I think I'll have two chickens.quote:
Maak je dan ook elke maand zo n buikfoto om later een collage te maken ?quote:Op zondag 27 april 2014 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
buik word langzaam bol. Maar zijn vooral darmen nuGaat goed
Dankje!
Moet dat zo lang van te voren?quote:Op zondag 27 april 2014 15:16 schreef Myraela het volgende:
Al hebben we vast nieuwe kippetjes gemarineerd voor volgende week.
Ja, die trend moet maar eens doorbroken worden….quote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JIj komt toch nooit op meets enzo?
quote:Op zondag 27 april 2014 15:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die trend moet maar eens doorbroken worden….
Ja, voor op de wcquote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maak je dan ook elke maand zo n buikfoto om later een collage te maken ?
Nee. Maar dan ligt het vast in de diepvries. Als ik 's ochtends besluit dat ik de BBQ aan wil doen, dan zijn de kippetjes niet op tijd ontdooid om ook nog lang te marineren. Dus heb ik ze vast gemarineerd dan hoeven ze alleen te ontdooien.quote:
"Kijk, er is weer een cm bijgekomen!"quote:Op zondag 27 april 2014 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, voor op de wc
Ik heb 1 buik foto van hoe het was, en hoe het 2 weken geleden was. En misschien als ik duidelijk een buik heb nog 1. Maar die gaan niet in een lijst, maar in een album.
Ik ga niet elke week of maand zo'n foto maken![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Kijk, er is weer een cm bijgekomen!"
Hoe lang ben je nu?quote:Op zondag 27 april 2014 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, voor op de wc
Ik heb 1 buik foto van hoe het was, en hoe het 2 weken geleden was. En misschien als ik duidelijk een buik heb nog 1. Maar die gaan niet in een lijst, maar in een album.
Ik ga niet elke week of maand zo'n foto maken![]()
wil je mijn lengte weten of hoever ik ben?quote:Op zondag 27 april 2014 15:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu?
Zwangere vrouwen zijn vaak wel verdomde mooi
Dat is ze sowieso welquote:Op zondag 27 april 2014 15:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu?
Ja ja, er is altijd weer baas boven baas….quote:Op zondag 27 april 2014 15:20 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet ook maar weer eens een BBQ houden aan het strand.
Ik heb zo'n wijf op mn fb . Elke dag " ben zo gelukkig met men (!) Gezinnetje "+3000 hartjes.quote:Op zondag 27 april 2014 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Kijk, er is weer een cm bijgekomen!"
quote:Op zondag 27 april 2014 15:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n wijf op mn fb . Elke dag " ben zo gelukkig met men (!) Gezinnetje "+3000 hartjes.
Rightquote:Op zondag 27 april 2014 15:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu?
Niet ''me''?quote:Op zondag 27 april 2014 15:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n wijf op mn fb . Elke dag " ben zo gelukkig met men (!) Gezinnetje "+3000 hartjes.
Dat laatstequote:Op zondag 27 april 2014 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil je mijn lengte weten of hoever ik ben?
Nederland heeft een kustlijn. Ook jij kunt BBQ-en op het strand.quote:Op zondag 27 april 2014 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ja, er is altijd weer baas boven baas….![]()
Uitstekend planquote:Op zondag 27 april 2014 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Datumpje prikken dan maar en mensen uitnodigen?
En ditquote:
10 weken vandaagquote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 27 april 2014 15:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Tussen de Duitsers -0-quote:Op zondag 27 april 2014 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nederland heeft een kustlijn. Ook jij kunt BBQ-en op het strand.
Heeft ze dat tenminste alvast gehad…quote:Op zondag 27 april 2014 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ik zag gisteren iemand op facebook die voor de tweede keer zwanger is. Der eerste kind kreeg ze op der 16de, nu is ze 20. Ik snap dat niet, zo jong, twee kinderen.
Als ik geen tuin zou hebben zou ik zoiets best halen.quote:
Zeker van twee verschillende vadersquote:Op zondag 27 april 2014 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ik zag gisteren iemand op facebook die voor de tweede keer zwanger is. Der eerste kind kreeg ze op der 16de, nu is ze 20. Ik snap dat niet, zo jong, twee kinderen.
Bratwurst FTW!quote:
Hey Fax.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |