wat een onzin echt. er zijn meer vrouwen geen dan wel golddigger. Het gaat allemaal om t totaal plaatje. Mensen geven ook niet altijd de juiste reden bij het afwijzen van iemand, soms om iemand niet te kwetsen maar soms omdat ze gewoon niet altijd weten waar het nou precies aan ligt. Ze zeggen ergens niet op te vallen en bij een ander vinden ze dat wel aantrekkelijk omdat het om een combi van factoren/eigenschappen gaat dat iemand wel of niet aantrekkelijk maakt.quote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De vrouwen op FOK! zijn het uiteraard hier niet mee eens aan de reacties te zien, maar zo is het wel!
Natuurlijk zijn niet alle vrouwen zo, maar het merendeel wel.
Als een man geld of status heeft, dan maakt uiterlijk of leeftijd opens niet meer uit.
Je bent niet mijn type.- Er is geen klik.- Het ligt niet aan jou, maar aan mij.- Te groot leeftijdsverschil (we hebben het in mijn geval dan over 1 jaar leeftijdsverschil en bij een bekendheid/miljonair hebben ze er opeens geen moeite mee, dan gaan de beentjes wel snel uit elkaar).- Ik voel niets voor je op die manier, maar laten we vrienden blijven (vraag me eens met hoeveel van die leugenachtige serpenten ik nog bevriend ben.) - Ik heb al een oogje op iemand anders.
Heb ze allemaal al meerdere keren gehoord.
En de vrouwen die het hier niet mee eens zijn, kijk maar eens goed om je heen!
Ohja want het kan natuurlijk niet dat er echt geen klik is van haar kant, dat het echt aan haar ligt (niet klaar zijn voor een relatie, gewoon geen romantische interesse of ze voelt gewoon de aantrekkingskracht niet), dat ze je oprecht graag als vriend houdt of dat ze al iemand anders erg leuk vindt.quote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De vrouwen op FOK! zijn het uiteraard hier niet mee eens aan de reacties te zien, maar zo is het wel!
Als een man geld of status heeft, dan maakt uiterlijk of leeftijd opens niet meer uit.
Je bent niet mijn type.- Er is geen klik.- Het ligt niet aan jou, maar aan mij.- Te groot leeftijdsverschil (we hebben het in mijn geval dan over 1 jaar leeftijdsverschil en bij een bekendheid/miljonair hebben ze er opeens geen moeite mee, dan gaan de beentjes wel snel uit elkaar).- Ik voel niets voor je op die manier, maar laten we vrienden blijven (vraag me eens met hoeveel van die leugenachtige serpenten ik nog bevriend ben.) - Ik heb al een oogje op iemand anders.
maar waarom zijn vrouwen meteen princessen etc omdat jij geen vrouw kunt regelen?quote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat ik niet het maximale doe, is niet het punt en ik ben zeker te negatief ingesteld.
Dat laatste wel met reden.
Ik was absoluut niet zo en heb er heel lang in geloofd.
Met mijn psychische baggage (om het zo maar te noemen) doe ik wel wat ik kan op dat gebied en af en toe neem ik even een 'rustpauze' omdat ik het er helemaal mee heb gehad. (voor het moment dan)
De rol van onzichtbaar zijn en genegeerd worden ken ik wel onderhand.
Wat mijn psychische problemen betreft, dat is een grote klap geweest en heeft mijn leven erg op zijn kop gezet.
Als je na 20 jaar echt alleen maar negatieve dingen meemaakt op vrouwengebied en ondertussen wel mag kijken naar het geluk van anderen, vind je het dan gek dat je negatief bent geworden en er niet meer echt in geloven kan.
Het is pas de laatste jaren dat ik er eigenlijk niet meer in geloof, toch geef ik niet op.
Met een andere instelling zal ik zeker een beter kans maken, daar heb je gelijk in.
Zal dan ook een ander uitstraling krijgen.
Maar in deze tijd is het voor een man als ik zeer moeilijk om een partner te vinden, ik ben daar niet alleen in.
Kijk bv maar eens bij het psychologie gedeelte van FOK!.
Veel van mijn lotgenoten ervaren hetzelfde, dit heeft weinig met onze instelling te maken, maar meer met die van de 'verwende prinsessen' in Nederland, uiterzonderingen daargelaten natuiurlijk.
Mijn vrienden en familie komen ook aan goede raad, maar helaas bewijst de realiteit voor mij (alsnog) keer op keer het tegendeel.
Geef me eens een klein meevallerttje, dan kan ik er weer in geloven.
Toch ga ik poberen om een andere houding te krijgen, al zal dat niet gaan meevallen.
dit inderdaad!!quote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar waarom zijn vrouwen meteen princessen etc omdat jij geen vrouw kunt regelen?
Dat kan jij ook hoor.quote:
Hurktoilettenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2014 00:19:44 ]
quote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar waarom zijn vrouwen meteen princessen etc omdat jij geen vrouw kunt regelen?
Of mensen hebben tijdens hun 1e indruk van jou al door dat je IRL net zo irritant en nutteloos bent als op dit forumquote:Op zondag 27 april 2014 10:52 schreef -supergirl- het volgende:
Niemand stapt ooit op mij af
Dat kan 2 dingen betekenen:
- ik ben bloedmooi en dat schrikt af
- ik ben extreem lelijk
Konden we maar voor 1 dag ruilen he.quote:Op zondag 27 april 2014 16:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zo'n apparaat tussen de benen lijkt me ook wel handig.
Dat is dan wel weer fijn.quote:
Heb je wel eens een mooie vrouw gezien met een man die de punten die ik noemde niet heeft en ook nog eens geen dik salaris heeft?quote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 27 april 2014 23:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat een onzin echt. er zijn meer vrouwen geen dan wel golddigger.
Wat boeit jou dat? Je hebt toch al een vriend?quote:Op zondag 27 april 2014 10:52 schreef -supergirl- het volgende:
Niemand stapt ooit op mij af
Dat kan 2 dingen betekenen:
- ik ben bloedmooi en dat schrikt af
- ik ben extreem lelijk
Modaal salaris is veelal vmbo. Dan kan ik het me best voorstellen dat iemand met herseninhoud daar geen relatie mee wil.quote:Op zondag 27 april 2014 21:40 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Man + knap + 1,90 m + atletisch/gespierd + modieus/verzorgd + sociaal + modaal salaris = kansloos bij een mooie vrouw
you wish. Kun je nog zoveel salaris of vermogen hebben, als je niet leuk en aantrekkelijk genoeg bent val je wat mij betreft af. Maar misschien tref jij alleen oppervlakkige vrouwtjes.quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Met salaris of vermogen compenseer je bijna alles, als het maar veel genoeg is.
Mij ook.quote:Op maandag 28 april 2014 13:01 schreef dustbrain het volgende:
Toch lijkt het me leuker om man te zijn.
Ik heb meer respect voor een rijke man die blijkbaar in staat is dat geld te verdienen dan 1 of andere knappe gozer die verder niet veel voorstelt.quote:Op maandag 28 april 2014 13:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
you wish. Kun je nog zoveel salaris of vermogen hebben, als je niet leuk en aantrekkelijk genoeg bent val je wat mij betreft af. Maar misschien tref jij alleen oppervlakkige vrouwtjes.
Jij hebt toch ook liever een aantrekkelijke vrouw?quote:Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor een rijke man die blijkbaar in staat is dat geld te verdienen dan 1 of andere knappe gozer die verder niet veel voorstelt.
Al die dingen die jij opnoemt zijn gewoon kenmerken waar een vrouw naar kan kijken, of je nou de voorkeur geeft voor een bepaalde kenmerk maakt je niet meteen opvlakkig. Als je iets oppervlakkigs wilt noemen zijn het juist vrouwen die een aantrekkelijke en leuke gozer willen (en vooral deze vrouwen staat (onbewust) aantrekkelijkheid op nummer 1, beetje hypocriet allemaal).
Ja, ik wil een aantrekkelijke vrouw; strak figuurtje enzquote:Op maandag 28 april 2014 13:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook liever een aantrekkelijke vrouw?
ja en tuurlijk is dat mooi als je een leuke goede baan hebt. En stiekem vind ik dat ook belangrijk (en daarbij hoef je echt geen CEO te zijn, integendeel), maar geld vind ik toch nog steeds bijzaak. Ik bedoel, genoeg geld compenseert niet alles zoals werd genoemd. Tenminste, vind ik. Je kan je eigen zaakjes goed op orde hebben maar dat wil niet zeggen dat de vrouwen als bosjes voor je gaan vallen. Als je verder maar een saaie lul bent of arrogant of niet aantrekkelijk of weet ik het dan knap ik sowieso af. Hoeveel geld je ook hebt en hoe goed je ook aan de weg timmert en daarmee je centjes verdiend.quote:Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor een rijke man die blijkbaar in staat is dat geld te verdienen dan 1 of andere knappe gozer die verder niet veel voorstelt.
Al die dingen die jij opnoemt zijn gewoon kenmerken waar een vrouw naar kan kijken, of je nou de voorkeur geeft voor een bepaalde kenmerk maakt je niet meteen oppervlakkig. Als je iets oppervlakkigs wilt noemen zijn het juist vrouwen die een aantrekkelijke en leuke gozer willen (en vooral bij deze vrouwen staat (onbewust) aantrekkelijkheid op nummer 1, beetje hypocriet allemaal).
Ik snap je post niet helemaal. Wat is er mis met een knappe man willen? Er zijn genoeg mannen met een leuke persoonlijkheid (en geld), maar als er geen fysieke aantrekkingskracht is en je dus niet de behoefte hebt om intiem te zijn met zo'n persoon ben je opeens oppervlakkig en hypocriet?quote:Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Al die dingen die jij opnoemt zijn gewoon kenmerken waar een vrouw naar kan kijken, of je nou de voorkeur geeft voor een bepaalde kenmerk maakt je niet meteen oppervlakkig. Als je iets oppervlakkigs wilt noemen zijn het juist vrouwen die een aantrekkelijke en leuke gozer willen (en vooral bij deze vrouwen staat (onbewust) aantrekkelijkheid op nummer 1, beetje hypocriet allemaal).
Wat jij zegt snap ik welquote:Op maandag 28 april 2014 13:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en tuurlijk is dat mooi als je een leuke goede baan hebt. En stiekem vind ik dat ook belangrijk (en daarbij hoef je echt geen CEO te zijn, integendeel), maar geld vind ik toch nog steeds bijzaak. Ik bedoel, genoeg geld compenseert niet alles zoals werd genoemd. Tenminste, vind ik. Je kan je eigen zaakjes goed op orde hebben maar dat wil niet zeggen dat de vrouwen als bosjes voor je gaan vallen. Als je verder maar een saaie lul bent of arrogant of niet aantrekkelijk of weet ik het dan knap ik sowieso af. Hoeveel geld je ook hebt en hoe goed je ook aan de weg timmert en daarmee je centjes verdiend.
Het gaat inderdaad verder dan alleen uiterlijk, maar als het uiterlijk niet meespeelt kan ik er niet meer mee dan vriendschap. Andersom hetzelfde. Als het innerlijk niet meewerkt hoeft het van mij ook niet. Maar dan spreek ik alleen voor mezelf en vast wel meer vrouwen.
Er is niks mis met een knappe man willen, waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat het oppervlakkig is (wat je bovendien onterecht in een negatieve context plaatst). Oppervlakkig krijgt pas haar betekenis als de meerderheid naar datzelfde hoe en wat streeft.quote:Op maandag 28 april 2014 13:55 schreef Grr. het volgende:
[..]
Ik snap je post niet helemaal. Wat is er mis met een knappe man willen? Er zijn genoeg mannen met een leuke persoonlijkheid (en geld), maar als er geen fysieke aantrekkingskracht is en je dus niet de behoefte hebt om intiem te zijn met zo'n persoon ben je opeens oppervlakkig en hypocriet?
Precies, maar je beschrijft nu alleen wat een man wil.quote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef Catdog het volgende:
Je wil wat je niet kunt krijgen, vrouwen kunnen met een handomdraai seks krijgen dus het boeit ze niet zoveel meer. Best triest dat vrouwen denken dat ze door hun hogere eisenlijst geen luxe-positie hebben "Ja ik wil een man die na de seks nog met mij praat en andere onnatuurlijke bullshit doet wat mij blij maakt"
Zelfs een lelijk mormel van boven de 50 met een bloempotkapsel kan op een willekeurige dag gratis genomen worden, maar is geen luxepositie want ze vinden seks helemaal niet lekker.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef Catdog het volgende:
Je wil wat je niet kunt krijgen, vrouwen kunnen met een handomdraai seks krijgen dus het boeit ze niet zoveel meer. Best triest dat vrouwen denken dat ze door hun hogere eisenlijst geen luxe-positie hebben "Ja ik wil een man die na de seks nog met mij praat en andere onnatuurlijke bullshit doet wat mij blij maakt"
Zelfs een lelijk mormel van boven de 50 met een bloempotkapsel kan op een willekeurige dag gratis genomen worden, maar is geen luxepositie want ze vinden seks helemaal niet lekker.
Hoe zou zo'n vrouw hier aan kunnen komen dan?quote:Op maandag 28 april 2014 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik wil heul niet in een handomdraai betekenisloze sex
Toekomstig Loverboy victim gespotquote:Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |