Ja klopt maar ik heb een TV van de tijd dat er nog geen HDMI bestond en ik heb uit een eerder topic begrepen dat Chromecast niet op een digitale decorder kan. Dus ik 'moet' toch een nieuwe TV kopen. Tevens is mijn bak ook een beetje aan het aftakelen en wil ik die voor zijn laatste dagen op de slaapkamer zetten....quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:55 schreef kree het volgende:
Chromecast is een extern dingetje toch?
Dus daar heb je dan niet perce een smart tv voor nodig.
Als je het goedkoop wil houden gewoon een LG led/lcd ding.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:55 schreef Geralt het volgende:
Het wachten is even op Dimens met zijn puike adviezen altijd
En terecht natuurlijk, maar nu wel erg nieuwsgierigquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:55 schreef Geralt het volgende:
Al acht ik de kans wel aannemelijk dat die al ergens aan het bier zit en dus niet reageert
Plasma tv's spiegelen heel erg dus ik zou dan zeker voor een lcd gaan:quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:55 schreef Geralt het volgende:
Het wachten is even op Dimens met zijn puike belabberde adviezen altijd
hmm, voor slaapkamer zou ik het ook geen probleem vinden maar in de woonkamer minder prettig. Op welke manier wordt dit aangegeven bij een TV? Dus wat de reactiesnelheid is bij aanzetten en tijdens het zappen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:30 schreef Equinoxxed het volgende:
Kijk in de reviews ook naar hoe snel de interface is van het media gebeuren en bijv zappen. Ik heb voor op de slaapkamer een goedkope 32 inch philips en hij is tergend langzaam met alles. Kost een minuut voordat je beeld hebt na aanzetten en nog eens 30 seconden voordat de tv reageert op de afstandsbediening![]()
Dan is goedkoop duurkoop, maar in dit geval slechts in de slaapkamer
tja, tv's zet je niet meer aan, maar je start ze opquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:30 schreef Equinoxxed het volgende:
Kijk in de reviews ook naar hoe snel de interface is van het media gebeuren en bijv zappen. Ik heb voor op de slaapkamer een goedkope 32 inch philips en hij is tergend langzaam met alles. Kost een minuut voordat je beeld hebt na aanzetten en nog eens 30 seconden voordat de tv reageert op de afstandsbediening![]()
Dan is goedkoop duurkoop, maar in dit geval slechts in de slaapkamer
Zit wat inquote:Op zondag 27 april 2014 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tja, tv's zet je niet meer aan, maar je start ze op
Thanks dat is lief!quote:Op maandag 28 april 2014 19:21 schreef Atmoz het volgende:
Voor ongeveer ¤ 600,- krijg je hele leuke (lees: ontzettend goede) 42" (107cm) tv's
[edit] je hoeft trouwens echt niet bang te zijn voor 2e hands tv's. Zolang je maar op betrouwbare websites/forums koopt. Ik wil je best helpen met een leuke en goede tv uit te zoeken
quote:Op maandag 28 april 2014 19:54 schreef Dimens het volgende:
Sony KDL-42W655A
En als je een echt zeer goede televisie wilt hebben, dan de Panasonic TX-P42ST60E.
Verduisteren of verplaatsen zul je sowieso moeten. Ook al heeft een televisie een mat paneel, reflecteren zal het sowieso. Een mat paneel hoeft ook niet per definitie minder te reflecteren dan een glossy paneel. Verschil in duidelijkheid wat er gereflecteerd wordt, dan zul je wel hebben.
Of nog veel langer doorsparen voor zo'n Oled TV...................... WOWquote:Op maandag 28 april 2014 20:07 schreef Atmoz het volgende:
Precies
Ik geef altijd als advies: er is eigenlijk maar één reden om geen Panasonic plasma aan te raden. Dat is namelijk als je een raam tegenover of schuintegenover je tv hebt. Dan kun je beter een andere tv nemen i.v.m. lichtinval
Maar ook een 2e hands Panasonic plasma maakt korte metten met alle tv's wat er op dit moment in de Mediamarkt, of de BCC hangen! (Oké, extreme gevallen die 1000en euro's meer kosten even achterwege gelaten). Dus ik zou die optie zeker open houden als je je budget niet wilt of kan verhogen.
Wat een hoop onzin bij elkaar zeg.quote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef Dimens het volgende:
Met dat budget koop je geen fatsoenlijke televisie. Dan heb je sowieso een trage interface. En als je dan Smart mogelijkheden op de televisie hebt, heb je er doorgaans niets aan.
Spaar lekker door en koop een fatsoenlijke televisie. Of ga op tweedehands speurjacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |