SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Interesseert weinig, de eigen prestatie des te meerquote:Op zondag 27 april 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al weer een jaar onder Ajax geëindigd.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al weer een jaar onder Ajax geëindigd.
Je krijgt er Willem II voor terug. Als je eenmaal zo lang in de auto zit maakt dat laatste stukje weinig uit.quote:Op zondag 27 april 2014 16:25 schreef GSbrder het volgende:
Groningenfans zullen niet rouwig zijn om een exit van Roda.
Dat is een poke-eind.
Nee hoor jullie waren 2de.quote:Op zondag 27 april 2014 16:26 schreef Syntix het volgende:
Niet arrogant, gewoon weer de beste
AFC AJAX
quote:Op zondag 27 april 2014 16:25 schreef Tchock het volgende:
RKC moet nacompetitie spelen tenzij ze drie punten en 12 goals goedmaken op NAC volgende week.
Uur of drie? Met de bus dus 5 of zo?quote:Op zondag 27 april 2014 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Groningen naar Roda, hoe lang duurt dat ongeveer dan?
Ajax maakt er weer een oersaaie voetbalmiddag van zoals vandaag.quote:Op zondag 27 april 2014 16:27 schreef Hetbanaantje het volgende:
Het zou echt weer een actie van Roda zijn om volgende week in de 93 minuut de 0-1 te scoren...En natuurlijk verliest NEC.
Plus het seizoen erop een aartslelijk, poepbruin, kampioensschild op je shirtquote:Op zondag 27 april 2014 16:27 schreef xzaz het volgende:
Word je kampioen krijg je zo'n lullig schaaltje
Geen verplichte buscombo's?quote:Op zondag 27 april 2014 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je krijgt er Willem II voor terug. Als je eenmaal zo lang in de auto zit maakt dat laatste stukje weinig uit.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax maakt er weer een oersaaie voetbalmiddag van zoals vandaag.
En ze zullen denk ik wat spelers rust gunnen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg 2-0 en een ontzettende kutwedstrijdquote:Op zondag 27 april 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die hebben er nog wel zin in.quote:
We speelden niet als enige hoorquote:Op zondag 27 april 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
VVV kan ook nog promoveren hequote:Op zondag 27 april 2014 16:25 schreef GSbrder het volgende:
Groningenfans zullen niet rouwig zijn om een exit van Roda.
Dat is een poke-eind.
Met die duitsers weet je het nooitquote:Op zondag 27 april 2014 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eagles, in Deventer. Die laten zich echt niet zomaar verslaan, niemand wint daar ongeveer.
Nee, maar als de aanstaande kampioen tegen de nummer 14 speelt verwacht je ook niet dat alle actie van die laatste komtquote:
Die moet NEC dan maar buiten de deur houden.quote:
Slecht voor je noppen, dat hele end de trap af.quote:
Aangenomen dat NEC 17e wordt en VVV van Dordrecht wint.quote:Op zondag 27 april 2014 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die moet NEC dan maar buiten de deur houden.
Dat bedoelde ik niet, wij zijn niet de veroorzaker van een saaie voetbalmiddag hoorquote:Op zondag 27 april 2014 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar als de aanstaande kampioen tegen de nummer 14 speelt verwacht je ook niet dat alle actie van die laatste komt
Vanwaar de PEC-ui trouwens?
Zeker wel. Net zoveel als Heracles dat isquote:Op zondag 27 april 2014 16:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, wij zijn niet de veroorzaker van een saaie voetbalmiddag hoor![]()
Er waren 9 wedstrijden gaande maar door onze wedstrijd was het een saaie voetbalmiddag. Aha.quote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker wel. Net zoveel als Heracles dat is
Ach so, nee dat klopt.quote:Op zondag 27 april 2014 16:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er waren 9 wedstrijden gaande maar door onze wedstrijd was het een saaie voetbalmiddag. Aha.
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 27 april 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangenomen dat NEC 17e wordt en VVV van Dordrecht wint.
Is nog niet zeker hequote:
Nee. Er is geen klap veranderd ten opzichte van voor vandaag: Roda moet winnen van een mindere ploeg en NEC moet zich niet laten vernederen door een topclub.quote:
GAE is veilig dus die spelen nergens meer voor. Sowieso een teringsaaie ronde volgende week.quote:Op zondag 27 april 2014 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Er is geen klap veranderd ten opzichte van voor vandaag: Roda moet winnen van een mindere ploeg en NEC moet zich niet laten vernederen door een topclub.
Heerenveen, Vitesse en PSV kunnen alle drie nog het directe EL-ticket pakken. Dat kan wel leuk worden.quote:Op zondag 27 april 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GAE is veilig dus die spelen nergens meer voor. Sowieso een teringsaaie ronde volgende week.
Ik ben er echt klaar mee. Zeg mijn sc denk ik op.quote:Op zondag 27 april 2014 16:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo mooi. Heracles veilig, ajax kampioen.
Klaarrr
Dit seizoen was niet best nee. Maar ach, met 1 gewonnen wedstrijd meer stond je (bijna) in het linkerrijtje...quote:Op zondag 27 april 2014 16:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben er echt klaar mee. Zeg mijn sc denk ik op.
RKC Waalwijk v SC Heerenveenquote:Op zondag 27 april 2014 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen, Vitesse en PSV kunnen alle drie nog het directe EL-ticket pakken. Dat kan wel leuk worden.
Gaat me om de behandeling van de supporters. Hoe die Smit weer zit te feesten met Ajacieden. Het is wel mooi geweest.quote:Op zondag 27 april 2014 16:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dit seizoen was niet best nee. Maar ach, met 1 gewonnen wedstrijd meer stond je (bijna) in het linkerrijtje...
Sowieso kreeg ik het idee dat Heracles het geweldig vond vandaag niet van Ajax te winnenquote:Op zondag 27 april 2014 16:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat me om de behandeling van de supporters. Hoe die Smit weer zit te feesten met Ajacieden. Het is wel mooi geweest.
idd hehequote:Op zondag 27 april 2014 16:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat me om de behandeling van de supporters. Hoe die Smit weer zit te feesten met Ajacieden. Het is wel mooi geweest.
Vooral die Smit joh. Die man was bang dat dan de pleuris uit brak. Neem liever een sc bij Go Ahead dan bij Heracles zolang Smit er zit.quote:Op zondag 27 april 2014 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso kreeg ik het idee dat Heracles het geweldig vond vandaag niet van Ajax te winnen
Oh die 210 ong valt nog wel mee op zich vooral als je zag dat we thuis ook jaren echt goed speelden. Nu was het dit jaar qua prijs/kwaliteit wel heel duurquote:Op zondag 27 april 2014 16:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kan eigenlijk nietmaja hij doet t.
Ik heb dit jaar ook geen kaart meer. te duur
twitter:JoostNederpelt twitterde op zondag 22-09-2013 om 17:55:11Als Ajax dit seizoen nog kampioen wordt verf ik mijn huis paars. #psvaja reageer retweet
quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef Pino112 het volgende:
twitter:JoostNederpelt twitterde op zondag 22-09-2013 om 17:55:11Als Ajax dit seizoen nog kampioen wordt verf ik mijn huis paars. #psvaja reageer retweet
Doe het maar.quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef Pino112 het volgende:
Eaglesquote:Op zondag 27 april 2014 17:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Via mn werk kaarten gekregen voor go ahead eagles tegen roda jc. Zien hoe roda degradeert
quote:Op zondag 27 april 2014 17:31 schreef KingRoland het volgende:
Sorry ik was even wat vergeten..
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!
Ik ben weer wegveel plezier verder iedereen.
quote:Op zondag 27 april 2014 17:31 schreef KingRoland het volgende:
Sorry ik was even wat vergeten..
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!
Ik ben weer wegveel plezier verder iedereen.
Dat is de ultieme triestheid ja. Net als die mensen die met Pelle-gifs vieren dat Ajax kampioen is.quote:Op zondag 27 april 2014 17:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Mensen die zich altijd druk maken over concurrerende clubs
Geeft maar weer aan dat Feyenoord de beste speler in de eredivisie heeft. Zelfs de fans van de landskampioen geven dat toe...quote:Op zondag 27 april 2014 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is de ultieme triestheid ja. Net als die mensen die met Pelle-gifs vieren dat Ajax kampioen is.
Feyenoord heeft momenteel al helemaal niets te vieren. Het is toch om je voor te schamen dat je niet kampioen wordt en dit Ajax wel.quote:Op zondag 27 april 2014 17:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan dat Feyenoord de beste speler in de eredivisie heeft. Zelfs de fans van de landskampioen geven dat toe...Pelle
Ik niet. Principieel.quote:Op zondag 27 april 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week is heel Nederland voor GAE.
Ik niet. Ik zie liever nek vertrekkenquote:Op zondag 27 april 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week is heel Nederland voor GAE.
Ach, dat gezanik dat het voor dit jaar Feyenoord had moeten lukken. Ik heb respect voor de prestaties van Koeiemans bij Feyenoord, waardig afgesloten vandaag.quote:Op zondag 27 april 2014 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord heeft momenteel al helemaal niets te vieren. Het is toch om je voor te schamen dat je niet kampioen wordt en dit Ajax wel.
Kan eventueel door play-offs. Ik zie de top van de JL nog best problemen veroorzaken voor een club als NEC.quote:
Feyenoord mag imo wel degelijk trots zijn op de 2e plek. Hebben ze hard voor gewerkt en weinig mensen hadden dit gedacht.quote:Op zondag 27 april 2014 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord heeft momenteel al helemaal niets te vieren. Het is toch om je voor te schamen dat je niet kampioen wordt en dit Ajax wel.
Ene kant wel. Ajax had echt geen kampioen hoeven worden. Andere kant ben ik ook gewoon heel blij dat Feyenoord al 3 jaar weer staat waar het hoort.quote:Op zondag 27 april 2014 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
liever rechtstreeks, anders krijgen die nekkers nog hoop ookquote:Op zondag 27 april 2014 17:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Kan eventueel door play-offs. Ik zie de top van de JL nog best problemen veroorzaken voor een club als NEC.
Ik denk dat Feyenoord het hele seizoen beter was op hun top en ruim slechter op de dieptepunten. Ajax is duidelijk minder, maar wel stabieler. Feyenoord had dus kunnen winnen als ze een paar wedstrijden iets beter waren geweest.quote:Op zondag 27 april 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, dat gezanik dat het voor dit jaar Feyenoord had moeten lukken. Ik heb respect voor de prestaties van Koeiemans bij Feyenoord, waardig afgesloten vandaag.
Feyenoord is duidelijk niet beter geweest dit seizoen. Anders waren ze wel kampioen geworden.quote:Op zondag 27 april 2014 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord het hele seizoen beter was op hun top en ruim slechter op de dieptepunten. Ajax is duidelijk minder, maar wel stabieler. Feyenoord had dus kunnen winnen als ze een paar wedstrijden iets beter waren geweest.
Kutclubquote:Op zondag 27 april 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat met die afgunst jegens NEC?
Die vele dieptepunten (mag je wel stellen, toch?) hebben gewoon aangetoond dat Feyenoord te onvolwassen was/is. Je kan i.m.o niet van zo'n ploeg verwachten dat die zomaar eventjes het kampioenschap binnenhalen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord het hele seizoen beter was op hun top en ruim slechter op de dieptepunten. Ajax is duidelijk minder, maar wel stabieler. Feyenoord had dus kunnen winnen als ze een paar wedstrijden iets beter waren geweest.
Er zat al een hele tijd geen druk meer op bij Ajax, zonder 100% concentratie is het een heel matig team maar ondanks dat dus toch vrij eenvoudig kampioen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooral het begin van het seizoen natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die vele dieptepunten (mag je wel stellen, toch?) hebben gewoon aangetoond dat Feyenoord te onvolwassen was/is. Je kan i.m.o niet van zo'n ploeg verwachten dat die zomaar eventjes het kampioenschap binnenhalen.
quote:Op zondag 27 april 2014 17:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord mag imo wel degelijk trots zijn op de 2e plek. Hebben ze hard voor gewerkt en weinig mensen hadden dit gedacht.
Ik snap werkelijk niet hoe je als Feyenoorder zo tevreden kunt zijn met de tweede plaats als je zo dicht achter Ajax eindigt. Zijn die vergeten hoe je drie keer na voorsprong van Ajax verliest? Dat Heracles won in de Kuip? Uitverlies bij RKC, PEC, ADO?quote:Op zondag 27 april 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant wel. Ajax had echt geen kampioen hoeven worden. Andere kant ben ik ook gewoon heel blij dat Feyenoord al 3 jaar weer staat waar het hoort.
Mja, het blijft een 'als dit, dan dat' verhaal. Ajax had bijvoorbeeld RKC thuis ook makkelijk kunnen winnen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beter lezen wat ik zeg.quote:Op zondag 27 april 2014 17:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord is duidelijk niet beter geweest dit seizoen. Anders waren ze wel kampioen geworden.
Ik bedoel ook niet dat het een fluitje van een cent zou worden, absoluut niet. Ik wil Ajax echt niet wegschrijven. Maar het was zo mogelijk! Misschien is Feyenoord de afgelopen 16 jaar wel niet zo dicht bij geweest. En dan aan het eind droogleuk gaan staan melden dat drie keer tweede prima isquote:Op zondag 27 april 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die vele dieptepunten (mag je wel stellen, toch?) hebben gewoon aangetoond dat Feyenoord te onvolwassen was/is. Je kan i.m.o niet van zo'n ploeg verwachten dat die zomaar eventjes het kampioenschap binnenhalen.
Dat pieken begon pas toen de titel al niet meer haalbaar wasquote:Op zondag 27 april 2014 17:49 schreef Intellectueel het volgende:
Feyenoord heeft gewoon te laat gepiekt. De eerste 5 wedstrijden heeft de club opgebroken.
Tevreden != berusting en acceptatie. Meer zat er domweg niet in dit jaar. Ajax was het meest constant dit jaar en het minst slecht.quote:Op zondag 27 april 2014 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe je als Feyenoorder zo tevreden kunt zijn met de tweede plaats als je zo dicht achter Ajax eindigt. Zijn die vergeten hoe je drie keer na voorsprong van Ajax verliest? Dat Heracles won in de Kuip? Uitverlies bij RKC, PEC, ADO?
Misschien is dat ook juist wel de reden dat Feyenoord geen kampioen is. Als je allemaal maar denkt dat de tweede plaats ook prima is is je motivatie ook weg.
Nee tuurlijk ben je er niet blij mee. Maar als ik die eerste drie weken van het seizoen bekijk en dan nu een tweede plek, kan je niet ontevreden mee zijnquote:Op zondag 27 april 2014 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe je als Feyenoorder zo tevreden kunt zijn met de tweede plaats als je zo dicht achter Ajax eindigt. Zijn die vergeten hoe je drie keer na voorsprong van Ajax verliest? Dat Heracles won in de Kuip? Uitverlies bij RKC, PEC, ADO?
Misschien is dat ook juist wel de reden dat Feyenoord geen kampioen is. Als je allemaal maar denkt dat de tweede plaats ook prima is is je motivatie ook weg.
Beide zijn niet waar.quote:Op zondag 27 april 2014 17:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tevreden != berusting en acceptatie. Meer zat er domweg niet in dit jaar.
En dat natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ben je er niet blij mee. Maar als ik die eerste drie weken van het seizoen bekijk en dan nu een tweede plek, kan je niet ontevreden mee zijn
Voor een club als Feyenoord in deze tijd met de baggerfinanciën en de mogelijkheden voor de andere clubs is dit gewoon een prestatie van formaat.quote:Op zondag 27 april 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beter lezen wat ik zeg.
[..]
Ik bedoel ook niet dat het een fluitje van een cent zou worden, absoluut niet. Ik wil Ajax echt niet wegschrijven. Maar het was zo mogelijk! Misschien is Feyenoord de afgelopen 16 jaar wel niet zo dicht bij geweest. En dan aan het eind droogleuk gaan staan melden dat drie keer tweede prima is
Blijkbaar wel, gezien de eindstand en de verloren wedstrijdenquote:
Hoezo baggerfinanciën? Heeft Ajax zo veel meer geīnvesteerd? Is het team van Feyenoord daadwerkelijk zo slecht dat je dat op de begroting kunt gooien?quote:Op zondag 27 april 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor een club als Feyenoord in deze tijd met de baggerfinanciën en de mogelijkheden voor de andere clubs is dit gewoon een prestatie van formaat.
Dan zat er dus per definitie meer in en is het dus inderdaad niet waar wat je zegt.quote:Op zondag 27 april 2014 17:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, gezien de eindstand en de verloren wedstrijden... Feyenoord heeft een aantal zeer kostbare dramatische wedstrijden gespeeld
Theoretisch gezien was de titel wel degelijk haalbaar. De eerste 5 nederlagen heeft Feyenoord gewoon enorm veel punten gekost.quote:Op zondag 27 april 2014 17:49 schreef Tarado het volgende:
Dat pieken begon pas toen de titel al niet meer haalbaar was
Feyenoord heeft bijzonder weinig geld en is pas dit seizoen financieel enigszins boven Jan gekomen. Op papier tenminste, ze moeten de VVF nog uitkopenquote:Op zondag 27 april 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo baggerfinanciën? Heeft Ajax zo veel meer geīnvesteerd? Is het team van Feyenoord daadwerkelijk zo slecht dat je dat op de begroting kunt gooien?
Ajax doet veel meer ervaring op qua wedstrijden. Op elk front. Feyenoord mag maar een gedeelte van het seizoen ruiken aan Europa.quote:Op zondag 27 april 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo baggerfinanciën? Heeft Ajax zo veel meer geīnvesteerd? Is het team van Feyenoord daadwerkelijk zo slecht dat je dat op de begroting kunt gooien?
quote:Op zondag 27 april 2014 17:53 schreef knep het volgende:
Mooi zo, oprotten met dat Roda. Rare snuiters altijd bij die club.
Geef een deel van die begroting maar aan VVV, die moeten terug naar de eredivisie.
Theoretisch was het tot vandaag mogelijk maar het begon pas te draaien op het moment dat Koeman vol voor de 2e plek ging en daarmee de titeldruk wegnam.quote:Op zondag 27 april 2014 17:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Theoretisch gezien was de titel wel degelijk haalbaar. De eerste 5 nederlagen heeft Feyenoord gewoon enorm veel punten gekost.
Vind ik nogal een flauw excuus. Ik zeg niet dat Feyenoord kampioen had kunnen worden met vijf extra spelers, maar juist met het huidige team. Heb je geen geld voor nodig.quote:Op zondag 27 april 2014 17:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft bijzonder weinig geld en is pas dit seizoen financieel enigszins boven Jan gekomen. Op papier tenminste, ze moeten de VVF nog uitkopen
Roda een kutclub vindenquote:Op zondag 27 april 2014 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC een kutclub vindenDan heb je het niet beggrepen
Ik zie eerder Excelsior en VVV/Dordrecht promoveren.quote:Op zondag 27 april 2014 17:54 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Fortuna kan ook nog promoveren
Dordrecht won niet eens van Sparta thuis.quote:Op zondag 27 april 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie eerder Excelsior en VVV/Dordrecht promoveren.
Dat verklaart niet waarom Feyenoord de eerste 5 wedstrijden van het seizoen verloor. Heeft gewoon te maken met periodieke instabiliteit en het uit vorm zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 17:54 schreef Tarado het volgende:
Op zondag 27 april 2014 17:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Theoretisch gezien was de titel wel degelijk haalbaar. De eerste 5 nederlagen heeft Feyenoord gewoon enorm veel punten gekost.
Theoretisch
Toen speelde Sparta nog fatsoenlijk voetbal.quote:Op zondag 27 april 2014 17:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dordrecht won niet eens van Sparta thuis.
Ik heb het gevoel dat er met jou hierover niet te praten valt. Elke reden en onderbouwing die wordt aangedragen doe jij wegwuiven als "een excuus".quote:Op zondag 27 april 2014 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind ik nogal een flauw excuus. Ik zeg niet dat Feyenoord kampioen had kunnen worden met vijf extra spelers, maar juist met het huidige team. Heb je geen geld voor nodig.
Roda en NEC durven niet te voetballen. Als je met z'n allen achterin balletjes naar voren probeert te rossen en dan probeert te kijken wat er gebeurt, ben je gewoon kansloos.quote:Op zondag 27 april 2014 17:55 schreef Tchock het volgende:
Roda en NEC voetballen beide ongelofelijk dramatisch en ze willen beide héél graag niet degraderen. Het maakt me werkelijk geen zak uit. Al gaan ze er allebei uit.
Ik vind de club niet leuk en de supporters niet leuk, maar ze hebben jaren oké spelers gehad. Dat is nu echter voorbij dus is het alleen een stukje historie wat ok is.quote:Op zondag 27 april 2014 17:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Roda een kutclub vindenDan heb je het niet beggrepen
Ik zeg dat dit team in mijn ogen kampioen had kunnen worden. Jij weerlegt dat met de opmerking dat Feyenoord niet veel geld heeft. Hoe kan ik dat serieus opvatten? Waren er geen centen om een fatsoenlijke trainer aan te stellen?quote:Op zondag 27 april 2014 17:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er met jou hierover niet te praten valt. Elke reden en onderbouwing die wordt aangedragen doe jij wegwuiven als "een excuus".
ervaring vraag ik me af maar het zit tactisch beter in elkaar, verder is de selectie gewoon beter, dan heb ik het niet over de eerste 11 maar de hele selectie, de vervangers voegden nog weleens wat toe terwijl dat bij Feyenoord meestal niet zo was.quote:Op zondag 27 april 2014 17:55 schreef Grifte het volgende:
Ajax was zeker tactisch en qua ervaring een stuk beter dan Feyenoord. Kan gebeuren met de budgetverschillen, gewoon een verdiende 1e en 2e plek voor beide clubs.
Nee.quote:Op zondag 27 april 2014 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen speelde Sparta nog fatsoenlijk voetbal.
Ervaring doe je op in Europa bijvoorbeeld. 8 wedstrijden in Europa tegen aardig goeie teams kan je veel van leren. Wekelijks 3 wedstrijden spelen maakt je fysiek en mentaal sterker.quote:Op zondag 27 april 2014 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ervaring vraag ik me af maar het zit tactisch beter in elkaar, verder is de selectie gewoon beter, dan heb ik het niet over de eerste 11 maar de hele selectie, de vervangers voegden nog weleens wat toe terwijl dat bij Feyenoord meestal niet zo was.
Laat ik het dan stellen qua ervaring op topniveau, en de ervaring in het hebben om wedstrijden in het slot te gooien, en zeker in toppers er te staan. Beide facetten misten meermaals bij Feyenoord.quote:Op zondag 27 april 2014 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ervaring vraag ik me af maar het zit tactisch beter in elkaar, verder is de selectie gewoon beter, dan heb ik het niet over de eerste 11 maar de hele selectie, de vervangers voegden nog weleens wat toe terwijl dat bij Feyenoord meestal niet zo was.
Het gebrek aan budget heeft er wel degelijk aan bijgedragen. De spelers zijn te jong/missen de ervaring om constant op 1 niveau te spelen. Daardoor verlies je teveel wedstrijden die je normaal gesproken nooit zou verliezen. Het spel is te wisselvallig. Zo wordt je geen kampioen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg dat dit team in mijn ogen kampioen had kunnen worden. Jij weerlegt dat met de opmerking dat Feyenoord niet veel geld hebt. Hoe kan ik dat serieus opvatten? Waren er geen centen om een fatsoenlijke trainer aan te stellen?
Eens en dat het liefst Feyenoord natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2014 18:02 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop in elk geval dat een andere club kampioen wordt volgend jaar. Niets tegen Ajax verder maar zolang zij denken dat dit beleid prima resultaten aflevert en de rest tevreden is met tickets voor Europa en plaatsen in de subtop gaat het Nederlands voetbal alleen maar verder achteruit.
Zo'n Twente of Vitesse wat zich in de schulden steekt voor uiteindelijk een EL ticket is beter beleid inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 18:02 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop in elk geval dat een andere club kampioen wordt volgend jaar. Niets tegen Ajax verder maar zolang zij denken dat dit beleid prima resultaten aflevert en de rest tevreden is met tickets voor Europa en plaatsen in de subtop gaat het Nederlands voetbal alleen maar verder achteruit.
Triest dat Ajax gewoon haar plicht doet.quote:Op zondag 27 april 2014 18:02 schreef Tchock het volgende:
Wel met je eens dat dit geen goeie ontwikkeling is al verwacht en hoop ik dat Ajax volgend seizoen beter is omdat er geen sleutelspelers weggaan, minder kan dus niet zou je zeggen.quote:Op zondag 27 april 2014 18:02 schreef Tchock het volgende:
Twente dat zich in de schulden steekt? Afgezien van die rotzooi met de begroting afgelopen week heb ik nog nooit een negatief bericht over hun boekhouding gehoord.quote:Op zondag 27 april 2014 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo'n Twente of Vitesse wat zich in de schulden steekt voor uiteindelijk een EL ticket is beter beleid inderdaad
Nou ja, ik wil ook niet te negatief doen over Ajax. Volledig terecht kampioen, domineren de competitie al jaren met veel eigen jeugd. Dat is iets moois.quote:Op zondag 27 april 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest dat Ajax gewoon haar plicht doet.
Die rotzooi met de begroting ja, dat kwam dus neer op dat ze eea moedwillig te positief neer proberen te zetten en nu in categorie C zitten.quote:Op zondag 27 april 2014 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente dat zich in de schulden steekt? Afgezien van die rotzooi met de begroting afgelopen week heb ik nog nooit een negatief bericht over hun boekhouding gehoord.
En dan blijven alsnog PSV, Feyenoord en de subtop over.
Omdat ze doen alsof er geen problemen zijn nee. Die club is helemaal verrot.quote:Op zondag 27 april 2014 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente dat zich in de schulden steekt? Afgezien van die rotzooi met de begroting afgelopen week heb ik nog nooit een negatief bericht over hun boekhouding gehoord.
En dan blijven alsnog PSV, Feyenoord en de subtop over.
Ze hebben opbrengsten die er nog niet zijn maar zeker komen op de begroting gezet. Dat is onverstandig, maar om het nou 'in de schulden steken' te noemen is gewoon overdrijven en lekker stoken.quote:Op zondag 27 april 2014 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die rotzooi met de begroting ja, dat kwam dus neer op dat ze eea moedwillig te positief neer proberen te zetten en nu in categorie C zitten.
Wat? Dan heb je mijn punt niet helemaal begrepen. Het probleem is dat Ajax nauwelijks concurrentie heeft. Goed voorbeeld daarvan is het ongelofelijk lage aantal punten dat ze al jaren hebben. Alle kritiek op het spel van Ajax wordt overstemd door de overwinningen. Als er gewoon eens een andere club kampioen wordt moet Ajax weer wat harder aantrekken en dat komt volgens mij de kwaliteit ten goede. Zodat Ajax misschien ook weer écht eens iets kan presteren in Europa. Dat lijkt me leuk.quote:Maar het is dus de schuld van Ajax? Als Ajax volgend seizoen gewoon ff geen kampioen wordt gaat de rest miraculeus beter voetballen? Net zoals de vorige vCL plek van Feyenoord het Nederlands voetbal zoveel heeft gebracht? Of PSV het al jaren zo lekker doet in Europa?
Man wees blij, alleen AZ en Ajax presteren nog íets in Europa.
http://nos.nl/artikel/640(...)r-foxuitzending.htmlquote:Veel klachten over Fox-uitzending
Er komen bij betaalzender Fox Sports op Facebook veel klachten binnen van kijkers die de ontknoping in de eredivisie niet konden zien vanwege haperende internetstreams. Op de pagina van de voetbalzender spreken abonnees van een "stotterend beeld", anderen hebben de wedstrijd helemaal niet gezien doordat ze niet konden inloggen, of doordat de stream er tijdens de wedstrijd mee ophield.
De problemen speelden volgens de klagers niet alleen bij de wedstrijd Heracles - Ajax, maar ook bij andere Nederlandse en Engelse competitiewedstrijden.
In kaart brengen
De problemen met de internetstreams spelen al langer. Na eerdere klachten beloofde Fox twee weken geleden om de problemen in kaart te brengen om ze "op zo kort mogelijke termijn" te kunnen oplossen. Het bedrijf was zondag niet bereikbaar voor commentaar.
Kan aan mij liggen hoor, maar als je allerlei constructies moet gaan verzinnen met investeerders en vrienden van de club en je eigen voorzitter dáar ook weer belangen in heeft zit er toch echt iets mis. Ze konden de salarissen niet eens meer betalen, de lening van het stadion niet aflossen en hebben nu mogelijke transfergelden alvast verpacht en een voorschot genomen op de TV gelden. Dan is het echt een teringzooitje hoor bij je club als dat aan de orde is.quote:Op zondag 27 april 2014 18:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben opbrengsten die er nog niet zijn maar zeker komen op de begroting gezet. Dat is onverstandig, maar om het nou 'in de schulden steken' te noemen is gewoon overdrijven en lekker stoken.
En dat vind jij hetzelfde als Vitesse, tientallen miljoenen per jaar verlies?quote:Op zondag 27 april 2014 18:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor, maar als je allerlei constructies moet gaan verzinnen met investeerders en vrienden van de club en je eigen voorzitter dáar ook weer belangen in heeft zit er toch echt iets mis. Ze konden de salarissen niet eens meer betalen, de lening van het stadion niet aflossen en hebben nu mogelijke transfergelden alvast verpacht en een voorschot genomen op de TV gelden. Dan is het echt een teringzooitje hoor bij je club als dat aan de orde is.
"we gaan het probleem in kaart brengen"... Maw; fuck you betalende klanten, hier hoor je helemaal nooit meer wat van.quote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/640(...)r-foxuitzending.html
PSV - NAC gaat toch nergens meer om.quote:Op maandag 28 april 2014 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag
1 - Schakelkanaal
3 - Ajax v NEC
5 - PSV v NAC Breda
Als PSV wint zijn ze verzekerd van het laatste directe Europese ticket, anders niet. En als NAC met écht grote cijfers verliest kan RKC aan de nacompetitie ontsnappen. Maar inderdaad, er zijn veel interessantere wedstrijden.quote:Op maandag 28 april 2014 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PSV - NAC gaat toch nergens meer om.
Volgens mij geven ze daar zelfs in Eindhoven niks om na zo'n faalseizoen. Kan het me niet voorstellen iig.quote:Op maandag 28 april 2014 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als PSV wint zijn ze verzekerd van het laatste directe Europese ticket
GGMM probeert denk ik te zeggen dat er een kleine 3/4 posts boven je nog uitgelegd staat welke wedstrijden live komen.quote:
Ah, gelukkig is GGMM een duidelijke mod.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM probeert denk ik te zeggen dat er een kleine 3/4 posts boven je nog uitgelegd staat welke wedstrijden live komen.
Zeker, duidelijker zijn ze er niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, gelukkig is GGMM een duidelijke mod.
Het zal wel echt zo'n actie van Roda zijn om in de 92 minuut de 0-1 te scoren.. En natuurlijk verliest NECquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond naar GAE - Roda
Roda zien degraderen
Dat laatste dan ook in de laatste minuten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:40 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Het zal wel echt zo'n actie van Roda zijn om in de 92 minuut de 0-1 te scoren.. En natuurlijk verliest NEC
Mja, ik zie het zomaar gebeurenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste dan ook in de laatste minuten.
NEC verliest in de 94e minuut en de scheids fluit af. Vervolgens vernemen ze drie minuten later dat Roda in de 97e minuut de winnende heeft gemaakt.
Het is meer dat ik geen zin heb om nog een keer op de tribune te zitten voor die kut playoffsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze daar zelfs in Eindhoven niks om na zo'n faalseizoen. Kan het me niet voorstellen iig.
wel ff gelijkspelen hequote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax:
Vermeer,
Van Rhijn, Van der Hoorn, Blind, Boilesen;
Klaassen, Poulsen, Serero;
Bojan, Sigthķrsson, Kishna
Beetje medelijden met Van Nieffquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen:
Bizot; Hateboer, Botteghin, Kappelhof, Burnet; Chery, Lindgren, Van Nieff; Van der Velden, Zivkovic, Kostic.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 17:43:38#PSV vanavond met Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hendrix, Park; Ruiz, Locadia, Depay #psvnac reageer retweet
helaas, gelukkig wk'tje tussendoorquote:
Heel veel post's van jou bij voetbal zijn haatreactiesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
Omdat het de laatste keer is, zal ik mij vandaag niet ergeren aan Jan Jood.
quote:Opstelling #Feyenoord: Lamprou; Van Beek, De Vrij, Martins Indi, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellč, Boëtius. #azFEY
Het jaar is nog lang hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo maar voor de laatste keer dit jaar naar het stadion..
Hoop ik
lolquote:
Dat zou saai zijnquote:
Deze 11 kunnen heel Nederland feest bezorgenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Go Ahead Eagles: Andersen; Haps, Van der Linden, Vriends, Schmidt; Overgoor, Türüc, Falkenburg; Houtkoop, Kolder, Antonia
Overdrijf nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Deze 11 kunnen heel Nederland feest bezorgen
Roda aan laten vallen en counteren met die handel van Antonigod en Houtkoopquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Deze 11 kunnen heel Nederland feest bezorgen
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 18:09:14Zoet; Tamata, Rekik, Bruma, Brenet; Wijnaldum, Hendrix, Park; Depay, Locadia en Ruiz. #nostradamus zegt #psvnac 2-0 reageer retweet
twitter:OzcanAkyol twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 10:56:36Vanavond Roda JC laten degraderen. Huilende spelers op het veld. Boze Duitse supporters in het uitvak. Love it. #GAErod reageer retweet
En anders gewoon Marnix Kolder, toch wel de Nederlandse Lewandowski, constant blijven zoekenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda aan laten vallen en counteren met die handel van Antonigod en Houtkoop
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 18:09:14Zoet; Tamata, Rekik, Bruma, Brenet; Wijnaldum, Hendrix, Park; Depay, Locadia en Ruiz. #nostradamus zegt #psvnac 2-0 reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 16:57:03Velen voorspellen puntenverlies voor PSV. Ik snap die gedachte. Toch denkt nostradamus dat #heepsv in 0-1 eindigt. reageer retweet
Maar dan ook echt alleen voor de positie van PEC op de ranglijst. Of Roda of NEC degradeert maakt me compleet niet uit. Sowieso goede kans dat ze er allebei uit vliegenquote:
Roda speelt zonder enige gedachte. Echt verreweg het slechtste team van de Eredivisie wat tactiek betreft. En 5-4-1 past daar prima bij: alles hard wegrammen in de hoop op een gelukjequote:
Mja, als er namen van het kaliber Xander Houtkoop tegenover je staan, zou ik ook in mn broek schijten.quote:
Nouja je moet ook eerlijk zijn, het heeft weinig zin tegen een sterke counterploeg als Eagles vol op de aanval te gaan. Daarbij hebben ze niet echt snelle spitsen, maar targetmans. Denk niet dat het veel zal baten, maar snap de tactiek wel van hopen op een geniepige 0-1.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Roda speelt zonder enige gedachte. Echt verreweg het slechtste team van de Eredivisie wat tactiek betreft. En 5-4-1 past daar prima bij: alles hard wegrammen in de hoop op een gelukje
Oh, als ik zo kijk kunnen jullie nog negende worden, maar ook veertiendequote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dan ook echt alleen voor de positie van PEC op de ranglijst. Of Roda of NEC degradeert maakt me compleet niet uit. Sowieso goede kans dat ze er allebei uit vliegen
Houtkoop gaat transfervrij weg bij GAEquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Mja, als er namen van het kaliber Xander Houtkoop tegenover je staan, zou ik ook in mn broek schijten.
Ik neem aan dat Juventus en Manchester United al contact hebben gezocht?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houtkoop gaat transfervrij weg bij GAE
Daar heb je gelijk in. Denk overigens niet dat ze kunnen winnen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nouja je moet ook eerlijk zijn, het heeft weinig zin tegen een sterke counterploeg als Eagles vol op de aanval te gaan. Daarbij hebben ze niet echt snelle spitsen, maar targetmans. Denk niet dat het veel zal baten, maar snap de tactiek wel van hopen op een geniepige 0-1.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Oh en PSV. Trieste kutclub met dito supporters.
Voorspelbaarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Oh en PSV. Trieste kutclub met dito supporters.
En lucky ajax.
Jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh, als ik zo kijk kunnen jullie nog negende worden, maar ook veertiendeVoor dat laatste is wel erg veel pech nodig, maar toch
Zo rol ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, eindelijk dit gifje in goeie kwaliteit.
Wat een minachting van de supporters.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vermeer in het doel & Van der Hoorn in de verdediging.
Zo komt hij wel over, ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
Tomasson heeft echt geen flauw idee waar hij het over heeft altijd.
FOX Sports 83quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |