Hoe wordt de interface aangegeven? moet ik daarbij ook ergens opletten?quote:Op maandag 28 april 2014 23:03 schreef editoor het volgende:
[..]
Wat een hoop onzin bij elkaar zeg.![]()
Ze heeft al aangegeven geen spiegelende tv te willen hebben en dan valt plasma af. Dat een budget tv automatisch ook betekent dat je een trage interface hebt, is dikke onzin. Verdiep je eens in de materie, voordat je met dergelijke onzin aan komt zetten.
Hoe bedoel je? in statistieken? ik denk niet dat daar een mooi overzicht van is. Philips bv staat bekent om dat hij traag aan gaat. Ik denk dat je in reviews wat informatie kan vinden over hoe de interface is van een tv. Maar niet elke tv heeft ook een uitgebreide review.quote:Op maandag 28 april 2014 23:07 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Hoe wordt de interface aangegeven? moet ik daarbij ook ergens opletten?
Op zich vind ik het niet zo erg als het eventjes duurt voordat de TV aangaat, maar bij zappen wil ik het liefst wel een snellere reactie... geen idee hoe dit bijvoorbeeld wordt aangegeven....
Zoals?quote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
[..]
Of nog veel langer doorsparen voor zo'n Oled TV...................... WOW
Thanks voor de suggesties en tips! De voorbeelden zien er ook goed uit. Al zie ik voornamelijk pluspunten in de reviews waar ik niet zo op let, terwijl er bij de minpunten dingen staan die ik dan juist wel belangrijk vind.....
Een winkel is ook niet echt de plek om televisies te vergelijken. Naast de verlichting die daar gebruikt wordt en de omgeving die invloed heeft op het beeld, zijn beelden ook niet correct afgesteld. Televisies die in de winkel staan, staan meestal in de winkel-modus en deze modus heeft alle instellingen maximaal ingesteld. Hierdoor krijg je dus oververzadigde kleuren, te hoog contrast, te hoge helderheid, abnormale scherpte (niet mooi, alles krijgt contouren) en een luminantie (lichtsterkte) waar je ogen in een normale huiskamer pijn van zouden doen.quote:Ik zal van de week eens een winkel binnen lopen om wat beelden ook echt te kunnen zien en vergelijken. Nu nog niet gedaan behalve de tv's die ik bij vrienden heb zien staan.....
Over welke tv hebben we het hier?quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:51 schreef editoor het volgende:
Daarbij is deze tv niet meer te krijgen, dus een totaal onzinnige vergelijking. Kom dan op zijn minst met een plasma die 40 inch is en wel te koop is.
Niks smaak, je kan gewoon meten of het beeld goed is. ISF kalibratie doen en dan kijken hoe dicht het bij het optimum zit. Er zijn diverse sites die op die manier TV's testen, zo kan je totaal objectief vaststellen of het beeld goed is.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:02 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Niks smaak, je kan gewoon meten of het beeld goed is. ISF kalibratie doen en dan kijken hoe dicht het bij het optimum zit. Er zijn diverse sites die op die manier TV's testen, zo kan je totaal objectief vaststellen of het beeld goed is.
Wanneer je een webbrowser op de televisie wilt hebben, zul je al helemaal een duurdere televisie moeten nemen. Met dit budget zul je niet verder komen dan budgettelevisies en je krijgt waar je voor betaalt.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:53 schreef JustD1984 het volgende:
thanks dames en heer!
Mooi voorbeeld en fijne prijs!
Hier zit alleen geen internet browser op zie ik, ik meende dat je met een smart TV dus ook gewoon op internet kon maar daar zijn dus ook weer verschillen en beperkingen in?
Ligt aan het model je koopt. Maar over het algemeen is het weinig interessant. Leuk om aan de familie te laten zien op je verjaardag om daarna niet meer te gebruiken. Op wat Youtube en Netflix(like apps) na.quote:Ik zou graag gebruik willen maken van uitzending gemist (liefst alle kanalen) en Netflix. Bij Chromecast kan het wel en zijn ze bezig met de rechten voor uitzending gemist, maar dan lijkt mij een smart TV niet echt meer nodig, zoals Kree zegt.
Maar wat zijn dan de extra\s nog bij een Smart TV als er geen internet op zit?
Is wel waar. Alhoewel het allemaal persoonlijk lijkt, blijkt het dat toch allemaal niet zo te zijn. Helaas staat gewenning in de weg.quote:
Wacht even, in die chromecast zit een browser toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:53 schreef JustD1984 het volgende:
thanks dames en heer!
Mooi voorbeeld en fijne prijs!
Hier zit alleen geen internet browser op zie ik, ik meende dat je met een smart TV dus ook gewoon op internet kon maar daar zijn dus ook weer verschillen en beperkingen in?
Ik zou graag gebruik willen maken van uitzending gemist (liefst alle kanalen) en Netflix. Bij Chromecast kan het wel en zijn ze bezig met de rechten voor uitzending gemist, maar dan lijkt mij een smart TV niet echt meer nodig, zoals Kree zegt.
Maar wat zijn dan de extra\s nog bij een Smart TV als er geen internet op zit?
Amen!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:02 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Niks smaak, je kan gewoon meten of het beeld goed is. ISF kalibratie doen en dan kijken hoe dicht het bij het optimum zit. Er zijn diverse sites die op die manier TV's testen, zo kan je totaal objectief vaststellen of het beeld goed is.
Ik heb niet eens gekeken naar die SONY's (het zullen vast mega goede tv's zijn!!) maar de ekte bazen hebben toch een Panasonic VT60?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:16 schreef Beursaap het volgende:
Sony W65 voor jouw budget
Sony W9 voor ekte bazen
quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:19 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Amen!
*smaak**LG*
etc...
[..]
Ik heb niet eens gekeken naar die SONY's (het zullen vast mega goede tv's zijn!!) maar de ekte bazen hebben toch een Panasonic VT60?
Excuses! Je hebt helemaal gelijk.quote:
W9 is TV van het jaar geworden!quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:19 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Amen!
*smaak**LG*
etc...
[..]
Ik heb niet eens gekeken naar die SONY's (het zullen vast mega goede tv's zijn!!) maar de ekte bazen hebben toch een Panasonic VT60?
Ach, voor een LCD zal het best aardig beeld geven... maar natuurlijk totaal andere klasse dan een ZT60quote:
http://tweakers.net/revie(...)n-en-calibratie.htmlquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:04 schreef Atmoz het volgende:
[..]
...en dát is nu net het probleem: dat wilt nu echt helemaal niets zeggen
Volgens CNET is de ZT60 de Best-Performing TV We've Ever Tested. Volgens sommigen is ie zelfs beter dan een Panasonic Kuro.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:06 schreef Beursaap het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)n-en-calibratie.html
Volgens Tweakers één van de beste schermen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |