Haha nouja goed, ik ben op andere manieren attent hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef Twinkle20 het volgende:
O men hier nog zo'n toos hopeloos als het gaat om kaartjes versturen .. vergeet dat ook altijd.. Super onattent eigenlijk
Maar je bent wel goed in hysterische knipperende glitterplaatjes met eenhoorns en kittens en een 'fantaaaaastische dinsdag'quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
Haha nouja goed, ik ben op andere manieren attent hoor
Ik stuur mn schoonouders (en mn eigen ouders) en onze eigen opa's en oma's wel met enige regelmaat knutselwerkjes en post van de kinderen bijvoorbeeld. Dat dan weer wel![]()
Bij ziek zijn een belletje, regelmatig ff checken hoe het gaat enz. dat doe ik wel. Maar kaartenniet mn sterkste punt.
je weetsquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:58 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maar je bent wel goed in hysterische knipperende glitterplaatjes met eenhoorns en kittens en een 'fantaaaaastische dinsdag'![]()
+1. Ik moet het nog steeds op m'n werk vertellen. Zelfs degene die het moet weten voor het verlof weet nog van niets.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, rationeel weet ik dat ook wel, maar ik krijg het gewoon echt niet uit mijn strotDe meeste mensen die het nu weten, weten het dankzij mijn man bijvoorbeeld. Die kan dat wel.
Ik kan gewoon niet zo goed pronken met mijn eigen geluk of succes, in alle opzichten, dus dit zal daar ook wel mee te maken hebben
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:03 schreef mignonne het volgende:
ik zie het al helemaal voor me, zo'n groot scherm in een wachtkamer van de praktijk met een repeat aan allemaal van zulke gifjes![]()
heerlijk! dat moet toch vertrouwen geven in mn kundigheid not?
Ik zou er wel vijf minuten voor omrijden heur! En dan ook graag een powerpoint aan m'n voeteneind tijdens het persen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:03 schreef mignonne het volgende:
ik zie het al helemaal voor me, zo'n groot scherm in een wachtkamer van de praktijk met een repeat aan allemaal van zulke gifjes![]()
heerlijk! dat moet toch vertrouwen geven in mn kundigheid not?
Wacht maar, die onthou ik voor je nummer 3quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik zou er wel vijf minuten voor omrijden heur! En dan ook graag een powerpoint aan m'n voeteneind tijdens het persen.
Volgens mij heb ik dat laatst bij de prenatal gezien! Zou ik even online checken ofzo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:11 schreef loveli het volgende:
Even inbreken, ik moet voor iemand een kraampakket kopen, apotheek en drogist hadden niks op voorraad. Waar vind ik zo'n ding als ik niet op internet wil bestellen?
Babydumpquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:36 schreef loveli het volgende:
Thankies. Plaatselijke prenatal is net opgeheven
En ik werd om 13.30 uur weer wakker. Zou ik moe geweest zijn..?quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:56 schreef Cantare het volgende:Vandaag is mijn eerste echte verlofdag, kids op het kdv en ik thuis. Ik kruip zo lekker mijn bed weer in, opslurpen die rust!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |