SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Met dit niveau wordt Vitesse lachend kampioen
Hopelijk valt de 2-2 na een discutabele beslissing van de scheids, kunnen ze die weer de schuld gevenquote:Op zondag 27 april 2014 15:43 schreef RvLaak het volgende:
De 3-1 bij Feyenoord lijkt dichtbij... Zal wel zo 2-2 worden dan
Het is PSV niet he.quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hopelijk valt de 2-2 na een discutabele beslissing van de scheids, kunnen ze die weer de schuld geven
Klopt kansen zijn voor HER.quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef RvLaak het volgende:
"Ajax speel heel belabberd", aldus Radio 1...
boeiequote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef RvLaak het volgende:
"Ajax speel heel belabberd", aldus Radio 1...
quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV nog 1 goal en dan volgende week thuis winnen
Gelukkig is Roda een ster in het vernaggelen van de eigen kansen, dus uiteindelijk spelen de teams onderin vooral tegen zichzelf.quote:
Ja, niemand wint met vier goals verschil van Ajaxquote:Op zondag 27 april 2014 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Roda wint kunnen we NEC opdoeken.
Ik vind dat Feyenoorders dit seizoen echt belachelijk vaak ( en vaak onterecht) de scheids de schuld van puntverlies hebben gegevenquote:
Jazeker.quote:Op zondag 27 april 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
Was NEC niet die club die de topscorer van Schotland had binnengehaald?
quote:Op zondag 27 april 2014 15:47 schreef GSbrder het volgende:
Nou, nog 2 doelpunten van Groningen, bitte.
zes.quote:Op zondag 27 april 2014 15:47 schreef GSbrder het volgende:
Nou, nog 2 doelpunten van Groningen, bitte.
Tegen Ajax uit. Lijkt me sterk.quote:Op zondag 27 april 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou dan heeft NEC weer genoeg aan een gelijkspel volgende week
Ik krijg continu hartaanvallen van die berichten van je manquote:Op zondag 27 april 2014 15:47 schreef Heeinz het volgende:
Van Rhijn en De Sa gouden duo aan de rechterkant
En roepen dat ze dot jaar toch echt recht hadden kampioen te worden.quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hopelijk valt de 2-2 na een discutabele beslissing van de scheids, kunnen ze die weer de schuld geven
Waarom dat nou weerquote:Op zondag 27 april 2014 15:48 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik krijg continu hartaanvallen van die berichten van je man
Kans zit er dik in, tenzij ze vandaag een punt halen (of 3) en Ajax volgende week wint van NEC.quote:
Als die al kampioen zijn?quote:
Met de huidige stand hebben ze nog drie punten te weinig. Roda moet nog naar Deventer, NEC naar Amsterdam.quote:
Volgende week blijft het billenknijpen.quote:
Ik plaats het nog redelijk positief andersquote:Op zondag 27 april 2014 15:49 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
De zeer positieve reacties op het Ajax spel die je hier plaatst
Op dit moment is Roda bij winst en NEC bij verlies volgende week sowieso NEC gedegradeerd. Roda moet een hele hoop tegengoals krijgen om dat anders te laten zijnquote:Op zondag 27 april 2014 15:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, 3 punten verschil met nek. Doelsaldo gaat volgende week eventueel bepalend worden
Laatste thuiswedstrijd van het seizoen laat je je niet voor lul zetten. Bovendien heeft Ajax genoeg verprutst dit seizoen om het maar op zijn beloop te laten.quote:
Daarom moet NEC ook gewoon werken aan het doelsaldo vandaag.quote:Op zondag 27 april 2014 15:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, 3 punten verschil met nek. Doelsaldo gaat volgende week eventueel bepalend worden
quote:Op zondag 27 april 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is stoer om Limburg te haten.
En Stijn loopt de massa weer eens achterna.
Ajacied422
Huh? Dat is het grootste talent van de Eredivisie hoor?quote:
2 goaltjes toch?quote:Op zondag 27 april 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op dit moment is Roda bij winst en NEC bij verlies volgende week sowieso NEC gedegradeerd. Roda moet een hele hoop tegengoals krijgen om dat anders te laten zijn
Ik geloof niet dat er een topclub is die makkelijk gewonnen heeft daar.quote:Op zondag 27 april 2014 15:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Elk seizoen dat tyfus eind rijden voor die 3 punten
quote:
Limburg.quote:
Belchinees.quote:Op zondag 27 april 2014 15:52 schreef appelen het volgende:
55' Wout Brama
57' Dusan Tadic
59' Dusan Tadic
NEC
Als Brama kan scorenquote:Op zondag 27 april 2014 15:52 schreef appelen het volgende:
55' Wout Brama
57' Dusan Tadic
59' Dusan Tadic
NEC
Het is niet alsof het de laatste kans van NEC is.quote:Op zondag 27 april 2014 15:52 schreef appelen het volgende:
55' Wout Brama
57' Dusan Tadic
59' Dusan Tadic
NEC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siggy? Die mag alles verneuken, wordt toch nooit gewisseld.quote:Op zondag 27 april 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
Goede wissel. Nu die andere idioot er nog uit.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
tyfusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
KUTKUTKUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doelde meer op Van Rhijnquote:Op zondag 27 april 2014 15:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Siggy? Die mag alles verneuken, wordt toch nooit gewisseld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is nu wel weer grappig geweest.quote:Op zondag 27 april 2014 15:53 schreef zeebeschuit het volgende:
Bah liverpoolJammer. Hopen in 2de helft!
80 - 78 -74quote:Op zondag 27 april 2014 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is de vertuele stand in de BPL?
Zelfde verhaalquote:
De nieuwe Sulejmani.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is de vertuele stand in de BPL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]AidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nah.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 15:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]knotsgekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt het echt niet op Van Rhijn hequote:Op zondag 27 april 2014 15:56 schreef Heeinz het volgende:
Die idioot van een Van Rhijn kijkt niet eens naar z'n man, waggelt gewoon een beetje over het veld
Nog nooit zo aan een speler geërgerd, niet te gelovenquote:Op zondag 27 april 2014 15:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt het echt niet op Van Rhijn he![]()
Ik vind hem ook vaak ruk hoor, daar niet van
KNLB.quote:
quote:
quote:
quote:
Domme plek, dom moment, dom Groningen.quote:
Zo is het.quote:
quote:
Ik erger me altijd meer aan de Sa, in het verleden Ebecillio. Al kon die er ook echt helemaal niks vanquote:Op zondag 27 april 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nog nooit zo aan een speler geërgerd, niet te geloven
Zul je zien dat we zometeen nog op voorsprong komen ook
Ja, maar Vitesse en Heerenveen verneuken het nog harder in Europaquote:Op zondag 27 april 2014 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
#playoffs #eensdrachtmaaktmacht #letsdoittogether
Huhquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, PSV verdient ook geen Europees voetbal dit jaar.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef GSbrder het volgende:
NEC gewoon 4 x scoren en Groningen 2 x.
#zinin
Mooie club hoor Go Ahead, zeker geen hater. Ik gun ze veel overwinningen maar vandaag even nietquote:
Roda.quote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Syntix het volgende:
Wie vliegt er op dit moment rechtstreeks uit?
Op de manier hoe ze ook Europa uitgingen mijn godquote:Op zondag 27 april 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, PSV verdient ook geen Europees voetbal dit jaar.
De bal.quote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Syntix het volgende:
Roda.quote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Syntix het volgende:
Belachelijk hoe ze de boel niet serieus namen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Op de manier hoe ze ook Europa uitgingen mijn god
Nu Roda op drie punten.quote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Syntix het volgende:
Dat is een "wat" en niet "wie"quote:Op zondag 27 april 2014 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
De bal.
Aangezien Bojan op goal wilde schieten.
Daarom. En ze stonden als een achterlijke te juichen toen ze volledig terecht van Milan verloren, omdat ze een kans kregen, ofzoquote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Op de manier hoe ze ook Europa uitgingen mijn god
whut?quote:Op zondag 27 april 2014 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. En ze stonden als een achterlijke te juichen toen ze volledig terecht van Milan verloren, omdat ze een kans kregen, ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |