Wat vind jij van de KNJB?quote:Op maandag 28 april 2014 16:15 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Idd ook dat. 15 minuten van te voren weggaan omdat je met 5 - 1 achterstaatHet is maar een spelletje. Vooral hier in Nederland zitten totaal geen belangen aan wie er kampioen wordt
Als we 5-1 voor staan is het stadion ook zo leeg dus ik begrijp je punt nietquote:Op maandag 28 april 2014 16:15 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Idd ook dat. 15 minuten van te voren weggaan omdat je met 5 - 1 achterstaatHet is maar een spelletje. Vooral hier in Nederland zitten totaal geen belangen aan wie er kampioen wordt
Wat was die goed hequote:Op maandag 28 april 2014 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
daarom heet je ook Litmanen die was dat ook altijd
quote:Op maandag 28 april 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Normaal ben ik altijd heel netjes en correct
quote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En laat dat stuk stront van een Serero ook maar oprotten die heeft alleen maar lopen janken en op de grond gelegen.
quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk zien we dat Spaanse stuk stront nooit meer terug
Gaat welquote:Op maandag 3 maart 2014 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs een hoop stront lijkt me veel beter dan Bojan dus dat zegt niet zoveel
In een competitie waarin je moet klappen voor Bram van Polenquote:Op maandag 28 april 2014 16:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja en ze zijn 4x op rij kampioen geworden, 33x om precies te zijn.
En soms een hoop strontquote:Op maandag 28 april 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke soms niet maar ik ben ook maar een mens
Welke club support jij als ik vragen mag?quote:Op maandag 28 april 2014 16:17 schreef JenHermes het volgende:
[..]
In een competitie waarin je moet klappen voor Bram van Polen
Dat is Ludogorets moppiequote:Op maandag 28 april 2014 16:20 schreef JenHermes het volgende:
De Nederlandse competitie stelt helemaal niets meer voor. Eigenlijk zou Ajax, Feyenoord en al die clubs die Europees voetbal gaan behalen hiervoor moeten bedanken want het is gewoon onbegonnen werk.
Dan denk je een beetje goed te zijn door 4 x achter elkaar kampioen te worden, wordt je afgedroogd met 3 - 0 door een Oostblokland clubje waar de plaatselijke links-voor van Willem II speelt
Ja dat weet ik maar ook Ajax had daar niet van gewonnen. Geen een club in de Eredivisie overigensquote:
Nee dat mag duidelijk zijnquote:Op maandag 28 april 2014 16:21 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ook Ajax had daar niet van gewonnen. Geen een club in de Eredivisie overigens
Wat? Ik heb toch gelijk! Dat jullie alles door een rood-witte bril bekijkenquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 16:24 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat? Ik heb toch gelijk! Dat jullie alles door een rood-witte bril bekijken
En door wat voor bril kijk jij? JenHermes?quote:Op maandag 28 april 2014 16:24 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wit-rood-wit eigenlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 16:24 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Yep, de kleuren van de kampioen van Nederland weer een heel jaar!quote:Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wit-rood-wit eigenlijk.
Of roze, net wat je wilt.
Ga ergens anders kinderachtig doen. Je bent nu wel weer grappig genoeg geweest.quote:Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wit-rood-wit eigenlijk.
Of roze, net wat je wilt.
Een objectieve. Al zou PSV kampioen zijn worden dan had ik ook zo gereageerd. De Nederlandse competitie stelt niets voor, maar dan ook helemaal niets. Ajax wordt weer gekoppeld aan 2 of 3 grootmachten in Europa tijdens de CL, verliest 5 keer en wat heb je er uiteindelijk aan gehad?quote:Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En door wat voor bril kijk jij? JenHermes?
Oh, is dat humor, nou de eerste Rotterdammer met humor moet ik nog tegenkomen...quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga ergens anders kinderachtig doen. Je bent nu wel weer grappig genoeg geweest.
De nodige miljoenen waar niks mee gedaan wordtquote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Een objectieve. Al zou PSV kampioen zijn worden dan had ik ook zo gereageerd. De Nederlandse competitie stelt niets voor, maar dan ook helemaal niets. Ajax wordt weer gekoppeld aan 2 of 3 grootmachten in Europa tijdens de CL, verliest 5 keer en wat heb je er uiteindelijk aan gehad?
20 miljoen. Ongeveer.quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Een objectieve. Al zou PSV kampioen zijn worden dan had ik ook zo gereageerd. De Nederlandse competitie stelt niets voor, maar dan ook helemaal niets. Ajax wordt weer gekoppeld aan 2 of 3 grootmachten in Europa tijdens de CL, verliest 5 keer en wat heb je er uiteindelijk aan gehad?
Mag JenHermes wel blijven?quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga ergens anders kinderachtig doen. Je bent nu wel weer grappig genoeg geweest.
Bredanaar manquote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh, is dat humor, nou de eerste Rotterdammer met humor moet ik nog tegenkomen...
Zakken gevuld, want het draait uiteindelijk allemaal om geld. En klopt, ben ik met je eens maar gezien de middelen en spelers die wij hebben ben ik best trots.quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja hoor. Geen idee waarom je op hem zou moeten reageren. Zoveel zinnigs post hij nou ook weer niet.quote:
Nee dat is wel duidelijkquote:Op maandag 28 april 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Geen idee waarom je op hem zou moeten reageren. Zoveel zinnigs post hij nou ook weer niet.
Ik ben meer opgelucht dat je deze competitie winnend afsluit, mag echt wel een stuk beter volgend seizoenquote:Op maandag 28 april 2014 16:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zakken gevuld, want het draait uiteindelijk allemaal om geld. En klopt, ben ik met je eens maar gezien de middelen en spelers die wij hebben ben ik best trots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |