Laat me raden: ik moet zelf weggaan...quote:Op maandag 28 april 2014 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh ik heb de oplossing voor je probleem maar voor dramatisch effect doe ik hem in mijn volgende post
ja maar wel naar mars want het land dat jij zoekt bestaat nietquote:Op maandag 28 april 2014 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat me raden: ik moet zelf weggaan...
lekker belangrijk?quote:Voor de goede orde: het is niet dat die Turken van mij weg moeten. Het is meer dat ik me afvraag waarom ze in ×Nederland blijven als ze zich zo sterk Turk voelen. Zo slecht vertoeven is het niet in Turkije. De economie groeit er als kool, de woonlasten zijn er stukken lager, het weer is er veel beter. Iedereen spreekt de taal die jij ook het liefst spreekt... - ik zie echt alleen maar voordelen.
Allerlei mini-samenlevinkjes van groepjes mensen, inclusief allerlei eigen regels lijkt mij niet een kant die we op moeten met dit land.quote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar wel naar mars want het land dat jij zoekt bestaat niet
getitnow?
[..]
lekker belangrijk?
serieus ... boeiuh?
wat kan jouw het schelen?
Nederland is niet anders zo geweest sinds de verre geschiedenis en zelfs vandaag de dag is de parlementaire democratie niets meer dan een vertegenwoordiging van een heleboel mini-samenlevinkjes. De manifestatie van die homogene mensenbrei waar je op probeert aan te sturen heeft Nederland nooit gehad en is bij deze ook geen geldig argument om aan te voeren om bepaalde groepen in Nederland te doen verdwijnen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allerlei mini-samenlevinkjes van groepjes mensen, inclusief allerlei eigen regels lijkt mij niet een kant die we op moeten met dit land.
die hebben we al, net als de rest van de wereldquote:Op maandag 28 april 2014 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allerlei mini-samenlevinkjes van groepjes mensen, inclusief allerlei eigen regels lijkt mij niet een kant die we op moeten met dit land.
Als het aan jou ligt liever vandaag nog dan morgen. En - oh ironie - dan wel klagen over de "mini-samenlevinkjes".quote:Op maandag 28 april 2014 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om een woordenboek te pakken en daarin de betekenissen van de woorden "opperen" en "bepalen" op te zoeken.
Vind jij het nou serieus raar dat Turken zichzelf Turk voelen?quote:Op maandag 28 april 2014 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
Nee. Ik reageerde op een opmerking over mensen die altijd Turk blijven. Als je Turk voelt, je altijd Turk zult blijven voelen en ook van plan bent (wat overduidelijk al is gebeurd) om je kinderen ook zo op te voeden, wat houdt je dan nog in Nederland?
Nee, kleurloze en smaakloze eenheidsworst is wat we moeten willen zeker?quote:Op maandag 28 april 2014 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het inderdaad raar als iemand zich Turk voelt in Nederland. Je bent een Nederlander met Turkse afkomst, als je Turk wil zijn ga je naar Turkije, daar wordt je lekker geïndoctrineerd met dignen als ''Turken zijn de eerste mensen geweest op de maan'' en ''In Turkije regent het nooit, ook als het regent, regent het nooit!''quote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vind jij het nou serieus raar dat Turken zichzelf Turk voelen?
Huh?
Nee, mensen aanvallen die niks hebben gedaan. Dat is Typisch Turks.quote:
Cola turka was eerder dan coca Colaquote:Op maandag 28 april 2014 21:42 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad raar als iemand zich Turk voelt in Nederland. Je bent een Nederlander met Turkse afkomst, als je Turk wil zijn ga je naar Turkije, daar wordt je lekker geïndoctrineerd met dignen als ''Turken zijn de eerste mensen geweest op de maan'' en ''In Turkije regent het nooit, ook als het regent, regent het nooit!''
Verschrikkelijk meid.quote:Op maandag 28 april 2014 21:42 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad raar als iemand zich Turk voelt in Nederland. Je bent een Nederlander met Turkse afkomst, als je Turk wil zijn ga je naar Turkije, daar wordt je lekker geïndoctrineerd met dignen als ''Turken zijn de eerste mensen geweest op de maan'' en ''In Turkije regent het nooit, ook als het regent, regent het nooit!''
Ik voel mijzelf Duitser, Italiaan en ook nog Nederlander (wat nu eenmaal het gevolg is dat mijn nabije voorouders deze nationaliteiten hebben)...quote:Op maandag 28 april 2014 21:42 schreef PizzaMizza het volgende:
Voel jij je nog Joods eigenlijk?quote:Op maandag 28 april 2014 21:42 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, mensen aanvallen die niks hebben gedaan. Dat is Typisch Turks.
#typischturks doen alsof de hele wereld van turken is
#typischturks turks praten terwijl je al 50 jaar in Nederland woont
#typischturks minderheden onderdrukken maar wel klagen over israel.
Ik voel mij Nederlander.quote:
Nee hoor, alleen maar over de Turkse hypocrisie waarin turken andere volkeren wel mogen uitmaken voor onderdrukkers waarbij de Turken zelf even vergeten wat voor gruwelijke daden ze zelf hebben gedaan(en nog steeds doen)quote:Op maandag 28 april 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
Het duurde even maar het gaat gelukkig weer over Israel.
Nationalisme is bepaald niet alleen voorbehouden aan Turken...quote:Op maandag 28 april 2014 21:50 schreef PizzaMizza het volgende:
Nee hoor, alleen maar over de Turkse hypocrisie waarin turken andere volkeren wel mogen uitmaken voor onderdrukkers waarbij de Turken zelf even vergeten wat voor gruwelijke daden ze zelf hebben gedaan(en nog steeds doen)
Klopt, helaas zijn Turken wel koplopers.quote:Op maandag 28 april 2014 21:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nationalisme is bepaald niet alleen voorbehouden aan Turken...
Vind jij.quote:Op maandag 28 april 2014 21:53 schreef PizzaMizza het volgende:
Klopt, helaas zijn Turken wel koplopers.
Het is duidelijk wat jouw mening is.quote:Op maandag 28 april 2014 21:54 schreef PizzaMizza het volgende:
Je zou het ''Turkisme'' kunnen noemen: nationalisme waarin een bepaalde groep andere volkeren uitmaakt voor verschrikkelijke daden waarbij ze zelf even vergeten wat voor verschrikkelijke daden zij mensen hebben aangedaan.
Turken zijn wel een stuk nationalistischer dan Nederlanders.quote:Op maandag 28 april 2014 21:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nationalisme is bepaald niet alleen voorbehouden aan Turken...
Ik ga straks gifjes posten.quote:Op maandag 28 april 2014 21:59 schreef sp3c het volgende:
owjaaa laten we het over genocide en joden enzo gaan hebben hier, das echt helemaal ontopic man
komt helemaal goed dit topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |