abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140135702
  maandag 19 mei 2014 @ 20:02:22 #27
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_140141438
ow, wacht ik bied een euro (en verwacht dan wel gratisch pic's van de 'uithetraam')!
Starbucks, waar blijf je
pi_140173394
.
pi_140211046
zo moeilijk kan het toch niet zijn om een bank gratis weg te geven?
pi_140211376
IK heb misschien wel interesse, handig voor als ik op kamers ga. Maar ik moet eerst even kijken of ik hem ergens kan stallen. Dat moet helaas nog in overleg met ouders omdat ik nu dus nog thuis woon.

Als iemand toch geld wil dokken gaat die natuurlijk voor.
pi_140212152
snelheid gaat voor geld.
Als er vanavond geen concrete afspraak wordt gemaakt met een Fok!er bel ik morgen Het Goed met de vraag of ze het op willen halen :)
pi_140212543
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:10 schreef Holenbeer het volgende:
snelheid gaat voor geld.
Als er vanavond geen concrete afspraak wordt gemaakt met een Fok!er bel ik morgen Het Goed met de vraag of ze het op willen halen :)
Als het me lukt om het te regelen (ben al bezig met tijdelijke opslag regelen enzo) dan kan hij vrijdag waarschijnlijk wel worden opgehaald door mij en m'n pa. Morgen zijn we allebei heel druk. Morgenvroeg(vannacht) staat hier sowieso weer een bericht of het gelukt is of niet. Kan je ook wel een dm sturen. Maar dan weet je dus of het lukt of niet. Als het niet lukt, dan kan hij alsnog naar Het Goed.
Maar waarschijnlijk vrijdag ophalen dus. Klinkt dat goed?
pi_140212756
ik stel mijn telefoontje naar Het Goed nog even uit. Als jij morgen voor een uurtje of 15.00 laat weten of je hem vrijdagavond kan ophalen is het prima. Het gaat mij erom dat ik zeker weet dat die bank op korte termijn (pak hem beet: deze week) de deur uit gaat, want het staat nu hopeloos in de weg.

Met de vorige geintresseerde had ik op zijn verzoek eerst de afspraak een dag verzet om vervolgens op het nieuwe moment niets meer van hem te horen. Dat soort ongein heb ik totaal geen zin in, omdat ik er toch rekening mee moet houden in mijn planning.
pi_140212805
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:32 schreef Holenbeer het volgende:
ik stel mijn telefoontje naar Het Goed nog even uit. Als jij morgen voor een uurtje of 15.00 laat weten of je hem vrijdagavond kan ophalen is het prima. Het gaat mij erom dat ik zeker weet dat die bank op korte termijn (pak hem beet: deze week) de deur uit gaat, want het staat nu hopeloos in de weg.

Met de vorige geintresseerde had ik op zijn verzoek eerst de afspraak een dag verzet om vervolgens op het nieuwe moment niets meer van hem te horen. Dat soort ongein heb ik totaal geen zin in, omdat ik er toch rekening mee moet houden in mijn planning.
Snap ik. Je hoort van me! :)
pi_140238769
Jammer genoeg wordt dit hem toch niet :{
Ik denk dat hij dus maar naar Het Goed moet om iemand anders blij te maken...
pi_140249308
Helaas Azerdion

Wat een mafketels daar bij Het Goed trouwens. Die lui verwachten dat ik een middagje vrij neem van mijn werk zodat zij ergens tussen 13.00 en 17.00 dit bankje, dat ik nota bene gratis aan ze meegeef en waar zij geld aan verdienen, kunnen ophalen. Grof vuil wordt het dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')