zullen wel meer spelers bevriend met elkaar zijn, is maar een klein wereldjequote:Op maandag 28 april 2014 22:19 schreef Maastoren het volgende:
Zie net een foto van Ruubs op het kampioensschaps feestje bij Ajax gister![]()
[ afbeelding ]
Wat is deze?
Vind het maar kankerig als Feyenoord-speler hoor je zo'n feest niet mee te vieren zeker ook vanwege zijn aandeel in beide Klassiekers waar hij als een natte krant speelde.quote:Op maandag 28 april 2014 22:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Komt oorspronkelijk uit Amsterdam dus zal daar vast contacten hebben. Zo gek is dat niet.
Dat laatste heeft er natuurlijk niets mee te maken of dat hij wel of niet op dat feest is...quote:Op maandag 28 april 2014 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het maar kankerig als Feyenoord-speler hoor je zo'n feest niet mee te vieren zeker ook vanwege zijn aandeel in beide Klassiekers waar hij als een natte krant speelde.
Kampioenschap in Amsterdam is dag van nationale rouw in Rotterdam en helemaal bij de Feyenoord-supporters en hij viert daar de titel van de aartsrivaal gezellig mee alsof Feyenoord zelf de titel won beetje lomp toch.quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat laatste heeft er natuurlijk niets mee te maken of dat hij wel of niet op dat feest is...
Goossens en Vormer speelden bij degradatiekandidaten. Beerens al jaren in de subtopquote:Op maandag 28 april 2014 22:38 schreef Karelnoord het volgende:
Geen Beerens svp. Dat is gewoon weer de zoveelste speler die gewoon amper een toevoeging is en ook een leeftijd heeft bereikt waar die niet veel beter meer gaat worden net als Vormer, Goossens etc.
quote:Op maandag 28 april 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Kampioenschap in Amsterdam is dag van nationale rouw in Rotterdam en helemaal bij de Feyenoord-supporters en hij viert daar de titel van de aartsrivaal gezellig mee alsof Feyenoord zelf de titel won beetje lomp toch.
Las het ook ja. Laten we het daar maar op houden dan. Ruubs zal niet zo achterlijk zijn om met onze grote vrienden vrolijk het kampioensschapsfeestje te vieren als speler van Feyenoord.quote:Op maandag 28 april 2014 22:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schijnt in een andere gelegenheid geweest te zijn dan waar de Ajaxspelers.
quote:Op maandag 28 april 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Kampioenschap in Amsterdam is dag van nationale rouw in Rotterdam en helemaal bij de Feyenoord-supporters en hij viert daar de titel van de aartsrivaal gezellig mee alsof Feyenoord zelf de titel won beetje lomp toch.
Schaken is dan ook geen supporter maar een voetballer die voetbalt voor een salaris. Als hij dan uitgenodigd wordt voor een feest en daar heen zie ik het probleem niet zo.quote:Op maandag 28 april 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad. Rutte hoort in Den Haag.quote:Op maandag 28 april 2014 21:32 schreef Xaxax het volgende:
Ik geef Rutte tot de kerst als hij spelers als Beerens naar de kuip gaat halen..
Na de kerst mag Gio het lekker overnemen.,
Ik heb echt helemaal geen vertrouwen met Rutte. Past totaal niet bij Feyenoord.
Snap ook niet zo wat mensen tegen Vormertje hebben. Ideale breedteversterking inderdaad. Heeft bijvoorbeeld ook een behoorlijk gemiddelde; 6 basisplaatsen, 3 doelpunten en 3 assists. Toch netjes?quote:Op maandag 28 april 2014 22:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goossens en Vormer speelden bij degradatiekandidaten. Beerens al jaren in de subtop
Wat is er trouwens mis met Vormer? Moet elke speler 34 wedstrijden in de basis staan? Vormer is een ideale breedteversterking gebleken. Niet beter dan Clasie, maar geen ramp om achter de hand te hebben als Clasie geblesseerd is oid.
Toch wel tamelijk bizar dat er bij veel supporters na al die jaren het besef er nog steeds niet is doorgekomen dat er financieel erg weinig mogelijk is.quote:Op maandag 28 april 2014 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen die positief is over Beerens wil ik nog wel eens spreken als hij wordt gehaald en na een half jaar op het bankie zit naast Verhoek, Goossens en Vormer. Heb hem nooit wat gevonden, speeltuinvoetballer met erg weinig rendement. Geeft vaak voor zonder te kijken en in scoringspositie is hij vaak veel te wild.. geen Beerens a.u.b. Ik wil Kostic.. die schiet ons Europa in.
Wat voor bedrag heb je in gedachten voor Kostic?quote:Op maandag 28 april 2014 23:09 schreef Sunri5e het volgende:
Kostic op links dan kan Boetius weer terug naar rechts.
Ik heb dat besef wel maar na al die jaren ben ik het een beetje zat.. ik hoop op een paar goede uitgaande transfers en voor een goede speler mogen ze van mij wel weer een beetje risico nemen. Maar niet de Beerensjes alsjeblieft.. das echt niksquote:Op maandag 28 april 2014 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel tamelijk bizar dat er bij veel supporters na al die jaren het besef er nog steeds niet is doorgekomen dat er financieel erg weinig mogelijk is.
Zal wel 2,5 moeten kosten denk ik.quote:Op maandag 28 april 2014 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat voor bedrag heb je in gedachten voor Kostic?
3,5 miljoen + Goossens, Verhoek, Te Vrede en Vormerquote:Op maandag 28 april 2014 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat voor bedrag heb je in gedachten voor Kostic?
quote:
Als de transfersom voor Beerens slechts een paar ton is kun je het overwegen, maar anders zie ik liever transfervrije spelers komen. Zoveel meerwaarde heeft Beerens namelijk ook niet.quote:Op maandag 28 april 2014 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel tamelijk bizar dat er bij veel supporters na al die jaren het besef er nog steeds niet is doorgekomen dat er financieel erg weinig mogelijk is.
Hij speelt pas 1 seizoen goed en is geen international... Daar gaat Groningen echt geen 7,5 miljoen voor krijgen.quote:Op maandag 28 april 2014 23:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]Dat keer 2 of 3 ja, voor 2,5 miljoen stuurt Nijland je terug met een handtekening
Tot 2017, niet voor 1 jaar.quote:Op maandag 28 april 2014 23:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij speelt pas 1 seizoen goed en heeft een contract voor 1 jaar. Is geen international... Daar gaat Groningen echt geen 7,5 miljoen voor krijgen.
Wij mogen al blij zijn als we dat voor BMI of Janmaat krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |