Goed bezigquote:Op zondag 27 april 2014 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je dat er nog een beetje een gaatje was. Ik zat te twijfelen of ik al weg moest rijden of niet. Achteraf gezien had ik het moeten doen maar zo fris was ik niet meer dus dan was ik waarschijnlijk wel teruggehaald.
Leuke foto's van beide![]()
Thanks!quote:
Je quote de verkeerdequote:Op maandag 28 april 2014 08:26 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Niet zo he, tegen Kaas. Ik heb hem zien rijden en hij deed het goed.
En ben je nog goed over de Kemmel gekomen? Vertel vertel!quote:Op maandag 28 april 2014 08:26 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Niet zo he, tegen Kaas. Ik heb hem zien rijden en hij deed het goed.
Dat snap ik ja. Ook daar hadden we het gister overquote:Op maandag 28 april 2014 08:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Neehoor maar dat is meestal gedonder met die gecombineerde koersen.
maar in mijn geval, is dat onder de indruk zijn... meer dan geheel terecht!quote:Op maandag 28 april 2014 08:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik moet daar wel even een kanttekening bij plaatsen, Grip zijn smaak qua vrouwen is niet zo zinnig. Hij is al snel onder de indruk.
t is zelfs op een bedrijventerrein, helemaal gezellig. Wel lekker brede wegen en goed asfalt!quote:Op maandag 28 april 2014 07:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm tis wel gezamenlijk met Sportklasse en Juniores starten, en tis in een Vinex wijk.
Bijkomend voordeel is dat je langs rotjeknor kan om er zeker van te zijn dat Kaas zich niet verslaapt!quote:Op maandag 28 april 2014 08:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
t is zelfs op een bedrijventerrein, helemaal gezellig. Wel lekker brede wegen en goed asfalt!
Ik ben er misschien niet eens bij om jullie aan te moedigen, want we gaan nu komend weekend naar Zeeland. Mochten jullie allebei starten, dan zal ik mijn meisje proberen te overreden dat we zondag na de koffie weer vertrekken, ik wil mn fok vriendjes niet missen natuurlijk.
Ah jammer, toch vet om eens in een wedstrijd over die beroemde en beruchte kemmel te mogen rijden.quote:Op maandag 28 april 2014 08:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Gisteren Dwars door de Westhoek gereden. UCI 1.1 koersje. Stonden maar met 3 dames aan de start van het team. De anderen waren ziek / geblesseerd. Wel met zijn allen ingeschreven anders mocht de ploeg niet starten.
De start was in het centrum van het dorp op een kasseienstraat. Stond bij de start midden in het peloton. Ik verwachtte eigenlijk dat het na de start in de polder gelijk op de kant zou staan gezien de harde wind die van langszij kwam maar dat gebeurde tot mijn grote vreugde niet. De benen voelden eigenlijk wel goed. Helaas verloor ik mijn lens aan het begin van de koers dus zag niet zo goed.
Na 2 valpartijen ontweken te hebben zat ik nog goed in het peloton op weg naar de 1e klim de Monteberg. Helaas werd er voor de Monteberg voorin het peloton weer gevallen en moest ik met het voetje uit het pedaal. De Monteberg op ging wel redelijk maar in de afdaling lagen ze weer en kon ik alleen de Kemmel op. Ik reed nog tussen de volgwagens maar moest toch de koers al verlaten.
Ik heb nog geprotesteerd want tussen de volgauto's rijden is niet 5% achterstand maar de motard was onverbittelijk. Heb nog even wat bijgetraind en nu weer op naar de volgende waar we als ploeg wel een rol van betekenis kunnen spelen.
17 mei is de Sint Maartensdijkse Acht 19:00 starten, das een mooi klinkerrondje in een woonwijk. Zie ik meer zitten dan Houten.quote:Op maandag 28 april 2014 08:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
t is zelfs op een bedrijventerrein, helemaal gezellig. Wel lekker brede wegen en goed asfalt!
Ik ben er misschien niet eens bij om jullie aan te moedigen, want we gaan nu komend weekend naar Zeeland. Mochten jullie allebei starten, dan zal ik mijn meisje proberen te overreden dat we zondag na de koffie weer vertrekken richting huis, ik wil mn fok vriendjes niet missen natuurlijk.
Dan kom ik kijken. Kan ik mooi combineren met familiebezoek. Wanneer?quote:Op maandag 28 april 2014 09:53 schreef Patroon het volgende:
Ik kan ook in 't Zand rijden met elite /belofte/professional-B (zal wel contirenners zijn). Criterium over 90km
4 meiquote:Op maandag 28 april 2014 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kom ik kijken. Kan ik mooi combineren met familiebezoek. Wanneer?
Die staat nog vrij in de agenda. Geef maar een brul als je weet of je heen gaat.quote:
Ja precies, voor mij is het 90 km fietsen.quote:Op maandag 28 april 2014 10:27 schreef Patroon het volgende:
Ga er maar vanuit, 90km is wel goed voor de motor.
Daar zal je neefje ook wel rijden ofnie?quote:Op maandag 28 april 2014 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kom ik kijken. Kan ik mooi combineren met familiebezoek. Wanneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |