Ben benieuwd wie er zo gek is. Dries - alles voor de aandacht - Roelvink?quote:Kim-Lian van der Meij gaat Sterren Springen presenteren. Dat heeft de presentatrice maandag bevestigd in Show Vandaag, nadat de geruchten al enige tijd de ronde deden. Het SBS6-programma, waarin BN'ers van de duikplank gaan, keert dit voorjaar terug.
"Half april gaan we op de buis", zei Van der Meij. "Met welke leuke man ik dat mag doen weet ik nog niet. Ik hoop op Gerard Joling, want die man is om te gieren natuurlijk." Joling presenteerde de eerste reeks in de zomer van 2012, maar deed dat toen met Tess Milne.
Van der Meij maakte eind vorig jaar de overstap van de AVRO naar SBS6. Ze praat voor de commerciële zender al het programma Show Vandaag aan elkaar.
Welke tieten?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom schudt Anna elke keer met haar tieten als ze opkomt?
Bij gebrek aan beter, ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp hieruit dat er nog steeds mensen naar dit programma kijken?![]()
Sprong van Koen was beterquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
hoger cijfer dan koen
wwaar gaat dit heen
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zelfde volk als de GROEEN schreeuwers bij lingo.
Nee, tot 10 uur. Maar SBS, dus het zal wel uitlopen tot kwart voor 11 ofzo.quote:
Ja vandaar dat ik het vroeg ik zag ook 10 uur staanquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, tot 10 uur. Maar SBS, dus het zal wel uitlopen tot kwart voor 11 ofzo.
Die zijn allemaal al geweest. Het wachten is op de uitslag.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:17 schreef Maver24 het volgende:
Tot hoelang gaat dit door? komen er nog meer sprongen ofzo :S
3 springen nog een keer?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al geweest. Het wachten is op de uitslag.
En wat bepaalt dan wie er wint?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:18 schreef ato het volgende:
Dan moeten wel Jeffrey, Alicia en Koen bij de eerste 3 zijn..
De jury..kuch kuchquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En wat bepaalt dan wie er wint?
Hoe kan je godsnaam iets inplannen op SBS6 dat het tot 22.00 duurt maar eigenlijk gewoon 45 minuten langer duurt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
3 springen nog een keer?
Ik wacht op het volgende programma
Bij SBS kan allesquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe kan je godsnaam iets inplannen op SBS6 dat het tot 22.00 duurt maar eigenlijk gewoon 45 minuten langer duurt.
Atoquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:28 schreef ato het volgende:
Alicia weer 2e, zij is wel een stuk beter dan de winnares van verleden jaar..
Maar ook professioneel turner.quote:
Nee hoor, er werden punten uitgedeeld voor de ''show' van Marijke.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja dus?
t gaat toch erom wie t beste is?
Hij heeft natuurlijk wel een voorsprong op de rest qua lenigheid en het uitvoeren van diverse sprongen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja dus?
t gaat toch erom wie t beste is?
Ja omdat zij dr helemaal niks van kanquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hoor, er werden punten uitgedeeld voor de ''show' van Marijke.
neequote:
Je hebt een ander programma gekeken?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja omdat zij dr helemaal niks van kan
Ze hebben wat restjes latjes aan elkaar geplakt en wit geverfdquote:
JA maar beter dan zo een standaard bekerquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben wat restjes latjes aan elkaar geplakt en wit geverfd![]()
Nou ja, de jury heeft vanaf het begin gezegd dat ze ook kijken naar de beginsituatie van de deelnemers. Als je puur alleen naar de sprongen kijkt, zou een turner dus altijd winnen.quote:
Joey is juist het meest normaal en staat met beide benen aan de grond omdat hij gewoon een ''simpel'' baantje als tuincentrummedewerker.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:38 schreef tralalala het volgende:
Anna is danseres toch? Die heeft dan weer een kneitergrote voorsprong op Joey die alleen drank weg tikt.
Marijke doet altijdquote:
Niveau zet zich doorquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:42 schreef Travel. het volgende:
100 euro omdat je een bal terug gooit. Wat is dit nou weer voor programma
Die kan best een switch makenquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
Jeffrey Wammes heeft echt Olympische capaciteiten ... Echt een beetje trainen en de nominatie in de pocket.. Volgens mij hebben we momenteel geen schoonspringers ..
Jeffreyquote:
de jury dachten dat anna zou winnen (alleen patty zei jeffrey)quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ah oefGelukkig niet die Anna.
Hm ok. Anna deed het ook goed, maar ze lijkt me een naar typje. Kweet niet goed hoe ik daarbij komquote:Op zondag 27 april 2014 00:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de jury dachten dat anna zou winnen (alleen patty zei jeffrey)
ze gaven anna veel hogere cijfers dan jeffreyquote:Op zondag 27 april 2014 00:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hm ok. Anna deed het ook goed, maar ze lijkt me een naar typje. Kweet niet goed hoe ik daarbij komMisschien omdat ik het stom vind hoe ze elke keer met haar tieten staat te shaken.
Jeffrey is the best echtquote:Op zondag 27 april 2014 00:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze gaven anna veel hogere cijfers dan jeffrey
Jeeeeej.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Die Jeffrey zou iets als turnen moeten doen of zo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |