abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139997650
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:47 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Dan mag je blijven :D
pi_140010855
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:47 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Dan mag je blijven :D
*O* *O* *O* Sammy *O* *O* *O*
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_140114981
quote:
14s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:06 schreef Skillsy het volgende:

[..]

_O_
Ik ben geen jood en zou dus volgens jou weg moeten gaan.
Ik denk dat ik me hier maar eens een illegale nederzetting maak.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_140115180
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 09:42 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

*O* *O* *O* Sammy *O* *O* *O*
Hai, kennen wij elkaar? :@
pi_140115209
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee joh Kees, van mij mag je blijven. Vree op aarde enzo.
pi_140115511
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Nee joh Kees, van mij mag je blijven. Vree op aarde enzo.
Gelukkig. Anders zou ik om vredeswil gedwongen zijn om de rechtmatige bewoners van dit topic te verjagen, af te grendelen en hen de aanvoer van voedsel en noodzakelijke medicijnen te onthouden. Alles in het kader van een proces van vrede en veiligheid, natuurlijk.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_140115755
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef Kees22 het volgende:

[..]

:P
pi_140115798
Ik ben ook geen jood Kees
pi_140116352
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef Skillsy het volgende:
Ik ben ook geen jood Kees
Dat maakt mij niks uit.
Het maakt mij echt niks uit wat iemands herkomst is, zolang hij of zij zich maar fatsoenlijk gedraagt.

Dat laatste is wel een probleem: wat voor de een fatsoenlijk is, kan voor de ander onfatsoenlijk zijn. Bekend voorbeeld: al dan niet boeren na een smakelijke maaltijd. Al dan niet een hand geven aan mensen van het andere geslacht.
Maar die verschillen kunnen na enige uitleg opgehelderd worden.

Stelen van woningen, grond en land wordt in het westen en grotendeels ook in het Midden-Oosten als onfatsoenlijk gezien. Doodschieten van mensen wordt algemeen onaanvaardbaar geacht.
En sinds de oprichting van de VN wordt het mishandelen van mensen in bezette gebieden als fout gezien.

Smoesjes zijn natuurlijk snel verzonnen, maar zelfs een conciërge van een middelbare school kan die doorzien.
pi_140116542
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat maakt mij niks uit.
Het maakt mij echt niks uit wat iemands herkomst is, zolang hij of zij zich maar fatsoenlijk gedraagt.

Dat laatste is wel een probleem: wat voor de een fatsoenlijk is, kan voor de ander onfatsoenlijk zijn. Bekend voorbeeld: al dan niet boeren na een smakelijke maaltijd. Al dan niet een hand geven aan mensen van het andere geslacht.
Maar die verschillen kunnen na enige uitleg opgehelderd worden.

Stelen van woningen, grond en land wordt in het westen en grotendeels ook in het Midden-Oosten als onfatsoenlijk gezien. Doodschieten van mensen wordt algemeen onaanvaardbaar geacht.
En sinds de oprichting van de VN wordt het mishandelen van mensen in bezette gebieden als fout gezien.

Smoesjes zijn natuurlijk snel verzonnen, maar zelfs een conciërge van een middelbare school kan die doorzien.
Ja.je.hebt.gelijk
pi_140116584
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:12 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Ja.je.hebt.gelijk
Uiteraard. _O- _O- _O- _O-
pi_140125913
Een jood zijn is een hele opgave. Dan ben je alleen maar aan het geven. En dat is moeilijk voor mensen. Om een niet-jood (goy) te zijn kost ons al moeite. Laat staan een jood (Goy kadosh)
pi_140156377
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:32 schreef Skillsy het volgende:
Een jood zijn is een hele opgave. Dan ben je alleen maar aan het geven. En dat is moeilijk voor mensen. Om een niet-jood (goy) te zijn kost ons al moeite. Laat staan een jood (Goy kadosh)
Dan heeft de staat Israel dat toch niet goed begrepen. Of wil je zeggen dat het in bezit nemen van grond van iemand anders eigenlijk gezien moet worden als het geven van iets?
Het afnemen van een vestigingsplaats is eigenlijk het geven van vrijheid?
En het afgrendelen van Gaza door de joodse staat Israel is eigenlijk het geven aan de Gazanen van .......?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 04:10:19 #115
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_140157500
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dan heeft de staat Israel dat toch niet goed begrepen. Of wil je zeggen dat het in bezit nemen van grond van iemand anders eigenlijk gezien moet worden als het geven van iets?
En het afgrendelen van Gaza door de joodse staat Israel is eigenlijk het geven aan de Gazanen van .......?
... knusheid.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 20 mei 2014 @ 07:01:23 #116
176916 Karrs
2007-2017
pi_140157779
quote:

[..]

... hun eigen stukje land.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_140159078
quote:

[..]

Dan heeft de staat Israel dat toch niet goed begrepen.
De staat Israel heeft dezelfde naam als Israel in de Bijbel. Er zit verschil tussen deze

quote:
Of wil je zeggen dat het in bezit nemen van grond van iemand anders eigenlijk gezien moet worden als het geven van iets?
Nee, het zionisme wat we nu zien is een (politieke) beweging die terug keer wil naar Zion( Israel). Alleen is het terugkeer naar "Israel" niks anders dan vanuit de het egoisme naar het Licht. Deze verlangen wordt in de Bijbel ook wel "Israel" genoemd (direct verlangen naar de Schepper). Alleen Israel kan geven , de rest van de wereld niet. Zionisme is eigenlijk een heel mooi iets

Let op: de Bijbel( Tanakh OT EN NT)spreekt over een andere wereld niet het aardse. Daarom is de Torah (OT) voor Israel en niet voor de rest van de wereld. Snap je?

Wat je nu ziet : de "staat Israel" ( in deze wereld met dezelfde naam) en "Israel" in de Torah /Bijbel. Deze twee zijn niet hetzelfde
pi_140187978
Beelden van doodschieten Palestijnse jongens

Een mensenrechtenorganisatie heeft beelden vrijgegeven waarop is te zien hoe twee Palestijnse jongens worden gedood. Volgens Defence for Children International zijn de tieners vorige week donderdag onrechtmatig neergeschoten door Israëlische veiligheidsdiensten.

© reuters.
Palestijnse demonstranten gooien stenen naar Israëlische soldaten.
Dat gebeurde tijdens protesten waarbij met stenen werd gegooid bij een gevangenis in Beitunia op de bezette Westelijke Jordaanoever, waar Palestijnen zonder proces vastzitten. 'De beelden tonen het onrechtmatig doden van de kinderen, terwijl ze geen onmiddellijke bedreiging vormden', aldus Rifat Kassis van Defence for Children International.

De jongens, Nadeem Siam Nawara (17) en Mohammad Mahmoud Odeh (16), deden mee aan de protesten voor al-Nakba (de catastrofe), de vlucht van de Palestijnen uit Israël in 1948 die ieder jaar op 15 mei wordt herdacht.

Volgens Kassis gaat het mogelijk om oorlogsmisdaden. 'De Israëlische autoriteiten moeten dit serieus, onpartijdig en grondig onderzoeken en de daders verantwoordelijk stellen voor hun misdaden

http://www.volkskrant.nl/(...)tijnse-jongens.dhtml
pi_140190362
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef heisenberg- het volgende:
Beelden van doodschieten Palestijnse jongens

Een mensenrechtenorganisatie heeft beelden vrijgegeven waarop is te zien hoe twee Palestijnse jongens worden gedood. Volgens Defence for Children International zijn de tieners vorige week donderdag onrechtmatig neergeschoten door Israëlische veiligheidsdiensten
Ik vind het nogal een merkwaardig onduidelijk filmpje. Waarom laten ze een beveiligingsbeelden zien terwijl er journalisten erbij waren??Waarom staan er uberhaubt journalisten? En die zijn er als de kippen bij en doen niks?

Nee niet overtuigend. En al helemaal niet als ik hoor dat deze jongen in de borst was geschoten maar foto's laten een ander beeld zien. http://tinyurl.com/oex5zv6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')