ahja moeilijk dan!quote:Op maandag 28 april 2014 22:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja, raar.. ik wil het het liefst vertellen, maar nog niet zo handig haha. Zitten we aan de lunchtafel en hebben 2 collega's het over het combineren van werk/gezin...![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef Cantare het volgende:
Ik heb trouwens de laatste tijd zoveel trek in tandpasta.![]()
Vooral van die blauwe doorzichtige van Aquafresh. Don't worry, ik eet het niet op, maar tanden poetsen is echt een genot.
![]()
Grappig, ik moest juist kokhalzen van tandpasta.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef Cantare het volgende:
Ik heb trouwens de laatste tijd zoveel trek in tandpasta.![]()
Vooral van die blauwe doorzichtige van Aquafresh. Don't worry, ik eet het niet op, maar tanden poetsen is echt een genot.
![]()
Ja, hier ook alles helemaal goedquote:Op dinsdag 29 april 2014 06:40 schreef Poppejans het volgende:
Coco hoe is het met jullie??
Hier alles prima
[ link | afbeelding ]
Ff tussendoor...quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wel nog even dit: ZOE met puntjes op de e die me op deze laptop niet lukken, een tweeling!!Wat gaaf!!
Even schrikken lijkt het me ergens, maar hoe ontzettend tof
![]()
Oplevering is nog geen verhuizing, hequote:Op dinsdag 29 april 2014 09:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh maar half mei heb je alles vast al een heel eind op de rit! Natuurlijk, er zijn makkelijkere momenten om te verhuizenmaar dit is vast prima te doen met de nodige hulp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |