanaf het begin al minder strak?
Wow Tinu en Phaidra, wat knap van dat tellen!
Lojloslopen!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mijn aapies zaten in het begin ook heel strak bij de wreef. Moest echt even flink sjorren om ze aan te krijgen maar na 1 dag zijn ze al veel soepeler geworden en passen ze prima. Ik zou echt even kijken naar de lengte, als dat goed past zou ik geen grotere maat bestellen.
Super goed. Met alle 4. Helemaal blij, gelukkig en tevreden. Echt genieten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:04 schreef Kyara het volgende:
Cathmar, wat een leuke foto! Gezellige meidenbende
Hoe gaat het met je meisjes?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:49 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Super goed. Met alle 4. Helemaal blij, gelukkig en tevreden. Echt genieten.
Als het nog kan gewoon bellen. Ze zullen op zijn minst instructies kunnen geven voor het weekend.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:28 schreef Loj het volgende:
Oké, zo'n twijfelgevalletje...
Wordt net gebeld of ik Ow wil komen ophalen op het kdv want 38,7 graden koorts.. Nu is dat al de derde dag op een rij dat hij eind van de middag koorts heeft...
Nu dacht ik eigenlijk kiesjes doordat hij ook rode uitslag op de billetjes heeft en rode wangetjes.
Maar... Hij is nu ook al twee weken flink aan t hoesten... En het lijkt niet minder te worden...
Verder vrolijk en lijkt hij niet ziek...
Wat zouden jullie doen? Wel of niet nog ff voor t weekend nog ff ha bellen?
Wou eigenlijk t weekend nog ff aankijken Maarja was zo dom ff te googelen
Ze heeft ze niet zo veel aangehadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef elamanilo het volgende:
Kleinzusje: Ja! Die waren gewoon goed bij haar wreef!
SPOILER: Rare hoedjes en muffinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door _Ophelia_ op 02-05-2014 21:24:00 ]
Uhuh. Na het eerste plakrandje was de Pritt op dus het is geplakt met van die kleuterlijm met een kwastje. Van dichtbij ziet het er niet uit.quote:
Deze met wat aanpassingen. Best goed te eten.quote:En die muffin ? Met spinazie ?![]()
Nohquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:42 schreef Kyara het volgende:
Het kletsen gaat hier ineens hard. Vandaag gewandeld en we kwamen zo'n klein hondje tegen. Hoor ik D vanaf mijn rug "pvoess, pvoesss". Nee D, dat is een hond "ont, ont, ont"
Zo herkenbaar. Riley houdt ze ook niet in helaasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:17 schreef Kyara het volgende:
MM, dan heeft J relatief grote voeten![]()
Bij M paste maat M tot ruim in maat 86. En de meiden zitten nu ook alweer dik in maat 80.
Meisjes trekken hun speldje uit hun haarHeb ik een meisje, moeten ze weer geen speldje. En als ze hem er zelf niet uit trekken dan doet zuslief dat wel.
Ik ga zo M's haar maar eens invlechten of zo
Ik hoop geen bedwantsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:42 schreef danic het volgende:
Fieder, ik heb ook zo'n moeder![]()
En het is inderdaad ontstaan in bed. Ik heb net ook haar bed verschoont. Kreeg echt de kriebels van het idee dat er misschien wel wat in dr bedje zat![]()
maar denk je ergens aan?
Kyarazelfs nu dus nog af en toe. Die gaan jullie over een paar jaar heel erg uitproberen
Op deze foto's is het ook goed te zien idd. Puur door de houdingquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:47 schreef danic het volgende:
Ik ga toch een poging wagen...op de foto rechts D en links J
Hè gatver! Ik hoop het ook niet. Jammer dat je geen afbeelding te zien krijgt van die bultjes. Want het zou zomaar kunnen.quote:
Ik wilde juist roepen dat ze nu haast een siamese tweeling lijken op die laatste foto!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:45 schreef Kyara het volgende:
en nou niet meteen allemaal gaan roepen dat ze steeds minder op elkaar gaan lijken en dat ze zo goed uit elkaar te houden zijn![]()
Dat had ik dus al gedaan. Om te kijken of de bultjes vergelijkbaar warenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:33 schreef Fieder het volgende:
Danic ik vroeg het juist omdat ik aan muggenbulten dacht, dat er dus een mug op haar kamertje zit. Enge bedbeestjes zal wel niet toch??je kunt evt afbeeldingen googlen op 'bedbug bites' maar zou t niet doen
![]()
Ik geniet er zeker van! Maar soms moet hij echt even zelf spelen of even in de box spelen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:29 schreef LadyBlack het volgende:
Euhhhh ja! Dreumes is hier net met papa mee, verlatingsangst to the max! We krijgen haar vanavond met geen mogelijkheid in dr eigen bed.... ze is supereenkennig nu, en inderdaad héél aanhankelijk! Kusjes geven, mama zeggen, knuffelen, het kan niet op!
Ik geniet daar maar van, en dat eenkennige/verlatingsangst gaat wel weer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn spanningsboog is nog steeds gelijk aan die van een dronken aarbei, maar ik zag (en onthield) wel dat LB en Venco een dikkekunnen gebruiken
3!
Dank je! Das gewoon MIJN dochter he!!quote:Op maandag 5 mei 2014 09:27 schreef Olf het volgende:
Spirit!die foto met papa! En überhaupt, wát een knap leuk meisje heb je daar!
Echt he, en terecht!quote:Op maandag 5 mei 2014 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dank je! Das gewoon MIJN dochter he!!![]()
![]()
Ik kan soms wel janken van trots
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:20 schreef Olf het volgende:
[..]
Echt he, en terecht!![]()
Ik heb dat nog zo vaak, als mijne lekker door de stad/winkels waggelt en naar iedereen zwaait en allemaal mensen dan terugzwaaien of mij complimenteren met m'n leuke kind, dan glunder ik echt helemaal en springen de tranen me ook al in de ogen.ik had best gedacht dat m'n kind leuk zou worden, maar zó goed gelukt is wel echt awesome!
Gelukkig sjouw ik haar ook af en toe onder m'n arm door de winkel omdat ze faliekant de verkeerde kant op rent of hysterisch is om niets, anders zou men te jaloers worden.
Neeeeeeee smelt!!!quote:Op maandag 5 mei 2014 12:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
Net nog, we kwamen de praktijk van de fysio binnen en er zat een oude man te wachten. E komt binnen, spot het Fisher Price huis, pakt het huis en plant m op de schoot van die man. Zegt ze: opa spelen?![]()
![]()
. Die man zei meteen: natuurlijk meisje! En ging met haar spelen.
Dan staan de tranen in m'n ogen
Ja klopt. 9 weken tis steeds echter.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:32 schreef Olf het volgende:
J. die een zesjarige omduwt hahazit je dan met je dreumes!
Poep: hier normaal 1-2 keer per dag, met tanden kan het oplopen tot een keer of vijf. Gelukkig gebit op 2 kiezen na compleet![]()
Soes, zo lief bij de fysio!
Zolena, een dreumes die de kat boos maakt haha! 1-0! Was jij trouwens ook niet zwanger? Ja toch? Gefeliciteerd nog! Veel zwangeren in da house!
Topic net doorgekeken en ik wordt er helemaal enthousiast vanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:20 schreef L-E het volgende:
Spirit, in het kinderkamertopic staat veel leuke inspiratie! Op Pinterest ook!
Neequote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ehm, kunnen jullie de foto's nog zien dan?Ik heb ze gisteravond gewist
Ja ze gingen ook open dus het lijken wel echt pukkeltjes ja. Maf hè.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Danic heb je nu al een puistenkopje?!![]()
Grapjehopelijk maakt de halfvolle melk t verschil. En wat fijn dat t nu al minder lijkt.
E heeft eventjes in de zandbak gezeten maar mn vriend had niet bedacht mij daar ook even bij te roepenKerel dat ie is... Morgen herkansing!!
Hoe gaat het met jou dan nu?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:31 schreef L-E het volgende:
Dat klinkt echt heel erg goed danicDan heb je heel snel enorme stappen gemaakt, knap!
Heee, we hadden het over jou, doe eens niet!quote:
Met jou gaat alles toch ook wel goed. Of heb ik iets gemist.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Heee, we hadden het over jou, doe eens niet!
Gesorteerd ja?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn kind kruipt door de kamer, de poes achternaEn ze heeft de post gesorteerd en stofzuiger voor me geduwd
![]()
Ik voel met je meequote:Op donderdag 8 mei 2014 11:53 schreef mousemicky het volgende:
Weten jullie nog dat ik laats zei dat J. 3 kiezen en een hoektand kreeg... Ik had het mis, het zijn 4 kiezen en 2 hoektanden![]()
Zie hier de verklaring voor mijn afwezigheid....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |