Tadic speelde 2 leuke jaren en kostte bijna 8 miljoen, Kostic gaat niet voor minder dan 5 miljoen weg gok ik. Daarom 2 tot 3x, denk dat hij tussen de 5 en 7,5 zal moeten kostenquote:Op maandag 28 april 2014 23:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij speelt pas 1 seizoen goed en is geen international... Daar gaat Groningen echt geen 7,5 miljoen voor krijgen.
Wij mogen al blij zijn als we dat voor BMI of Janmaat krijgen.
Dit ja het opportunisme viert weer hoogtij.quote:Op maandag 28 april 2014 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel tamelijk bizar dat er bij veel supporters na al die jaren het besef er nog steeds niet is doorgekomen dat er financieel erg weinig mogelijk is.
Nijland zal vast wel wat liefde voor Feyenoord voelen en verlaagt de prijs voor een van zijn grote kopstukken naar een respectabele prijs voor Feyenoord, rond de 0 euro. Gratis en voor niets.quote:Op maandag 28 april 2014 23:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik had een verkeerde bron.
Maar 7,5 miljoen voor Kostic.... Dat is echt waanzin.
1 goede gerichte aankoop die iets meer kost vind ik geen opportunisme, kan je op termijn juist beter van worden. Teveel risico nemen is niet de bedoeling, maar liever ook weer niet te voorzichtig.. ben bang dat we anders weer gaan wegzakken richting middenmoot.quote:Op maandag 28 april 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit ja het opportunisme viert weer hoogtij.
1 grote aankoop zet geen zoden aan de dijk. Feijenoord heeft genoeg aantrekkingskracht voor talentvolle spelers en routiniers dus laat ze lekker voor een gebalanceerd elftal gaan zonder dure aankoop.quote:Op maandag 28 april 2014 23:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
1 goede gerichte aankoop die iets meer kost vind ik geen opportunisme, kan je op termijn juist beter van worden. Teveel risico nemen is niet de bedoeling, maar liever ook weer niet te voorzichtig.. ben bang dat we anders weer gaan wegzakken richting middenmoot.
Als alleen Pelle vertrekt heb je maximaal een paar miljoen om te herinvesteren.quote:Op maandag 28 april 2014 23:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
1 goede gerichte aankoop die iets meer kost vind ik geen opportunisme, kan je op termijn juist beter van worden. Teveel risico nemen is niet de bedoeling, maar liever ook weer niet te voorzichtig.. ben bang dat we anders weer gaan wegzakken richting middenmoot.
We hebben 3 seizoenen de luxe gehad van 1 speler met extra kwaliteit die ook qua persoonlijkheid de boel op sleeptouw nam. Zo iemand moeten we ook komend jaar hebben.. wordt een hele klus om die te vinden, maar ben wel een beetje bang voor het gat dat Pelle achter laat straks.quote:Op maandag 28 april 2014 23:32 schreef eight het volgende:
[..]
1 grote aankoop zet geen zoden aan de dijk. Feijenoord heeft genoeg aantrekkingskracht voor talentvolle spelers en routiniers dus laat ze lekker voor een gebalanceerd elftal gaan zonder dure aankoop.
Vraag me af wie de andere teamgenoten waren...quote:
7 miljoen is sowieso waanzin.. dat vond ik destijds al met Lazovic. Maar stel dat er een paar spelers vertrekken die bij elkaar een leuk bedrag opleveren, dan is 3 miljoen voor 1 speler de max waar ik een beetje aan zit te denken.. dan moet je wel zeker weten dat die speler het waard is. Dat weet je helaas nooit 100% zeker.quote:Op maandag 28 april 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Als alleen Pelle vertrekt heb je maximaal een paar miljoen om te herinvesteren.
In het geval dat daadwerkelijk alle sterkhouders verkocht gaan worden en er dus wel meer geld beschikbaar is zullen ook alle vrijgekomen posities weer ingevuld moeten gaan worden is er alsnog geen 7 miljoen om zomaar in 1 gerichte aankoop te stoppen.
Waarom? Mogen die jongens geen avondje uit ofzo?quote:Op maandag 28 april 2014 23:38 schreef eight het volgende:
[..]
Vraag me af wie de andere teamgenoten waren...
Ach voor Pelle heeft men ook een transfersom neer moeten leggen maar toen draaide hij al uitstekend.quote:Op maandag 28 april 2014 23:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
7 miljoen is sowieso waanzin.. dat vond ik destijds al met Lazovic. Maar stel dat er een paar spelers vertrekken die bij elkaar een leuk bedrag opleveren, dan is 3 miljoen voor 1 speler de max waar ik een beetje aan zit te denken.. dan moet je wel zeker weten dat die speler het waard is. Dat weet je helaas nooit 100% zeker.
Gewoon naar de Skihut gaan daar gebeuren zulke dingen niet.quote:Op maandag 28 april 2014 23:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom? Mogen die jongens geen avondje uit ofzo?
Oke man.quote:Op maandag 28 april 2014 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon naar de Skihut gaan daar gebeuren zulke dingen niet.
Zeker wel.quote:Op maandag 28 april 2014 23:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom? Mogen die jongens geen avondje uit ofzo?
Uh, oké.quote:Op maandag 28 april 2014 23:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
7 miljoen is sowieso waanzin.. dat vond ik destijds al met Lazovic. Maar stel dat er een paar spelers vertrekken die bij elkaar een leuk bedrag opleveren, dan is 3 miljoen voor 1 speler de max waar ik een beetje aan zit te denken.. dan moet je wel zeker weten dat die speler het waard is. Dat weet je helaas nooit 100% zeker.
Zal wel niet gebeuren inderdaad, maar dromen mag.quote:Op maandag 28 april 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, oké.
En zet die Tostic maar uit je hoofd, gaat niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |