abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139369167
Haha, kaarten schrijven, postzegel plakken en niet sturen is zo herkenbaar xD
pi_139369208
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef Twinkle20 het volgende:
O men hier nog zo'n toos hopeloos als het gaat om kaartjes versturen .. vergeet dat ook altijd :@ .. Super onattent eigenlijk :@
Haha nouja goed, ik ben op andere manieren attent hoor :P

Ik stuur mn schoonouders (en mn eigen ouders) en onze eigen opa's en oma's wel met enige regelmaat knutselwerkjes en post van de kinderen bijvoorbeeld. Dat dan weer wel :')
Bij ziek zijn een belletje, regelmatig ff checken hoe het gaat enz. dat doe ik wel. Maar kaarten :N niet mn sterkste punt.
:)
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:52:16 #278
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_139369211
:D! Heel herkenbaar ja :'). Ik doe er ook niet meer aan, kerstkaarten. En dat neemt m'n moeder mij nog steeds ernstig kwalijk :'). Ik stuur wel altijd een kaartje bij een geboorte, overlijden en meestal ook bij een verjaardag :Y
pi_139369279
Oh, ik wilde zeggen dat ik t zelf gewoon supertof vind om een kaartje uit te zoeken. Dit keer hebben we zo'n tof kaartje, heeft suiker voor ons gemaakt.

Sturen vind ik ook leuk. Terugkrijgen is leuk, maar ik vind het versturen het tofst! Zo van, "kijk nou! Wij hebben een zoon! Dat wisten jullie allemaal al inmiddels, maar kijk wat een tof kaartje we hebben voor onze nog toffere zoon! KIJK NOU HOE LEUK!! Tadaaaaa!"

Dat idee een beetje :+ :D :')
pi_139369436
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:52 schreef mignonne het volgende:

[..]

Haha nouja goed, ik ben op andere manieren attent hoor :P

Ik stuur mn schoonouders (en mn eigen ouders) en onze eigen opa's en oma's wel met enige regelmaat knutselwerkjes en post van de kinderen bijvoorbeeld. Dat dan weer wel :')
Bij ziek zijn een belletje, regelmatig ff checken hoe het gaat enz. dat doe ik wel. Maar kaarten :N niet mn sterkste punt.
Maar je bent wel goed in hysterische knipperende glitterplaatjes met eenhoorns en kittens en een 'fantaaaaastische dinsdag' O+ O+
pi_139369585
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:58 schreef WupWup het volgende:

[..]

Maar je bent wel goed in hysterische knipperende glitterplaatjes met eenhoorns en kittens en een 'fantaaaaastische dinsdag' O+ O+
je weets O+

pi_139369614
ik zie het al helemaal voor me, zo'n groot scherm in een wachtkamer van de praktijk met een repeat aan allemaal van zulke gifjes O+ O+ heerlijk! dat moet toch vertrouwen geven in mn kundigheid not?
pi_139369666
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, rationeel weet ik dat ook wel, maar ik krijg het gewoon echt niet uit mijn strot :@ De meeste mensen die het nu weten, weten het dankzij mijn man bijvoorbeeld. Die kan dat wel.
Ik kan gewoon niet zo goed pronken met mijn eigen geluk of succes, in alle opzichten, dus dit zal daar ook wel mee te maken hebben :D
+1. Ik moet het nog steeds op m'n werk vertellen. Zelfs degene die het moet weten voor het verlof weet nog van niets. :@

Kluns met kaarten is zo herkenbaar :D.

We hebben een galopperend paard gehoord net bij de vk O+ En een trap tegen de doppler! Het beweegt dus wel, alleen voelen doe ik het nog niet. Komt vanzelf.
Nu eindelijk een pretecho boeken *O*

Ennuh, ik vertelde twee (?) dagen geleden dat ik niet tot zelden braak. Nou, vannacht kwam het er aan alle kanten uit. :{ Straks maar even naar m'n werk bellen of er iets bekend is over eventuele noro op de afdelingen waar ik van de week heb gewerkt. Just to be sure.
pi_139369708
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:03 schreef mignonne het volgende:
ik zie het al helemaal voor me, zo'n groot scherm in een wachtkamer van de praktijk met een repeat aan allemaal van zulke gifjes O+ O+ heerlijk! dat moet toch vertrouwen geven in mn kundigheid not?
_O-
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:07:25 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_139369760
he bah skittles! Hopelijk is het niks ernstigs :*
disclaimer
pi_139369776
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:03 schreef mignonne het volgende:
Ik zou er wel vijf minuten voor omrijden heur! En dan ook graag een powerpoint aan m'n voeteneind tijdens het persen.
pi_139369794
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik zou er wel vijf minuten voor omrijden heur! En dan ook graag een powerpoint aan m'n voeteneind tijdens het persen.
Wacht maar, die onthou ik voor je nummer 3 :P
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2014 @ 12:11:53 #288
70532 loveli
N
pi_139369899
Even inbreken, ik moet voor iemand een kraampakket kopen, apotheek en drogist hadden niks op voorraad. Waar vind ik zo'n ding als ik niet op internet wil bestellen?
crap in = crap out
pi_139369929
Via verzekering?
pi_139369939
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:11 schreef loveli het volgende:
Even inbreken, ik moet voor iemand een kraampakket kopen, apotheek en drogist hadden niks op voorraad. Waar vind ik zo'n ding als ik niet op internet wil bestellen?
Volgens mij heb ik dat laatst bij de prenatal gezien! Zou ik even online checken ofzo.
pi_139369986
Volgens mij als je een lijstje heb wat er ongeveer in moet zitten, kan je die dingen ook wel los kopen bij een babyspeciaalzaak als Prenatal.
pi_139370748
En anders even bij de vk aangeven, die hebben vaak nog wel een en ander liggen hoor!
pi_139370832
Coco en poppejans O+

Volgens mij heeft prenatal zelfs gewoon complete dozen. :)

Vertellen op werk, ik zit tussen allemaal mannen, die hebben toch niks in de gaten. Vorige keer heb ik het na de 12 weken gezegd tegen een paar en dat zong vanzelf rond (ja inclusief poule j/m + welke datum :') ).

Oh en kaartenkluns +1 inclusief gepostzegelde+adres. Ik heb wel eens 5 weken later een kaart gestuurd met excuses op de envelop gekrabbeld dat de kaart al heus waar minstens 4 weken in mijn tas zat om op de bus te doen. Was ook echt zo... :@
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2014 @ 12:36:31 #294
70532 loveli
N
pi_139370872
Thankies. Plaatselijke prenatal is net opgeheven :')
crap in = crap out
pi_139371892
Kursor :*

Ik moest het op mijn werk vertellen omdat het wel moest ivm aanpassen werk, heb het alleen aan de mensen verteld die het betrof (en dan ook nog per mail :@ en aan mijn leidinggevende), en krijg het ook niet uit mijn mond om het letterlijk te zeggen, voelt zo stom. Maar nu doet het roddelcircuit zijn werk wel dus weten meerdere mensen het wel en dan is het niet zo erg, zelfs wel leuk.
Dus SQ, mailtje en dan afwachten werkt ook wel ;)
pi_139373411
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:36 schreef loveli het volgende:
Thankies. Plaatselijke prenatal is net opgeheven :')
Babydump
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_139373509
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:56 schreef Cantare het volgende:Vandaag is mijn eerste echte verlofdag, kids op het kdv en ik thuis. Ik kruip zo lekker mijn bed weer in, opslurpen die rust! *O*
En ik werd om 13.30 uur weer wakker. Zou ik moe geweest zijn..? :o :? :')
pi_139373651
Wow lekker geslapen cantare!
pi_139374157
lekker geslapen dan cantare!

net een stukje gelopen naar t ziekenhuis voor man en daar kreeg ik best wat opmerkingen dat mn buik zo groot is voor 24 weken en nu ben ik dus een btj bezorgd... Ik weet wel dat meisje en buik een groeispurt hebben gehad, en dat ik gewoon van mezelf ook.n buik heb, maar toch maakt t mij onzeker... :@ :')
S. 2014
J. 2016
pi_139374245
Zo lekker wat uurtjes ingehaald Cantare! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')