Krijg je er ook een fles wodka bij?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:04 schreef Holenbeer het volgende:
Slaapt voor geen meter als je niet gedronken hebt
die wil ik er best bijgeven als de deal snel gemaakt wordtquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Krijg je er ook een fles wodka bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, dat is plan B. Als echte Nederlander wil ik eerst kijken of ik er nog wat voor kan krijgenquote:Op maandag 28 april 2014 12:39 schreef tuurke77 het volgende:
Misschien iets om aan te bieden in FHF?
nee, wel driemaal daags een ruksessiequote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:56 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
nee, wel driemaal daags een ruksessie
toevoeging: er is een belangstellende via pm
Als het me lukt om het te regelen (ben al bezig met tijdelijke opslag regelen enzo) dan kan hij vrijdag waarschijnlijk wel worden opgehaald door mij en m'n pa. Morgen zijn we allebei heel druk. Morgenvroeg(vannacht) staat hier sowieso weer een bericht of het gelukt is of niet. Kan je ook wel een dm sturen. Maar dan weet je dus of het lukt of niet. Als het niet lukt, dan kan hij alsnog naar Het Goed.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:10 schreef Holenbeer het volgende:
snelheid gaat voor geld.
Als er vanavond geen concrete afspraak wordt gemaakt met een Fok!er bel ik morgen Het Goed met de vraag of ze het op willen halen
Snap ik. Je hoort van me!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:32 schreef Holenbeer het volgende:
ik stel mijn telefoontje naar Het Goed nog even uit. Als jij morgen voor een uurtje of 15.00 laat weten of je hem vrijdagavond kan ophalen is het prima. Het gaat mij erom dat ik zeker weet dat die bank op korte termijn (pak hem beet: deze week) de deur uit gaat, want het staat nu hopeloos in de weg.
Met de vorige geintresseerde had ik op zijn verzoek eerst de afspraak een dag verzet om vervolgens op het nieuwe moment niets meer van hem te horen. Dat soort ongein heb ik totaal geen zin in, omdat ik er toch rekening mee moet houden in mijn planning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |