abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:41:02 #251
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139367167
Nee SQ! Je moet gewoon een superdikke gender reveal party houden op je werk!! :+
pi_139367230
Ooh jah Spees dat wilde ik nog zeggen tegen je (gisteren al)
Wat een leuk idee was dat van je party met die ballon en wat leuk een meisje!
pi_139367384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee SQ! Je moet gewoon een superdikke gender reveal party houden op je werk!! :+
jaaaaaaa gewoon over the top en dan je collega's poultjes laten maken enzo.

Cake makes friends :Y) :+

Wel lastig hoor, ik weet niet meer wat ik gedaan heb, ik geloof inderdaad iets van chocoflikken met roze ofzo. Ik vond het ook heel lastig om te vertellen, mijn directe collega had twee zoons van rond de 5/8 ofzo toen, maar haar derde kindje is tijdens de bevalling overleden. T is me nooit helemaal duidelijk geworden wat er nou gebeurd is, maar ik vond het best wel spannend om het haar te vertellen.

Ze was superlief O+ en ook op kraamvisite, hartelijk zoals altijd zoals ik haar ken.
:)
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:51:33 #254
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139367425
Thx BlueEyes!

Lijkt me lastig ja Mignonne, fijn dat ze er wel goed mee om kon gaan!
pi_139367594
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Thx BlueEyes!

Lijkt me lastig ja Mignonne, fijn dat ze er wel goed mee om kon gaan!
ja en bij jou begrijpelijk :o
ik zou geloof ik ook zoiets van "dan niet" :{ hebben...
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:59:06 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_139367607
oh mignonne, da's wel een lastige -O-
Ik denk dat ik die twee inderdaad een mail stuur vrijdag, (hier werkt toch iedereen thuis op vrijdag :')) en de rest dan op z'n beloop laat ja :) Gender reveal frenzy is wel tempting trouwens :9
disclaimer
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:01:43 #257
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139367667
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja en bij jou begrijpelijk :o
ik zou geloof ik ook zoiets van "dan niet" :{ hebben...
Mja. Nu lopen we ook echt de deur niet plat bij elkaar en ik heb veruit het meeste contact met de huisartsen, maar toch. Dan niet idd :') .
Ik heb nog een tweede (onregelmatige) baan waar ik met regelmaat inval en die hebben het weer ruimschoots goed gemaakt door 4 (!) kaarten te sturen en door 3 dagen na de geboorte een mega cadeaupakket aan de deur af te laten leveren O+
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:03:26 #258
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_139367714
Oh Mignonne -O- . Wat fijn dat ze daar zo goed op reageerde zeg!

En wat stom Spees :'). Mijn geboortekaartjesadressenlijst (goed woord) is ook best ingedund nu moet ik zeggen. Ik vind het zo raar dat je van veel mensen, ook gewoon familie, helemaal niks hoort nadat je een geboortekaartje hebt gestuurd. Niet eens een kaartje, smsje, what'sappje of wat dan ook :{ .
pi_139367722
Ik heb het niet groots verteld op m'n werk. Bij m'n eerste (nouja, tweede) zwangerschap wel, gevierd met taart, omdat ze ook zo hadden meegeleefd toen ik m'n miskraam had.
Maar nu? Nee, geen behoefte aan gehad. Velen kwamen er via een sinterklaasrijmpje die m'n manager had gemaakt achter :D
'Oh? Ik wist het helemaal niet?' zeiden er een aantal. Nee, dat klopt. Ik ben al niet iemand die in het middelpunt van de belangstelling wil staan en m'n hormonen hebben dat deze zwangerschap alleen maar versterkt. Net als dat ik nu veeeeeel meer in een coconnetje zit dan toen ik zwanger was van peuter.

Trouwens weer goedgekeurd bij de vk en het was wel leuk om gup weer te zien :)
Ze is lekker gemiddeld, net als haar grote zus ook was :) en ze ligt inderdaad gewoon met het koppie naar beneden :)
Tralalalaaa
pi_139367771
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je kan ook alvast zelf wat extra tiet- en buikruimte meeberekenen als je het nog te vroeg vindt :Y
Lol, dat gerucht :') En spees, ook lekker geïnteresseerd ja :')
Mja, maar ik heb de maten eind maart al doorgegeven :P
pi_139367773
Late meld, slechte nacht gehad. Gisteren controle bij de gyn gehad, beiden goedgekeurd!
pi_139367879
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oh Mignonne -O- . Wat fijn dat ze daar zo goed op reageerde zeg!

En wat stom Spees :'). Mijn geboortekaartjesadressenlijst (goed woord) is ook best ingedund nu moet ik zeggen. Ik vind het zo raar dat je van veel mensen, ook gewoon familie, helemaal niks hoort nadat je een geboortekaartje hebt gestuurd. Niet eens een kaartje, smsje, what'sappje of wat dan ook :{ .
Dat is ook zoiets die geboortekaartjes sturen.
Ik ben überhaupt kaartjesstuurfanatiekeling en ben bang dat ik teleurgesteld word door er veel te sturen en dan geen reacties te krijgen.
Of dat mensen wel een kaartje krijgen en dan op FB een reactie gaan zetten. Zou ik zo stom vinden!

Kaartje uitzoeken en naar iemand sturen is zo leuk, iedereen waardeert het enorm als je even zo aan een ander denkt. Maar dan zelf sturen ho maar -O-
(mijn grote frustratie en tekortkoming, ik verwacht daarin teveel)
pi_139367889
mogguh!
wat een ochtend.. 1 vd hondjes was vannacht ziek, dus 1 groot feest in de bench vanmorgen, en een man die mij dan uit mn bed komt halen want hij kan daar niet tegen... :r

ben nu alweer moe en mn lijf doet zeer,en dan moeten we straks nog naar t ziekenhuis voor (8> die een 24 uur bloeddruk meting krijgt...

zo einde klaag!

ik zag hele mooie lieve baby's!! L.ily en T.om O+ onvoorstelbaar dat er zoiets in mn buik groeit...

wb vertellen, ik ben toos werkeloos op t moment dus dat vraagstuk had ik al niet, en in mn omgevind heeft de tamtam goed zn werk gedaan. :)
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:11:55 #264
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139367941
Moet zeggen dat ik op 2 na ofzo wel van iedereen een kaartje heb gehad toen S geboren was. Ik ben met verjaardagen niet altijd even attent met kaarten, maar voor een geboorte stuur ik wel altijd iets :Y
pi_139367975
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:10 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Dat is ook zoiets die geboortekaartjes sturen.
Ik ben überhaupt kaartjesstuurfanatiekeling en ben bang dat ik teleurgesteld word door er veel te sturen en dan geen reacties te krijgen.
Of dat mensen wel een kaartje krijgen en dan op FB een reactie gaan zetten. Zou ik zo stom vinden!

Kaartje uitzoeken en naar iemand sturen is zo leuk, iedereen waardeert het enorm als je even zo aan een ander denkt. Maar dan zelf sturen ho maar -O-
(mijn grote frustratie en tekortkoming, ik verwacht daarin teveel)
+1 :@ ik hou van echte kaartjes en niet vd nep ecards...
zo stuur ik ook nog kerstkaarten, nou ik.had er dit jaar 30 verstuurd en had er wel 8 terug... de rest via fb en whatsapp dat vind ik stom!
S. 2014
J. 2016
pi_139367982
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

jaaaaaaa gewoon over the top en dan je collega's poultjes laten maken enzo.

Cake makes friends :Y) :+

Wel lastig hoor, ik weet niet meer wat ik gedaan heb, ik geloof inderdaad iets van chocoflikken met roze ofzo. Ik vond het ook heel lastig om te vertellen, mijn directe collega had twee zoons van rond de 5/8 ofzo toen, maar haar derde kindje is tijdens de bevalling overleden. T is me nooit helemaal duidelijk geworden wat er nou gebeurd is, maar ik vond het best wel spannend om het haar te vertellen.

Ze was superlief O+ en ook op kraamvisite, hartelijk zoals altijd zoals ik haar ken.
Ah dat is lief :Y maar kan me voorstellen dat dat spannend was. Ik heb van de week een vriendin verteld die sinds een half jaar weet dat het voor haar niet gaat lukken.. of iig, niet zoals ze het graag had gewild (zij kan wel, hij niet..) Vond ik ook spannend. Maar ze was natuurlijk heel lief en blij voor me. O+
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:16:24 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_139368076
kerstkaarten vind ik persoonlijk echt bullcrap :@ voor een geboorte of een verjaardag of een sterfgeval stuur ik wel kaartjes :Y
disclaimer
pi_139368268
Zo!
Mijn enige craving van de afgelopen maanden is bij deze ook over.
:r

Benieuwd of er nog iets voor in de plaats komt. Of dat het alleen maar komt doordat wumpie bovenin mijn buik zwemt en alles wegduwt daar.

Daal naar beneden kind, hoofd omlaag }:|
pi_139368831
ik ben een ramp met kaarten enzo :@ echt de intentie is er wel, ik heb hier stapels met kaarten liggen, maar vergeet ze vervolgens te posten :')
Vaak liggen ze geschreven met postzegel en al :') je zou zeggen dat het niet zo'n moeite is om te posten. And yet... :P
pi_139368841
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:41 schreef mignonne het volgende:
ik ben een ramp met kaarten enzo :@ echt de intentie is er wel, ik heb hier stapels met kaarten liggen, maar vergeet ze vervolgens te posten :')
Vaak liggen ze geschreven met postzegel en al :') je zou zeggen dat het niet zo'n moeite is om te posten. And yet... :P
+1
pi_139368859
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:42 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

+1
O+

blij dat k niet de enige met een kaarthandicap ben :P
pi_139368920
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:41 schreef mignonne het volgende:
+2 :')
pi_139368938
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

O+

blij dat k niet de enige met een kaarthandicap ben :P
:D
Ik heb een hele stapel kerstkaarten liggen :') die zijn dus maar voor dit jaar... postzegels zitten er al op en die brievenbus is aan het eind van de straat en nog vergeten...
pi_139369049
O men hier nog zo'n toos hopeloos als het gaat om kaartjes versturen .. vergeet dat ook altijd :@ .. Super onattent eigenlijk :@
pi_139369097
Gaat hier heel makkelijk.
Ik schrijf de kaarten, leg ze op de sidetable met postzegel erop en de volgende dag als ik beneden kom hebben de kabouters ze meegenomen :+
Naar de postbus lopen is dan weer niet mijn sterkste kant, gelukkig wordt dat overgenomen voor me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')