SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ode aan van Hanegem en de rest van dementerend Nederland.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Nu doe je toch afbraak aan hun titanenstrijd tegen fc diferdange oidquote:Op maandag 28 april 2014 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet degraderen is hun voornaamste wapenfeit.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnbaar zijn we door PSV kampioen geworden.
[..]![]()
![]()
Godverdomme. De titel binnen gehaald en het meest prominente Feyenoord lid dat zo van het padje af aan het gaan is, zulke stukjes schrijft en gewoon in dienst gaat komen bij zijn cluppie , dit seizoen is stiekem best heel leuk zo.quote:Op maandag 28 april 2014 10:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=212950![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnbaar zijn we door PSV kampioen geworden.
[..]en ook hier weer hard om kunnen lachen. Hoe heeft PSV Ajax kampioen gemaakt dan
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2014 10:45:10 ]![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)eest-constante.dhtmlquote:De heer Van Oostveen had namens de KNVB al het halve land afgereisd met die schaal in de achterbak van zijn auto, maar eindelijk kon hij dat ding ergens achter laten. In Almelo, bij Ajax. Van harte gefeliciteerd Ajax, jullie hebben de titel verdiend.
Met maar liefst 29 verliespunten in onze competitie is Ajax eerste geworden. Tja. Wie ben ik om daar een beetje vervelend over te gaan doen? Ik bedoel, het voetbal heeft mij veel gebracht. Ik ben echt zuinig op het voetbal, die sport heeft mijn leven bepaald.
Maar juist daarom kan ik niet blij worden van dit seizoen. Ajax kan er weinig aan doen, ze hebben nog wat geprobeerd. Maar ze weten in Amsterdam zelf ook wel dat ze dit seizoen in sportief opzicht niks opgeschoten zijn. Internationaal is Ajax afgegaan en nationaal was het ook al niet om over naar huis te schrijven. Ik vond dat ze kampioen werden in stijl, met een schijnbaar afgesproken 1-1.
Ik heb na die 1-1 bijna niet meer gekeken, ik wenste niet belazerd te worden. Ik wilde Feyenoord een beetje zien en liefst ook de beslissende wedstrijden onderin.![]()
In Zeist kan de vlag weer uit. Altijd 020-dorp welke hulp krijgt.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
De dekbedjes liggen al klaar waar ze onder slapen jeweetzellufquote:Op maandag 28 april 2014 10:51 schreef Planga het volgende:
In Zeist kan de vlag weer uit. Altijd 020-dorp welke hulp krijgt.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 10:51 schreef Planga het volgende:
In Zeist kan de vlag weer uit. Altijd 020-dorp welke hulp krijgt.![]()
Kan iemand even een afbeelding van V/d Kerkhofjes, Van Hangemrecht en alle andere haters van eierschalen op het hoofd voorzien? bvd.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Zie er weinig verkeerds in staan, zijn column van vandaagquote:Op maandag 28 april 2014 10:41 schreef Planga het volgende:
Ode aan van Hanegem en de rest van dementerend Nederland.![]()
Klopt wel. Alleen is het wat zurig opgeschreven.quote:Op maandag 28 april 2014 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie er weinig verkeerds in staan, zijn column van vandaag'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Dat vind ik wel begrijpelijkquote:Op maandag 28 april 2014 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt wel. Alleen is het wat zurig opgeschreven.beter kampioen van de armoe dan runner-up van de armoe
![]()
Dit.quote:Op maandag 28 april 2014 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie er weinig verkeerds in staan, zijn column van vandaagWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Litmanen dit filmpje heeft mij overtuigdquote:Op maandag 28 april 2014 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer veel waarheid
![]()
AGAINST MODERN FOOTBALLquote:Ajax-hooligans hebben zondag voor 40 duizend euro vernielingen aangericht in een trein van Almelo naar Amsterdam. Dat meldt de NS vandaag nadat de schade is opgenomen.
Door de nodige reparaties zijn negen dubbeldekstreinstellen de komende dagen bovendien niet inzetbaar. Het gaat om pakweg 700 zitplaatsen.
Volgens een woordvoerder van het spoorbedrijf hebben de vandalen zich uitgeleefd op zo'n beetje alles wat in de trein kon worden vernield. Onder meer ramen zijn kapot, brandblussers leeggespoten of verdwenen en prullenbakken beschadigd.
Wegens de vernielingen werden zondag op station Utrecht Centraal 30 fans van Ajax gearresteerd en overgebracht naar Amsterdam. Het ging om een reguliere trein. Ajax was in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo kampioen geworden.
In Utrecht kwam de ME eraan te pas en werden de raddraaiers gescheiden van de gewone reizigers. De laatsten werden opgevangen. Enkele van hen hadden ademhalingsproblemen vanwege de leeggespoten brandblussers, aldus de NS.
Het duel in Almelo was niet betiteld als een risicowedstrijd. Want dan zet NS een chartertrein in met eigen beveiliging en beveiliging vanuit de club. 'Deze fans zijn normaal meegegaan en normaal gesproken gaat dat ook goed.
De NS heeft aangifte gedaan tegen de vernielers. De schade zal op hen worden verhaald. Het tijdelijk uitvallen van de treinen hoopt NS met andere materieel te kunnen opvangen.
ANTI-COMBI!!!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: