you wish. Kun je nog zoveel salaris of vermogen hebben, als je niet leuk en aantrekkelijk genoeg bent val je wat mij betreft af. Maar misschien tref jij alleen oppervlakkige vrouwtjes.quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Met salaris of vermogen compenseer je bijna alles, als het maar veel genoeg is.
Mij ook.quote:Op maandag 28 april 2014 13:01 schreef dustbrain het volgende:
Toch lijkt het me leuker om man te zijn.
Ik heb meer respect voor een rijke man die blijkbaar in staat is dat geld te verdienen dan 1 of andere knappe gozer die verder niet veel voorstelt.quote:Op maandag 28 april 2014 13:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
you wish. Kun je nog zoveel salaris of vermogen hebben, als je niet leuk en aantrekkelijk genoeg bent val je wat mij betreft af. Maar misschien tref jij alleen oppervlakkige vrouwtjes.
Jij hebt toch ook liever een aantrekkelijke vrouw?quote:Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor een rijke man die blijkbaar in staat is dat geld te verdienen dan 1 of andere knappe gozer die verder niet veel voorstelt.
Al die dingen die jij opnoemt zijn gewoon kenmerken waar een vrouw naar kan kijken, of je nou de voorkeur geeft voor een bepaalde kenmerk maakt je niet meteen opvlakkig. Als je iets oppervlakkigs wilt noemen zijn het juist vrouwen die een aantrekkelijke en leuke gozer willen (en vooral deze vrouwen staat (onbewust) aantrekkelijkheid op nummer 1, beetje hypocriet allemaal).
Ja, ik wil een aantrekkelijke vrouw; strak figuurtje enzquote:Op maandag 28 april 2014 13:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook liever een aantrekkelijke vrouw?
ja en tuurlijk is dat mooi als je een leuke goede baan hebt. En stiekem vind ik dat ook belangrijk (en daarbij hoef je echt geen CEO te zijn, integendeel), maar geld vind ik toch nog steeds bijzaak. Ik bedoel, genoeg geld compenseert niet alles zoals werd genoemd. Tenminste, vind ik. Je kan je eigen zaakjes goed op orde hebben maar dat wil niet zeggen dat de vrouwen als bosjes voor je gaan vallen. Als je verder maar een saaie lul bent of arrogant of niet aantrekkelijk of weet ik het dan knap ik sowieso af. Hoeveel geld je ook hebt en hoe goed je ook aan de weg timmert en daarmee je centjes verdiend.quote:Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor een rijke man die blijkbaar in staat is dat geld te verdienen dan 1 of andere knappe gozer die verder niet veel voorstelt.
Al die dingen die jij opnoemt zijn gewoon kenmerken waar een vrouw naar kan kijken, of je nou de voorkeur geeft voor een bepaalde kenmerk maakt je niet meteen oppervlakkig. Als je iets oppervlakkigs wilt noemen zijn het juist vrouwen die een aantrekkelijke en leuke gozer willen (en vooral bij deze vrouwen staat (onbewust) aantrekkelijkheid op nummer 1, beetje hypocriet allemaal).
Ik snap je post niet helemaal. Wat is er mis met een knappe man willen? Er zijn genoeg mannen met een leuke persoonlijkheid (en geld), maar als er geen fysieke aantrekkingskracht is en je dus niet de behoefte hebt om intiem te zijn met zo'n persoon ben je opeens oppervlakkig en hypocriet?quote:Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Al die dingen die jij opnoemt zijn gewoon kenmerken waar een vrouw naar kan kijken, of je nou de voorkeur geeft voor een bepaalde kenmerk maakt je niet meteen oppervlakkig. Als je iets oppervlakkigs wilt noemen zijn het juist vrouwen die een aantrekkelijke en leuke gozer willen (en vooral bij deze vrouwen staat (onbewust) aantrekkelijkheid op nummer 1, beetje hypocriet allemaal).
Wat jij zegt snap ik welquote:Op maandag 28 april 2014 13:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en tuurlijk is dat mooi als je een leuke goede baan hebt. En stiekem vind ik dat ook belangrijk (en daarbij hoef je echt geen CEO te zijn, integendeel), maar geld vind ik toch nog steeds bijzaak. Ik bedoel, genoeg geld compenseert niet alles zoals werd genoemd. Tenminste, vind ik. Je kan je eigen zaakjes goed op orde hebben maar dat wil niet zeggen dat de vrouwen als bosjes voor je gaan vallen. Als je verder maar een saaie lul bent of arrogant of niet aantrekkelijk of weet ik het dan knap ik sowieso af. Hoeveel geld je ook hebt en hoe goed je ook aan de weg timmert en daarmee je centjes verdiend.
Het gaat inderdaad verder dan alleen uiterlijk, maar als het uiterlijk niet meespeelt kan ik er niet meer mee dan vriendschap. Andersom hetzelfde. Als het innerlijk niet meewerkt hoeft het van mij ook niet. Maar dan spreek ik alleen voor mezelf en vast wel meer vrouwen.
Er is niks mis met een knappe man willen, waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat het oppervlakkig is (wat je bovendien onterecht in een negatieve context plaatst). Oppervlakkig krijgt pas haar betekenis als de meerderheid naar datzelfde hoe en wat streeft.quote:Op maandag 28 april 2014 13:55 schreef Grr. het volgende:
[..]
Ik snap je post niet helemaal. Wat is er mis met een knappe man willen? Er zijn genoeg mannen met een leuke persoonlijkheid (en geld), maar als er geen fysieke aantrekkingskracht is en je dus niet de behoefte hebt om intiem te zijn met zo'n persoon ben je opeens oppervlakkig en hypocriet?
Precies, maar je beschrijft nu alleen wat een man wil.quote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef Catdog het volgende:
Je wil wat je niet kunt krijgen, vrouwen kunnen met een handomdraai seks krijgen dus het boeit ze niet zoveel meer. Best triest dat vrouwen denken dat ze door hun hogere eisenlijst geen luxe-positie hebben "Ja ik wil een man die na de seks nog met mij praat en andere onnatuurlijke bullshit doet wat mij blij maakt"
Zelfs een lelijk mormel van boven de 50 met een bloempotkapsel kan op een willekeurige dag gratis genomen worden, maar is geen luxepositie want ze vinden seks helemaal niet lekker.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef Catdog het volgende:
Je wil wat je niet kunt krijgen, vrouwen kunnen met een handomdraai seks krijgen dus het boeit ze niet zoveel meer. Best triest dat vrouwen denken dat ze door hun hogere eisenlijst geen luxe-positie hebben "Ja ik wil een man die na de seks nog met mij praat en andere onnatuurlijke bullshit doet wat mij blij maakt"
Zelfs een lelijk mormel van boven de 50 met een bloempotkapsel kan op een willekeurige dag gratis genomen worden, maar is geen luxepositie want ze vinden seks helemaal niet lekker.
Hoe zou zo'n vrouw hier aan kunnen komen dan?quote:Op maandag 28 april 2014 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik wil heul niet in een handomdraai betekenisloze sex
Toekomstig Loverboy victim gespotquote:Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
hoe word ik puaquote:Op maandag 28 april 2014 14:18 schreef KaoloJoeka het volgende:
Had je maar op mijn aanbod in moeten gaan en PUA moeten worden, Dima..
quote:Op maandag 28 april 2014 13:54 schreef Apotheose het volgende:
en daarbij hoef je echt geen CEO te zijn, integendeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |