Ik dacht meer aan:quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:46 schreef Karrs het volgende:
[..]
Gretta Duisenberg serieus nemen is als een koude/warme, stinkende drol serieus nemen. Ik zie niet waar Gretta Duisenberg hier zélf een koude/warme, stinkende drol wordt genoemd.
Is een beetje hetzelfde als:
- De koning kan ver zien
- Een olifant kan ver zien
- De koning is een olifant!![]()
je bent een trieste anti-semiet, keesje. Ga jij maar lekker aan warme drollen ruiken. Daar heb je blijkbaar ervaring in en past zo te horen prima bij je.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan:
- Een jood overleeft vervolging al 2000 jaar.
- Een kakkerlak overleeft een vervolging al 2000 jaar.
- De jood is een kakkerlak!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:09 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
je bent een trieste anti-semiet, keesje. Ga jij maar lekker aan warme drollen ruiken. Daar heb je blijkbaar ervaring in en past zo te horen prima bij je.
Ga je verder weer negeren. Een drol is om door te spoelen of in jouw geval, om aan te ruiken.Niet om mee in discussie te gaan.
Onzin natuurlijk, je kan bij deze aansluiten bij de hordes mensen die niet weten wat fascisme inhoudt. Dat het om haat zou gaan maak je er zelf van en is feitelijk onjuist. Akkoord, haat is relevant maar vooral richting het Israelische volk, en blijft het primaire bestaansrecht van Israel.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:15 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Er is zeker conflict aldaar (waar niet?) maar ik heb het over een opstand van het volk tegen de regering en tegen elkaar zoals we zien in de wereld
Je ziet ook het groeiende zionisme in de staat Israël en deze vernieuwde zionisme is fascistisch tot en met. De haat druipt er af.
Dit kan elk moment over elk land worden gezegd, en in de praktijk gebeurt dat ook veelvuldig.quote:Maar het is normaal dat ook de staat Israël gaat veranderen. Zij is geen uitzondering. De wereld verkeerd in een crisis en staat Israël hoort daar gewoon bij.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan:
- Een jood overleeft vervolging al 2000 jaar.
- Een kakkerlak overleeft een vervolging al 2000 jaar.
- De jood is een kakkerlak!
quote:
quote:Israeli security forces have demolished 10 illegal houses in the West Bank outpost of Ma'ale Rehavam, after Israel's high court court rejected settlers' claims to have purchased the land legally from Palestinians.
The demolitions followed a an order for the destruction of 28 illegal buildings in three different settlements, in what Israeli media described as one of the biggest "evacuations" in recent years.
In Ramat Gilad, six buildings and a synagogue, built on private land, are earmarked for destruction while seven buildings are expected to be destroyed in Givat Yosef, before Thursday evening. Meanwhile in Mitzpe Yitzhar – where agreement was reached last week - one building was voluntarily demolished.
Among those who watched as his house was destroyed was Khoni Kaniel, 29, who had lived in it with his wife and three children. "When I first built it it was within the 'blue line' and regarded as acceptable [by the state]. Then the court redesignated it so that line so it ran through my house.
"I offered to remove half the house but the court was not interested. It is a crazy situation. The Israeli government needs to answer a question: does it want to support those building the country or to destroy it? Does it want to be a Zionist country or have negotiations with Palestinians [for a two-state solution]?"
Ja hallo!quote:
Dat de haat uitgaande van Israel of joodse Israeli's minder belangrijk is dan de haat tegen Israel lijkt me echt een ontkenning van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:26 schreef waht het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, je kan bij deze aansluiten bij de hordes mensen die niet weten wat fascisme inhoudt. Dat het om haat zou gaan maak je er zelf van en is feitelijk onjuist. Akkoord, haat is relevant maar vooral richting het Israelische volk, en blijft het primaire bestaansrecht van Israel.
Als binnenkort de dictators in Syrie en Egypte weer alle binnenlandse tegenstanders hebben geneutraliseerd komt de anti-Israelische retoriek weer uit de toverhoed. Haat sturen is de primaire uitlaatklep van een dictatuur, niet van een democratie.
[..]
Dit kan elk moment over elk land worden gezegd, en in de praktijk gebeurt dat ook veelvuldig.
Bovendien is het vrij makkelijk te beredeneren waarom Israel beter met die verandering omgaat dan de rest van de wereld.
Hij stelt wel een goede vraag: wil dit land zionistisch zijn of zoeken naar een oplossing?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat de haat uitgaande van Israel of joodse Israeli's minder belangrijk is dan de haat tegen Israel lijkt me echt een ontkenning van de werkelijkheid.
Afgaande op woorden van de democratisch gevonden premier wil hij niets liever dan een heel land vernietigen. Hoe vol haat kun je zijn? Zelfs El Fatah haalt dat niveau niet meer.
Jeujeujeujeujeujeujeujeu hahahahahaaaaaa!quote:
Oh okayquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:15 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja hallo!
Als je onzin tegen mij verkoopt, kun je dat heus wel terugkrijgen hoor!
Trololololol lalalol lalalol trololololooohquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:31 schreef Karrs het volgende:
[..]
Jeujeujeujeujeujeujeujeu hahahahahaaaaaa!
Ga weg goyquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Trololololol lalalol lalalol trololololoooh
Trololololol lalalol lalalol trololololoooh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |