abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2014 @ 21:03:42 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139427907
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

A - geen idee wat je wil zeggen
B - dat wat de FBI zegt is waar? Omdat zij ze terrorist noemen, zijn ze het ook? Hebben de VS geen rechtsstaat meer?
A. dus geen green screens geen acteurs dus wel echt gebeurd?
B.camera beelden foto's etc ze waren VERDACHT!!!! ze vermoeden dat deze jongens betrokken waren, schuldig nee, betrokken, lees de pagina nog eens goed door en kijk ff het filmpje van die bewuste dag.
Dus... als je gezocht word jat je ook een auto knalt een bewaker neer en begint later een schietpratij met de politie?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_139435350
quote:
11s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus niet alleen zijn benen kwijt maar nu moet hij ook nog gaan bewijzen dat hij ze niet al kwijt was voor de bomaanslag. :o
Er zijn wel fotos van Jeff voor t gebeurtenis,maar ze ziet 'n beetje raar uit.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 23:00:47 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_139435423
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn wel fotos van Jeff voor t gebeurtenis,maar ze ziet 'n beetje raar uit.
Dus?
pi_139435838
quote:
11s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus niet alleen zijn benen kwijt maar nu moet hij ook nog gaan bewijzen dat hij ze niet al kwijt was voor de bomaanslag. :o
Ja en in zijn onderbroek.. Want anders kunnen het wel prothesen zijn.
Oh wacht, CGI :o
pi_139439142
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

A. dus geen green screens geen acteurs dus wel echt gebeurd?
Waarom begin je over green screens?

Wat er precies gebeurd is, is de grote vraag. Zeker als je die MSMedia-docu die Lav plaatste (waar ik een uitgebreide reactie op gegeven heb) gezien hebt.

Of het acteurs zijn weet ik niet. Het zou kunnen, aangezien crisisacteurs gewoon bestaan, maar het zou ook oprechte slachtoffers kunnen zijn. Maakt voor het verhaal weinig uit.

quote:
B.camera beelden foto's etc ze waren VERDACHT!!!! ze vermoeden dat deze jongens betrokken waren, schuldig nee, betrokken, lees de pagina nog eens goed door en kijk ff het filmpje van die bewuste dag.
Er werd gelijk een FBIprofilering in gang gezet en de jongens waren "geradicaliseerd". Dat dat nergens uit blijkt, maakt niet uit. Lavenderr gelooft de FBI op hun blauwe ogen, jij ook??

quote:
Dus... als je gezocht word jat je ook een auto knalt een bewaker neer en begint later een schietpratij met de politie?

Is er bewijs dat dat die jongens waren? Ik heb het niet gezien, alleen de dode Tamerlan en de vluchtende Dzokhar bij de plek van de "schietpartij" (jongens; max 10 kogels, agenten 100en).

Vind jij het niet vreemd dat de politie na die schietpartij NIET direct achter "volksvijand nummer 1" aanging??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 1 mei 2014 @ 00:38:22 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139439430
quote:
15s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom begin je over green screens?

Wat er precies gebeurd is, is de grote vraag. Zeker als je die MSMedia-docu die Lav plaatste (waar ik een uitgebreide reactie op gegeven heb) gezien hebt.

Of het acteurs zijn weet ik niet. Het zou kunnen, aangezien crisisacteurs gewoon bestaan, maar het zou ook oprechte slachtoffers kunnen zijn. Maakt voor het verhaal weinig uit.

[..]

Er werd gelijk een FBIprofilering in gang gezet en de jongens waren "geradicaliseerd". Dat dat nergens uit blijkt, maakt niet uit. Lavenderr gelooft de FBI op hun blauwe ogen, jij ook??

[..]

Is er bewijs dat dat die jongens waren? Ik heb het niet gezien, alleen de dode Tamerlan en de vluchtende Dzokhar bij de plek van de "schietpartij" (jongens; max 10 kogels, agenten 100en).

Vind jij het niet vreemd dat de politie na die schietpartij NIET direct achter "volksvijand nummer 1" aanging??
1 acteurs hollywood film? greenscreen? etc..

2 de gebeurtenissen op een rijtje.

Marathon iedereen vrolijk aan het hollen

BOEM
nog een BOEM
( veel gewonden enkele doden)

Gaslek?

Nee te toevallig, 2 explosies verschillende locaties, zoek speur werk camera's foto's .
foto's van 2 verdachte personen online gooien

Verdachten gespot, leggen MIT beveiliger om

Schietpartij met politie, politie knalt 1 verdachte overhoop ander gaat er vandoor.

Klopjacht die 1,5 dag duurt

Verdachte gespot, verdachte gewond en ingerekend..

ik kan het nog simpeler voor je maken met plaatjes en pijltjes.

laatste regel serieus.???????? heb je iets gemist toen?
hele stad werd afgesloten en duizenden agenten kwamen overal en nergens vandaan om de verdachte te zoeken.

pi_139439475
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

1 acteurs hollywood film? greenscreen? etc..

2 de gebeurtenissen op een rijtje.

Marathon iedereen vrolijk aan het hollen

BOEM
nog een BOEM
( veel gewonden enkele doden)

Gaslek?

Nee te toevallig, 2 explosies verschillende locaties, zoek speur werk camera's foto's .
foto's van 2 verdachte personen online gooien

Verdachten gespot, leggen MIT beveiliger om

Schietpartij met politie, politie knalt 1 verdachte overhoop ander gaat er vandoor.

Klopjacht die 1,5 dag duurt

Verdachte gespot, verdachte gewond en ingerekend..

ik kan het nog simpeler voor je maken met plaatjes en pijltjes.

laatste regel serieus.???????? heb je iets gemist toen?
hele stad werd afgesloten en duizenden agenten kwamen overal en nergens vandaan om de verdachte te zoeken.

Om niet alles te hoeven herhalen, ik heb mijn punten uiteengezet nav de docu van MSNBC (die acht jij betrouwbaar??):

BNW / Bom Boston deel 22 One year later
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 1 mei 2014 @ 01:07:32 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139440285
quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Om niet alles te hoeven herhalen, ik heb mijn punten uiteengezet nav de docu van MSNBC (die acht jij betrouwbaar??):

BNW / Bom Boston deel 22 One year later
ik zal ff kijken..

Mijn vraag in dit topic waar ik mee zit gaat over Ibragim Todashev
doodgeschoten waarom viel deze tijdens het verhoor een agent aan.

waarom had adam het paspoort van zijn broer bij zich dat vraag ik me al sinds deel 1 af.
pi_139440383
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 01:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik zal ff kijken..

Mijn vraag in dit topic waar ik mee zit gaat over Ibragim Todashev
doodgeschoten waarom viel deze tijdens het verhoor een agent aan.
nooit van gehoord, heb je een videotje hierover?

quote:
waarom had adam het paspoort van zijn broer bij zich dat vraag ik me al sinds deel 1 af.
dat is Sandy Hook, dit topic is Boston. ;)

donderdag 1 mei 2014 @ 01:17:22 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139440502
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 01:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

nooit van gehoord, heb je een videotje hierover?

[..]

dat is Sandy Hook, dit topic is Boston. ;)
sory ik gooi ze door elkaar _O- excuus
  donderdag 1 mei 2014 @ 01:20:16 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139440555
On May 22, the FBI interrogated Ibragim Todashev, a Chechen from Boston, in Orlando, Florida. During the interrogation he was shot and killed by an FBI officer who claimed that Todashev attacked him.[208] The New York Times quoted an unnamed law enforcement official as saying that Todashev had confessed to the 2011 Waltham murders and implicated Tsarnaev as well.[209] However, the father of Ibragim Todashev claims that his son is innocent and that federal investigators are biased against Chechens and made up their case against him.

hij en andere verdachten werden veel later gearresteerd op verdenking van medeplichtigheid van de 2 broers, hij was op het bureau alleen om een verklaring af te leggen, ipv zou hij een FBI agent hebben aangevalen en dus zijn doogeschoten,

Ik volg alles van dag 1 maar dit is de enige waar ik zoeiets heb van ja... waarom?
pi_139440781
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 01:20 schreef theguyver het volgende:
On May 22, the FBI interrogated Ibragim Todashev, a Chechen from Boston, in Orlando, Florida. During the interrogation he was shot and killed by an FBI officer who claimed that Todashev attacked him.[208] The New York Times quoted an unnamed law enforcement official as saying that Todashev had confessed to the 2011 Waltham murders and implicated Tsarnaev as well.[209] However, the father of Ibragim Todashev claims that his son is innocent and that federal investigators are biased against Chechens and made up their case against him.

hij en andere verdachten werden veel later gearresteerd op verdenking van medeplichtigheid van de 2 broers, hij was op het bureau alleen om een verklaring af te leggen, ipv zou hij een FBI agent hebben aangevalen en dus zijn doogeschoten,

Ik volg alles van dag 1 maar dit is de enige waar ik zoeiets heb van ja... waarom?
Filmpje kijk ik later, moet weg zo, maar ja, dit is weer volkomen oncontroleerbaar.

Die FBI-agent kan van alles roepen "ja hij viel me aan en toen schoot ik hem dood", en, is die agent veroordeeld voor het doden van een verdachte??

donderdag 1 mei 2014 @ 08:47:17 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139443045
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 01:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Filmpje kijk ik later, moet weg zo, maar ja, dit is weer volkomen oncontroleerbaar.

Die FBI-agent kan van alles roepen "ja hij viel me aan en toen schoot ik hem dood", en, is die agent veroordeeld voor het doden van een verdachte??
kijk dat is dus het probleem in deze situatie, het filmpje is ontzettend duidelijk over wat er afspeelde.
dit is gewoon een hele rare situatie geweest.

En over het stuk wat je schreef over de twee verdachten en de klopjacht, als je het live gevolgd had, op NWS op fok en de politie scanner had gevolgd werd er heel wat duidelijk, zo'n 5 verschillende tv zenders hielden live verslag, en een user op fok, had een mooie link met de politie scanner, hield het naast elkaar er je kreeg een aardig beeld van het gebeuren vanaf het moment dat een van de jongens de MIT bewaker had neergeschoten.
pi_139673334
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 21:20:10 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_139676198
quote:
Wat vergezocht.
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:09:59 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139679117
quote:
Nigga you neffa holdn no kids Y'all!!
I mean ... Damn now thats Wack!!!
:N :X :|W
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:18:00 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139679570
Wat een stupiditeit.

Crack is wack, okay?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 22:30:43 #193
249559 crew  Lavenderr
pi_139680234
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:18 schreef Copycat het volgende:
Wat een stupiditeit.

Crack is wack, okay?
Walgelijk dat soort filmpjes. Hoe verzinnen mensen dit soort dingen.
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:32:22 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139680313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:

Walgelijk dat soort filmpjes. Hoe verzinnen mensen dit soort dingen.
Dit soort nonsens is te belachelijk voor woorden. Mensen die dat serieus nemen, verdienen medelijden. En een zakdoekje tegen het kwijlen. Lachwekkend gedoe.
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:44:11 #195
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_139687783
quote:
Dezelfde , ongelooflijk dat er maar dingen naar boven blijven komen die nergens op slaan , alsof je een kraan openzet die niet meer dicht te draaien is . Dat krijg je nou eenmaal met leugens die live gaan , je kan niet de tijd terugdraaien om alle fouten weg te poetsen of eruit te knippen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 09:41:30 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_139689356
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Dezelfde , ongelooflijk dat er maar dingen naar boven blijven komen die nergens op slaan , alsof je een kraan openzet die niet meer dicht te draaien is . Dat krijg je nou eenmaal met leugens die live gaan , je kan niet de tijd terugdraaien om alle fouten weg te poetsen of eruit te knippen .
Ik wilde er eigenlijk niet meer op ingaan, maar wat is er vreemd aan dat filmpje? Ik zie een kind dat zich angstig vastklampt aan een vrouw. Logisch, gezien de omstandigheden.

En dan dat walgelijke commentaar bij dat filmpje van die idioot :r
pi_139690273
quote:
Dit moet een grap zijn...
Dat kind kan niet echt zijn! Ze heeft laarzen aan!
Oh kijk, ze hangt om de nek van haar moeder. Onnatuurlijk!
Haar benen! 90 graden gebogen.
Dit is satire. Dat kan toch niet anders?
  donderdag 8 mei 2014 @ 10:22:23 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139690369
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Dit moet een grap zijn...
Dat kind kan niet echt zijn! Ze heeft laarzen aan!
Oh kijk, ze hangt om de nek van haar moeder. Onnatuurlijk!
Haar benen! 90 graden gebogen.
Dit is satire. Dat kan toch niet anders?
Ik ben bang dat er echt mensen zijn die deze shit serieus nemen. Gespeend van enige vorm van logica whatsoever. Bizar.
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 10:23:00 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_139690384
quote:
9s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben bang dat er echt mensen zijn die deze shit serieus nemen. Gespeend van enige vorm van logica whatsoever. Bizar.
Die vent die het commentaar geeft zou je ook wurgen.
pi_139690687
quote:
9s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan het niet geloven.. Het wil er gewoon niet in bij mij.
Dat mensen dat überhaupt durven, zonder na te gaan of het wel klopt.. De manier waarop dat kind wordt vastgehouden is volkomen normaal. Als die commentator weleens een kind heeft opgetild zou ie dat gewoon weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')