Ervaring mee? Ben wel benieuwd hoe lang dat duurt eigenlijk bijvoorbeeld in het geval dat je frame kapot is.quote:Op maandag 28 april 2014 21:55 schreef Yankee het volgende:
Ntfu is prima, kan alleen wel een tijdje duren voordat ze uitkeren
Ja, ik ben in augustus tijdens een afdaling van de mt ventoux vanwege een klapband tegen een vangrail geknald en over de kop gevlogen. O.a. Scheur in frame, achterwiel kapot. Fiets naar fm gebracht, schaderapport laten opstellen en ingediend bij ntfu. Zou eerst een schade-expert bij de fm langskomen. Dat duurde nogal lang want die man kwam steeds niet in het noorden. Uiteindelijk foto's van de schade gemaild en op basis daarvan heeft hij het naar de verzekering gestuurd. Anderhalve week later had ik het bedrag waarvoor ik verzekerd was. Maar het duurde uiteindelijk bijna twee maanden.quote:Op maandag 28 april 2014 21:59 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ervaring mee? Ben wel benieuwd hoe lang dat duurt eigenlijk bijvoorbeeld in het geval dat je frame kapot is.
verzekerd tegen schade.. hopelijk heb je dta nooit nodigquote:Op maandag 28 april 2014 21:06 schreef muzas het volgende:
Kom er net achter dat in het weekend dat ik in limboland wilde trainen de steven rooks classic in valkenburg is. Weer druk(?), of valt dat mee?
En heeft zo'n NTFU-lidmaatschap voor mij als reizend toertalent nut? Als je op je bek gaat lijkt die verzekering het al waard... Mn kleding/helm/etc gaat al over die 150 eigen risico. Mjah dan zal ik de bonnetjes nog moeten hebben denk ik?
Nee, kutweer. Nouja, 't is droog. Maar bewolkt. Ach, ben er lekker uit.quote:Op maandag 28 april 2014 20:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Goedzo. En natuurlijk veel kaiserschmarren, krustenbraten, Dunkel hefe weizenbier, bratkartoffeln mit pfeffersahne, en sachertortl eten
Lekker weer daar?
Denk ik ook. Ga nu een vriendin zoeken, bezwangeren en dan op vakantie en elke keer zeggen dat ik aan het wandelen ben of ATB'en.quote:
Dat is de steven rooks challenge. De classic is ook wel de klimclassic op hemelvaartsdag.quote:Op maandag 28 april 2014 21:06 schreef muzas het volgende:
Kom er net achter dat in het weekend dat ik in limboland wilde trainen de steven rooks classic in valkenburg is. Weer druk(?), of valt dat mee?
En heeft zo'n NTFU-lidmaatschap voor mij als reizend toertalent nut? Als je op je bek gaat lijkt die verzekering het al waard... Mn kleding/helm/etc gaat al over die 150 eigen risico. Mjah dan zal ik de bonnetjes nog moeten hebben denk ik?
Ik ook niet daarom moest ik lossen in de afdaling van de Kemmelquote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Wow, doorfietsen zonder lens. Dat zou ik niet aandurven.
Toch wel jammer van die valpartijen bij eendagskoersen.![]()
Wat is de volgende koers?
Ik heb m 3 jaar geleden gereden, was niet zo heftig druk daar. Alleen bij de start.quote:Op maandag 28 april 2014 23:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is de steven rooks challenge. De classic is ook wel de klimclassic op hemelvaartsdag.
Geen idee of het dan druk is, maar ik denk het niet. Dat zijn geen bijzondere routes wat dan gereden worden.
Hij is nu alleen dik, snee stelt niet zo veel voor. En witte sokjes he, dat heurt. Anders krijg ik op mijn sodemieter van onkel kaas en ome Grippert op de meets. Ik draag ze uit angst.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Sterkte met je knie Kano. Ik zie wel dat je sokjes mooi bij je schoenen passen.
Das een verkeerde drijfveer. je moet ze dragen uit trots, en omdat wit de enige goede kleur sokjes is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is nu alleen dik, snee stelt niet zo veel voor. En witte sokjes he, dat heurt. Anders krijg ik op mijn sodemieter van onkel kaas en ome Grippert op de meets. Ik draag ze uit angst.
Ik heb nu lichtelijk last van mijn linker achillespees. Net als rechts over isquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:11 schreef Gripper het volgende:
Blij te horen trouwens dat je lichamelijk nog in orde bent en dat het seizoen wat zo vlammend begon nu niet als een nachtkaars uitdooft. Minder blij ben ik om te horen dat er een Willier gesneuveld is en niet die lelijke grontmij fiets...
Nu die ander challenge nogquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij vanmorgen een dorstklop. Van huis weg gegaan gelijk uit bed zonder iets te drinken, wel paar krentenbollen naar binnen geduwd. Leek wel alsof ik de 1e 30 km constant valsplat omhoog reed. Pas toen m'n bidon leeg begon te raken ging ik ook weer wat beter draaien..
In ieder geval even de challenge afgetikt
http://strava-tools.raceshape.com/vpu/quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:26 schreef Stoffa het volgende:
Poosje geleden kwam er hier een manier voorbij om zonder Premium Strava toch routes van anderen te kunnen downloaden. Weet iemand nog wat dat precies was?
Dank!quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
http://strava-tools.raceshape.com/vpu/
Geloof deze site, zelf overigens nog niet gebruikt.
Welke challenge? 1250 km? Die haal ik niet meer hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:31 schreef forty-two het volgende:
[..]
Nu die ander challenge nog
Drink je overdag genoeg water? Ik drink de hele dag door, voor korte ritjes in deze omstandigheden hoef ik bijna niet bij te drinken.
Ik heb me gisteren avond overgegeven aan de garmin edge maffia, ik heb een 810 gekocht. Nu komt er natuurlijk een eindeloze stroom vragen waar al honderd keer antwoord op gegeven is
Tevens heeft m'n vriendin gisteren avond eindelijk haar fiets af kunnen halen, dus dit weekend maar eens de eerste voorzichtige km's maken met haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |