Topic dat jij linkte met je neutrale posts sloot op de 1e van April, jouw stelling is dat mensen zo reageren als jij neutrale posts schrijft. Aan de hand van alles wat je tot nu toe hebt aangedragen is dit dus niet het geval.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:17 schreef meth1745 het volgende:
[..]
met dank aan de moderatoren. Er was wel meer van dit:
Just saying.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:33 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Na al de hypocrisie die ik in deze reeks al heb gezien, who cares. Toen ik neutrale berichten postte was het constant van "hoeveel wordt jij betaald om 24 uur per dag Russische propaganda te spuien?"
Ik heb dat gezeik wekenlang moeten lezen, wel, fuck it.
quote:di 29 apr 2014, 15:00
Bestorming door separatisten in Loehansk
LOEHANSK -
Een menigte heeft dinsdag het hoofdkwartier van het regionale bestuur in de Oost-Oekraense stad Loehansk bestormd. Volgens de plaatselijke politie gaat het om pro-Russische separatisten.
Separatisten houden in tal van steden in het oosten van Oekrane overheidsgebouwen bezet. Dat gaat in tegen de afspraken die Rusland, de VS, Oekrane en de EU twee weken geleden in Genve maakten. Volgens dat akkoord moeten de gebouwen worden vrijgegeven en „illegale” groepen ontwapend.
Firefly3 moet je ook niet serieus nemen. Die jaagt mensen op de kast.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:17 schreef meth1745 het volgende:
[..]
met dank aan de moderatoren. Er was wel meer van dit:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Kerry: U.S. Taped Moscow’s Calls to Its Ukraine Spies
The secretary of state claimed in a private meeting that the U.S. intelligence community has recordings of pro-Russian forces being managed by government handlers in Moscow.
Dit..mensen die vaak genoeg posten zien dat verschil wel...quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Firefly3 moet je ook niet serieus nemen. Die jaagt mensen op de kast.
Ik moet ook alvast wat russische vlaggen in huis halen, anders sta je straks op zo'n bijeenkomst van volksrepubliek Hollandsk zonder vlag.quote:
ok doe Stalin eeh Poetin de groeten hequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef betyar het volgende:
Ik ben pro-Russisch, gewoon omdat het kan.
ja poetin stuurt hier gerust wat seperatisten heen om burgemeester te wordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:38 schreef ATan het volgende:
[..]
Ik moet ook alvast wat russische vlaggen in huis halen, anders sta je straks op zo'n bijeenkomst van volksrepubliek Hollandsk zonder vlag.
Wat een onzin, dankzij de expansiedrift van de EU heb je deze ellende. De reactie van Rusland is in mijn ogen volledig terecht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ok doe Stalin eeh Poetin de groeten he
Ondemocratisch kiest men dan de vs, maar iedereen met ook maar het minste verstand van zaken kiest dan rusland.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:07 schreef tfors het volgende:
Het is een oneindige discussie wie er fouter is, het westen of Rusland, want we weten namelijk nog niet de halve waarheid. Uiteindelijk komt het op n ding neer, stel hypothetisch, Nederland moet zijn zelfstandigheid verliezen, en je moet kiezen tussen de VS of Rusland als nieuwe machthebber, wie kies je dan?
Rusland en Oekraine zijn twee aparte landen, net als Nederland en Duitslandquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat een onzin, dankzij de expansiedrift van de EU heb je deze ellende. De reactie van Rusland is in mijn ogen volledig terecht.
Juist, lijkt me duidelijk. Onbegrijpelijk dat in dit topic zovelen de Amerikaanse kerk prediken en totaal met beide benen in de westerse antie Rusland propaganda trappen. Wat dat betreft moeten de ogen van velen nog geopend worden. Het lijkt soms wel een westers propaganda topic, goed dat er in ieder geval enkelen nog een ander geluid laten horen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ondemocratisch kiest men dan de vs, maar iedereen met ook maar het minste verstand van zaken kiest dan rusland.
En?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Rusland en Oekraine zijn twee aparte landen, net als Nederland en Duitsland
Ik zag wel ergens en opname, maar dat versta ik niet (en zelfs dan nog). Daarom ga ik niet proberen de rol van resercheur te spelen. Het nieuws is dus alleen dat Kerry het beweert (en niet dat het dus waar is).quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klinkt betrouwbaar, vooral als ze het bewijs niet laten zien...
Ik verbaas me zelf ook immens over het anti rusland geluid op fok de laatste tijd, ik was een weekje of 3 even weg van fok maar daarvoor waren veel mensen lang niet zo omgedraaid, toen met de olympische spelen hoorde je van amerika nog wel wat gejank over de sochi accomodaties welk in de westerse media juist geprezen werden, met poetin werd gelachen en geproost. En toen kwam er een stortvloed aan berichten op het rupert murdoch netwerkje hoe poetin oekraine "binnenviel" terwijl er nooit iets binnengevallen is, daarna opeens een stortvloed aan berichten dat poetin een aggressor was..quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:25 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Juist, lijkt me duidelijk. Onbegrijpelijk dat in dit topic zovelen de Amerikaanse kerk prediken en totaal met beide benen in de westerse antie Rusland propaganda trappen. Wat dat betreft moeten de ogen van velen nog geopend worden. Het lijkt soms wel een westers propaganda topic, goed dat er in ieder geval enkelen nog een ander geluid laten horen.
http://live.aljazeera.com/Event/Ukraine_liveblog.quote:Slavyansk: Pro-Russia activists seized the police building, the town hall and the SBU, security services, building on April 12.
Donetsk: The regional administrative building was seized on April 6 and the city hall was taken over on April 16.
Lugansk: Some 1,000 pro-Russia protesters took over the SBU building on April 6. And on April 29, a crowd of 3,000 seized the regional administrative building.
Kramatorsk: The city's town hall was taken over on April 12 during a rally of more than 1,000 pro-Russia demonstrators. On April 15, protesters took over the nearby SBU building. And on April 21, pro-Russia activists forcibly took back the town hall. A Ukrainian military base just outside the city has also fended off several attacks.
Gorlivka: The police building was seized on April 14.
Makiivka: The town hall was taken over on April 13.
Artemivsk: The town hall was occupied by pro-Russia activists on April 12.
Yenakieve: The police and prosecutor's offices were taken over on April 13.
Khartsyzk: The town hall was seized on April 14.
Zhdanivka: The town hall was taken over on April 14.
Kirovske: The town hall was seized on April 14
Torez: The town hall was taken on April 15.
Kostyantynivka: The town hall was seized on April 28.
Pervomaisk: The town hall was taken on April 29.
Ik niet, van mij kunnen de poetin-aas-likkers de weet-ik-wat-ziekte krijgen, gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef betyar het volgende:
Ik ben pro-Russisch, gewoon omdat het kan.
Bizar inderdaad, ik bedoel. Het is gewoon acceptabel dat de onafhankelijke pers aan banden wordt gelegd, de Russische 'facebook' door de overheid in beslag is genomen. Rusland zichzelf de Krim cadeau doet er een mijnenveld omheen legt en 50k troepen aan de grens met Oekrane stationeert, in een gebied waar al in geen 25 jaar meer een legermacht te vinden was. Prima ook dat de Berkut eerst de Oekraners kapot mocht slaan en als beloning een paspoortregen van ome Putin krijgt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik verbaas me zelf ook immens over het anti rusland geluid op fok de laatste tijd, ik was een weekje of 3 even weg van fok maar daarvoor waren veel mensen lang niet zo omgedraaid, toen met de olympische spelen hoorde je van amerika nog wel wat gejank over de sochi accomodaties welk in de westerse media juist geprezen werden, met poetin werd gelachen en geproost. En toen kwam er een stortvloed aan berichten op het rupert murdoch netwerkje hoe poetin oekraine "binnenviel" terwijl er nooit iets binnengevallen is, daarna opeens een stortvloed aan berichten dat poetin een aggressor was..
Wat een verdraaiingen, sinds snowden begon het al, je zag niks dan negatief nieuws over rusland, opeens was rusland anti homo wetten aan het maken (net zo goed een complete verdraaiing, het was een wet die propaganda aan kinderen gericht verbood, niks geen anti homo) en daar werd elk incident bij uitgemeten ~mug // olifant dus.
Het is letterlijk een media offensief geweest, en met als uitkomst dus een anti rusland/poetin is de nieuwe hitler mentaliteit, en dat in 3 weken tijd oid.
Bizar hoe je het ziet gebeuren.
Maar ik blijf tegen die zee aan stront inzwemmen al kost het mij mn leven.
Eerste wordt gepost op http://vk.com/wall-67970175_27220quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |