Ben benieuwd wie er zo gek is. Dries - alles voor de aandacht - Roelvink?quote:Kim-Lian van der Meij gaat Sterren Springen presenteren. Dat heeft de presentatrice maandag bevestigd in Show Vandaag, nadat de geruchten al enige tijd de ronde deden. Het SBS6-programma, waarin BN'ers van de duikplank gaan, keert dit voorjaar terug.
"Half april gaan we op de buis", zei Van der Meij. "Met welke leuke man ik dat mag doen weet ik nog niet. Ik hoop op Gerard Joling, want die man is om te gieren natuurlijk." Joling presenteerde de eerste reeks in de zomer van 2012, maar deed dat toen met Tess Milne.
Van der Meij maakte eind vorig jaar de overstap van de AVRO naar SBS6. Ze praat voor de commerciële zender al het programma Show Vandaag aan elkaar.
Welke tieten?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom schudt Anna elke keer met haar tieten als ze opkomt?
Bij gebrek aan beter, ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp hieruit dat er nog steeds mensen naar dit programma kijken?![]()
Sprong van Koen was beterquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
hoger cijfer dan koen
wwaar gaat dit heen
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zelfde volk als de GROEEN schreeuwers bij lingo.
Nee, tot 10 uur. Maar SBS, dus het zal wel uitlopen tot kwart voor 11 ofzo.quote:
Ja vandaar dat ik het vroeg ik zag ook 10 uur staanquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, tot 10 uur. Maar SBS, dus het zal wel uitlopen tot kwart voor 11 ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |