Als je er 150 per dag achterover slaat jaquote:
Jawel man, ff flink aanpotenquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke challenge? 1250 km? Die haal ik niet meer hoor
Ik dacht dat koffie over het algemeen dezelfde eigenschappen als alchohol had. Het voelt dorstlessend aan maar werkt eigenlijk andersom.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:53 schreef forty-two het volgende:
[..]
Als je er 150 per dag achterover slaat ja
Ik heb een keer 5 of 6 redbulls op een ochtend opgedronken. Toen was ik ook hypteractief met hoge hartslag etcquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:59 schreef Gripper het volgende:
150 x 30 ml = 4,5 liter drinken op een dag, dus je drinkt dan voldoende om zonder zorgen wat vocht te kunnen afstoten.
Overigens wordt je wel helemaal leip als je binnen korte tijd 10 echte espressootjes (niet van die automatenzooi of Senseo-achtigs dingen) achterover tikt: trillen, geen moment kunnen stilzitten, hartslag gaat tekeer... Ideaal voor een koers dus, legale doping!!
Weten jullie ook meteen waarom ik dat espresso apparaat heb
bij wijze van spreken hèquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:59 schreef Gripper het volgende:
150 x 30 ml = 4,5 liter drinken op een dag, dus je drinkt dan voldoende om zonder zorgen wat vocht te kunnen afstoten.
Te veel koffie doet dat effect weer teniet toch?quote:Overigens wordt je wel helemaal leip als je binnen korte tijd 10 echte espressootjes (niet van die automatenzooi of Senseo-achtigs dingen) achterover tikt: trillen, geen moment kunnen stilzitten, hartslag gaat tekeer... Ideaal voor een koers dus, legale doping!!
Weten jullie ook meteen waarom ik dat espresso apparaat heb
Koffiequote:Nee het is een fabeltje dat thee vocht onttrekt aan het lichaam!
Uit uitgebreid wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat het drinken van een gematigde hoeveelheid thee of koffie (tot 450 mg cafeïne) geen nadelig effect heeft op de vochtbalans. Kopjes thee en koffie tellen net als water mee om de vochtbalans op peil te houden. Het is een fabel dat de cafeïne in koffie vochtafdrijvend werkt.
Mietige spanjool dat je er bent!quote:
Ik drink beide nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:12 schreef poiuytr het volgende:
Geen koffie drinken is net zo erg als geen bier drinken.
En ranja met een rietje?quote:
Geen koffie/bier-drinkers. De leegheid van die levens schokt me.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:12 schreef poiuytr het volgende:
Geen koffie drinken is net zo erg als geen bier drinken.
Die lijken me serieus lekker. Neem je er een paar mee naar de La Chouffe classic?quote:
Wat gaan jullie nou doen? Kamperen, huisje?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:13 schreef muzas het volgende:
Ja hoor. Hoewel wij ws in dochamps zitten. En om je nou voor de start wat flessen bier te overhandigen is ook weer zowat onderweg...
Ja daar worstelen we nog een beetje mee. Huisjes daar zijn gelijk voor 4+ personen, dus dure bezigheid, maar ons kampeer-spul kan echt niet meerquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:53 schreef Gripper het volgende:
Wat gaan jullie nou doen? Kamperen, huisje?
Welke datums zijn dat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik overweeg (zolang er nog niemand anders aanmeldt) gewoon solo van vrijdag tot zondag een weekendje Ardennen te doen, camping&tipi natuurlijk. Of misschien wil mn meisje ook wel mee, en gaat zij lekker MTB-en.
Weekend erop, klimclassic en limbo-meet ga ik denk ik ook op die manier doen.
Hele weekend BBQ-en belgisch bier drinken. O ja en fietsen!![]()
Jij rijdt de klimclassic ook weer? misschien komen we elkaar nog tegen danquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik overweeg (zolang er nog niemand anders aanmeldt) gewoon solo van vrijdag tot zondag een weekendje Ardennen te doen, camping&tipi natuurlijk. Of misschien wil mn meisje ook wel mee, en gaat zij lekker MTB-en.
Weekend erop, klimclassic en limbo-meet ga ik denk ik ook op die manier doen.
Hele weekend BBQ-en belgisch bier drinken. O ja en fietsen!![]()
25 mei de chouffe, 29 mei de klimclassic en 31 mei de limbomeet van bizkit.quote:
Regel 1 van de regels; wie fietst in de regen is sowieso soignee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:18 schreef Maxbet het volgende:
Het mag wel eens stoppen met regenen, ik was van plan om half 6 op de fiets te zitten
De 24ste ga ik kijken bij mijn neefje zijn TTT, dan heb ik weinig zin om de volgende dag naar limboland te scheuren voor de chouffe. En dat weekend erna zit ik in het sauerlandquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
25 mei de chouffe, 29 mei de klimclassic en 31 mei de limbomeet van bizkit.
Dat laatste weekend wil ik dan op de vrijdag nog iets zelfstandig rijden.
Rule #9 actuallyquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Regel 1 van de regels; wie fietst in de regen is sowieso soignee.
Rule #1 // Obey The Rules.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah dan ben ik regel 1 tm 8 zeker kwijtgeraakt.
Ik ga ook sowieso wel, maar ervaring leert dat natte ritten korter en sneller worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Regel 1 van de regels; wie fietst in de regen is sowieso soignee.
Heb sowieso armstukken nodig ivm tattoo binnenkort (wie laat dan ook zn hele onderarm volzetten in de zomerquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:39 schreef poiuytr het volgende:
Had eerder Castelli broek/ shirt van fatsoenlijke kwaliteit gekocht dan paar arm of beenstukken
Aldus onze fixed gear fietserquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:32 schreef jsprbcn het volgende:
"the rules"
Written by incompetent cyclists who are better with a keyboard than with gears.
En flink haar groeien!quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:45 schreef muzas het volgende:
Laat er dan 'castelli' op tatoeëren, zijn die armstukken ook overbodig.
En een foto dat je op een muurtje hip zit te zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:49 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Het is heerlijk trainen met een baanfiets
http://app.strava.com/activities/135194897
Zitten gaat me prima af hoor. Ik heb een kantoorbaan, doe/deed aan kanoen en doe aan wielrennen. Ik hou niet van staanquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:58 schreef jsprbcn het volgende:
Ik nodig je van harte uit hetzelfde ook eens te doen met een baanfiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |