SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Interesseert weinig, de eigen prestatie des te meerquote:Op zondag 27 april 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al weer een jaar onder Ajax geëindigd.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al weer een jaar onder Ajax geëindigd.
Je krijgt er Willem II voor terug. Als je eenmaal zo lang in de auto zit maakt dat laatste stukje weinig uit.quote:Op zondag 27 april 2014 16:25 schreef GSbrder het volgende:
Groningenfans zullen niet rouwig zijn om een exit van Roda.
Dat is een poke-eind.
Nee hoor jullie waren 2de.quote:Op zondag 27 april 2014 16:26 schreef Syntix het volgende:
Niet arrogant, gewoon weer de beste
AFC AJAX
quote:Op zondag 27 april 2014 16:25 schreef Tchock het volgende:
RKC moet nacompetitie spelen tenzij ze drie punten en 12 goals goedmaken op NAC volgende week.
Uur of drie? Met de bus dus 5 of zo?quote:Op zondag 27 april 2014 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Groningen naar Roda, hoe lang duurt dat ongeveer dan?
Ajax maakt er weer een oersaaie voetbalmiddag van zoals vandaag.quote:Op zondag 27 april 2014 16:27 schreef Hetbanaantje het volgende:
Het zou echt weer een actie van Roda zijn om volgende week in de 93 minuut de 0-1 te scoren...En natuurlijk verliest NEC.
Plus het seizoen erop een aartslelijk, poepbruin, kampioensschild op je shirtquote:Op zondag 27 april 2014 16:27 schreef xzaz het volgende:
Word je kampioen krijg je zo'n lullig schaaltje
Geen verplichte buscombo's?quote:Op zondag 27 april 2014 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je krijgt er Willem II voor terug. Als je eenmaal zo lang in de auto zit maakt dat laatste stukje weinig uit.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax maakt er weer een oersaaie voetbalmiddag van zoals vandaag.
En ze zullen denk ik wat spelers rust gunnen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg 2-0 en een ontzettende kutwedstrijdquote:Op zondag 27 april 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die hebben er nog wel zin in.quote:
We speelden niet als enige hoorquote:Op zondag 27 april 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
VVV kan ook nog promoveren hequote:Op zondag 27 april 2014 16:25 schreef GSbrder het volgende:
Groningenfans zullen niet rouwig zijn om een exit van Roda.
Dat is een poke-eind.
Met die duitsers weet je het nooitquote:Op zondag 27 april 2014 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eagles, in Deventer. Die laten zich echt niet zomaar verslaan, niemand wint daar ongeveer.
Nee, maar als de aanstaande kampioen tegen de nummer 14 speelt verwacht je ook niet dat alle actie van die laatste komtquote:
Die moet NEC dan maar buiten de deur houden.quote:
Slecht voor je noppen, dat hele end de trap af.quote:
Aangenomen dat NEC 17e wordt en VVV van Dordrecht wint.quote:Op zondag 27 april 2014 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die moet NEC dan maar buiten de deur houden.
Dat bedoelde ik niet, wij zijn niet de veroorzaker van een saaie voetbalmiddag hoorquote:Op zondag 27 april 2014 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar als de aanstaande kampioen tegen de nummer 14 speelt verwacht je ook niet dat alle actie van die laatste komt
Vanwaar de PEC-ui trouwens?
Zeker wel. Net zoveel als Heracles dat isquote:Op zondag 27 april 2014 16:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, wij zijn niet de veroorzaker van een saaie voetbalmiddag hoor![]()
Er waren 9 wedstrijden gaande maar door onze wedstrijd was het een saaie voetbalmiddag. Aha.quote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker wel. Net zoveel als Heracles dat is
Ach so, nee dat klopt.quote:Op zondag 27 april 2014 16:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er waren 9 wedstrijden gaande maar door onze wedstrijd was het een saaie voetbalmiddag. Aha.
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 27 april 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangenomen dat NEC 17e wordt en VVV van Dordrecht wint.
Is nog niet zeker hequote:
Nee. Er is geen klap veranderd ten opzichte van voor vandaag: Roda moet winnen van een mindere ploeg en NEC moet zich niet laten vernederen door een topclub.quote:
GAE is veilig dus die spelen nergens meer voor. Sowieso een teringsaaie ronde volgende week.quote:Op zondag 27 april 2014 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Er is geen klap veranderd ten opzichte van voor vandaag: Roda moet winnen van een mindere ploeg en NEC moet zich niet laten vernederen door een topclub.
Heerenveen, Vitesse en PSV kunnen alle drie nog het directe EL-ticket pakken. Dat kan wel leuk worden.quote:Op zondag 27 april 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GAE is veilig dus die spelen nergens meer voor. Sowieso een teringsaaie ronde volgende week.
Ik ben er echt klaar mee. Zeg mijn sc denk ik op.quote:Op zondag 27 april 2014 16:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo mooi. Heracles veilig, ajax kampioen.
Klaarrr
Dit seizoen was niet best nee. Maar ach, met 1 gewonnen wedstrijd meer stond je (bijna) in het linkerrijtje...quote:Op zondag 27 april 2014 16:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben er echt klaar mee. Zeg mijn sc denk ik op.
RKC Waalwijk v SC Heerenveenquote:Op zondag 27 april 2014 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen, Vitesse en PSV kunnen alle drie nog het directe EL-ticket pakken. Dat kan wel leuk worden.
Gaat me om de behandeling van de supporters. Hoe die Smit weer zit te feesten met Ajacieden. Het is wel mooi geweest.quote:Op zondag 27 april 2014 16:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dit seizoen was niet best nee. Maar ach, met 1 gewonnen wedstrijd meer stond je (bijna) in het linkerrijtje...
Sowieso kreeg ik het idee dat Heracles het geweldig vond vandaag niet van Ajax te winnenquote:Op zondag 27 april 2014 16:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat me om de behandeling van de supporters. Hoe die Smit weer zit te feesten met Ajacieden. Het is wel mooi geweest.
idd hehequote:Op zondag 27 april 2014 16:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat me om de behandeling van de supporters. Hoe die Smit weer zit te feesten met Ajacieden. Het is wel mooi geweest.
Vooral die Smit joh. Die man was bang dat dan de pleuris uit brak. Neem liever een sc bij Go Ahead dan bij Heracles zolang Smit er zit.quote:Op zondag 27 april 2014 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso kreeg ik het idee dat Heracles het geweldig vond vandaag niet van Ajax te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |