Maar het valt nu allemaal wel op z'n plek. Speculaties of niet, dit klinkt wel erg aannemelijkquote:
Damn, dan gaat echt de community uit zijn bol als Tyrion uit de serie verdwijnt hierdoor!quote:
Hmmm... heb eigenlijk helemaal niet de indruk dat Tywin Tyrion sérieus verdenkt van de moord op Joffrey (als je dat bedoelt)...quote:Op maandag 28 april 2014 22:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Tywin op dit moment Pinkie meer vertrouwd dan zijn eigen zoon.
ik hoop et niet iig. tyrion is de interessantste personage van de serie by far!!!quote:Op maandag 28 april 2014 22:13 schreef Weakling het volgende:
[..]
Damn, dan gaat echt de community uit zijn bol als Tyrion uit de serie verdwijnt hierdoor!
Ja, in GoT kan in principe alles, maar dat zie ik toch echt niet gebeurenquote:Op maandag 28 april 2014 22:13 schreef Weakling het volgende:
[..]
Damn, dan gaat echt de community uit zijn bol als Tyrion uit de serie verdwijnt hierdoor!
Family first misschien, maar het zou denk ik voor het eerst zijn dat Tywin Tyrion serieus neemt.quote:Op maandag 28 april 2014 22:13 schreef Forbry het volgende:
Hmmm... heb eigenlijk helemaal niet de indruk dat Tywin Tyrion sérieus verdenkt van de moord op Joffrey (als je dat bedoelt)...
Zijn executie staat toch volgende week gepland ???quote:Op maandag 28 april 2014 22:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sansa is al getrouwdDan moeten ze eerst Tyrion omleggen.
misschien een brug te ver voor HBO?quote:Op maandag 28 april 2014 22:14 schreef Evertjan het volgende:
maar gaan we nog een sexscene krijgen dit seizoen tussen Tommen en Margaery
Dat hij hem niet serieus verdenkt wil natuurlijk nog niet zeggen dat hij hem er niet voor op wil/kan laten draaienquote:Op maandag 28 april 2014 22:14 schreef Weakling het volgende:
[..]
Family first misschien, maar het zou denk ik voor het eerst zijn dat Tywin Tyrion serieus neemt.
niet dat ik weet!quote:Op maandag 28 april 2014 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zijn executie staat toch volgende week gepland ???
ouwe snoeperd die marge ookquote:Op maandag 28 april 2014 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ze was al aardig bezig hem op te warmen deze aflevering
Trial.quote:Op maandag 28 april 2014 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zijn executie staat toch volgende week gepland ???
Hij slaat de pubertijd over.quote:Op maandag 28 april 2014 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
das maar de vraag, of de trial komende week isquote:
Ah ja, dat is ook weer zo.quote:Op maandag 28 april 2014 22:16 schreef Forbry het volgende:
Dat hij hem niet serieus verdenkt wil natuurlijk nog niet zeggen dat hij hem er niet voor op wil/kan laten draaien
Ik had wel verwacht zoiets als dat ze d'r jurk zou uitdoen en tegen hem zou zeggen iets in de trant van "dit is allemaal van jou als ik je vrouw wordt", maar dat is mijn zieke geest waarschijnlijkquote:Op maandag 28 april 2014 22:16 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2014 22:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop et niet iig. tyrion is de interessantste personage van de serie by far!!!
Eens.quote:Op maandag 28 april 2014 22:19 schreef sp3c het volgende:
spoilers in de TT lijken me eigenlijk ook niet zo handig trouwens, zeker die van rip Joffrey
mensen die de topics angstvallig negeren komen het zo toch tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |