Het nadeel van dat laatste is dan mensen nu ook alleen daarvoor naar optredens komen. Gisteren in het Paard ook een groepje achter me constant door de muziek heen aan het lullen en alleen maar schreeuwen om Witch Doctor.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ken ze vanaf de eerste plaat en hun verandering van stijl heeft voor veel nieuwe geïnteresseerden gezorgd.
Het succes van de video van Witch Doctor heeft daar zeker een belangrijke bijdrage aan geleverd.
voor 1 nummer naar een optreden gaan is tamelijk belachelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het nadeel van dat laatste is dan mensen nu ook alleen daarvoor naar optredens komen. Gisteren in het Paard ook een groepje achter me constant door de muziek heen aan het lullen en alleen maar schreeuwen om Witch Doctor.
Dat gebeurt natuurlijk zo vaak bij bandjes die in de top 40/50 staan. Mensen komen voor het hitje en verdiepen zich niet in de rest (helaas).quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor 1 nummer naar een optreden gaan is tamelijk belachelijk
Al die mensen die naar Triggerfinger gaan om I Follow Rivers te horenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor 1 nummer naar een optreden gaan is tamelijk belachelijk
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al die mensen die naar Triggerfinger gaan om I Follow Rivers te horen
Leuk. Nog een rondje gelopen ?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:50 schreef Bronson het volgende:
Was gisteravond weer een feestje in Tivoli.
Tevens erg blij met m'n gesigneerde lp.
[ afbeelding ]
Leukquote:Op maandag 29 februari 2016 07:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee dat niet, stond toe te kijken. Wel mooi om te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.35.75 EUR*
(incl. 3.25 EUR servicekosten)
Verdomme.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:32 schreef Leonos het volgende:
Wat doet elke middelmatige band tegenwoordig in de HMH?
Precies, we hebben het hier niet over de Kensingtons van deze wereld.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
De Staat een middelmatige band noemen.
Van het weekend op Paaspop gezien, maar zo boeiend is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
De Staat een middelmatige band noemen.
Hun tournee door NL was wel zeer de moeite waard.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Van het weekend op Paaspop gezien, maar zo boeiend is het allemaal niet.
Vind ik dan he
Denk je dat? Ik denk dat dit meer een iets op zichzelf staand is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:01 schreef Mark het volgende:
Ze zullen ongetwijfeld weer in Roosje komen tegen die tijd. Het voordeel van een Nijmeegse band
Het is gewoon jammer dat 3FM ze als "serious talent" (hou op schei uit) bestempeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:17 schreef henkkeumus het volgende:
Een paar keer is leuk, maar ik hoor verdomme elke ochtend bij Giel 'De Staat'.
In het begin was het wel leuk, maar het word een beetje overhyped nu vind ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |