Domme uitspraak. Ik heb zo'n vermoeden dat we binnenkort een 'Israëlische lente 'krijgen. Heel de wereld lijkt focked up aan het wordenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:01 schreef SadPanda het volgende:
Netanjahoe wil vastleggen dat Israël alleen van Joden is
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-van-Joden-is.dhtml
Er is regelmatig een "lente" (in de zin van conflict) in Israël, de huidige tijd is echt niet zo speciaal als iedereen denkt.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:41 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Domme uitspraak. Ik heb zo'n vermoeden dat we binnenkort een 'Israëlische lente 'krijgen. Heel de wereld lijkt focked up aan het worden
Ben ik het niet mee eens. Er is zeker conflict aldaar (waar niet?) maar ik heb het over een opstand van het volk tegen de regering en tegen elkaar zoals we zien in de wereldquote:Op maandag 5 mei 2014 20:26 schreef waht het volgende:
[..]
Er is regelmatig een "lente" (in de zin van conflict) in Israël, de huidige tijd is echt niet zo speciaal als iedereen denkt.
Dan zijn we het in grote lijnen wel eens, denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:55 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Torah is eerste vijf boeken van Moshe maar meestal bedoelen ze de gehele OT mee
Tanakh is hetzelfde als Tenach alleen ik schrijf het anders
Ach, ik kan lezen en nadenken. En eenzijdig? Ik kan me zelfs jouw idee van Israel voorstellen.quote:[..]
Oh okay maar ik bedoelde meer dat je weinig verstand van het Jodendom , Joden en diens geschiedenis ect hebt en indirect ook van de Torah ( OT) en de staat Israël. Ik denk dat dat vooral de reden is van je eenzijdige kijk op de kwestie Israël.
Benieuwd wat de Stones gaan doen.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/f(...)ael_te_mijden__.html
Ja, want die arme Palestijnen.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/f(...)ael_te_mijden__.html
Raar dan dan uitgerekend een moslim hier afkeurend tegenaan kijkt. Islamitische staten doen immers niet anders.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:01 schreef SadPanda het volgende:
Netanjahoe wil vastleggen dat Israël alleen van Joden is
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-van-Joden-is.dhtml
Dat is correctquote:Op dinsdag 6 mei 2014 02:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan zijn we het in grote lijnen wel eens, denk ik.
[..]
Ach, ik kan lezen en nadenken. En eenzijdig? Ik kan me zelfs jouw idee van Israel voorstellen.
Ik ben geen moslim maar een atheïstische autochtoon.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:17 schreef Karrs het volgende:
[..]
Raar dan dan uitgerekend een moslim hier afkeurend tegenaan kijkt. Islamitische staten doen immers niet anders.
Ik denk dat als dit gebeurt, moslims nog steeds beter af zijn in Israël dan in de omringende landen.
In tegenstelling tot joden in Islamitische landen, uiteraard.
En feitelijk is dit wel waar Israël om begonnen is...
Je kan ook geen discussie voeren met iemand die Gretta serieus neemtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim maar een atheïstische autochtoon.
Voor de rest zal ik er maar niet op reageren want een discussie met iemand die Van Agt en Duisenberg als antisemieten ziet is niet bepaald nuttig.
Want?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:33 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Je kan ook geen discussie voeren met iemand die Gretta serieus neemt
dat is net zoiets als een drol serieus nemen, een koude, stinkende drol.quote:
Goed argumentquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:44 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Welk weldenkend mens neemt Duisenberg Gretta serieus ?
Racisme (nazisme/fascisme) begint bij het ontmenselijken van medemensen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:24 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
dat is net zoiets als een drol serieus nemen, een koude, stinkende drol.
Van welk ras is Gretl?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Racisme (nazisme/fascisme) begint bij het ontmenselijken van medemensen.
Je bent al aardig op weg.
Oh ja: zionisme voldoet daar in principe niet, maar in de praktijk wel aan.
Dat maakt niet uit. Je ontmenselijkt haar.quote:
Gretta Duisenberg serieus nemen is als een koude/warme, stinkende drol serieus nemen. Ik zie niet waar Gretta Duisenberg hier zélf een koude/warme, stinkende drol wordt genoemd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook: door haar als koude, stinkende drol weg te zetten (het zijn juist de warme drollen die stinken, maar dit terzijde), ontmenselijk je haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |