quote:De burgemeester voegde er desgevraagd aan toe dat het best mogelijk is dat de huldiging volgend jaar al in het centrum is, mocht Ajax dan alweer kampioen worden. Daarbij is het Leidseplein geen optie, als het in de stad gebeurt, is het Museumplein de locatie.
“Je weet dat hier zo’n 35.000 mensen staan, op het Leidseplein kun je maximaal 15.000 mensen kwijt. Dus degene die Ajax wil huldigen op het Leidseplein is gewoon een suīcidale gek. Eventueel zou het Museumplein een alternatief zijn, maar dat hebben ze goed verpest. En dat zullen ze toch echt eerst terug moeten verdienen, door goed gedrag.”
Zegt hier niets geks, al was ik er op het Museumplein ook bij en heb ik niks van ongeregeldheden gemerktquote:
Op een foto al meer kwaliteit dan de hele Ajax selectie van dit momentquote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
Leidseplein was wel altijd mooi, maar ik begrijp wel dat dat echt niet meer kan met zoveel mensen. De bushokjes waren altijd de dupe
[ afbeelding ]
Zlatanquote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op een foto al meer kwaliteit dan de hele Ajax selectie van dit moment
Ok.quote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op een foto al meer kwaliteit dan de hele Ajax selectie van dit moment
Zie jij een Zlatan, Heitinga of De Jong in deze selectie? Oh nee wij moeten het doen met Lasse Schöne als beste speler op dit momentquote:
Ik ben wel gewend van jou dat je het liefst zo veel mogelijk roept dat het allemaal kut is, maar ook bij ons was Zlatan niet een topspeler, pas in zijn laatste wedstrijden werd hij erg goed.quote:Op zondag 27 april 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zie jij een Zlatan, Heitinga of De Jong in deze selectie? Oh nee wij moeten het doen met Lasse Schöne als beste speler op dit moment
Maar het grootste deel van deze selectie is toch ook gewoon kut? Of wil je dat blijven ontkennen? De Boer heeft er een fantastisch collectief van gemaakt die voor elkaar door het vuur gaan en daardoor wordt je kampioen. Zlatan liet toen al bij vlagen zijn wereldklasse zien welke Ajacied doet dat op dit moment bij Ajax?quote:Op zondag 27 april 2014 22:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik ben wel gewend van jou dat je het liefst zo veel mogelijk roept dat het allemaal kut is, maar ook bij ons was Zlatan niet een topspeler, pas in zijn laatste wedstrijden werd hij erg goed.
Van Rhijn en Denswilquote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het grootste deel van deze selectie is toch ook gewoon kut? Of wil je dat blijven ontkennen? De Boer heeft er een fantastisch collectief van gemaakt die voor elkaar door het vuur gaan en daardoor wordt je kampioen. Zlatan liet toen al bij vlagen zijn wereldklasse zien welke Ajacied doet dat op dit moment bij Ajax?
Maduro en Heitinga hoeft op zich niet hoorquote:Op zondag 27 april 2014 22:57 schreef Syntix het volgende:
Ziyech en Van der Vaart maar halen dan? En even polsen bij Emanuelson/Maduro/Heitinga.
Alleen Ziyech en De Jong 1 seizoen verlengenquote:Op zondag 27 april 2014 22:57 schreef Syntix het volgende:
Ziyech en Van der Vaart maar halen dan? En even polsen bij Emanuelson/Maduro/Heitinga.
Ik ben het met je eens dat deze selectie nog lang niet het niveau heeft dat we nastreven, alleen vind ik het niet nodig dat dat altijd maar benadrukt moet worden. De staf is daar zelf natuurlijk ook van op de hoogte en heb veel vertrouwen dat daar keihard aan gewerkt wordt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het grootste deel van deze selectie is toch ook gewoon kut? Of wil je dat blijven ontkennen? De Boer heeft er een fantastisch collectief van gemaakt die voor elkaar door het vuur gaan en daardoor wordt je kampioen. Zlatan liet toen al bij vlagen zijn wereldklasse zien welke Ajacied doet dat op dit moment bij Ajax?
Mocro hequote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staat Ziyech geen basis meer bij Heerenveen?
Misschien omdat hij niet wil verlengen en straks voor weinig de deur uitloopt?quote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
JR kijk Nederland 3quote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marco vindt z'n teampje van Heerenveen v PSV wel lekker spelenquote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou t doorgevenquote:Op zondag 27 april 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heracles heeft het prima gedaan qua gastvrijheid
Optie is al gelicht.quote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien omdat hij niet wil verlengen en straks voor weinig de deur uitloopt?
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:01:45F: @Hoesen23 we zijn je hier niet vergeten hoor! #ookvanjoudeze
reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |