abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139358426
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:43 schreef Khaleesi het volgende:
Nou fijn hoor, dat ik hier een bak stront over me heen krijg omdat ik beargumenteerd de serie een beetje kritisch benader. :N Toen ik hier voor het eerst in de reeks kwam was dat gewoon de norm.

Maar nee hoor, dat wordt dan weer als "gezeur" weggezet door een paar van die casual kijkers die nu wss nog niet snappen wie Joffrey eigenlijk vergiftigd heeft ___! :')

Er zitten gewoon een aantal grote haken en ogen aan de serie, niet in de laatste plaats de gaten die D&D zelf ingevuld hebben. En die springen eruit, dat is niet het gezeur van Khaleesi, dat merken meer users hier terecht op. Je zal me overigens niet horen zeggen dat de serie bergafwaarts aan het gaan is, overall is het nog steeds van een top niveau. Ik heb btw ook enkel mijn vraagtekens bij de WW scene gezet en her en der wat opvallende dingen. Maar het gros van de verhaallijnen van de laatste ep waren zeker gangbaar m.i.

En wat is dat gemiep over "nou ik zal deze reeks maar niet meer lezen hoor, zoveel gezeur over vergelijkingen met het boek!!"

Waar staat dit dan? Zeker niet in dit topic. En daarbij, het is volkomen acceptabel om tussendoor effe "dit is anders dan in het boek" te zeggen als je er maar niet achteraan zegt hoe het wel was.

Take a chillpill mensen... :')
Eeuh

quote:
LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
En daarbij, stel je niet zo aan :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 28 april 2014 @ 22:47:00 #277
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_139358436
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:56 schreef Forbry het volgende:

[..]

Wat vond jij van deze ep? :)
Voldeed grotendeels aan mijn verwachtingen voor een gemiddelde GoT aflevering. Ik vond alleen dat Yunkai heel erg afgeraffeld was.

"Hier hebben jullie zwaarden"
*rent door een steeg*
*The Khaleesi has acquired Yunkai!* ~Too doo doo, too dodododoo~
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 28 april 2014 @ 22:47:20 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_139358447
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:41 schreef Forbry het volgende:
Er was toen toch ook dat gesprek met Olenna, waaruit bleek dat Tywin het op zich wel weet?
oja dat was zo'n 'dat kan ik bevestigen noch ontkennen' gesprek ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 april 2014 @ 22:47:21 #279
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139358449
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 22:46 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dan gaan ze maar lekker weg. :* O+
Maar dan zeg je weer:
quote:

En wat is dat gemiep over "nou ik zal deze reeks maar niet meer lezen hoor, zoveel gezeur over vergelijkingen met het boek!!"

Laffe huichelaar
pi_139358483
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar dan zeg je weer:

[..]

Daar heb je me. :@

;)

Ach laat maar gaan ook. :)
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  maandag 28 april 2014 @ 22:48:18 #281
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_139358498
quote:
Nou fijn hoor, dat ik hier een bak stront over me heen krijg omdat ik beargumenteerd de serie een beetje kritisch benader. :N Toen ik hier voor het eerst in de reeks kwam was dat gewoon de norm.

Maar nee hoor, dat wordt dan weer als "gezeur" weggezet door een paar van die casual kijkers die nu wss nog niet snappen wie Joffrey eigenlijk vergiftigd heeft ___! :')

Er zitten gewoon een aantal grote haken en ogen aan de serie, niet in de laatste plaats de gaten die D&D zelf ingevuld hebben. En die springen eruit, dat is niet het gezeur van Khaleesi, dat merken meer users hier terecht op. Je zal me overigens niet horen zeggen dat de serie bergafwaarts aan het gaan is, overall is het nog steeds van een top niveau. Ik heb btw ook enkel mijn vraagtekens bij de WW scene gezet en her en der wat opvallende dingen. Maar het gros van de verhaallijnen van de laatste ep waren zeker gangbaar m.i.

Waar staat dit dan? Zeker niet in dit topic. En daarbij, het is volkomen acceptabel om tussendoor effe "dit is anders dan in het boek" te zeggen als je er maar niet achteraan zegt hoe het wel was.

Ik wil geen boekspoilers, is dat zo raar? Daar valt "Dit en dit gebeurde in het boek" ook onder.
  maandag 28 april 2014 @ 22:48:32 #282
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_139358512
quote:

Iedereen die het over de boeken heeft moet gewoon verbannen worden uit dit topic o|O.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  maandag 28 april 2014 @ 22:48:33 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_139358513
jammer dat iedereen die een beetje een leuke verhaallijn had dood is of dood gaat en we nu met een disney princess en een jungle book gastje (mowgli en die beer euh ik bedoel brann en hodor) opgescheept zitten. Joffrey was echt geweldig in zijn rol.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 april 2014 @ 22:49:36 #284
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139358579
Af en toe een kritische noot moet toch kunnen, lijkt me.
Of mag je hier alleen maar je mening spuien wanneer je louter lyrisch bent? :').

Dan wordt het wel heel eenzijdig, niet?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 28 april 2014 @ 22:49:51 #285
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_139358592
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef Maanvis het volgende:
jammer dat iedereen die een beetje een leuke verhaallijn had dood is of dood gaat en we nu met een disney princess en een jungle book gastje (mowgli en die beer euh ik bedoel brann en hodor) opgescheept zitten. Joffrey was echt geweldig in zijn rol.
Maar hij moest wel dood, dat kon niet anders. Gelukkig hebben we zijn opa nog.
pi_139358607
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik wil geen boekspoilers, is dat zo raar? Daar valt "Dit en dit gebeurde in het boek" ook onder.
Zit ik boekspoilers goed te praten dan?
Dat lijkt me niet. Ik ben zelf ook totaal niet het spoilerige type verder.
  maandag 28 april 2014 @ 22:50:20 #287
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_139358617
quote:
Joffrey's rol was wel zo'n beetje op, vind je ook niet? Dat had ik ook met Robb, soms moeten er gewoon mensen dood om het spannend te houden :P.
pi_139358632
quote:
Cersei en Tyrion komen zo uit een Disneyfilm zetten inderdaad. Net als Oberynn Martell.

Ik kan me de biseksuele gifdeskundige niet herinneren uit The Lion King, maar dat zal aan mij liggen.
pi_139358639
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 22:47 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Voldeed grotendeels aan mijn verwachtingen voor een gemiddelde GoT aflevering. Ik vond alleen dat Yunkai heel erg afgeraffeld was.

"Hier hebben jullie zwaarden"
*rent door een steeg*
*The Khaleesi has acquired Yunkai!* ~Too doo doo, too dodododoo~
Helemaal eens, vond het Dany-gedeelte ook het enige minder goed uitgewerkte :Y Precies zoals jij het in die drie zinnen beschrijft inderdaad :P
Tails tell tales
  maandag 28 april 2014 @ 22:50:44 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_139358645
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 22:49 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Maar hij moest wel dood, dat kon niet anders. Gelukkig hebben we zijn opa nog.
ik vond de dood van joffrey meer een episode 9 ding dan.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 28 april 2014 @ 22:50:53 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139358650
quote:
Ik vind die Bran ook echt zaaddodend saai :'( Maar Kings landing is nog boeiend, ik vind Arya nog boeiend, ik hoop dat we meer van Brienne te zien krijgen. Dus er is nog wel leuks toch?
Laffe huichelaar
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 22:51:32 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_139358670
vond joffrey ook wel cool maar ik was er eigenlijk wel klaar mee, heel veel meer viel er toch niet mee te doen zonder in herhalingen te vallen

had liever een goede lynching gezien dan die beker gif trouwens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_139358684
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

oja dat was zo'n 'dat kan ik bevestigen noch ontkennen' gesprek ;).
Ja :P
Tails tell tales
  maandag 28 april 2014 @ 22:51:53 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139358690
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik vond de dood van joffrey meer een episode 9 ding dan.
Kan je nagaan wat we epi 9 wel niet te zien gaan krijgen dan :D
Laffe huichelaar
  maandag 28 april 2014 @ 22:53:22 #295
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_139358734
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:50 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Joffrey's rol was wel zo'n beetje op, vind je ook niet? Dat had ik ook met Robb, soms moeten er gewoon mensen dood om het spannend te houden :P.
Nee, Joffrey had het ultieme verdriet nog niet meegemaakt. Als ik GRRM was had ik nog een verhaallijn erbij geschreven dat ie zijn hele familie verliest en compleet op van verdriet is en spijt krijgt van de daden die ie zijn hele leven heeft gepleegd. Of dat ie echt verliefd wordt op iemand en ontzettend tegen haar opkijkt. Of dat ie eindelijk een man in zijn leven krijgt voor wie ie 100% respect heeft. Of dat uit komt dat Jamie zijn vader is. Maar dat kan nu allemaal niet meer want hij is dood. En dat maakt het verhaal oppervlakkiger.
Een zelfmoord na dat ultieme verdriet was een mooi einde voor hem geweest, die hebben we namelijk nog niet gehad in het verhaal.
Een gedicht over Maanvis
pi_139358784
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:50 schreef Forbry het volgende:
Helemaal eens, vond het Dany-gedeelte ook het enige minder goed uitgewerkte :Y Precies zoals jij het in die drie zinnen beschrijft inderdaad :P
Misschien was een grote slag te duur om te filmen :+ Ik vond het idd ook wel heel erg soepeltjes en snel gaan.

Verder goede aflevering imo. Enige waar ik echt niks mee heb is met Bran Stark + company, ik hoop dat hij nog echt iets gaat betekenen voor het verhaal, want nu mis je niks als hij er niet in zou zitten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 28 april 2014 @ 22:54:53 #297
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_139358797
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, Joffrey had het ultieme verdriet nog niet meegemaakt. Als ik GRRM was had ik nog een verhaallijn erbij geschreven dat ie zijn hele familie verliest en compleet op van verdriet is en spijt krijgt van de daden die ie zijn hele leven heeft gepleegd. Of dat ie echt verliefd wordt op iemand en ontzettend tegen haar opkijkt. Of dat ie eindelijk een man in zijn leven krijgt voor wie ie 100% respect heeft. Of dat uit komt dat Jamie zijn vader is. Maar dat kan nu allemaal niet meer want hij is dood. En dat maakt het verhaal oppervlakkiger.
Een zelfmoord na dat ultieme verdriet was een mooi einde voor hem geweest, die hebben we namelijk nog niet gehad in het verhaal.
Ik heb eigenlijk al een idee van welk personage misschien wel zelfmoord gaat plegen :P.
  maandag 28 april 2014 @ 22:55:20 #298
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_139358822
Ik wou joffrey gewoon zien breken voordat ie dood ging.
Een gedicht over Maanvis
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 22:55:21 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_139358823
ik wil dat de knights watch gewoon gaat vechten met iedereen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_139358832
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien was een grote slag te duur om te filmen :+ Ik vond het idd ook wel heel erg soepeltjes en snel gaan.

Verder goede aflevering imo. Enige waar ik echt niks mee heb is met Bran Stark + company, ik hoop dat hij nog echt iets gaat betekenen voor het verhaal, want nu mis je niks als hij er niet in zou zitten.
Niet de eerste keer dat grote (veld)slagen zo verkleind worden, om begrijpelijke redenen. Soms pakt dat goed uit, soms niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')