ahja moeilijk dan!quote:Op maandag 28 april 2014 22:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja, raar.. ik wil het het liefst vertellen, maar nog niet zo handig haha. Zitten we aan de lunchtafel en hebben 2 collega's het over het combineren van werk/gezin...![]()

quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef Cantare het volgende:
Ik heb trouwens de laatste tijd zoveel trek in tandpasta.![]()
Vooral van die blauwe doorzichtige van Aquafresh. Don't worry, ik eet het niet op, maar tanden poetsen is echt een genot.
![]()

Grappig, ik moest juist kokhalzen van tandpasta.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef Cantare het volgende:
Ik heb trouwens de laatste tijd zoveel trek in tandpasta.![]()
Vooral van die blauwe doorzichtige van Aquafresh. Don't worry, ik eet het niet op, maar tanden poetsen is echt een genot.
![]()

Ja, hier ook alles helemaal goedquote:Op dinsdag 29 april 2014 06:40 schreef Poppejans het volgende:
Coco hoe is het met jullie??
Hier alles prima
[ link | afbeelding ]

Ff tussendoor...quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wel nog even dit: ZOE met puntjes op de e die me op deze laptop niet lukken, een tweeling!!Wat gaaf!!
Even schrikken lijkt het me ergens, maar hoe ontzettend tof
![]()

Oplevering is nog geen verhuizing, hequote:Op dinsdag 29 april 2014 09:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh maar half mei heb je alles vast al een heel eind op de rit! Natuurlijk, er zijn makkelijkere momenten om te verhuizenmaar dit is vast prima te doen met de nodige hulp

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Welke heb je? Ik heb er toen 1 bij de HEMA gekocht en daar heb ik eigenlijk geen last van gehad als in extra warm ofzo (en dat was in juliquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:46 schreef Fazzoletti het volgende:
CocoTom
![]()
Poppejans![]()
Ja, zo rammel ik de mijne er hopelijk snel uit![]()
![]()
Welkom Polkadots!
Zoe, kan me voorstellen dat je een hoop hebt om over na te denken![]()
Zo, weer geen al te beste nacht gehadHet moet wel komen door die waterdichte molton die ik nu op m'n bed heb gelegd, ik heb het zo warm de hele tijd en zweten
. Hopelijk went het de komende dagen... vandaag ook weer naar de vk en....
38 weken!!![]()
![]()
![]()
![]()

M'n mooie "carefree" usericonquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:50 schreef Spees_Eend het volgende:
38 weken alik herinner me gewoon nog jouw positieve test (vanwege jouw usericon
) en dat lijkt echt niet lang geleden!
Maar net kwam ook de shocker dat ik al meer dan 17 weken ben en dus al bijna op de helft, wie zei er ook alweer dat een tweede zwangerschap voorbij vliegt?
Ik heb deze geloof ikquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik heb er toen 1 bij de HEMA gekocht en daar heb ik eigenlijk geen last van gehad als in extra warm ofzo (en dat was in juli). Vervelend..Hopelijk went het en anders kun je overdag gelukkig een beetje bij slapen. 38 weken
!

Oh, die ziet er idd ook wel zweterig uit jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
M'n mooie "carefree" usericonecht jaren gedacht dat het tissues waren
![]()
![]()
[..]
Ik heb deze geloof ik![]()
Chanty, succes straks! Ik hoop dat Fernando gedraaid is

Haha, ik vond (en vind) dat idd ook lastigquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
poppejans en coco, allebei zulke mooie babietjes zeg![]()
En fijn dat het zo goed gaat met jullie allemaal!
Cantare bijna de sleutel, fijn, kort dag natuurlijk maar liever nu dan over drie maanden denk ik
Chanty, hopelijk is Fernando gedraaid
Verder nog watvoor wisseldagen
Wb vertellen op het werk. Ik heb het mijn directe collega's (team van 6 personen zijn we) met 8 weken verteld, mijn huidige projectmanager met 11 weken, en de secretaresse had mijn pens in de smiezen en vroeg het me directIk denk dat de meesten het wel gezien hebben onderhand, maar ik krijg het nog steeds mijn strot niet uit tegen andere mensen op de werkvloer. Tcoh vind ik dat wel lullig, zoals tegen mijn vorige lijnmanager en mijn vorige projectmanager die me rondom de miskramen vorig jaar zoveel ruimte hebben gegeven om bij te komen. Heeft iemand daar nog tips voor? Ik vind het zo stom om naar iemand toe te lopen en te zeggen, ohai ik ben zwanger
Ik zat zelf te denken om chocoladeflikken met roze / blauwe sprinkles (naar gelang) te halen na de gelsachtsbepaling en die dan maar uit te gaan delen ofzo. Maar dat vind ik eigenlijk ook muf. En nee, ik ga NIET met een buikband met een grappige tekst/plaatje rondlopen![]()

Stom? Ze zullen het vast ontzettend leuk vinden om te horen, zeker als ze hebben meegeleefd tijdens de miskramen.quote:[b]Op dinsdag 29 april 2014 10:06 schreef
Wb vertellen op het werk. Ik heb het mijn directe collega's (team van 6 personen zijn we) met 8 weken verteld, mijn huidige projectmanager met 11 weken, en de secretaresse had mijn pens in de smiezen en vroeg het me directIk denk dat de meesten het wel gezien hebben onderhand, maar ik krijg het nog steeds mijn strot niet uit tegen andere mensen op de werkvloer. Tcoh vind ik dat wel lullig, zoals tegen mijn vorige lijnmanager en mijn vorige projectmanager die me rondom de miskramen vorig jaar zoveel ruimte hebben gegeven om bij te komen. Heeft iemand daar nog tips voor? Ik vind het zo stom om naar iemand toe te lopen en te zeggen, ohai ik ben zwanger

ja, dat is een tactiek die me op zich wel aanspreekt, maar aangezien mijn collega's me kennen met maat 48 en maat 40 en alles daar tussenin kunnen ze best lang denken dat ik in een nabruiloftse spekspiraal ben belandquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Haha, ik vond (en vind) dat idd ook lastig. Geen tips dus hier van deze kant. Ik heb gewoon net zolang gewacht totdat mijn buik echt duidelijk een zwangere buik was en dan komen mensen vanzelf wel

ja, rationeel weet ik dat ook wel, maar ik krijg het gewoon echt niet uit mijn strotquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:10 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Stom? Ze zullen het vast ontzettend leuk vinden om te horen, zeker als ze hebben meegeleefd tijdens de miskramen.
En trakteren is ook een goed idee!

quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is een tactiek die me op zich wel aanspreekt, maar aangezien mijn collega's me kennen met maat 48 en maat 40 en alles daar tussenin kunnen ze best lang denken dat ik in een nabruiloftse spekspiraal ben beland![]()
Misschien moet ik ook gewoon niet zo veel nadenken over die dingen. En de secretaresse weet het, dus de kans zit er in dat de rest van het gebouw het dan ook al weet![]()

quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:26 schreef BlueEyes het volgende:
Ik kreeg vorige week een appje; "Goh er gaat nu zo'n vreemd gerucht over jou rond... "
euh ja dat gerucht klopt pas 30 weken
Ik heb heel minimaal gedeeld dat ik zwanger ben, het is geen groot geheim of iets maar het aan iedereen vertellen ging me iets te ver (en FB staat ook niks op)
Mijn collega's weten het doordat ik ze destijds een mail heb gestuurd met de opmerking Ik ben niet dik maar zwanger (van zo'n enge buikband)
Was meer dan genoeg tekst vond ik.

Je kan ook alvast zelf wat extra tiet- en buikruimte meeberekenen als je het nog te vroeg vindtquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:32 schreef Crumpette het volgende:
[..]fantastisch!
Ik twijfel dus een beetje, heb in juni een klus waarvoor een kostuum voor me wordt gemaakt, en ze vroegen hele specifieke maten... Nou heb ik al eerder duizend maten opgegeven en krijg ik vervolgens een zak als kostuum![]()
, maar als het niet zo is... ik ben dan 13-16 weken zwanger, misschien toch handig het even te melden, dat ze wat ruimte laten.. aan de andere kant is het nog zo vroeg nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |