Poe.. Dit is een enigszins duistere uitleg, maar gelukkig klopt er soms helemaal niets vanquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:53 schreef scarsandpoetry het volgende:
[..]
ik kan niet wachten! haha ben echt benieuwd
Dus jij legt ook kaaten? Leukquote:Op donderdag 11 december 2014 19:01 schreef MissStevie het volgende:
super mooi om te zien wat kaarten voor mensen kunnen betkenenhaal er zelf ook altijd super veel steun en 'wijsheid' uit.. mooi om te zien dat dat bij andere ook zo is
jup! heb nogsteeds mijn boekje nodig om de betekenissen te ontcijferen.. maar merk ook dat de kaarten me steeds een beetje meer aanspreken, dus dat ik vaak al wel een beetje weet wat ze me willen vertellenquote:Op donderdag 11 december 2014 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus jij legt ook kaaten? Leuk
Dat is idd opmerkelijk. Ik hoop wel dat je er goed uit komt. Veel sterkte!quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:47 schreef plieneminie het volgende:
E_O, kon je laatste legging niet plaatsen maar nog geen week later zat ik middenin de situatie zoals je beschreef. Ongelooflijk hoe treffend je bent!
Zo langzamerhand kan ik het zonder boek.. Hoewel ik dat nog altijd af en toe inkijk als referentie.. De kaarten gaan steeds meer voor zich spreken. Dat is waar jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef MissStevie het volgende:
[..]
jup! heb nogsteeds mijn boekje nodig om de betekenissen te ontcijferen.. maar merk ook dat de kaarten me steeds een beetje meer aanspreken, dus dat ik vaak al wel een beetje weet wat ze me willen vertellen
haal er veel steun uit iig
Hier is alvast de trekking:quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef EilandjeOnline het volgende:
Nog 1 vraag, hoe gaat het er voor mij uit zien bij mn huidige baan in 2015?
Op zich zou je droomuitleggen ook een soort orakelen kunnen noemen.. Dus ja, een vraag over een droom moet hier wel kunnen.quote:Op maandag 15 december 2014 12:51 schreef shawn29 het volgende:
Hoi ik heb een vraag over een droom, ben ik hiervoor aan het juiste adres?
Ik droomde ongeveer 5 weken geleden dat ik met mijn zusjes en neefje en nichtje bij het huis van mijn (in mijn droom) overleden tante aan het bepalen waren wie het knuffelnijlpaardje welke kan lopen en geluid maakt, zou krijgen.
3 weken geleden heeft diezelfde tante zelfmoord gepleegd en is er dus daadwerkelijk niet meer.
Was dit een waarschuwing? Kon ik haar tegenhouden om het niet te doen? Ik lees vaak wat mijn dromen betekenen via een app. Ik zocht op erfenis, want het is iets wat ze zou nalaten, maar ik kon er niets over vinden.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Hier is alvast de trekking:quote:Op maandag 15 december 2014 17:29 schreef Cygne het volgende:
Zou iemand voor mij een legging kunnen doen? Ik wil graag weten of 2015 een beter jaar wordt.
Dankjewel! Ben benieuwd naar de uitleg!quote:Op maandag 15 december 2014 20:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de trekking:
0: zwaarden 2
1: zwaarden 5, omgekeerd
2: bekers 8, omgekeerd
3: bekers 9
4: bekers 6, omgekeerd
5: de dwaas
6: arcana 16, de toren
7: de koning van staven
8: zwaarden 7
9: staven 2
10: de ridder van staven
Nee, dit moet je niet als een waarschuwing zien maar als een spiegeltje die iets reflecteert.quote:Op maandag 15 december 2014 12:51 schreef shawn29 het volgende:
Hoi ik heb een vraag over een droom, ben ik hiervoor aan het juiste adres?
Ik droomde ongeveer 5 weken geleden dat ik met mijn zusjes en neefje en nichtje bij het huis van mijn (in mijn droom) overleden tante aan het bepalen waren wie het knuffelnijlpaardje welke kan lopen en geluid maakt, zou krijgen.
3 weken geleden heeft diezelfde tante zelfmoord gepleegd en is er dus daadwerkelijk niet meer.
Was dit een waarschuwing? Kon ik haar tegenhouden om het niet te doen? Ik lees vaak wat mijn dromen betekenen via een app. Ik zocht op erfenis, want het is iets wat ze zou nalaten, maar ik kon er niets over vinden.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
En ik ben benieuwd wat ervan klopt.. Als dat zo is, zou het best eens een spannend, maar wel mooi jaar kunnen worden.quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dankjewel! Ben benieuwd naar de uitleg!
Bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:36 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nee, dit moet je niet als een waarschuwing zien maar als een spiegeltje die iets reflecteert.
Dat kan beide kanten op, de persoon kan een beperkende invloed op je uitoefenen waarvan je los wilt komen, of je hebt enorm veel liefde en respect voor die persoon wat weer angst oproept om iemand te verliezen waar je veel om geeft.
Het antwoord zal je wellicht vinden in het gevoel dat je had in de droom, bovendien kun je ook het bepalen wie de knuffel krijgt, als een spiegeltje zien.
Vond je dat je er net zoveel recht op hebt als de anderen, of liet je het aan anderen om te bepalen wie het meenam, dat kan betekenen dat je in het eerste geval meer zelfverzekerd bent, je mag er zijn, in het tweede geval kan het betekenen dat je moet werken aan je zelfbeeld.
Veel sterkte met het verlies van je tante.
Oepsiefloepsie.. Je hebt nog een duiding van me tegoed. Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de gangquote:
Hier is ie dan eindelijkquote:
Dank je wel. Heeft je uitleg betrekking op mn baan of over het algemeen?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is ie dan eindelijk
Of ie klopt en in hoeverre dat zo is, moet je nog maar afwachten:
Je bent wijzer geworden en je probeert de verstandigste te zijn. Wellicht krijg je de mogelijkheid om je idealen in de praktijk te brengen. Dat zet je in vuur en vlam. Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je hevig verliefd wordt en je het idee hebt dat je ideale partner je pad kruist.
Je hebt een milde instelling als het gaat om het loslaten van dingen. Als het tenminste voor iedereens bestwil is. Voorheen had je je rechtvaardigheidsgevoel als leidraad. Nu is dat een soort van opofferingsgezindheid omdat je de relativiteit van een heleboel zaken inziet. Met dit inzicht heb je een belangrijke levensles geleerd. Wel zijn er nog obstakels te overwinnen, dus tot die tijd kun je alleen maar dromen van deze hoogstaande idealen.
Doordat je meer zelfkennis hebt verworven ben je wat milder en wijzer/rijper geworden.
Omdat je ideeën op dit moment toch min of meer parels voor de zwijnen zijn, is het goed om de wijste te zijn in een gespannen situatie.
Je hebt een duidelijke toekomstvisie en duidelijkheid omtrent je gevoelens. Dat straal je ook uit. je hebt een opgeruimd gevoel en je wilt opnieuw beginnen met een schone lei.
De obstakels zouden voor een groot deel kunnen bestaan uit halstarrig gedrag en haarkloverij uit je omgeving. Hoe irritant ook, de omgeving zou weleens deels gelijk kunnen hebben.
De beste manier om met onvolwassen gedrag om te gaan is erboven te staan. Ondanks dat niet alles wat je probeert werkt of overkomt, kun je er toch in zekere zin vrede mee hebben omdat je gedaan hebt wat je kon.
Het meeste zal betrekking hebben op je baan, de situatie op de werkvloer en hoe je daar zelf in staat. Daar ging de vraag immers over.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Dank je wel. Heeft je uitleg betrekking op mn baan of over het algemeen?
Ik was benieuwd of ik het hele jaar door zou blijven werken waar ik nu werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |